Eén inzending per persoon, maar je mag je inzending wel editten tot de sluitdatum van de prijsvraagquote:
Hoezo "alsnog opgeblazen"? Volg je de serie wel?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Snaavel het volgende:
Mijn einde is:
De machine die elke 108 minuten de code 4, 8, 15, 16, 23 en 42 nodig heeft,
wordt alsnog opgeblazen doordat er een vliegtuig crasht met dynamiet op ''The Swan''
en dat vliegtuig is dan toevallig Oceanic 815
Zodra dat vliegtuig crasht begint alles weer opnieuw en is Seizoen 1 weer het vervolg van seizoen 6
Er staat toch nergens in de OP het woord 'alternatief'?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef rouwe111 het volgende:
Hoe kan je nou een alternatief einde verzinnen als je het echt einde nog niet eens weet xD Ik ben benieuwd of iemand hier het einde goed heeft![]()
Volgt "de jury" Lost ook? Dan kan ik er rekening mee houdenquote:Daarna zullen de winnaars door de PR crew en de FTR crew worden gekozen**
verzin zelf wat, lutser!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Snaavel het volgende:
Mijn einde is:
wordt alsnog opgeblazen doordat er een vliegtuig crasht met dynamiet op ''The Swan''
Zodra dat vliegtuig crasht begint alles weer opnieuw en is Seizoen 1 weer het vervolg van seizoen 6
Epic win!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:26 schreef Afwazig het volgende:
Het einde van Lost.
Er storten nog 2 andere vliegtuigen neer, hierin zitten Jack Bauer, Dexter Morgan, Gregory House, McGuyver en het A-team. Dexter wordt namelijk gezocht door Jack Bauer die hem achterna reisde. Hij heeft echter het hulp van het A-team ingeroepen die op hun beurt weer McGuyver mee hebben genomen om eventuele onmogelijke dingen inelkaar te lassen mocht het vliegtuig neerstorten. Dr. House is mee i.v.m. e vliegangst van BA.
Het einde:
[ afbeelding ]
Niet alle prijsvragen hoeven 'eerlijk' te zijn, lees: voor iedereen even toegankelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:10 schreef mschol het volgende:
hoe kan je van een serie een einde bedenken die je niet helemaal hebt gevolgd (voornamelijk het laatste seizoen.)
lekker eerlijk weer
Nogmaals: zoals in de OP ook vermeld mag het einde ook een bizar/gek iets zijn, dus het hoeft geen 'kloppend en perfect' einde te zijn. Eén pakkend zinnetje kan al genoeg zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:10 schreef mschol het volgende:
hoe kan je van een serie een einde bedenken die je niet helemaal hebt gevolgd (voornamelijk het laatste seizoen.)
lekker eerlijk weer
ah, overheen gelezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals: zoals in de OP ook vermeld mag het einde ook een bizar/gek iets zijn, dus het hoeft geen 'kloppend en perfect' einde te zijn. Eén pakkend zinnetje kan al genoeg zijn.
Gebruik je fantasie gewoon, dan kan iedereen meedoen!
En anders is er een volgende keer een prijsvraag waar jij weer meer mee kunt.
We doen ons best om voor ieder wat wils te organiseren.
Geeft niets!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, overheen gelezen![]()
neem m'n hierbij woorden terug
Niet leuk meer, soortgelijk idee had ik ook in gedachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Snaavel het volgende:
Mijn einde is:
Als alle Lostfans zo denken doen ze inderdaad niet mee, want dan hebben ze de boxen alquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
En op Wikipedia ed staat het verhaal ook wel kort beschreven voor de basis info.
Edit: En dat Lost-kijkers deze prijzen niet willen is ook bull. Ik ken alle afleveringen so far maar de boxen koop ik ook altijd.
opzich klinkt dit nog helemaal zo gek nog niet, alleen als ze allemaal naar een verschillende tijdsperiode worden gestuurt, maar wel onstervelijk zijn, dan komen ze elkaar ooit toch weer tegen, persoon A zal er al 100 jaar zitten voordat' ie persoon B tegenkomt maar dat komt omdat die persoon B dan naar het tijdperk 100 jaar na het tijdperk van persoon A wordt gestuurtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Symer het volgende:
Zwart: Still trying to prove me wrong, aren't you?
Wit: You are wrong.
Zwart: Am I? They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
Wit: It only ends once. Anything that happens before that is just progress.
