Maar kunnen ze daar wel weer het verhaal mee uitbreiden. Hoe houden Morgan en vooral Awesome hun mond? Aangezien Awesome de meeste problemen er mee heeft zal het moeilijk worden om te blijven liegen tegen Ellie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Leuke ep, en een gewaagde stap van de schrijvers. Ik hoop alleen dat mr en mrs Awesome er niet uitgeschreven worden; nu Morgan in de loop is, is de hele geheimzinnigheid een beetje weg
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:57 schreef Dizer het volgende:
Slechte zet om Morgan het te laten weten. Zeer slechte zet!!!!! Mr Awesome was dan wel leuk hoe dat verliep en zo. Maar Morgan.... neeeeeeeee nee nee!!!
Misschien hebben ze dat juist gedaan zodat hij weer wat toe kon voegen, omdat de rek er verder wel een beetje uit was?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef Dizer het volgende:
Ik zou liever Morgan uit de seri willen zien dan enig ander. Vind hem tegenwoordig een nietstoevoegende personage..
Ik vind hem heel tof maar hij had weinig meer te doen in de story line nu Chuck helemaal is gesetteld als spion. Ik denk dat ze hem daarom ook "in de loop" hebben gelaten zodat hij weer wat actiever kan meedoen in de verhaallijnen. Het lijkt erop dat de serie steeds meer spionage wordt, en steeds minder Buymore.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef Dizer het volgende:
Ik zou liever Morgan uit de seri willen zien dan enig ander. Vind hem tegenwoordig een nietstoevoegende personage..
Hij heeft wel een agenda (gezien suggestieve camerashots ed) maar voor de Ring werken zou wel een zwaktebod zijn van de schrijvers. Hij heeft ze immers al vaak genoeg actief dwarsgezeten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:08 schreef Dizer het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of Shaw niet voor the Ring werkt... onderbuikgevoel!
Ze werkt beginnend met Seizoen 2 plots in de Orange Orange, naast(?) de Buymore. Wordt niet echt uitgelegd, ze werkt nu gewoon dichterbij en de OO dient ook als front voor hun geheime basis. (hoewel er blijkbaar een tweede ingang is in de Buymore zelf)quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben pas net begonnen aan deze serie, ben nu bij seizoen 2. maar wat is er met de wienerlicious gebeurt? heb ik iets gemist of zo?
quote:
It's Shaw idiots!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef Mirel het volgende:
Shawn is een leuke toevoeging want hij pusht Chuck telkens.
Ik moest in het begin ook aan Chuck wennen, zeker die Bryce Larkin vond ik maar een irritante faggot.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
Eindelijk maar eens besloten om Chuck nog eens een kans te geven.
In het verleden een aantal afleveringen van gezien, maar op ten duur zakte mijn interesse weg door het gebrek aan karakter ontwikkelingen.
Afgelopen 2 weken heb ik alle afleveringen gekeken, en ik moet zeggen dat ik deze serie nu vele malen aantrekkelijker vind dan de beginperiode.
Inderdaad! Het team valt uit elkaar, Sarah die naar Shaw wil, Casey die ermee moet stoppen (grote verrassing!)... Chuck blijft alleen over, al blijven Ellie en Awesome toch wel blijkbaar. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wow, apart einde van deze aflevering..
Dit had ik nog niet moeten lezen.. IK MOET HEM NOG ZIEN!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad! Het team valt uit elkaar, Sarah die naar Shaw wil, Casey die ermee moet stoppen (grote verrassing!)... Chuck blijft alleen over, al blijven Ellie en Awesome toch wel blijkbaar. Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |