abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 januari 2010 @ 16:12:05 #1
163650 Greys
pi_77295063

Schokkend slotseizoen Lost
Slechts 3 dagen nadat in de Verenigde Staten het langverwachte slotseizoen van Lost in première gaat, start ook NET 5 met het uitzenden van de allerlaatste afleveringen.
In het zesde seizoen van de spannende dramaserie zullen alle mysteries rond de overlevenden van Oceanic Flight 815 samenkomen en tot een schokkende finale leiden. De eerste, extra lange aflevering van het laatste seizoen van Lost is op vrijdag 5 februari vanaf 22.30 uur te zien.

!! WINNEN !!

Van Walt Disney Studios Home Entertainment mogen we prachtige prijzen weggeven.

Hoofdprijs: DVD-boxen seizoen 1 t/m 5

2e en 3e prijs: DVD-box seizoen 5 en een grijze hoody met opdruk Lost5!

MEEDOEN?

Verzin zelf een einde voor dit spannende slotseizoen!
Laat je fantasie de vrije loop. Bedenk een leuk, emotioneel, hilarisch, bizar of onverwacht einde voor de serie.
Dit mag in een paar regels, in tekstvorm en/of als paint of strip... alles is mogelijk.
Eén pakkend zinnetje kan zelfs al genoeg zijn.

Je kunt je inzending tot en met donderdag 4 februari in dit topic plaatsen.
Daarna zullen de winnaars door de PR crew en de FTR crew worden gekozen**

**Crew is uitgesloten van deelname

Na de prijsvraag... niet gewonnen?
Je verzameling DVD-boxen van Lost maak je natuurlijk compleet met Seizoen 5!

Bij Bol.com vind je hier de DVD-box Lost 5 en hier de Blu-ray.
Bij FRS vind je hier de DVD-box Lost 5 en hier de Blu-ray.

Met dank aan TwyLight voor de header!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:37:16 #2
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77296382
Tvp. Ik zal 's een tof einde bedenken.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77296731
*BOEM* Iedereen is dood, einde
pi_77297484
Is de gamescrew ook uitgesloten van deelname?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:21:49 #5
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_77298395
**Crew is uitgesloten van deelname

Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_77298891
TvP voordat dit topic Lost is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77298896
Op 't eind zit opeens iedereen weer in het vliegtuig! Wat blijkt: het is een vicieuze cirkel waar ze nooit meer uit kunnen komen... En dus is het vervolg op seizoen 6 --> seizoen 1
pi_77298923
Hoe zit het met meerdere inzendingen?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 januari 2010 @ 17:50:52 #9
163650 Greys
pi_77299433
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef .aeon het volgende:
Hoe zit het met meerdere inzendingen?
Eén inzending per persoon, maar je mag je inzending wel editten tot de sluitdatum van de prijsvraag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77300018
tvp
pi_77300064
NL start gelijk met USA ?

tvp

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2010 18:06:23 ]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:16:28 #12
164713 Jos_
Allemaal zever.
pi_77300446
T-to-the-V-P
pi_77300733
En stortte er een olifant neer met een grote snuit en die blies het verhaaltje uit!

[ Bericht 13% gewijzigd door Trusten op 26-01-2010 19:41:54 ]
pi_77301313
Deze ga ik meedoen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:53:31 #15
159761 Arn0
Abbey Road
pi_77302011
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:38 schreef deepart het volgende:
Deze ga ik meedoen
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:02:35 #16
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_77302424
Mijn einde is:
De machine die elke 108 minuten de code 4, 8, 15, 16, 23 en 42 nodig heeft,
wordt alsnog opgeblazen doordat er een vliegtuig crasht met dynamiet op ''The Swan''
en dat vliegtuig is dan toevallig Oceanic 815
Zodra dat vliegtuig crasht begint alles weer opnieuw en is Seizoen 1 weer het vervolg van seizoen 6
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:05:15 #17
159761 Arn0
Abbey Road
pi_77302540
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:02 schreef Snaavel het volgende:
Mijn einde is:
wordt alsnog opgeblazen doordat er een vliegtuig crasht met dynamiet op ''The Swan''
Zodra dat vliegtuig crasht begint alles weer opnieuw en is Seizoen 1 weer het vervolg van seizoen 6
Hoezo "alsnog opgeblazen"? Volg je de serie wel?
pi_77302549
Laat ik nou seizoen 1 t/m 5 al op DVD hebben

Maar wel een leuk initiatief
pi_77302565
Mijn einde:
Dr. Jack Shephard wordt waker van een afkickkliniek omdat hij net als dr house aan drugs zat en alles aan het fantaseren was.
pi_77303748
Iedereen wordt wakker in een gekkenhuis/ziekenhuis (niet hetzelfde, allemaal in hun eigen stad/ land) en dan laatste shot op Jack die aan he schreeuwen is "I have to go back!!!" etc en dat die dokter dan zegt van okay mr Shepard you can go back...en m iets inspuit.

Ik ga dan wel schrijvers meppen als ze zoiets stoms verzinnen
pi_77304153
De waterstofbom is ontploft. Iedereen die aan boord zat van flight 815 zal weer terug zijn in hun eigen leven. Echter is iets niet geheel gegaan zoals ze verwacht hadden. Alle herinneringen zijn namelijk niet verdwenen. Kate zal uiteindelijk Jack terug vinden en ze leven nog lang en gelukkig

Hoe kan je nou een alternatief einde verzinnen als je het echt einde nog niet eens weet xD Ik ben benieuwd of iemand hier het einde goed heeft
pi_77304573
tvp
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_77304878
De crash gebeurt WEL en de Losties crashen nog steeds op het eiland.

Echter, door de magnetische golf na de ontploffing van de hydrogen bom (Seizoen 5 finale) worden alle aanwezigen Losties in de buurt van de knal gecloned en zitten ze in een parallele tijdslijn waarin ze wel op LAX aankomen... met alle ellende van dien.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_77305038
Iedereen raakte "lost" op een eiland dat is dichtbebost, ze hadden alleen nog rauwkost, dus gooiden ze in het water flessenpost, dit werdt onderschept door de grenspost, en zo werden ze door een tijger afgerost. EINDE
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 januari 2010 @ 20:02:34 #25
163650 Greys
pi_77305300
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef rouwe111 het volgende:
Hoe kan je nou een alternatief einde verzinnen als je het echt einde nog niet eens weet xD Ik ben benieuwd of iemand hier het einde goed heeft
Er staat toch nergens in de OP het woord 'alternatief'?
Gewoon een zelfbedacht iets! Mag gek, leuk, mooi, bizar, van alles zijn!

In het bericht op de FP stond idd wel even het woord alternatief, maar dat is al gewijzigd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77306053
Mijn slot:

Door de waterstofbom komt iedereen weer in zijn ‘eigen’ (de huidige) tijd terecht. Alles wat we hebben zien gebeuren in de show is nog steeds gebeurd. Ze zitten dus nog steeds vast op het eiland.

De moeder van Claire is ondertussen op zoek gegaan naar haar dochter. Ze beland samen met Aaron op het eiland. Tegen de waarschuwing van Claire aan Kate in is Aaron terug...

Ben ontvoert hem en levert hem uit aan het smoke-monster. Deze laat zijn krachten op hem los, zoals het ook bij Ben en ‘the others’ deed, om Aaron tot de absolute heerser over het eiland en al haar krachten te maken, maar volledig onder invloed van het smoke-monster.
Claire wordt al beheerst waardoor Jack nu de laatste ‘Shephard’ is die nog niet onder invloed van het smoke-monster verkeerd. (Christian is immers dood en slechts een incarnatie van het smoke-monster.)

Jack weet met de hulp van de overige Oceanic 815 overlevenden het geheim achter de Dharma initiative te ontrafelen. Door gebruik te maken van alle Dharma Stations, of wat daar nog van over is, is het mogelijk slachtoffers van het smoke-monster te bevrijden van diens invloed. Aaron , Claire en Ben worden gered.

Met gebundelde krachten en kennis wordt het smoke-monster verslagen en het eiland van zijn negatieve invloeden ontdaan. Het bleek een creatie van Richard Alpert te zijn die de helende werking van het eiland wilde afschermen en puur voor eigen doeleinden gebruiken, zoals een eeuwig leven creëren. Charles Widmore wilde hem van deze troon stoten.
Widmore en Richard zijn echter geen partij voor de macht van Aaron, en na hen verslagen te hebben zullen vanaf nu de helende krachten van het eiland onder toezicht van o.a. Jack en Ben worden gebruikt voor het welzijn van de mensheid.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:18:55 #27
159761 Arn0
Abbey Road
pi_77306107
quote:
Daarna zullen de winnaars door de PR crew en de FTR crew worden gekozen**
Volgt "de jury" Lost ook? Dan kan ik er rekening mee houden
pi_77307042
quote:
Mijn einde is:
verzin zelf wat, lutser!
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 20:44:44 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_77307542
Ik zag dat we in een cirkel zitten en na seizoen 6 weer seizoen 1 begint etc.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:29:15 #30
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77309979
Zo. Misschien dat ik 'm deze week nog update met een extra paginaatje, maar for now, this is it:

En probeer m'n awesome idee, grapjes en awesomeness niet te stelen, snitches.

Ik weet niet of de jury Lost goed kent, maar d'r zitten een boel Lost-grapjes in.

[ Bericht 19% gewijzigd door Bragi op 26-01-2010 21:36:28 ]
pi_77310924
tvp
uit een aspergernest
pi_77311381
Het was allemaal een grote droom. Hurley wordt wakker op de bank van zijn appartement met 2hamburgers op zijn schoot.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:14:32 #33
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_77312513

Typisch Lost om weer te eindigen met een open einde .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:26:34 #34
131603 Afwazig
Serious business
pi_77313062
Het einde van Lost.

Er storten nog 2 andere vliegtuigen neer, hierin zitten Jack Bauer, Dexter Morgan, Gregory House, McGuyver en het A-team. Dexter wordt namelijk gezocht door Jack Bauer die hem achterna reisde. Hij heeft echter het hulp van het A-team ingeroepen die op hun beurt weer McGuyver mee hebben genomen om eventuele onmogelijke dingen inelkaar te lassen mocht het vliegtuig neerstorten. Dr. House is mee i.v.m. e vliegangst van BA.

Het einde:
pi_77314281
Alle inzittende van vlucht 815 zijn in werkelijkheid aliens die net na hun geboorte gezonden zijn naar de aarde voor onderzoek.Nu zijn ze terug op hun planeet (het eiland) maar ze zijn na zoveel jaar op aarde geleeft te hebben te menselijk geworden waardoor ze ze niet meer aan kunnen passen aan hun "eigen mensen" waardoor deze hun dus als vijanden zien. het eindigt rmee dat de hoofdpersonages (jack sawyer, hurly,kate) gerhersnspoeld worden en het eiland als hun thuis gaan zien en zich net zo als de others gaan gedragen als er een nieuw vliegtuig neerstort!
pi_77314300
Hier kom ik later op terug !!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:51:38 #37
282710 Smurfin_1989
Ik houd van smurfen
pi_77314381
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:26 schreef Afwazig het volgende:
Het einde van Lost.

Er storten nog 2 andere vliegtuigen neer, hierin zitten Jack Bauer, Dexter Morgan, Gregory House, McGuyver en het A-team. Dexter wordt namelijk gezocht door Jack Bauer die hem achterna reisde. Hij heeft echter het hulp van het A-team ingeroepen die op hun beurt weer McGuyver mee hebben genomen om eventuele onmogelijke dingen inelkaar te lassen mocht het vliegtuig neerstorten. Dr. House is mee i.v.m. e vliegangst van BA.

Het einde:
[ afbeelding ]
Epic win!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:55:00 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77314573
tvp
Laffe huichelaar
pi_77314660
Jammer dat ik niet mee mag doen

LOST
pi_77316023
tvp
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_77316163
Ik denk dat het allemaal in Hurly (of Hurley) zijn denkbeeldige wereld afspeelt.. Uiteindelijk sterft hij en daarmee is ook de serie afgelopen..
pi_77317589
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier kom ik later op terug !!
pi_77317729
Het einde interesseert me nu nog vrij weinig, zolang Desmond en Penny maar gelukkig blijven
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:56:54 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77317886
TVP.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_77317952
TVP voor de inzendingen
pi_77318375
Echt niet dat ik 3 dagen langer ga wachten! Ik wacht al sinds het einde van seizoen 5 in Amerika (hoelang is dat? 5-6maanden?) Ik volg het via internet en dat zal ik ook blijven doen!
Het heeft veeeeuls te lang geduurd! Maar eindelijk! Woensdag het begin van seizoen 6 checken! ^^
Het heeft echt té lang geduurd!

Deze site: http://darkufo.blogspot.com/ check ik ook regelmatig voor allemaal theorieën, samenvattingen en het laatste nieuws. Staan best wel goeie dingen op..
pi_77320940
Mijn einde:

Het vliegtuig is ooit neergestort door een "gat" in de tijd. Daardoor ontstond er een magnetisch veld waardoor alles gebeurd is zoals het nu is gegaan. Door via dit "gat in de tijd" (of noem het zwart gat) terug in de tijd te reizen kunnen ze alles rechtzetten.
Zodra ze het magnetische veld vinden waardoor alles in eerste instantie fout is gegaan en dit kunnen repareren....is alles weer vanouds.
Het enige verschil?
Ze hebben de dingen die ze nu hebben meegemaakt NOOIT meegemaakt.
Ze kennen elkaar dus niet...en zijn gewoon ieder hun eigen leven gaan leven.
Oftewel:
Kate zit nog steeds geboeid in het vliegtuig, Hurley maakt zijn reis als rijk man (omdat hij de lotto won) enz.
In het vliegtuig kijken ze elkaar vluchtig aan.....een blik van herkenning? Of...toch niet?
Als het vliegtuig landt stappen ze één voor één uit....ieder op weg naar zijn of haar eigen toekomst....
en hun gezamelijke avontuur is nooit geweest.....
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:42:13 #48
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_77322330
Telug vind plost...
pi_77323831
Seizoen 6 opent weer met het witte scherm zoals ook seizoen 5 eindigde.

Heel langzaam begint er contrast en kleur in het beeld te komen, we zien iedereen weer inchecken op vlucht 815 vanuit Australië, iedereen checkt netjes in alles gaat precies zoals dat eerst zo was, maar toch zijn er enkele dingen anders.
Rose (die kanker had toen ze op het vliegtuig stapte maar op het eiland genas) en Bernard zijn niet naar een geneesheer geweest, maar zijn gewoon op safari geweest in Australië.
Charlie die heroïneverslaafd was maar op het eiland afkickte, is ook niet meer verslaafd en heeft zijn broer overtuigd om nog één afscheidsconcert te gaan spelen, zijn broer zwaait hem uit op het vliegveld.
Hurley is gewoon op tijd, en heeft helemaal geen dure kleren aan, het lijkt wel of hij nooit de loterij heeft gewonnen.

Iedereen stapt op het vliegveld zoals we eerder hebben gezien, met deze kleine veranderingen, als Bernard naar de WC is zoals we eerder hebben gezien, weten we dat toen het vliegveld uit elkaar klapte en neerstortte op het eiland, maar niets was minder waar; vlucht 815 land gewoon op LAX en alle bekende personages gaan hun weg alsof er nooit iets is gebeurd en ze elkaar nooit hebben gekend.

Dan komt de bekende Lost intro, niemand snapt er geen ene fuck meer van.

Opening na de intro: een oog dat open gaat, van Desmond.
Hij vertelt Penny wat hij gedroomd heeft, van alle Lostpersonages die niet gecrasht zijn en waar het goed mee ging. Hij denkt dat op de één of andere manier de mensen van het eiland de crash hebben voorkomen en dat alles goed gaat met alle personages. Hij gaat meteen op het internet kijken waar zijn vriend Charlie is.
Maar dan komt Jacob binnen, die legt aan Desmond uit dat het visioen dat hij had, iets is dat had kunnen zijn, maar dat Desmond's hulp nodig is om van dat visioen werkelijkheid te maken in het verleden.

Jacob legt een hoop uit aan Desmond: Op het eiland heerst al eeuwen een strijd tussen Jacob en zijn broer Esau, beiden hebben speciale krachten. Esau kan bijvoorbeeld in de vorm van het Smoke monster en in de vorm van dode mensen op het eiland verschijnen. Jacob heeft aan de andere kant levensreddende krachten.
Beiden Esau en Jacob dachten met vlucht 815 de strijd uiteindelijk in hun voordeel te kunnen beslechten, Esau denkt dat hij met behulp van een neppe Locke Jacob heeft vermoord.
Niets is echter minder waar, doordat Esau Jacob vermoordde kan Jacob nu van het eiland afkomen, maar hij heeft Desmond's hulp nodig om terug op het eiland te komen en Esau te verslaan.
Na een hartverscheurend afscheid met Penny gaan Desmond en Jacob terug naar het eiland, waar alle Losties nog steeds zijn, degenen die in het verleden zaten zijn weer in het heden en worden geterorriseerd door het Smokemonster.

Juliet is nog steeds zwaargewond van de val toen ze de waterstofbom af liet gaan als ze in het heden terugkomt, Jack weet haar in leven te houden maar ze heeft niet lang meer. Als Jacob en Desmond op het eiland terugkomen vertelt Jacob dat hij Juliet kan redden, maar iemand zal zijn leven moeten geven voor het hare. Omdat Ben altijd van Juliet heeft gehouden en omdat Ben spijt heeft dat hij Jacob in het vuur heeft gegooid offert hij zich op.

Ergens in het midden van het seizoen zien we in een flashback hoe Claire Aaron aan een adoptiegezin geeft in Los Angeles, als ze samen met het adoptiegezin naar het vliegveld rijdt om terug te gaan naar Australië krijgen ze een auto-ongeluk waarbij Claire en de adoptieouders omkomen. Aaron overleeft maar omdat nog de adoptie nog niet rond is is niet duidelijk van wie Aaron is, uiteindelijk beland Aaron in een weeshuis en jaren later adopteren een gelukkige Jack en Kate hem.
Op het eiland achtervolgt Claire Kate omdat zij Aaron afgepakt zou hebben, Claire is net als Locke in seizoen 5 onder invloed van het Smokemonster. Jacob vertelt Kate echter het eigenlijke lot van Aaron zoals het altijd voorbestemd was en in een emotionele scene moet Kate aan Claire vertellen dat Aaron nooit aan Claire behoorde.

Alle Losties werken samen om Esau te verslaan, Jacob heeft de echte Locke tot leven gebracht. Om Esau te verslaan zal iedereen echter samen moeten werken wat natuurlijk grote spanningen geeft, beide Locke en Jack hebben er grote moeite mee dat ze naar Jacob als leider moeten accepteren, gedurende de hele tijd op het eiland hebben ze natuurlijk zélf altijd moeten strijden om leiderschap op het eiland.
Esau achtervolgt iedereen in allerlei vormen: Hurley wordt achtervolgd door Libby; Jack door zijn vader; Locke en Sawyer door 'echte Sawyer' (Locke's vader), Kate door de overleden FBI-agent, alle personages moeten om Esau te verslaan hun eigen verleden in de ogen kijken en overwinnen.

Aan het eind van het seizoen hebben ze Esau verslagen, het eiland is daardoor vanwege de onbalans van goed en kwaad, geen kwaad meer, helemaal ontwricht en er zijn constant aardbevingen, tornado's en ander natuurgeweld.
Jacob, met naast hem Richard, houdt tijdens die aardbeving en onweerstorm een soort toespraak waarin hij uitlegt dat het eiland nog maar 5 minuten zal bestaan, en dat alle personages een keus hebben:
Ze kunnen het eiland verlaten door het Frozen Donkey Wheel onder het Orchid Dharmastation naar links te draaien, en alles wat er is gebeurd terugdraaien: Desmond's visioen zal dan waarheid worden maar veel van de personages zullen elkaar nooit ontmoeten en ze zullen alles zijn vergeten wat er is gebeurd.
Of ze kunnen het eiland verlaten door het Frozen Donkey Wheel onder het Orchid Dharmastation naar rechts te draaien, dan zullen ze net als Ben in seizoen 4 in de Sahara terechtkomen, maar dan zal alles wat er is gebeurd ook echt gebeurd zijn, met de uitzondering dat Jacob de mensen die zijn doodgegaan ook weer tot leven zal wekken en die zullen ook in de Sahara wakker worden.

Uiteindelijk wordt het wiel naar rechts gedraaid, terwijl alle personages hand in hand staan flitsen ze van het eiland.
Jacob en Richard gaan met het eiland ten onder, als een kapitein op een schip.

De laatste paar minuten van de serie zijn een emotioneel weerzien van degene die tijdens de serie zijn overleden en nu weer in de Sahara zijn, Charlie omhelsd Hurley, Boone omhelst Sharon.
Het geheel wordt nog even opgeschrikt omdat er opeens een ijsbeer op ze af komt rennen, maar Sawyer weet deze snel genoeg neer te schieten.
Hurley kijkt dan om zich heen, en vraagt aan mensen of ze Bernard of Rose hebben gezien. Locke legt uit dat ze op het eiland wouden blijven en herinnert Hurley aan 'Adam and Eve', de lijken van 50 jaar oud die ze in seizoen 1 in de grotten vonden.
In het allerlaatste shot zien we Bernard en Rose als 2 hele oude mensen die op het eiland precies op die plek gaan slapen.

Lost uit.

Dat nu ff uit de losse pols, ik zal het nog wel verbeteren tot en met dinsdagavond. Woensdagochtend ga ik natuurlijk de eerste aflevering kijken en dan is er natuurlijk zoveel veranderd dat hier niks meer van kan kloppen, en ik wil het dan niet meer gaan aanpassen omdat ik dat toch ga doen op basis van wat ik woensdag gezien en dan spoiler ik misschien voor de mensen die vrijdagavond pas (kunnen) gaan kijken.

[ Bericht 6% gewijzigd door MOEMP op 28-01-2010 15:24:35 ]
pi_77323859
Ze zijn niet meer Lost. Google Maps zorgt ervoor dat ze gevonden worden.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:14:07 #51
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_77324420
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef MOEMP het volgende:

(hele lange quote)
Gast
pi_77325090
Leuke inzendingen tot nu toe
pi_77325139
Een enorme voet plet het eiland en alle overlevenden, de Hogere Macht zelf kan er namelijk ook geen touw meer aan vastknopen en vindt het genoeg geweest.

We zien vervolgens alle (voorheen) overlevenden zich in een witte nevel melden bij de hemelpoort, waar we door de hekken heen alle overleden bekenden uitbundig naar ze zien zwaaien. Naast de poort hangt een scherm dat aanspringt. Het logo van het DHARMA Initiative verschijnt, waarna we een man in een witte jas met zijn rug naar de camera zien staan. De man draait zich om... en blijkt Dr. Marvin Candle te zijn.

"Welcome to Heaven. Or, as WE like to call it: the Department of Heaven And Research on Mortified Airlinepassengers..."

De groep slaat collectief hun handen tegen hun wangen en slaakt een enorme schreeuw van ontzetting.

Dr. Candle barst uit in een gemeen "MUHAHAHAHAHAAAA!" terwijl de toegangshekken zich openen, en een zwarte wolk langzaam maar ongenadig de groep een voor een naar binnen zuigt.

Op het scherm verschijnt een teller, met een getal dat oploopt zodra een persoon door de poort verdwijnt. De camera zoomt in:
...
4815162339
4815162340
4815162341
4815162342

-BAM!-
-zwart scherm-

The End.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sequencial op 27-01-2010 18:21:57 ]
Nothing has changed. Everything has changed.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 januari 2010 @ 10:45:53 #54
163650 Greys
pi_77325325
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:38 schreef Leso_Varen het volgende:
Leuke inzendingen tot nu toe
Ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77326238
het is een parallelle dimensie waarbij een onverklaarbaar plot nooit ten einde zal komen.

welcome, to the twilight zone.
pi_77327467
Het is allemaal een show (iets als de truman show). Alles is geregisseerd en nep. Uiteindelijk zal iedereen dood gaan behalve jack en kate die verliefd worden en 50miljoen dollar verdienen omdat ze de show hebben overleefd. Het blijkt allemaal een grap te zijn van hurley die wilde zien hoe de mens zou reageren in dit soort situaties.
pi_77330504
TVP.

[ Bericht 56% gewijzigd door krioro op 27-01-2010 15:21:51 ]
full stops and exclamation marks
pi_77330537
Iedereen is dood
EINDE
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:02:57 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_77330895
tvp
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_77333346
Desmond hume krijgt in de normale wereld bezoek van Charlie die hem dwingt terug te keren naar het eiland. Hij krijgt van Charlie heb boek van Faraday waaruit hij de juiste coordinaten kan bereken om het eiland te bereiken. Hij bereikt het eiland bij de voeten zonder bovenkant in de moderne tijd.
De deur is open en Desmond gaat naar binnen en hier liggen drie lijken, die van Jacob, John Locke en Jack. Juist op dat moment komt John locke binnen en vertelt dat hij opzoek moet naar de hut van Jacob om dit alles te stoppen.

De anderen zijn na de dood van Jacob allemaal verplaatst naar het verleden waar rampspoed heerst. Het monster is bezig iedereen uit te moorden op het eiland en kan zich vermommen in de gedaantes van iedereen. Niemand vertrouwt elkaar meer en er heerst chaos over het hele eiland.
Het eiland gaat in de hoofden van de bewoners zitten en na de verdwijning van Jin en Sun is iedereen bang voor wat komen gaat.

Nadat Sawyer, Linus heeft vermoord omdat hij het monster zou controleren komt MR Eko uit de jungle lopen. Hij zegt dat hij weet hoe dit alles te stoppen is en dat Daniel Faraday de constante weet die nodig is om het eiland te vernietigen. Echter zal deze constante zijn leven moeten geven om dit alles nooit te laten plaatsvinden.
Zodra dit gebeurt is zal alles wat is meegemaakt op het eiland vergeten worden en iedereen veilig landen met de noodlottige vlucht in Amerika.

Kate probeert Mr Eko wanhopig te stoppen omdat ze niet de gevangenis in wilt en uiteindelijk komt er een climax tussen Sawyer en Kate. Ondertussen staat Desmond in het heden voor de keus om dit alles ongedaan te maken door het geven van zijn leven. Maar hiervoor moet hij wel zijn leven geven waarbij de nummers wederom een belangrijke rol spelen.
[link=http://www.miniconomy.com/promote.php?code=h2qji7q79p] Zelda Twilight princess[/link]
pi_77334199
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:01 schreef Have_Fun het volgende:
[verhaal]
Leuk stukje, dat je je 4-jaar-oude account daarvoor hebt afgestoft zeg
pi_77334496
Hoewel ik de serie (nog) niet ken, een alternatief einde:

Iedereen die ooit op het eiland was wordt ontvoerd door tijdreizende buitenaardse wezens, die hen jarenlang hebben geobserveerd. Nu zijn ze definitief LOST (IN SPACE).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:31:53 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_77334665
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_77335929
ze wachten op vervoer, maar zijn net te laat. Op de achtergrond roept een blonde man met snor "je hebt de bus gemist verrekte koekwous!"

of was dat iets anders
The motivation for me, is them telling me what I could not be
pi_77336803
Alle mieren vormen met elkaar een leger en doden alle mensen die in LOST spelen! EINDE!
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:08:41 #66
199215 CLB
Gsus is my homeboy
pi_77338617
Leuk allemaal zo'n prijsvraag, maar of dat hele seizoen 6 wel een einde krijgt is nog maar de vraag:

