quote:Meer Battlefield in aantocht
Nieuws | 26 januari 2010 - EA Dice heeft is bezig met meer Battlefield dan alleen Battlefield: Bad Company 2. Dat maakte de ontwikkelaar bekend tegenover Gamerzines.
Groot project
Volgens Patrick Bach, de executive producer van Bad Company 2, gaat het hier om een groot project: "We doen een heleboel dingen naast het ontwikkelen van Bad Company, maar ik kan er verder nog niets over vertellen. Het is in ieder geval een grote Battlefield game".
Battlefield 3
Waarom er zo mysterieus wordt gedaan over een game waarvan we weten dat die in ontwikkeling is, blijft een raadsel. Battlefield 3 werd namelijk vorig jaar al enigszins aangekondigd door John Pleasents, die het over de game had bij zijn afscheidsspeech. Ook Microsoft's John Schappert heeft het tussen neus en lippen door al over de game gehad. Battlefield 3 verschijnt niet meer in dit fiscale jaar, dat betekent dat de game ergens na maart moet uitkomen. Een officiële aankondiging ontbreekt nog echter.
Battlefield: Bad Company 2 verschijnt eerst nog, en wel op 5 maart, voor zowel de Xbox 360, PlayStation 3 als de PC.
Doe mij ook zo'n voetbalwetquote:Lang leve de voetbalwet
di, 26/01/2010 - 13:35
Vorige week: halve finale League Cup, eerste wedstrijd, Manchester City - Manchester United. Een beladen derby en dus krijgt de uitspelende club duizenden kaarten toegewezen.
Logisch, want in Engeland hebben ze een voetbalwet, dus daar gebeurt toch niets:
Around 1,000 United fans turned up moments before kick-off and tried to force their way into the City of Manchester Stadium without tickets. In the stands a flare was set off, missiles - including darts and golf balls - were seized and a police officer was injured.
BF3quote:
Ik tot 20:00 uurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef Keltie het volgende:
Pfff... Pas 13.56
Moet nog tot een uurtje of 19.00/19.30
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geluk en KAK! zitten soms dicht bij elkaar
Ja inderdaad... We worden genaaid Frankie.. En hard ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:Ik postte door een slotje heen!
[..]
Ik tot 20:00 uur
Waren wij geen ambtenaren
achterstalig werk inhalenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik postte door een slotje heen!
[..]
Wie ben jij dan in X-firequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef Chen het volgende:
Ik heb nog altijd iets van 10 [BoF] leden in m'n xfire staan.
Heb je mij ook nog in je lijssie staan??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef Chen het volgende:
Ik heb nog altijd iets van 10 [BoF] leden in m'n xfire staan.
Ik ga maar eens naar huis toe denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
ooit zal ze dat doen mag ik hopenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:15 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik hoop dat ze dood gaat!
Ik denk dan altijd dat ze in bed ook vast leipgeil zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:05 schreef Sickert het volgende:
Wassup homeyssss
Boxxy
Kom op zeg zo'n leipo is het doorsmeren nog niet waard!
ik kan er niet naar kijken iig met het geluid aan
Ze heeft wel een echt pijpbekkiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd dat ze in bed ook vast leipgeil zijn
Freaky bitches
Ze heeft ook een hoofd wat erom vraagt ondergeklodderd te worden met mannenpap... Een voordeel daarvan is.. Euhm.. Mjah.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze heeft wel een echt pijpbekkie
En het voordeel daarvan is dat ze dan niet kan praten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Dibble het volgende:
Vroeger had je de BOF clan met BF2. 'Band of Fok!kers' vind ik ook wel stoerder klinken. Subsite bestaat zelfs nog http://www.bandoffokkers.nl/forum/
Staat ie straks bij KPNquote:
Wel een lekker wijfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:33 schreef Keltie het volgende:
Boxxy!
[ afbeelding ]
http://encyclopediadramatica.com/Boxxy
Nou dit was pas m'n eerste bakkie en dan ook nog uit zo'n smerige automaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:18 schreef ursel het volgende:
Zo te zien is Fer dit keer de dag wel met koffie begonnen...
Schitterendquote:
Opgelost dus???quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:37 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Kan weer contact zoeken met m'n rechtsbijstandverzekering.
Werd net gebeld door een KPN mieppie, gesprekje van een kwartier gehad en ik heb, schijnbaar, geen internet+bellen abonnementje met interactieve TV wat ik ook niet heb aangevraagd
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:37 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Kan weer contact zoeken met m'n rechtsbijstandverzekering.
Werd net gebeld door een KPN mieppie, gesprekje van een kwartier gehad en ik heb, schijnbaar, geen internet+bellen abonnementje met interactieve TV wat ik ook niet heb aangevraagd
lucky ajaxquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef FJD het volgende:
Ik begrijp dat RTL amateurvoetbal in Nederland probeert te stimuleren maar in Eindhoven wordt op dit moment een echte voetbalwedstrijd gespeeld. Zend die dan gewoon uit
Ik heb een heel deel gemist omdat ik Fifa zat te spelen maar ik hoorde de commentator over een belachelijke 1e rode kaart en twee zuivere pingels die NEC niet had gekregen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef Incolumis het volgende:
lucky ajax
2 mooie goals van feyenoord zeg, die van Gio is een beauty
Verlengen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Tevez scoort de 2-1 voor City tegen Man UDat wordt verlengen.
Jalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Heb je de loting niet gezienquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:10 schreef ursel het volgende:
Nou dan zul je zien dat de finale ajax-feyenoord wordt en er dus geen feyenoord supporters mogen komen..
Nee, was aan het kaarten..quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je de loting niet gezienFeyenoord is de thuisspelende ploeg als ze de finale halen.
Winnaar 1e halve finale wordt thuisspelende ploeg finale.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef ursel het volgende:
Nee, was aan het kaarten..![]()
Maar voorheen was het telkens dat er voor de finale gewoon geloot wordt voor thuis spelend.
Als Feijenoord de finale haalt, kan het gebeuren dat ze in principe uit spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je de loting niet gezienFeyenoord is de thuisspelende ploeg als ze de finale halen.
Valt ie onder je 14% bijtelling denk je?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Valt ie onder je 14% bijtelling denk je?
Nee, van De la rosaquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]![]()
![]()
Is Santander nu een persoonlijke sponser van Alonso?
Hoeren zijn hetquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, van De la rosa![]()
En van Mclaren en van Ferarri en het circuit van Barcelona.
Volgend jaar denk de helft van de F1
En zo vaak gebruik je hem niet toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef ursel het volgende:
Zo, voor de 3e keer een reparatie aangevraagd voor de xbox..
Nee, zit te wachten tot ik uhm kan opsturen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En zo vaak gebruik je hem niet toch?
Ik denk dat als jij hetzelfde zou verdienen als De la rosa je ook maar al te graag voor hoer zou spelen..quote:
Hij ziet er wel goed uit, maar ja. Ik denk toch dat ik MS ga aanmoedigenquote:
Heb het meer over je werkgever dat ze zich overal in hoererenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij hetzelfde zou verdienen als De la rosa je ook maar al te graag voor hoer zou spelen..
MS aanmoedigenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij ziet er wel goed uit, maar ja. Ik denk toch dat ik MS ga aanmoedigen
Ik heb altijd een ongelofelijke bloedhekel aan alonso gehad, maar nu rijdt hij voor me favo team
Dat deed ik 16 jaar terug al dus waarom nu stoppen. MSquote:
quote:
Schaamteloos van het weblog...quote:1. Een menselijke cel bevat 75 MB aan genetische informatie.
2. Een zaadcel bevat de helft, namelijk 37.5MB.
3. Eén ml van sperma bevat 100 miljoen zaadcellen.
4. Een gemiddelde ejaculatie duurt 5 seconden en bevat 2,25 ml sperma.
5. Dit betekent dat de output van een mannelijk lid gelijk is aan (37.5MB x 100000000 x 2,25) / 5 = 1 687 500 000 000 000 bytes / seconde = 1,6875 Тerabyte / sec
Dit betekent dat de vrouwelijke eicel een DDoS-aanval van 1,5 terabyte per seconde ondergaat, en van dit alles slechts één data-pakket mag doorlaten.. de vrouw is daarom de beste hardware firewall ter wereld!
Het nadeel is alleen dat dit ene kleine doorgelaten data-pakket, wel het hele systeem voor 9 maanden platlegt!
Morgen eens naar kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef RudyCarell het volgende:
JAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.xboxonly.nl/ni(...)demo_nu_beschikbaar/
Mja, je moet toch wat he als je teveel geld hebt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb het meer over je werkgever dat ze zich overal in hoereren
Zet hem alvast in je downloadwachtrij zo gauw je xbxo aangaat via: http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-0000454188abquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Schaamteloos van het weblog...
Nutteloze featurequote:Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef RudyCarell het volgende:
Zet hem alvast in je downloadwachtrij zo gauw je xbxo aangaat via: http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-0000454188ab
Ben benieuwd of hij nog steeds het wereldkampioenschap wil winnen door zijn auto in een ander te rammen of dat hij daar nu door zijn leeftijd van afziet. Denk het niet, want de gedrevenheid om te winnen zal zeer groot zijn en daardoor onderneemt hij dit soort acties.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef Major-Balls het volgende:
MS is een baas! De eindbaas!Ok, hij is een beetje fout geweest.. járen terug, maar het is gewoon een fantastische goede rijder en een uitstekend "engineer" .. wat de feedback van MS gedaan heeft voor de autoindustrie is best wel indrukwekkend. Wat hij gedaan heeft met Ferrari is ongekend, en ben benieuwd wat er nu bij Mercedes gaat gebeuren
![]()
Hij heeft een paar uitzonderlijke gave's die toevallig heel erg goed te combineren zijn en daarmee is hij in staat om.. nou ja, u kent de geschiedenis..
Ik vind het gaaf ik vind het heftig, ben super uber pro Ferrari, en dan nu der Schummi in een Mercedes.. F1 wordt weer leuk!
Lijkt me leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:11 schreef ursel het volgende:
Gaan we trouwens weer hooli vak doen??
Mijn PSV collega wil heel misschien toch ook nog een halve-finale eens meemaken..quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijkt me leukWel efkes naar de prijs kijken
MS zal een motivator zijn geweest, maar Ross Brawn heeft het team weer op een rijtje gekregen met Todt. Je ziet het nu, het is in italiaanse handen en er gebeuren veel meer fouten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:39 schreef Major-Balls het volgende:
Hij kan uitzonderlijk goed uitleggen wat er verbeterd kan worden aan weglegging en besturing, en dat heeft heel erg veel invloed gehad op de ontwikkelingen binnen de F1, en Ferrari uit de sloot getrokken.
Die zijn weer doorgevoerd in straatmodellen van Ferrari/Fiat, waarbij MS óók betrokken is voor zijn uber feedback, en die innovatieve zaken worden weer door derden gecopieerd.
ik kom geeneens een server opquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
BF: BC2 demo gespeeld, niks voor mij. Vind de graphics ook wat tegenvallen... al lag dat wss aan de map die ik speelde. De geluidseffecten zijn wel geweldig
Als ik hem in mijn handen krijg zal mijn gadget-o-meter wel uitslaan maar nuchter bedacht, geen idee wat ik met zo`n ding zou moeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
En JP... ga je een iPad aanschaffen?
Ja dus..quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als ik hem in mijn handen krijg zal mijn gadget-o-meter wel uitslaan maar nuchter bedacht, geen idee wat ik met zo`n ding zou moeten.
Vanavond Fifa?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:42 schreef Keltie het volgende:
Mannen en gadgets
Xbox is gisteren weer thuis afgeleverd, had die vrije dag toch nog nut
Moet ik even bekijken.. Weet niet of ik vanavond thuis ben, denk het wel want ik voel mij niet echt top.quote:
25 april, is dat niet erg vroeg?quote:http://www.ticketunlimited.nl/ProductDetails.aspx?event=12347&utm_source=google&utm_medium=ppc&utm_term=KNVB+Beker+Finale+2010
Evenement : KNVB Beker Finale 2010
Plaats : Rotterdam
Datum : 25-4-2010
Tijd : 18:00
Beschikbaar : Neutraal vak
Prijs vanaf : ¤ 175,00
Nooit bij zo'n site bestellen he, dan wordt je keihard genaaid, ¤ 175,-quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:55 schreef Keltie het volgende:
Advies aan Klink: zorgpremie aanpassen aan leefstijl
Als dit gebeurd ben ik na een jaar platzak
En hoe wil de overheid mijn levensstijl checken? Gewoon zeggen wat ze willen horen... Ja ik sport elke dag, rook niet, drink niet...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:55 schreef Keltie het volgende:
Advies aan Klink: zorgpremie aanpassen aan leefstijl
Als dit gebeurd ben ik na een jaar platzak
Ach je kent ze toch die politici, die roepen maar zo wat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En hoe wil de overheid mijn levensstijl checken? Gewoon zeggen wat ze willen horen... Ja ik sport elke dag, rook niet, drink niet...
Gaat mij ook niet om de prijs, puur om de datum.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nooit bij zo'n site bestellen he, dan wordt je keihard genaaid, ¤ 175,-
ding kan niet eens Flash afspelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als ik hem in mijn handen krijg zal mijn gadget-o-meter wel uitslaan maar nuchter bedacht, geen idee wat ik met zo`n ding zou moeten.
Controle met verplichte medische testen die dan weer zoveel kosten dat iedereen meer gaat betalenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef RudyCarell het volgende:
En hoe wil de overheid mijn levensstijl checken? Gewoon zeggen wat ze willen horen... Ja ik sport elke dag, rook niet, drink niet...
Coöp GoW2 houd ik me ook voor aanbevolen hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:49 schreef Keltie het volgende:
En GoW2 is toch ook wel vetjes
Vanmiddag even de BFBC2 demo downloaden
Kan wel, maar mag nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ding kan niet eens Flash afspelen
HTML5... De safari-browser op de iPhone is al geschikt hiervoor. Eigenlijk elke browser behalve Firefoxquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ding kan niet eens Flash afspelen
WTF! Jullie hebben zeker geen "Jasper" chipsetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:23 schreef ursel het volgende:
Zo, voor de 4e keer de reparatie aangevraagd.
3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen..
Ik heb hem nog geen enkele keer opegestuurd, dat lukt maar niet..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
WTF! Jullie hebben zeker geen "Jasper" chipset![]()
Aha...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb hem nog geen enkele keer opegestuurd, dat lukt maar niet..
Dat vind ik dus zo vet aan MWquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef FJD het volgende:
Ik vind t allemaal te ingewikkeld voor een snel potje ongecompliceerd spelen
Neem de PS3 mee op vakantie plus mijn 32`van de slaapkamer. Mijn maat en ik spelen graag fifa.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo vet aan MW
Xbox PS3 aan en raggen!
Eer dat ik door heb waar mn tegenstander is word ik alweer neergemaaidquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Sickert het volgende:
Dat vind ik dus zo vet aan MW
Xbox aan en raggen!
Kom ook omdat dit een nieuwe game-modus is; Squad Rush. Conquest zit er natuurlijk ook in al hij 4 maart op de deurmat light. En ik ben sowieso nooit zo een infantry-only persoon geweest...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Eer dat ik door heb waar mn tegenstander is word ik alweer neergemaaidTargets, verschillende kits, vehicles pfff!
Vroegah stelde ik BF boven CoD maar ik heb t vermoeden dat die tijd voorbij is
Word het niet eens tijd voor iets serieusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef jpjedi het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)n-carnaval-weren.ece
![]()
Die interviews± http://www.nuvideo.nl/opm(...)in-horeca-breda.html
![]()
Welkom bij onze JP..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Word het niet eens tijd voor iets serieus
Hoor jij niet in POL thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
serieus en op fok! Postenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat had je bij BF2 ook alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Eer dat ik door heb waar mn tegenstander is word ik alweer neergemaaid![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |