abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 07:03:09 #41
3542 Gia
User under construction
pi_77321475
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef thewishmaster het volgende:
Is deze burgemeester lid van de PVDA of Groen Links?
Ik dacht pvda
  woensdag 27 januari 2010 @ 07:05:51 #42
3542 Gia
User under construction
pi_77321489
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 06:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oh ja, dat vasten ken ik og wel ja. Niet omdat dat mijn religieuze overtuiging was, maar meer omdat ik er in 4 dagen carnaval 3 maandsalarissen doorheen jastte, en domweg geen piek te makken meer had.
Och, ik vind eerst feesten, dan matigen wel wat hebben. Na die, 6 !! dagen feest (wij beginnen op vrijdag en dan tot en met woensdag) moet je inderdaad vanzelf matigen.
pi_77321518
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoelang bestaat de Koran dan

Vanaf ongeveer 600 na Christus..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 27 januari 2010 @ 07:19:44 #44
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_77321532
Mijn god, groot nieuws: een heikneuter van een burgemeester in een lokaal dingetje.

Maak spandoeken, tijd voor een stille tocht in Den Haag. ACTIEIEIEIEIEIE!!!!

sjeeeeeeeeeeeeeeeeez wat een kuttopic voor NWS

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_77322433
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef thewishmaster het volgende:
Is deze burgemeester lid van de PVDA of Groen Links?
Nope, CDA.
Je weet wel, de vreselijk "rechtse" partij.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_77322556
Als ik die mevrouw was, zei ik mijn afspraak met die burgemeester af. Uit de brief blijkt duidelijk dat die man niet van plan is om haar klachten serieus te nemen. Het is behoorlijk schandalig dat een burgemeester zich op deze manier uitlaat. Als ik raadslid was in de gemeente Helmond diende ik onmiddellijk een motie van wantrouwen tegen die burgemeester in: [X] ongeschikt
pi_77322569
Wat een aap die burgemeester.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:06:24 #48
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77322744
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef ThaMadEd het volgende:
Soms heb ik echt wel eens het idee dat je een IQ van <80 moet hebben om bestuurder te worden in dit land, mits dit bericht waar is natuurlijk.

Om nog maar te zwijgen over dat er weer een klein groepje dat het verpest voor de rest wordt genoemd in verband met de overlast....
Nee je moet lid van de PVDA zijn, meer niet
I am not impressed by your performance
pi_77323385
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 07:19 schreef Verbal het volgende:
Mijn god, groot nieuws: een heikneuter van een burgemeester in een lokaal dingetje.
Maak spandoeken, tijd voor een stille tocht in Den Haag. ACTIEIEIEIEIEIE!!!!
sjeeeeeeeeeeeeeeeeez wat een kuttopic voor NWS
Als het je niet boeit, blijf je toch lekker weg?

Als je elke nieuwsgebeurtenis ziet als een "lokaal dingetje" kun je dit subforum sowieso beter mijden. Dit topic gaat over burgemeester, verantwoordelijk voor het functioneren van de politie, die een klagende burger te verstaan geeft dat ze zelf mede de oorzaak is van vernielingen in haar café. Dat is ongehoord en beschamend, al mag je daar natuurlijk anders over denken. Die man hoort te staan voor een goede handhaving van de wet; daar wordt hij voor betaald en dat is onderdeel van zijn functie.

Verder is de problematiek die de vrouw aankaart in TAL van Nederlandse gemeenten aan de orde (rellende jongeren, veelal van allochtone afkomst). Maar ja, als je dat niet wilt inzien en alleen met oogkleppen op praat over "een lokaal dingetje"...

pi_77323941
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:36 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Ach kom toch, de meeste moslimjongeren hier in Nederland zijn gelegenheid moslims. De straatterroristen van Marokkaanse afkomst zijn het label moslim niet eens waard in mijn ogen.
Waarom vertel je ze dat niet face to face?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:56:44 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77323980
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Omdat de reactie nooit in woorden zal zijn .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:57:44 #52
136 V.
pi_77324003
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:33 schreef Boldface het volgende:

[..]

Als het je niet boeit, blijf je toch lekker weg?

Als je elke nieuwsgebeurtenis ziet als een "lokaal dingetje" kun je dit subforum sowieso beter mijden. Dit topic gaat over burgemeester, verantwoordelijk voor het functioneren van de politie, die een klagende burger te verstaan geeft dat ze zelf mede de oorzaak is van vernielingen in haar café. Dat is ongehoord en beschamend, al mag je daar natuurlijk anders over denken. Die man hoort te staan voor een goede handhaving van de wet; daar wordt hij voor betaald en dat is onderdeel van zijn functie.

Verder is de problematiek die de vrouw aankaart in TAL van Nederlandse gemeenten aan de orde (rellende jongeren, veelal van allochtone afkomst). Maar ja, als je dat niet wilt inzien en alleen met oogkleppen op praat over "een lokaal dingetje"...

Het is een lokaal dingetje. Punt.
Hier hebben we ook een dysfunctionele burgemeester, maar moet dan echt elke buurtscheet op internet

En je hoeft mij niet uit te leggen dat de enige reden dat dit interessant is voor lui als jij het mogelijk allochtone aspect aan de zaak is. Ik zou nog een doosje Kleenex kopen, fatje

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_77324102
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hier hebben we ook een dysfunctionele burgemeester, maar moet dan echt elke buurtscheet op internet

En je hoeft mij niet uit te leggen dat de enige reden dat dit interessant is voor lui als jij het mogelijk allochtone aspect aan de zaak is. Ik zou nog een doosje Kleenex kopen, fatje

V.
Het enige punt dat voor jou interessant is, in deze topic over een lokaal dingetje, is dat jij mensen kan aanwrijven, of althans de suggestie te doen, xenofobisch dan wel islamofobisch te zijn.

Nee, dit is verheffend.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_77324145
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb wel discussies erover gehad met een Marokkaan die eerst een (varkens)schnitzel naar binnen werkt (met als excuus achteraf dat hij niet wist dat het varken was, terwijl ik aanneem dat hij het Duitse woord schwein prima kan vertalen), maar wel elk jaar meedoet met de ramadan. (behalve twee jaar geleden, toen was hij op vakantie en toen kon het natuurlijk niet.
Echter hij bleef volhouden dat hij echt wel 100% moslim was... Daar valt niet mee te discussiëren.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:08:40 #55
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77324268
De waarheid:
Datgene wat een lokale krant vermeldt over wat een snackbarhoudster te zeggen heeft over een brief van een burgemeester.

Prima basis om deze burgemeester op af te rekenen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:11:10 #56
136 V.
pi_77324337
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het enige punt dat voor jou interessant is, in deze topic over een lokaal dingetje, is dat jij mensen kan aanwrijven, of althans de suggestie te doen, xenofobisch dan wel islamofobisch te zijn.

Nee, dit is verheffend.
Nee. Ik begon niet over allochtonen. En allochtonen zijn niet per definitie moslims en ook daar heb ik het niet over gehad. Het is een lokaal kutdingetje en daar ging mijn reactie over. Doe je niet dommer voor dan je al bent, ajb

Als elke FOK!'er een topic zou openen over 1 lokaal misstandje in zijn of haar gehucht, zou het lekker gaan met NWS, zeg

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:14:23 #57
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_77324424
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik geloof je, maar dat is in de kringen waarin jij je begeeft. Ik ben zelf Marokkaan en ik kan je vertellen dat het overgrote deel niets moet hebben van alcohol/drugs/sex(buiten het huwelijk)...
als ze op camera of tegen hum moeder hun mening mogen geven. Maar als de kat van huis is....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_77324694
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee. Ik begon niet over allochtonen. En allochtonen zijn niet per definitie moslims en ook daar heb ik het niet over gehad. Het is een lokaal kutdingetje en daar ging mijn reactie over. Doe je niet dommer voor dan je al bent, ajb

Als elke FOK!'er een topic zou openen over 1 lokaal misstandje in zijn of haar gehucht, zou het lekker gaan met NWS, zeg

V.
Je maakt wel degelijk een verwijzing naar het mogelijk allochtone aspect van deze zaak. Ga maar door met draaien en je dagtaak lokale dingetjes op dit forum te hekelen.

Geen succes toegewenst.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_77325450
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:57 schreef Verbal het volgende:

Los van je discussietechnieken ("Punt.") valt er nog wel wat op te merken bij jouw bekrompen visie en je neiging om namens andere mensen te denken.

Deze zaak in Helmond gaat over een vrouw die al langere tijd wordt bedreigd en getreiterd door een groep Marokkaanse jongeren. De afkomst van die jongeren boeit me niet, de reactie van die burgemeester des te meer. De politie heeft weliswaar bekeuringen uitgedeeld aan enkele daders, maar de burgervader meent de vrouw te moeten toespreken in die brief.

Sorry als jij niet het vermogen hebt om landelijke ontwikkelingen aan elkaar te linken en om verbanden te leggen, maar ik zie de laatste tijd wel vaker dat burgemeesters dezelfde reflex toepassen: ze sussen de boel, verklaren slachtoffers zowat mede-schuldig en zijn kennelijk niet in staat om ervoor te zorgen dat de politie kordaat optreedt tegen relschoppers.

En mijn woede over dit onderwerp is meer gevoed door de gebrekkige handhaving en een burgemeester die wegloopt voor zijn verantwoordelijkheden dan door het allochtone aspect. Maar dat zul je vast niet willen geloven, want je hebt je oordeel al klaar. Punt.
pi_77325570
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:11 schreef Verbal het volgende:

In je reactie op mijn post begin je wel degelijk over xenofobie en dergelijke. En dat je damian5700 vervolgens "dom" gaat noemen, maakt je punt niet sterker. Temeer omdat uitgerekend damian5700 een uitstekende poster is, die zeer gedegen teksten plaatst op dit forum.

Degene die zich hier dom gedraagt, ben jij. Want je beschikt niet over het vermogen om in te zien dat dit lokale nieuwsfeit illustratief is voor de pappen en nahouden-houding die tal van gemeentebesturen in Nederland tegenwoordig hanteren. Het enige wat je feitelijk aan het doen bent, is een discussie verzieken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')