quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Zeliha is gierig.quote:
Nog nooit gebruikt. Is het beter dan IE8?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben Google Chrome weer gaan gebruiken.
Alles is beterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt. Is het beter dan IE8?
Veel beter, supersnel en hij heeft nu ook nog eens extentiesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt. Is het beter dan IE8?
Aan mij laat ze t heus wel zienquote:
Dat dacht ik ook.quote:
Extenties?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Veel beter, supersnel en hij heeft nu ook nog eens extenties.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga ook. Even de buitenwereld verkennen.
Nergens last vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Extenties?
Er waren eerst namelijk wat problemen daarmee, had ik gehoord. Maar dat is inmiddels weggewerkt? Zo kon je bijvoorbeeld, als ik mij niet vergis, bepaalde typen plaatjes niet zien ofzo?
Nee, maar ik heb wel een van de meest voorkomende ServoKroatische achternamenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een welbekende Nederlandse voornaam in je achternaam?
saaiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga ook. Even de buitenwereld verkennen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Het zal vast op -ic eindigen, dus daar kun je al rekening mee houden.
Hmm, ook maar een keer proberen dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nergens last van. En het heeft zoveel handige extra's.
Opera was volgens mij altijd de snelste browser, maar valt bij chrome in het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ook maar een keer proberen dan.Hoewel ik ook tevreden ben met IE8.
Ik heb ergens gelezen dat het een Arabische betekenis heeft, wat iets met rook zou betekenen. Maar ik weet niet of het klopt:Pquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft het ook nog een betekenis?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, ik dacht dat het iets als JanS Of PieterS was.
Volgens deze site betekent het achtervoegsel -ic 'zoon van'...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat het een Arabische betekenis heeft, wat iets met rook zou betekenen. Maar ik weet niet of het klopt:P
Had ik dus toch gelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens deze site betekent de achtervoegsel -ic 'zoon van'...
http://www.rodoslovlje.com/en/content/suffix-serbian-surnames
Dus Mihailovic zou dan 'zoon van Mihailov' moeten betekenen.
Ik had al zoiets verwacht. In het Turks hebben veel namen bijvoorbeeld -oğlu als achtervoegsel, wat ook 'zoon van' betekent. Dus Davutoğlu betekent 'zoon van Davud'.
Babicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:57 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een van de meest voorkomende ServoKroatische achternamenAls je die vindt heb je mij ook gevonden
In Schotse namen schijnt het voorvoegsel Mac- of Mc- dus ook 'zoon van' te betekenen. Wist ik niet.quote:
Dat wist ik niet zeker, maar daar ging ik wel altijd vanuit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Schotse namen schijnt het voorvoegsel Mac- of Mc- dus hetzelfde te betekenen. Wist ik niet.
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:14 schreef SatinCare het volgende:
O zo, ja dat klopt wel. Mijn achternaam betekent rook![]()
Ik ga eten![]()
Jullie zijn gewoon mannenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb Kristina gegoogled en je vindt niks bijzonders, dus doe geen moeite mensen.
Google vindt álles.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb Kristina gegoogled en je vindt niks bijzonders, dus doe geen moeite mensen.
Je weet dat electriciteitskabels niet open en bloot in je kamer horen te hangen, hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb foto's geüpload naar mijn fobo.
Fak dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet dat electriciteitskabels niet open en bloot in je kamer horen te hangen, hè?
Leuke hoek waar je die 2e foto hebt genomen; met planken, kabels en dergelijke.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn geen planken, gewoon balken van mijn zolderdak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuke hoek waar je die 2e foto hebt genomen; met planken, kabels en dergelijke.
Damn je ziet er goed uit voor een Bulgaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb haar foto toch al gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij heb ik Bilmi ook gevonden.Ik wist dat ze Emel heette en een tijdje terug had ze haar achternaam genoemd op het forum.
Maar gut, dit begint triest te worden. Ik kan beter bij de geheime inlichtingendienst gaan werken, met mijn opzoekskills.![]()
Zij was allang bekend, faler.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij heb ik Bilmi ook gevonden.Ik wist dat ze Emel heette en een tijdje terug had ze haar achternaam genoemd op het forum.
Maar gut, dit begint triest te worden. Ik kan beter bij de geheime inlichtingendienst gaan werken, met mijn opzoekskills.![]()
JA DIE IS GROOT.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
En bortecinem zat eerst te klagen over haar neus?
Ik lijk op een Paki.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Damn je ziet er goed uit voor een Bulgaar
Al was je paars, maakt me geen fuck uit.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezien.
Eigenlijk ben ik dat. Ik ben gewoon een student, helemaal geen VMBO faler.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Al was je paars, maakt me geen fuck uit.
Je lijkt op iemand die rondloopt op de universiteit, hinhint
Ik zou zeggen Libanees.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar lijk ik op een Mocro (krullen enzo)?
Ik wist hetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dat. Ik ben gewoon een student, helemaal geen VMBO faler.
Dat zeg je ook maar omdat ik een keer heb gezegd dat mensen mij op een Libanees vinden lijken.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Altijd al gedacht dat je een hoax was
Nee, even serieus. Hij is echt groot, misschien valt het niet zo heel erg op op die foto's, maar hij is groot. Vraag maar aan Genus.quote:
Hadje dat gezegd danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg je ook maar omdat ik een keer heb gezegd dat mensen mij op een Libanees vinden lijken.![]()
Het is makkelijker dan je denkt hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:33 schreef Rookert het volgende:
Ik vind het allemaal 1 pot nat, ik zou er geen land uit kunnen halen. Verder dan Oosters komt ik niet
Ik zou denken "please stopquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan je denkt hoor.Als ik je heel veel foto's van Paki's, Libanezen, Turken, Marokkanen enz. zou laten zien, dan zou je na een tijdje makkelijk Turken kunnen onderscheiden van Arabieren, of Arabieren van Iraniers. enz.
Vraag maar aan Maartje, ze zegt Turken te kunnen herkennen aan hun blik.
Blijkbaar probeert ze haar 'grote neus' (quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar waarom houden mensen toch altijd de camera voor hun hoofd?![]()
Wist ik niet, maar ik vind het ookquote:
Omdat ik een foto maakte nam van mijn spiegelbeeld, de spiegel was klein, vandaar dat je maar een deel van mijn hoofd ziet. Daarom dat ik die andere Paki foto erbij heb gedaan, zo kun je zien dat de andere kant ook hetzelfde is. Hahaha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar waarom houden mensen toch altijd de camera voor hun hoofd?![]()
Hmm, dunnow.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar ik vind het ook. Zelfde soort haar, haarkleur en huidskleur.
Haar wát?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
Ik zie nu pas je stukje over Burakius in je sub Bortecinem
Dat staat er al 2 weken ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
Ik zie nu pas je stukje over Burakius in je sub Bortecinem
Aha, weet ik in ieder geval wat ik ga kopen voor je verjaardag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ik een foto maakte nam van mijn spiegelbeeld, de spiegel was klein, vandaar dat je maar een deel van mijn hoofd ziet. Daarom dat ik die andere Paki foto erbij heb gedaan, zo kun je zien dat de andere kant ook hetzelfde is. Hahaha.
Die kapotte spiegel in combinatie met je zolderdak geeft de hele foto van een ghetto gevoel, smaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ik een foto maakte nam van mijn spiegelbeeld, de spiegel was klein, vandaar dat je maar een deel van mijn hoofd ziet. Daarom dat ik die andere Paki foto erbij heb gedaan, zo kun je zien dat de andere kant ook hetzelfde is. Hahaha.
Goedzo. Die is al over 3 weken btw.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, weet ik in ieder geval wat ik ga kopen voor je verjaardag.
Right....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die kapotte spiegel in combinatie met je zolderdak geeft de hele foto van een ghetto gevoel, sma.
Ik vond de spiegel met die kabels ook al iets weghebben van een pas gestolen autoradio.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die kapotte spiegel in combinatie met je zolderdak geeft de hele foto van een ghetto gevoel, sma.
Knoflooksaus bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef Yalan het volgende:
Hoe groeten Turken op Fok nieuwe Turken op Fok?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond de spiegel met die kabels ook al iets weghebben van een pas gestolen autoradio.
Ik?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef SatinCare het volgende:
Ik hoef maar even weg te gaan en je flirt alweer met anderen
Sorry schat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef SatinCare het volgende:
Dim jij wel eens?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef SatinCare het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |