quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Zeliha is gierig.quote:
Nog nooit gebruikt. Is het beter dan IE8?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben Google Chrome weer gaan gebruiken.
Alles is beterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt. Is het beter dan IE8?
Veel beter, supersnel en hij heeft nu ook nog eens extentiesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt. Is het beter dan IE8?
Aan mij laat ze t heus wel zienquote:
Dat dacht ik ook.quote:
Extenties?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Veel beter, supersnel en hij heeft nu ook nog eens extenties.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga ook. Even de buitenwereld verkennen.
Nergens last vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Extenties?
Er waren eerst namelijk wat problemen daarmee, had ik gehoord. Maar dat is inmiddels weggewerkt? Zo kon je bijvoorbeeld, als ik mij niet vergis, bepaalde typen plaatjes niet zien ofzo?
Nee, maar ik heb wel een van de meest voorkomende ServoKroatische achternamenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een welbekende Nederlandse voornaam in je achternaam?
saaiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga ook. Even de buitenwereld verkennen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Het zal vast op -ic eindigen, dus daar kun je al rekening mee houden.
Hmm, ook maar een keer proberen dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nergens last van. En het heeft zoveel handige extra's.
Opera was volgens mij altijd de snelste browser, maar valt bij chrome in het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ook maar een keer proberen dan.Hoewel ik ook tevreden ben met IE8.
Ik heb ergens gelezen dat het een Arabische betekenis heeft, wat iets met rook zou betekenen. Maar ik weet niet of het klopt:Pquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft het ook nog een betekenis?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, ik dacht dat het iets als JanS Of PieterS was.
Volgens deze site betekent het achtervoegsel -ic 'zoon van'...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat het een Arabische betekenis heeft, wat iets met rook zou betekenen. Maar ik weet niet of het klopt:P
Had ik dus toch gelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens deze site betekent de achtervoegsel -ic 'zoon van'...
http://www.rodoslovlje.com/en/content/suffix-serbian-surnames
Dus Mihailovic zou dan 'zoon van Mihailov' moeten betekenen.
Ik had al zoiets verwacht. In het Turks hebben veel namen bijvoorbeeld -oğlu als achtervoegsel, wat ook 'zoon van' betekent. Dus Davutoğlu betekent 'zoon van Davud'.
Babicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:57 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een van de meest voorkomende ServoKroatische achternamenAls je die vindt heb je mij ook gevonden
In Schotse namen schijnt het voorvoegsel Mac- of Mc- dus ook 'zoon van' te betekenen. Wist ik niet.quote:
Dat wist ik niet zeker, maar daar ging ik wel altijd vanuit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Schotse namen schijnt het voorvoegsel Mac- of Mc- dus hetzelfde te betekenen. Wist ik niet.
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:14 schreef SatinCare het volgende:
O zo, ja dat klopt wel. Mijn achternaam betekent rook![]()
Ik ga eten![]()
Jullie zijn gewoon mannenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb Kristina gegoogled en je vindt niks bijzonders, dus doe geen moeite mensen.
Google vindt álles.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb Kristina gegoogled en je vindt niks bijzonders, dus doe geen moeite mensen.
Je weet dat electriciteitskabels niet open en bloot in je kamer horen te hangen, hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb foto's geüpload naar mijn fobo.
Fak dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet dat electriciteitskabels niet open en bloot in je kamer horen te hangen, hè?
Leuke hoek waar je die 2e foto hebt genomen; met planken, kabels en dergelijke.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb foto's geüpload naar mijn fobo.
Het zijn geen planken, gewoon balken van mijn zolderdak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuke hoek waar je die 2e foto hebt genomen; met planken, kabels en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |