abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77351178
Stuur hem alvast maar naar mij toe.
pi_77359220
Ben zegt tegen Jack: "Nou vind ik het wel weer genoeg geweest! Al dat drama! Waarom gaan we niet gewoon even ontspannen een wedstrijdje wipwappen?"
Drie minuten later zitten ze op hun motorisch aangedreven wipwap. Ze wipten zo'n 1400 keer per minuut. Na een uur wipwappen gingen ze naar Oma Okselhaar. Ze dronken een kop thee en gingen naar drie-letter-bejaardenlingo op tv kijken. Oma was erg goed in dat spelletje. In de jaren '20 was ze Fries wereldkampioen geworden met haar toenmalige vriendin, Annie Appelboor. Ze genoot ervan als Ben en Jack een woord hadden geraden.
"Koekje erbij?" vroeg ze, terwijl ze de binnenkant van haar neus grondig aan het opruimen was.
"Nee, dank u, we gaan weer weg. We gaan naar Europa, kijken of daar nog iets te beleven is. We hebben het hier wel weer gezien."
"O!" riep Oma Okselhaar, quasiverbaasd, "Vergeten jullie dan niet jullie leren luiers mee te nemen?"
"Nee Oma, komt goed, dag!" riep Jack.

"Vanochtend rond acht uur is er in de buurt van Amsterdam een vliegtuig neergestort," las de nieuwslezer. "278 van de 280 passagiers zijn om het leven gekomen."
pi_77360297
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef kristan het volgende:
[verhaal]
Alweer iemand die zich speciaal hiervoor heeft aangemeld
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:50:06 #79
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_77360694
Dikke hollywood baas trekt de stekker eruit en het beeld gaat op zwart.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 28 januari 2010 @ 01:27:41 #80
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_77363270
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Snaavel het volgende:
Mijn einde is:
De machine die elke 108 minuten de code 4, 8, 15, 16, 23 en 42 nodig heeft,
wordt alsnog opgeblazen doordat er een vliegtuig crasht met dynamiet op ''The Swan''
en dat vliegtuig is dan toevallig Oceanic 815
Zodra dat vliegtuig crasht begint alles weer opnieuw en is Seizoen 1 weer het vervolg van seizoen 6
Niet leuk meer, soortgelijk idee had ik ook in gedachten.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  donderdag 28 januari 2010 @ 02:05:34 #81
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_77363700
In de laatste aflevering zien we Jack, Kate, Sawyer, Hurley, Saïd, Ben & Locke tezamen met enkele anderen bij de bunker met de geheimzinnige energiebron. Er heerst een grimmige sfeer. Niemand vertrouwt de ander meer, en een ieder heeft naast het belangrijke doel (de kernbom tot ontploffing brengen) nog een eigen agenda.
Er ontbranden discussies en gevechten van leven op dood, waarbij door flashbacks personen van minuut tot minuut tot andere inzichten kunnen komen. De eilandbewoners worden dan ook nog eens overdonderd door de aankomst van oude bekenden, die zich ook in de strijd mengen.
Velen sneuvelen, anderen moeten gewond gade slaan hoe de strijd zich ontwikkeld.

Degenen die de bom hadden willen afgaan verliezen. John Locke bedenkt zich alsnog, maar wordt door Ben neergestoken in zijn ruggengraat waardoor hij verlamd blijft liggen. Daar ziet hij een hond, die hij eerder zag.
Hij roept het bij zich, en Dawson volgt. Samen met Charlie maakt hij het karwei af.

In de laatste scene zien we het vliegtuig dat eerder was neergestort landen in LA. Niemand herkend elkaar en iedereen leeft verder zonder van hun gezamenlijke avonturen te weten... of misschien toch?
Ergens in de slotscene zien we Daniël Faraday met Hurley in een hospitaal spreken en samen aan een boek werken.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_77364885
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
En op Wikipedia ed staat het verhaal ook wel kort beschreven voor de basis info.

Edit: En dat Lost-kijkers deze prijzen niet willen is ook bull. Ik ken alle afleveringen so far maar de boxen koop ik ook altijd.
Als alle Lostfans zo denken doen ze inderdaad niet mee, want dan hebben ze de boxen al

Eens kijken of ik wat kan verzinnen overigens. 2 feb zit ik iig weer voor de buis. 5 februari betekent langer wachten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77364952
Aan het einde van seizoen zes blijkt dat oceanic 815 wel is neergestort, maar niet op het eiland. Hurley, Kate, John etc. liggen namelijk allemaal in hetzelfde ziekenhuis in een coma, en de vijf (zes) seizoenen zijn dus een gedeelde comadroom.
pi_77366062
mmm...ik ga hier nog heel even over nadenken...ik heb seizoen 5 nog niet eens gezien...
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:43:12 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77368235
Iedereen wordt wakker na de explosie in de huidige tijd en vraagt zich af wat er gebeurt is. Sommige dingen zijn hetzelfde gebleven, sommige dingen zijn veranderd. Niemand snapt nou wat er precies is gebeurt. Het hele seizoen wordt daar een beetje naar gezocht, er worden wat dingen duidelijk. Ze pakken hun gewone leven op het eiland ook weer op zoals in S1, maar met de huidige kennis.

Als iedereen langzaam bezig is om weer gewend te raken is *POEF* Jack ineens weg. Niemand weet waarheen, hij is opgelost in het niets. Kwijt. De overlevenden gaan zoeken, kammen het hele eiland uit en langzaam zoemt de camera uit en ineens vliegt de camera uit een TV/monitor. Als kijker snap je het even niet, maar na nog wat meer uitzoomen blijkt dat we ons bevinden op een LAN party van een grote MMORPG waarin iedereen een personage speelde in Lost. Degene die stierven (Charlie, Boone, Mr Eko, etc) zijn allemaal al Game Over gegaan doordat ze foute beslissingen namen. Dat Jack ineens verdwenen is komt omdat zijn PC crashte en niet meer kan inloggen. De game is zelf neverending, net als alle MMORPGs.

De survivors van Oceanic 815
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_77369046
laatste scene van lost: olivia dunham(fans van jj abrams weten wel wie dit is) krijgt een nieuwe zaak en moet naar het ziekenhuis want er ligt een man(jack shepard) al sinds de jaren 70 in een coma. maar verouderdt niet. hiermee zal lost eindigen en seizoen 3 van fringe mee beginnen. naar mate seizoen 3 van fringe bevorderd, blijkt ook dat walter heeft geholpen de het leger het eiland te vinden in de jaren 70, waar het leger voor de 2e keer heen ging om de bom terug te halen, dit niet lukte maar namen wel jack mee naar de echte wereld, omdat walter graag een inwoner van het eiland wou onderzoeken. maar sinds dien ligt jack in een coma en beleeft het hele avontuur telkens over nieuw zonder het te weten.

haha nee ik denk niet dat het zo eindigt, ik post vanavond of morgen een serieus verhaal maar als fan van bijde series lijkt me zoiets wel ontiegelijk cool.

[ Bericht 12% gewijzigd door frank010 op 28-01-2010 11:23:25 ]
Illuminated, Subtle & Aware
pi_77369758
Zwart: Still trying to prove me wrong, aren't you?
Wit: You are wrong.
Zwart: Am I? They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
Wit: It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Uit dit gesprekje uit de finale van seizoen 5 concludeer ik dat het eiland een experiment is van 2 hogere machten die het lot van de mensheid moeten beslissen. De één postuleert dat de mens het niet waard is om gered te worden, de ander heeft wél vertrouwen in de mens. De laatste scènes van Lost zullen duidelijk maken wie gelijk had, en wel als volgt:

Gaandeweg het seizoen realiseert Jack zich dat de bom laten ontploffen en alles ongedaan maken een ultieme daad van egoïsme was. Zwart had dus gelijk en er is niemand meer om hem van gedachten te veranderen aangezien Wit dood is. In de finale is iedereen terug op het eiland om te voorkomen dat Zwart de mensheid wegvaagt. Maar hoe, vraagt Kate.

Zwart antwoordt dat ze alles moeten opofferen wat ze liefhebben: hun bezittingen; een normaal leven; en bovenal: elkaar. Iedereen zal de rest van hun leven alleen en in afzondering op het eiland moeten slijten, zonder hoop op redding, zonder zelfs het vooruitzicht op de verlossing van de dood, aangezien Zwart iedereen de dood zal ontnemen zoals hij ook met Richard Alpert gedaan heeft. Ze zullen onzichtbaar voor elkaar zijn en nooit iets meer van elkaars aanwezigheid vernemen dan af en toe wat gefluister. Als ze bereid zijn dit offer te maken zal Zwart de mensheid redden van zijn uitroeiingsplan en verlossen van de negatieve invloed die zijn aanwezigheid altijd heeft gehad.

Na lang beraad stemt iedereen toe en nemen ze afscheid van elkaar. Zwart loopt de zee in en sterft. Met zijn dood verdwijnt de zware zwarte deken die sinds het begin der tijden mensenharten gecorrumpeerd heeft.

Het laatste beeld is van een onbekend geblinddoekt en mishandeld meisje, met een man achter haar die haar boeien losmaakt, haar blinddoek af doet en zegt: "I'm sorry", waarna hij haar uit z'n kelder laat gaan.
De implicaties zjin duidelijk.

Einde.

[ Bericht 11% gewijzigd door Symer op 29-01-2010 21:48:42 (iets langer over nagedacht) ]
pi_77371742
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Symer het volgende:
Zwart: Still trying to prove me wrong, aren't you?
Wit: You are wrong.
Zwart: Am I? They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
Wit: It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Uit dit gesprekje uit de finale van seizoen 5 concludeer ik dat het eiland een experiment is van 2 hogere machten die het lot van de mensheid moeten beslissen. De één postuleert dat de mens het niet waard is om gered te worden, de ander heeft wél vertrouwen in de mens. De laatste scènes van Lost zullen duidelijk maken wie gelijk had, en wel als volgt:

Gaandeweg het seizoen realiseert Jack zich dat de bom laten ontploffen en alles ongedaan maken een ultieme daad van egoïsme was. Zwart had dus gelijk en er is niemand meer om hem van gedachten te veranderen aangezien Wit dood is. In de finale is iedereen terug op het eiland om te voorkomen dat Zwart de mensheid wegvaagt. Maar hoe, vraagt Kate.

Zwart antwoordt dat ze alles moeten opofferen wat ze liefhebben: hun bezittingen; een normaal leven; en bovenal: elkaar. Iedereen zal alleen naar een andere tijdsperiode op het eiland gestuurd worden waar ze de rest van hun leven moeten slijten, zonder hoop op redding, zonder zelfs het vooruitzicht op de verlossing van de dood; aangezien Zwart iedereen de dood zal ontnemen zoals hij ook met Richard Alpert gedaan heeft. Als ze bereid zijn dit offer te maken zal Zwart de mensheid redden.

Zonder na te denken zegt iedereen meteen: stik d'r maar in. Zwart knikt, heft zijn armen en de zeespiegel begint te stijgen. De camera zoomt uit en we zien hele continenten onder water lopen.

Einde.

edit: ik vind dit maar een kut-einde en ga er straks nog iets bij verzinnen.
opzich klinkt dit nog helemaal zo gek nog niet, alleen als ze allemaal naar een verschillende tijdsperiode worden gestuurt, maar wel onstervelijk zijn, dan komen ze elkaar ooit toch weer tegen, persoon A zal er al 100 jaar zitten voordat' ie persoon B tegenkomt maar dat komt omdat die persoon B dan naar het tijdperk 100 jaar na het tijdperk van persoon A wordt gestuurt
Illuminated, Subtle & Aware
pi_77372021
Tenzij ze in een tijdsloop zitten, soort Groudhog Year zeg maar.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 januari 2010 @ 12:42:04 #90
163650 Greys
pi_77372357
Dit topic graag zoveel mogelijk voor alleen de inzendingen van de prijsvraag houden.
Anders wordt het straks voor de jury zoeken naar de inzendingen tussen het overleg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77373112
[disclaimer] heb geprobeerd het te volgen, maar ik snapte niet alles en Jarno wilde het na een tijdje niet meer uitleggen [/disclaimer]

Charles Withmore is natuurlijk de vader van Penny. Penny was van jongs af aan al lid van de ijsberenfanclub, erelid zelfs. Helemaal gek was ze daarvan. Waar andere meisjes vielen voor paarden, stond zij te zwijmelen bij foto's van ijsberen. Haar ultieme droom was dan ook een ijsbeer voor zichzelf. Natuurlijk is dat niet zo eenvoudig. Daarom bouwde papa Charles een ijsberendierentuin op een eiland. Deze zie je in Lost op het mini-eiland waar Jack en Kate en Saywer gevangen worden gehouden. Penny zou deze dierentuin krijgen op haar 16e verjaardag.

Nu is het natuurlijk zo dat er een flinke anti-dierentuin beweging bestaat. Ook het WMF vind dat dieren in vrijheid moeten leven en niet opgesloten. Charles stond dus voor een probleem. Hij bedacht een plan om het eiland drijvend te maken, zodat het uit de weg gehaald kon worden als er per ongeluk iemand in de buurt zou zijn. Slim!

Praktisch niet zo makkelijk, bleek in de praktijk. Verzorgers Ben en ? (hoe heet die gast met die enge ogen) bleken zeeziek te worden van het gesleep. Wat nu? Een arts zoeken! Gelukkig bleek dokter Shephard (de vader van Jack dus) bereid te helpen zoeken naar een middeltje tegen zeeziekte. Hij was helemaal blij dat hij iets had gevonden, helaas wilde niemand het middeltje testen. Gelukkig kwamen er net een stel Fransen bij het eiland aan, onderzoekers. Zij bleken bereid het middel te testen, je bent onderzoeker of niet tenslotte. Het middel bleek te werken: na het drinken ervan werd je nooit meer misselijk. Omdat zwangere vrouwen natuurlijk hormonenbommen zijn en altijd moeilijk moeten doen, weigerde Danielle Reausseau natuurlijk mee te doen. Altijd gezeik, met die wijven.

Nu is alleen een ijsberendierentuin een beetje mager, er moet natuurlijk ook vuurwerk bij en confetti en meer van die toestanden. Allemaal lag dat klaar in de hatch. Alleen moet je natuurlijk zorgen dat het niet te vlug af gaat. Omdat Penny nogal aan het puberen was, kon papa Withmore haar niet zomaar overhalen mee te vliegen om haar cadeautje te bekijken, ze dacht dat het vast iets sufs zou zijn, zoals een eigen boot. Er was dus tijd voor een extra verrassing: d'r vriendje erbij! Konden ze romantisch samen genieten van de ijsberen! Charles regelde dus dat Desmond ook naar het eiland kwam, kon hij meteen zorgen dat het vuurwerk op de goede tijd los zou barsten. Geniaal plan.

Het laatste praktische probleempje was de misselijkheid door het verplaatsen van het eiland. Gelukkig had dr. Shephard inmiddels het recept aangepast. Fjew. Hij droeg het altijd bij zich en zou via Australie naar het eiland komen. Beetje slordig dat ie daar (schijnbaar) de pijp uit gaat. Gelukkig was de afspraak dat hij het recept voor de medicijnen op z'n billen zou laten tatoeeren, dus als de billen van dr. Shephard daar op het eiland zouden zijn, kon Juliette het recept lezen, de medicijnen maken en deze aan de Ben en die gast met de enge ogen geven. En aan Penny natuurlijk. Charles wilde geen dochter die naar d'r ijsberen zou kijken.

Het kostte wat geld, maar Charles vond een piloot die bereid was het lichaam van dr. Shephard boven het eiland te dumpen. Een stewardess zou op het knopje van het luik duwen op het juiste teken. Slim plan! Wat doet die sukkel van een zanger Charlie echter? Die gaat zitten drugsen op het toilet, waardoor de stewardess niet op tijd bij het luik is. Verdorie. Eiland gemist. Gelukkig merken de passagiers zoiets niet, dus de piloot wil omkeren. Op dat moment denk Desmond dat Penny eraan komt (verkeerde bladzijde van de kalender, ze zou natuurlijk pas komen als de medicijnen klaar waren) en hij activeert het vuurwerk. Piloot schrikt zich te pletter natuurlijk, midden in de oceaan ineens vuurwerk voor je vliegtuig. Een lawinepijl schiet in de motor (je bent een als je met vuurwerk stunt Desmond!!!) en het vliegtuig valt naar beneden. Met dr. Shephard.

Ethan vindt de kist van de dokter en brengt het lichaam naar Juliette. Zij staat al klaar met poedertjes en drankjes. Dan wil ze het recept gaan lezen, maar ze schrikt zo van de billen van dr. Shephard dat ze gaat gillen en gillen en gillen (dat kan een vrouw goed). Dr. Shephard moet hoesten van de schrik en het stukje appel schiet uit z'n keel. Hij kan zelf de medicijnen maken. Charles is blij. Eindelijk is zijn verjaardagscadeautje af.

Jammer alleen dat die suffe losties zijn plan gaan verprutsen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77374276
Chuck norris zwemt naar het eiland en maakt een einde aan alle heisa. The end.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ripley op 28-01-2010 15:36:12 (ik was The End vergeten. Is een essentieel onderde) ]
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:05:52 #93
199215 CLB
Gsus is my homeboy
pi_77375629
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef CLB het volgende:
Leuk allemaal zo'n prijsvraag, maar of dat hele seizoen 6 wel een einde krijgt is nog maar de vraag:

UPDATE WAT BETREFFENDE DIT NIEUWSBERICHT!!!

Net gepubliceerd krantenartikel:

En een mirrorlink naar het filmpje:

EINDE VAN SEIZOEN 6 DUS DEFINITIEF BEKEND!!
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:11:15 #94
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77375855
Jammer dat J.J. Abrams niks meer te maken heeft met Lost, laat staan het laatste seizoen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:16:59 #95
199215 CLB
Gsus is my homeboy
pi_77376084
Dat zeg jij ja, maar ondertussen blijkt hij toch iets evils uitgespookt te hebben, ook met seizoen 6
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:57:52 #96
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_77377574
De groep ontwaakt in een grote loods waar een half eiland is nagebootst. Terwijl de groep zich opsplitst in 4 groepen ontdekken ze dat het namaakeiland een loods is en dat de afgelopen 4 seizoenen een hallucinatie waren van een geheim overheidsprogramma waarin de overlevingsdrang en samenwerking binnen groepen onder druk, isolatie en eenzaamheid.

Zodra één van de overlevenden op de 'leave'-knop drukt, eindigt het programma, waarbij 2 groepen spoorloos verdwijnen met onbekende bestemming, waardoor een open einde ontstaat waardoor er nog 4 seizoenen gemaakt kunnen worden. De andere groepen ontwaken in de realiteit waar de ene groep uitgroeit tot een legendarische band, en de andere groep naar Somalië vertrekt, overtuigd dat het expiriment geen hallucinatie was en eindigt als een van de meest gevreesde piraten-crews van Somalië..

[ Bericht 0% gewijzigd door Sigmund666 op 28-01-2010 15:03:19 ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:51:21 #97
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_77388856
Veel inzendingen: Lol ofwel - slim bedachte details...

Deze is misschien niet uniek maar heb er wel over nagedacht en wil 'm toch kwijt:

Miles zegt tegen het eind dat die grote opblaasactie ook wel eens de óórzaak kon zijn van de crash (want daardoor zou die gigayotta-kracht van die magneet die ze elke 108 minuten moeten 'restrainen' ook juist veroorzaakt kunnen zijn...), en dat ze dus juist hun eigen crash zoveel jaar later veroorzaken als ze nu die bom gaan gooien... En aangezien alles wat ze in het verleden hebben uitgehaald ook inderdaad ervoor gezorgd heeft dat er gebeurd is wat er gebeurd is, lijkt dit me de enige goede mogelijkheid
Dus dan is seizoen 1 idd weer het vervolg op seizoen 6... ik zie die wakkerwordende Jack wel voor me als laatste beeldje

Edit: en of ze dan ook bewust in een loop zitten, tja.. de natuurkunde onderschrijft dat volgens mij niet, en ik zou het cool vinden als de makers zich toch zouden beperken tot een situatie die wat dat betreft wel realistisch is (ok ok, op tijdreizen na dan ). Maar: voor Jacob en Esau is het hele verhaal maar een klein stukje van het héle verhaal...

[ Bericht 11% gewijzigd door El_Chica_Del_Fuego op 28-01-2010 20:19:28 ]
*Think outside the box*
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:31:33 #98
15600 BB-King
Long live the King!
pi_77396795
De overgebleven Losties struinden pootjesbadend het strand af tot ze een vreemde constructie in de verte signaleerden welke hun nog niet eerder was opgevallen, lijkend op een stalen ruïne met vormen welke nooit door de natuur geschapen kon zijn. Ze naderden opgewonden het object, denkend daar meer antwoorden op hun vele vragen te vinden. Naarmate ze dichterbij schreden, veranderde echter de uitdrukkingen op hun gezichten. De één vulde zich met ongeloof, de ander van verdriet en een enkeling van woede. Ze dachten zich ver van de bewoonde wereld te bevinden, terwijl ze eigenlijk dichterbij waren dan ze ooit durfden vermoeden. Verslagen door de tijd keerden ze het object de rug toe, zwijgend naar elkander, ieder zich beseffend dat het absurdisme zich meester had gemaakt van hun bestaan. De schemering trad in en het geroep van apen schalde door de bossen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door BB-King op 28-01-2010 22:53:15 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_77412083
Het einde heeft alles te maken met Sawyer.

Sawyer loopt over het strand omdat hij het niet kan hebben dat Jack en Kate weer liggen te vozen.
Plotseling hoort hij wat achter zich. Hij draait zich om:

Dan ziet hij iets, wat hij haast niet kan geloven:

"What arrrrr you doingk on my island, you naked fool?"

Sawyer antwoord: Mister Depp! I'm sorry but... since when is this lostie-loser island yours?

LEAVE! orrrrrr i'll drink my rum out of your head!

Wait! I will play the nice-guy for you, I putt on a shirt en then you can do with me whatever you want! Look at me, I am so cute....

Ha! Ik heb hem waar ik wil, denkt johnny depp... Hij kleed zich om en zegt:

That's better!! Now we only have to kill the other losties en then we will be happy ever after!

Zo gezegd, zo gedaan. Alle andere Losties zijn dood en Sawyer en Johnny noemen het eiland:

En ze bouwen een hotel voor bezoekers:

en leven nog lang en gelukkig
pi_77412102
edit: foutje bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')