(deze post zal waarschijnlijk nog geupdatet worden, hopelijk heb ik nog wat tijd)
pi_77341558
hoe kan je van een serie een einde bedenken die je niet helemaal hebt gevolgd (voornamelijk het laatste seizoen.)
lekker eerlijk weer
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:15:18 #68
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77341772
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:10 schreef mschol het volgende:
hoe kan je van een serie een einde bedenken die je niet helemaal hebt gevolgd (voornamelijk het laatste seizoen.)
lekker eerlijk weer
Niet alle prijsvragen hoeven 'eerlijk' te zijn, lees: voor iedereen even toegankelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 januari 2010 @ 17:18:32 #69
163650 Greys
pi_77341903
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:10 schreef mschol het volgende:
lekker eerlijk weer
Nogmaals: zoals in de OP ook vermeld mag het einde ook een bizar/gek iets zijn, dus het hoeft geen 'kloppend en perfect' einde te zijn. Eén pakkend zinnetje kan al genoeg zijn.
Gebruik je fantasie gewoon, dan kan iedereen meedoen!

En anders is er een volgende keer een prijsvraag waar jij weer meer mee kunt.
We doen ons best om voor ieder wat wils te organiseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 27-01-2010 17:25:07 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77342178
Een meteoriet slaat neer op aarde en iedereen gaat dood!
(oftewel, het verhaal eindigt plotseling)
Free palestine!!
pi_77342387
Eigenlijk waren alle Losters losgeslagen fokkers
die de weg volledig kwijt waren, maar die na het laatste seizoen weer "thuis komen" op Fok.
pi_77342928
Het begint allemaal weer als Ben en Jack samen door de jungle lopen. Ze raken aan de praat over hun gevoelens. Jack geeft eerlijk toe dat hij wel eens twijfelt over of hij nou homo of hetero is. Hier weet Ben niks op te zeggen en hij begint snel over een ander onderwerp. Als ze op een gegeven moment een totempaal in de vorm van een penis tegenkomen raken ze weer in de praat over hun gevoelens. Ben loopt naar de totempaal en streelt hem. Jack vertelt Ben dat hij even een plasje gaat doen. Dan komt Jack terug en vertelt dat hij nog een totempaal in de vorm van een penis is tegengekomen. Hij zegt dat Ben mee moet lopen maar zijn ogen dicht moet houden. Jack begeleid Ben mee een grot in. Ben vraagt of hij zijn ogen mag open doen waarop Jack antwoord dat het zo mag. Jack begint zich uit te kleden. Hij staat naakt in de grot wanneer hij tegen Ben zegt dat hij weer mag kijken. Ben kijkt verschrikt als hij hem daar naakt ziet staan. Maar hij doet het af met een grapje: "Dan weet ik ook nog wel een totempaal te vinden!".
Ook Ben kleed zich uit en zonder na te denken beginnen ze elkaar te betasten en al snel word het meer dan dat.

Als dit zich allemaal afspeelt gebeurd er nog meer op het eiland. De 'groep' is druk bezig met het redden van zichzelf. Als een klein groepje mannen een wapendepot op het eiland vind besluiten ze de anderen neer te schieten en om hun op te eten. Na dat ze dit hebben gedaan krijgen ze een schuldgevoel. Zo kunnen ze niet verder leven... Ze maken genoeg galgen zodat iedere, die nog leeft, zichzelf kan ophangen. Wanneer ze op het punt staan om zichzelf op te gaan hangen horen ze een lawaai. Ze kijken naar boven en zien dat 'the Thunderbirds' boven het eiland vliegen. Wat blijkt: Kate had een verlaten radiostation op het eiland gevonden en had een oproep gedaan om hun te komen helpen. Ze vergeten hun schuldgevoel en beginnen te schreeuwen zodat the Thunderbirds zien waar ze zitten. The Thunderbirds landen op het eiland en laden de overlevenden in hun moderne vliegtuigen. Dan is de serie voorbij en zie je dat het 'Lost-team' samen op een strand, in Amerika, een potje volleybal aan het doen is.

Na de aftiteling zie je Jack en Ben nog even. Zij vertellen de kijkers dat AIDS een uiterst gevaarlijke ziekte is en dat je daarom altijd voorbehoedsmiddel moet gebruiken. Ze prijzen daarom het gebruik van een condoom aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door AdvancedPower op 27-01-2010 19:49:43 ]
pi_77349364
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Nogmaals: zoals in de OP ook vermeld mag het einde ook een bizar/gek iets zijn, dus het hoeft geen 'kloppend en perfect' einde te zijn. Eén pakkend zinnetje kan al genoeg zijn.
Gebruik je fantasie gewoon, dan kan iedereen meedoen!

En anders is er een volgende keer een prijsvraag waar jij weer meer mee kunt.
We doen ons best om voor ieder wat wils te organiseren.
ah, overheen gelezen
neem m'n hierbij woorden terug
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 januari 2010 @ 20:20:39 #74
163650 Greys
pi_77349708
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:15 schreef mschol het volgende:

[..]

ah, overheen gelezen
neem m'n hierbij woorden terug
Geeft niets!
We zien je inzending graag tegemoet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:26:25 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_77350065
En op Wikipedia ed staat het verhaal ook wel kort beschreven voor de basis info.

Edit: En dat Lost-kijkers deze prijzen niet willen is ook bull. Ik ken alle afleveringen so far maar de boxen koop ik ook altijd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_77351178
Stuur hem alvast maar naar mij toe.
pi_77359220
Ben zegt tegen Jack: "Nou vind ik het wel weer genoeg geweest! Al dat drama! Waarom gaan we niet gewoon even ontspannen een wedstrijdje wipwappen?"
Drie minuten later zitten ze op hun motorisch aangedreven wipwap. Ze wipten zo'n 1400 keer per minuut. Na een uur wipwappen gingen ze naar Oma Okselhaar. Ze dronken een kop thee en gingen naar drie-letter-bejaardenlingo op tv kijken. Oma was erg goed in dat spelletje. In de jaren '20 was ze Fries wereldkampioen geworden met haar toenmalige vriendin, Annie Appelboor. Ze genoot ervan als Ben en Jack een woord hadden geraden.
"Koekje erbij?" vroeg ze, terwijl ze de binnenkant van haar neus grondig aan het opruimen was.
"Nee, dank u, we gaan weer weg. We gaan naar Europa, kijken of daar nog iets te beleven is. We hebben het hier wel weer gezien."
"O!" riep Oma Okselhaar, quasiverbaasd, "Vergeten jullie dan niet jullie leren luiers mee te nemen?"
"Nee Oma, komt goed, dag!" riep Jack.

"Vanochtend rond acht uur is er in de buurt van Amsterdam een vliegtuig neergestort," las de nieuwslezer. "278 van de 280 passagiers zijn om het leven gekomen."
pi_77360297
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef kristan het volgende:
[verhaal]
Alweer iemand die zich speciaal hiervoor heeft aangemeld
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:50:06 #79
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_77360694
Dikke hollywood baas trekt de stekker eruit en het beeld gaat op zwart.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 28 januari 2010 @ 01:27:41 #80
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_77363270
quote:
Mijn einde is:
Niet leuk meer, soortgelijk idee had ik ook in gedachten.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  donderdag 28 januari 2010 @ 02:05:34 #81
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_77363700
In de laatste aflevering zien we Jack, Kate, Sawyer, Hurley, Saïd, Ben & Locke tezamen met enkele anderen bij de bunker met de geheimzinnige energiebron. Er heerst een grimmige sfeer. Niemand vertrouwt de ander meer, en een ieder heeft naast het belangrijke doel (de kernbom tot ontploffing brengen) nog een eigen agenda.
Er ontbranden discussies en gevechten van leven op dood, waarbij door flashbacks personen van minuut tot minuut tot andere inzichten kunnen komen. De eilandbewoners worden dan ook nog eens overdonderd door de aankomst van oude bekenden, die zich ook in de strijd mengen.
Velen sneuvelen, anderen moeten gewond gade slaan hoe de strijd zich ontwikkeld.

Degenen die de bom hadden willen afgaan verliezen. John Locke bedenkt zich alsnog, maar wordt door Ben neergestoken in zijn ruggengraat waardoor hij verlamd blijft liggen. Daar ziet hij een hond, die hij eerder zag.
Hij roept het bij zich, en Dawson volgt. Samen met Charlie maakt hij het karwei af.

In de laatste scene zien we het vliegtuig dat eerder was neergestort landen in LA. Niemand herkend elkaar en iedereen leeft verder zonder van hun gezamenlijke avonturen te weten... of misschien toch?
Ergens in de slotscene zien we Daniël Faraday met Hurley in een hospitaal spreken en samen aan een boek werken.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_77364885
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
En op Wikipedia ed staat het verhaal ook wel kort beschreven voor de basis info.

Edit: En dat Lost-kijkers deze prijzen niet willen is ook bull. Ik ken alle afleveringen so far maar de boxen koop ik ook altijd.
Als alle Lostfans zo denken doen ze inderdaad niet mee, want dan hebben ze de boxen al

Eens kijken of ik wat kan verzinnen overigens. 2 feb zit ik iig weer voor de buis. 5 februari betekent langer wachten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77364952
Aan het einde van seizoen zes blijkt dat oceanic 815 wel is neergestort, maar niet op het eiland. Hurley, Kate, John etc. liggen namelijk allemaal in hetzelfde ziekenhuis in een coma, en de vijf (zes) seizoenen zijn dus een gedeelde comadroom.
pi_77366062
mmm...ik ga hier nog heel even over nadenken...ik heb seizoen 5 nog niet eens gezien...
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:43:12 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77368235
Iedereen wordt wakker na de explosie in de huidige tijd en vraagt zich af wat er gebeurt is. Sommige dingen zijn hetzelfde gebleven, sommige dingen zijn veranderd. Niemand snapt nou wat er precies is gebeurt. Het hele seizoen wordt daar een beetje naar gezocht, er worden wat dingen duidelijk. Ze pakken hun gewone leven op het eiland ook weer op zoals in S1, maar met de huidige kennis.

Als iedereen langzaam bezig is om weer gewend te raken is *POEF* Jack ineens weg. Niemand weet waarheen, hij is opgelost in het niets. Kwijt. De overlevenden gaan zoeken, kammen het hele eiland uit en langzaam zoemt de camera uit en ineens vliegt de camera uit een TV/monitor. Als kijker snap je het even niet, maar na nog wat meer uitzoomen blijkt dat we ons bevinden op een LAN party van een grote MMORPG waarin iedereen een personage speelde in Lost. Degene die stierven (Charlie, Boone, Mr Eko, etc) zijn allemaal al Game Over gegaan doordat ze foute beslissingen namen. Dat Jack ineens verdwenen is komt omdat zijn PC crashte en niet meer kan inloggen. De game is zelf neverending, net als alle MMORPGs.

De survivors van Oceanic 815
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_77369046
laatste scene van lost: olivia dunham(fans van jj abrams weten wel wie dit is) krijgt een nieuwe zaak en moet naar het ziekenhuis want er ligt een man(jack shepard) al sinds de jaren 70 in een coma. maar verouderdt niet. hiermee zal lost eindigen en seizoen 3 van fringe mee beginnen. naar mate seizoen 3 van fringe bevorderd, blijkt ook dat walter heeft geholpen de het leger het eiland te vinden in de jaren 70, waar het leger voor de 2e keer heen ging om de bom terug te halen, dit niet lukte maar namen wel jack mee naar de echte wereld, omdat walter graag een inwoner van het eiland wou onderzoeken. maar sinds dien ligt jack in een coma en beleeft het hele avontuur telkens over nieuw zonder het te weten.

haha nee ik denk niet dat het zo eindigt, ik post vanavond of morgen een serieus verhaal maar als fan van bijde series lijkt me zoiets wel ontiegelijk cool.

[ Bericht 12% gewijzigd door frank010 op 28-01-2010 11:23:25 ]
Illuminated, Subtle & Aware
pi_77369758
Zwart: Still trying to prove me wrong, aren't you?
Wit: You are wrong.
Zwart: Am I? They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
Wit: It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Uit dit gesprekje uit de finale van seizoen 5 concludeer ik dat het eiland een experiment is van 2 hogere machten die het lot van de mensheid moeten beslissen. De één postuleert dat de mens het niet waard is om gered te worden, de ander heeft wél vertrouwen in de mens. De laatste scènes van Lost zullen duidelijk maken wie gelijk had, en wel als volgt:

Gaandeweg het seizoen realiseert Jack zich dat de bom laten ontploffen en alles ongedaan maken een ultieme daad van egoïsme was. Zwart had dus gelijk en er is niemand meer om hem van gedachten te veranderen aangezien Wit dood is. In de finale is iedereen terug op het eiland om te voorkomen dat Zwart de mensheid wegvaagt. Maar hoe, vraagt Kate.

Zwart antwoordt dat ze alles moeten opofferen wat ze liefhebben: hun bezittingen; een normaal leven; en bovenal: elkaar. Iedereen zal de rest van hun leven alleen en in afzondering op het eiland moeten slijten, zonder hoop op redding, zonder zelfs het vooruitzicht op de verlossing van de dood, aangezien Zwart iedereen de dood zal ontnemen zoals hij ook met Richard Alpert gedaan heeft. Ze zullen onzichtbaar voor elkaar zijn en nooit iets meer van elkaars aanwezigheid vernemen dan af en toe wat gefluister. Als ze bereid zijn dit offer te maken zal Zwart de mensheid redden van zijn uitroeiingsplan en verlossen van de negatieve invloed die zijn aanwezigheid altijd heeft gehad.

Na lang beraad stemt iedereen toe en nemen ze afscheid van elkaar. Zwart loopt de zee in en sterft. Met zijn dood verdwijnt de zware zwarte deken die sinds het begin der tijden mensenharten gecorrumpeerd heeft.

Het laatste beeld is van een onbekend geblinddoekt en mishandeld meisje, met een man achter haar die haar boeien losmaakt, haar blinddoek af doet en zegt: "I'm sorry", waarna hij haar uit z'n kelder laat gaan.
De implicaties zjin duidelijk.

Einde.

[ Bericht 11% gewijzigd door Symer op 29-01-2010 21:48:42 (iets langer over nagedacht) ]
pi_77371742
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Symer het volgende:
Zwart: Still trying to prove me wrong, aren't you?
Wit: You are wrong.
Zwart: Am I? They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
Wit: It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Uit dit gesprekje uit de finale van seizoen 5 concludeer ik dat het eiland een experiment is van 2 hogere machten die het lot van de mensheid moeten beslissen. De één postuleert dat de mens het niet waard is om gered te worden, de ander heeft wél vertrouwen in de mens. De laatste scènes van Lost zullen duidelijk maken wie gelijk had, en wel als volgt:

Gaandeweg het seizoen realiseert Jack zich dat de bom laten ontploffen en alles ongedaan maken een ultieme daad van egoïsme was. Zwart had dus gelijk en er is niemand meer om hem van gedachten te veranderen aangezien Wit dood is. In de finale is iedereen terug op het eiland om te voorkomen dat Zwart de mensheid wegvaagt. Maar hoe, vraagt Kate.

Zwart antwoordt dat ze alles moeten opofferen wat ze liefhebben: hun bezittingen; een normaal leven; en bovenal: elkaar. Iedereen zal alleen naar een andere tijdsperiode op het eiland gestuurd worden waar ze de rest van hun leven moeten slijten, zonder hoop op redding, zonder zelfs het vooruitzicht op de verlossing van de dood; aangezien Zwart iedereen de dood zal ontnemen zoals hij ook met Richard Alpert gedaan heeft. Als ze bereid zijn dit offer te maken zal Zwart de mensheid redden.

Zonder na te denken zegt iedereen meteen: stik d'r maar in. Zwart knikt, heft zijn armen en de zeespiegel begint te stijgen. De camera zoomt uit en we zien hele continenten onder water lopen.

Einde.

edit: ik vind dit maar een kut-einde en ga er straks nog iets bij verzinnen.
opzich klinkt dit nog helemaal zo gek nog niet, alleen als ze allemaal naar een verschillende tijdsperiode worden gestuurt, maar wel onstervelijk zijn, dan komen ze elkaar ooit toch weer tegen, persoon A zal er al 100 jaar zitten voordat' ie persoon B tegenkomt maar dat komt omdat die persoon B dan naar het tijdperk 100 jaar na het tijdperk van persoon A wordt gestuurt
Illuminated, Subtle & Aware
pi_77372021
Tenzij ze in een tijdsloop zitten, soort Groudhog Year zeg maar.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 januari 2010 @ 12:42:04 #90
163650 Greys
pi_77372357
Dit topic graag zoveel mogelijk voor alleen de inzendingen van de prijsvraag houden.
Anders wordt het straks voor de jury zoeken naar de inzendingen tussen het overleg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77373112
[disclaimer] heb geprobeerd het te volgen, maar ik snapte niet alles en Jarno wilde het na een tijdje niet meer uitleggen [/disclaimer]

Charles Withmore is natuurlijk de vader van Penny. Penny was van jongs af aan al lid van de ijsberenfanclub, erelid zelfs. Helemaal gek was ze daarvan. Waar andere meisjes vielen voor paarden, stond zij te zwijmelen bij foto's van ijsberen. Haar ultieme droom was dan ook een ijsbeer voor zichzelf. Natuurlijk is dat niet zo eenvoudig. Daarom bouwde papa Charles een ijsberendierentuin op een eiland. Deze zie je in Lost op het mini-eiland waar Jack en Kate en Saywer gevangen worden gehouden. Penny zou deze dierentuin krijgen op haar 16e verjaardag.

Nu is het natuurlijk zo dat er een flinke anti-dierentuin beweging bestaat. Ook het WMF vind dat dieren in vrijheid moeten leven en niet opgesloten. Charles stond dus voor een probleem. Hij bedacht een plan om het eiland drijvend te maken, zodat het uit de weg gehaald kon worden als er per ongeluk iemand in de buurt zou zijn. Slim!

Praktisch niet zo makkelijk, bleek in de praktijk. Verzorgers Ben en ? (hoe heet die gast met die enge ogen) bleken zeeziek te worden van het gesleep. Wat nu? Een arts zoeken! Gelukkig bleek dokter Shephard (de vader van Jack dus) bereid te helpen zoeken naar een middeltje tegen zeeziekte. Hij was helemaal blij dat hij iets had gevonden, helaas wilde niemand het middeltje testen. Gelukkig kwamen er net een stel Fransen bij het eiland aan, onderzoekers. Zij bleken bereid het middel te testen, je bent onderzoeker of niet tenslotte. Het middel bleek te werken: na het drinken ervan werd je nooit meer misselijk. Omdat zwangere vrouwen natuurlijk hormonenbommen zijn en altijd moeilijk moeten doen, weigerde Danielle Reausseau natuurlijk mee te doen. Altijd gezeik, met die wijven.

Nu is alleen een ijsberendierentuin een beetje mager, er moet natuurlijk ook vuurwerk bij en confetti en meer van die toestanden. Allemaal lag dat klaar in de hatch. Alleen moet je natuurlijk zorgen dat het niet te vlug af gaat. Omdat Penny nogal aan het puberen was, kon papa Withmore haar niet zomaar overhalen mee te vliegen om haar cadeautje te bekijken, ze dacht dat het vast iets sufs zou zijn, zoals een eigen boot. Er was dus tijd voor een extra verrassing: d'r vriendje erbij! Konden ze romantisch samen genieten van de ijsberen! Charles regelde dus dat Desmond ook naar het eiland kwam, kon hij meteen zorgen dat het vuurwerk op de goede tijd los zou barsten. Geniaal plan.

Het laatste praktische probleempje was de misselijkheid door het verplaatsen van het eiland. Gelukkig had dr. Shephard inmiddels het recept aangepast. Fjew. Hij droeg het altijd bij zich en zou via Australie naar het eiland komen. Beetje slordig dat ie daar (schijnbaar) de pijp uit gaat. Gelukkig was de afspraak dat hij het recept voor de medicijnen op z'n billen zou laten tatoeeren, dus als de billen van dr. Shephard daar op het eiland zouden zijn, kon Juliette het recept lezen, de medicijnen maken en deze aan de Ben en die gast met de enge ogen geven. En aan Penny natuurlijk. Charles wilde geen dochter die naar d'r ijsberen zou kijken.

Het kostte wat geld, maar Charles vond een piloot die bereid was het lichaam van dr. Shephard boven het eiland te dumpen. Een stewardess zou op het knopje van het luik duwen op het juiste teken. Slim plan! Wat doet die sukkel van een zanger Charlie echter? Die gaat zitten drugsen op het toilet, waardoor de stewardess niet op tijd bij het luik is. Verdorie. Eiland gemist. Gelukkig merken de passagiers zoiets niet, dus de piloot wil omkeren. Op dat moment denk Desmond dat Penny eraan komt (verkeerde bladzijde van de kalender, ze zou natuurlijk pas komen als de medicijnen klaar waren) en hij activeert het vuurwerk. Piloot schrikt zich te pletter natuurlijk, midden in de oceaan ineens vuurwerk voor je vliegtuig. Een lawinepijl schiet in de motor (je bent een als je met vuurwerk stunt Desmond!!!) en het vliegtuig valt naar beneden. Met dr. Shephard.

Ethan vindt de kist van de dokter en brengt het lichaam naar Juliette. Zij staat al klaar met poedertjes en drankjes. Dan wil ze het recept gaan lezen, maar ze schrikt zo van de billen van dr. Shephard dat ze gaat gillen en gillen en gillen (dat kan een vrouw goed). Dr. Shephard moet hoesten van de schrik en het stukje appel schiet uit z'n keel. Hij kan zelf de medicijnen maken. Charles is blij. Eindelijk is zijn verjaardagscadeautje af.

Jammer alleen dat die suffe losties zijn plan gaan verprutsen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77374276
Chuck norris zwemt naar het eiland en maakt een einde aan alle heisa. The end.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ripley op 28-01-2010 15:36:12 (ik was The End vergeten. Is een essentieel onderde) ]
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:05:52 #93
199215 CLB
Gsus is my homeboy
pi_77375629
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef CLB het volgende:
Leuk allemaal zo'n prijsvraag, maar of dat hele seizoen 6 wel een einde krijgt is nog maar de vraag:

UPDATE WAT BETREFFENDE DIT NIEUWSBERICHT!!!

Net gepubliceerd krantenartikel:

En een mirrorlink naar het filmpje:

EINDE VAN SEIZOEN 6 DUS DEFINITIEF BEKEND!!
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:11:15 #94
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77375855
Jammer dat J.J. Abrams niks meer te maken heeft met Lost, laat staan het laatste seizoen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:16:59 #95
199215 CLB
Gsus is my homeboy
pi_77376084
Dat zeg jij ja, maar ondertussen blijkt hij toch iets evils uitgespookt te hebben, ook met seizoen 6
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:57:52 #96
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_77377574
De groep ontwaakt in een grote loods waar een half eiland is nagebootst. Terwijl de groep zich opsplitst in 4 groepen ontdekken ze dat het namaakeiland een loods is en dat de afgelopen 4 seizoenen een hallucinatie waren van een geheim overheidsprogramma waarin de overlevingsdrang en samenwerking binnen groepen onder druk, isolatie en eenzaamheid.

Zodra één van de overlevenden op de 'leave'-knop drukt, eindigt het programma, waarbij 2 groepen spoorloos verdwijnen met onbekende bestemming, waardoor een open einde ontstaat waardoor er nog 4 seizoenen gemaakt kunnen worden. De andere groepen ontwaken in de realiteit waar de ene groep uitgroeit tot een legendarische band, en de andere groep naar Somalië vertrekt, overtuigd dat het expiriment geen hallucinatie was en eindigt als een van de meest gevreesde piraten-crews van Somalië..

[ Bericht 0% gewijzigd door Sigmund666 op 28-01-2010 15:03:19 ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:51:21 #97
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_77388856
Veel inzendingen: Lol ofwel - slim bedachte details...

Deze is misschien niet uniek maar heb er wel over nagedacht en wil 'm toch kwijt:

Miles zegt tegen het eind dat die grote opblaasactie ook wel eens de óórzaak kon zijn van de crash (want daardoor zou die gigayotta-kracht van die magneet die ze elke 108 minuten moeten 'restrainen' ook juist veroorzaakt kunnen zijn...), en dat ze dus juist hun eigen crash zoveel jaar later veroorzaken als ze nu die bom gaan gooien... En aangezien alles wat ze in het verleden hebben uitgehaald ook inderdaad ervoor gezorgd heeft dat er gebeurd is wat er gebeurd is, lijkt dit me de enige goede mogelijkheid
Dus dan is seizoen 1 idd weer het vervolg op seizoen 6... ik zie die wakkerwordende Jack wel voor me als laatste beeldje

Edit: en of ze dan ook bewust in een loop zitten, tja.. de natuurkunde onderschrijft dat volgens mij niet, en ik zou het cool vinden als de makers zich toch zouden beperken tot een situatie die wat dat betreft wel realistisch is (ok ok, op tijdreizen na dan ). Maar: voor Jacob en Esau is het hele verhaal maar een klein stukje van het héle verhaal...

[ Bericht 11% gewijzigd door El_Chica_Del_Fuego op 28-01-2010 20:19:28 ]
*Think outside the box*
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:31:33 #98
15600 BB-King
Long live the King!
pi_77396795
De overgebleven Losties struinden pootjesbadend het strand af tot ze een vreemde constructie in de verte signaleerden welke hun nog niet eerder was opgevallen, lijkend op een stalen ruïne met vormen welke nooit door de natuur geschapen kon zijn. Ze naderden opgewonden het object, denkend daar meer antwoorden op hun vele vragen te vinden. Naarmate ze dichterbij schreden, veranderde echter de uitdrukkingen op hun gezichten. De één vulde zich met ongeloof, de ander van verdriet en een enkeling van woede. Ze dachten zich ver van de bewoonde wereld te bevinden, terwijl ze eigenlijk dichterbij waren dan ze ooit durfden vermoeden. Verslagen door de tijd keerden ze het object de rug toe, zwijgend naar elkander, ieder zich beseffend dat het absurdisme zich meester had gemaakt van hun bestaan. De schemering trad in en het geroep van apen schalde door de bossen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door BB-King op 28-01-2010 22:53:15 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_77412083
Het einde heeft alles te maken met Sawyer.

Sawyer loopt over het strand omdat hij het niet kan hebben dat Jack en Kate weer liggen te vozen.
Plotseling hoort hij wat achter zich. Hij draait zich om:

Dan ziet hij iets, wat hij haast niet kan geloven:

"What arrrrr you doingk on my island, you naked fool?"

Sawyer antwoord: Mister Depp! I'm sorry but... since when is this lostie-loser island yours?

LEAVE! orrrrrr i'll drink my rum out of your head!

Wait! I will play the nice-guy for you, I putt on a shirt en then you can do with me whatever you want! Look at me, I am so cute....

Ha! Ik heb hem waar ik wil, denkt johnny depp... Hij kleed zich om en zegt:

That's better!! Now we only have to kill the other losties en then we will be happy ever after!

Zo gezegd, zo gedaan. Alle andere Losties zijn dood en Sawyer en Johnny noemen het eiland:

En ze bouwen een hotel voor bezoekers:

en leven nog lang en gelukkig
pi_77412102
edit: foutje bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')