Uit dit gesprekje uit de finale van seizoen 5 concludeer ik dat het eiland een experiment is van 2 hogere machten die het lot van de mensheid moeten beslissen. De één postuleert dat de mens het niet waard is om gered te worden, de ander heeft wél vertrouwen in de mens. De laatste scènes van Lost zullen duidelijk maken wie gelijk had, en wel als volgt:
Gaandeweg het seizoen realiseert Jack zich dat de bom laten ontploffen en alles ongedaan maken een ultieme daad van egoïsme was. Zwart had dus gelijk en er is niemand meer om hem van gedachten te veranderen aangezien Wit dood is. In de finale is iedereen terug op het eiland om te voorkomen dat Zwart de mensheid wegvaagt. Maar hoe, vraagt Kate.
Zwart antwoordt dat ze alles moeten opofferen wat ze liefhebben: hun bezittingen; een normaal leven; en bovenal: elkaar. Iedereen zal alleen naar een andere tijdsperiode op het eiland gestuurd worden waar ze de rest van hun leven moeten slijten, zonder hoop op redding, zonder zelfs het vooruitzicht op de verlossing van de dood; aangezien Zwart iedereen de dood zal ontnemen zoals hij ook met Richard Alpert gedaan heeft. Als ze bereid zijn dit offer te maken zal Zwart de mensheid redden.
Zonder na te denken zegt iedereen meteen: stik d'r maar in. Zwart knikt, heft zijn armen en de zeespiegel begint te stijgen. De camera zoomt uit en we zien hele continenten onder water lopen.
Einde.
edit: ik vind dit maar een kut-einde en ga er straks nog iets bij verzinnen.
UPDATE WAT BETREFFENDE DIT NIEUWSBERICHT!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef CLB het volgende:
Leuk allemaal zo'n prijsvraag, maar of dat hele seizoen 6 wel een einde krijgt is nog maar de vraag:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BB-King op 28-01-2010 22:53:15 ]Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:39 schreef DoubleBogey het volgende:
JACK: Well, looks like our journey is almost over, Ben.
BEN: I believe it is. We've had lots of adventures, but it's all coming to a close now.
SUN: Jin!
JIN: Sun!
[Sun and Jin are reunited]
JACK: But one thing has been bothering me, Ben.
BEN: Hmmm?
JACK: Just how did you guys make those whispering soun--
[Suddenly the screen starts shaking wildly. Bodies are thrown everywhere by a huge earthquake]
JACK, BEN, SUN, JIN, KATE, SAWYER, RICHARD, SAYID, WIDMORE, CHARLIE, FLOCKE: [all at once] Ahhhhh!
SAWYER: Son of a bitch! What's with all this snow?
[snow is flying from everywhere]
THE FINAL SHOT: Zoom out from the snowy island earthquake we've been watching to reveal
EVERYTHING IS INSIDE A SNOW GLOBE, which is being shaken wildly by an ANNOYING BABY.
ANNOYING BABY: Heh heh! Heh heh! Heh heh!
[ afbeelding ]
Is al bekend hoe lang 'daarna' duurt?quote:Daarna zullen de winnaars door de PR crew en de FTR crew worden gekozen
Er moeten na donderdag/morgen een aantal mensen de kans krijgen om even alles goed te bekijken en te stemmen, dus ik denk dat het in de loop van zaterdag wordt dat de winnaars bekend zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is al bekend hoe lang 'daarna' duurt?
We hebben een winnaar! hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
Zo.Misschien dat ik 'm deze week nog update met een extra paginaatje, maar for now, this is it:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En probeer m'n awesome idee, grapjes en awesomeness niet te stelen, snitches.
Ik weet niet of de jury Lost goed kent, maar d'r zitten een boel Lost-grapjes in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:50 schreef Sigmund666 het volgende:
ALS IK WIN KRIJGT IEMAND ANDERS DE 5DVD boxen!Dude, zo'n prijs verkoop je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Eerste pagina onderaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Welke was MOEMP? Als iemand nog uit zijn hoofd weet waar dat ongeveer staat?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:54 schreef Bragi het volgende:
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my fucking God!![]()
![]()
IK HEB GEWONNUH!!
Waaaaaah, ik ben hier zo blij mee, hè.![]()
Ik vond jouw tekening wel mooi, maar ik zie het einde er niet in. Ik zie wat we nu vijf seizoenen lang gezien hebben, dus vertel me wat ik mis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff pm sturen![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:54 schreef Bragi het volgende:
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my fucking God!![]()
![]()
IK HEB GEWONNUH!!
Waaaaaah, ik ben hier zo blij mee, hè.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |