Dan zou ik hem daar bestellen..quote:Op zondag 24 januari 2010 16:07 schreef DutchErrorist het volgende:
69 euro... Dat is afzetterijBij amazon.de is hij 58 euro
Ik wacht nog wel even 2 wekenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan zou ik hem daar bestellen..![]()
Ik kon verder ook niet zoveel vinden, wel raar eigenlijk.
Niemand?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Weet iemand hoe ik straks EADownloadManager kan omzeilen..? Ik wil niet via dat kut programma het spel downloaden die mij verplicht dat ik em in de achtergrond moet draaien.
Dat kan, maar ik gebruik dat niet. Maar het probleem is...word mijn key dan niet banned? of een IP block . Want EADownloadMananger is ook een DRM tool. (checkt op juist activatie en moet in je achergrond draaien) Wat ik dus niet wil! Ik heb de battlefield preodered in de EAStore.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:45 schreef Dibble het volgende:
torrent?
Omg.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Dibble het volgende:
Nieuw filmpje
Ze moeten wel kappen met kutbox gameplay te showen de hele tijd.
Bekijk deze YouTube-video
Weet iemand wat ze met de laatste zijn bedoelen? ( Hoort trouwens bij het filmpje)quote:Squad Rush Summary
Gamemode: Squad Rush puts a squad of four players versus another squad of four players for a max of eight player matches in this intense one crate/two base infantry only version of the Rush gamemode.
How To Access "Squad Rush" at Launch
North America: All customers that pre-order from GameStop (local retail store or website) on Xbox 360 and PlayStation 3 will have an Exclusive Access* for 30 days to play the "Squad Rush" gamemode and any friends they bring with them. This means you can always play with your friends if you have the Exclusive Access* never forcing you to split from them, plus those that have this Exclusive Access* are a bit more popular... even if only for 30 days. ;-)
Rest of The World: No Exclusive Access, as we will make it available at launch (no extra cost) and you can also invite any of your American buddies to play as well.
* No Exclusive Access on PC, as we'll make the gamemode available at launch (no extra cost) instead.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:58 schreef Dibble het volgende:
7 min singleplayer Gameplay
Interview met de devs van wat PC exclusive features zijn
http://uk.gamespot.com/pc(...)-bach-interview?hd=1
Hoooly shit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:58 schreef Dibble het volgende:
7 min PURE singleplayer Gameplay
Interview met de devs van wat PC exclusive features zijn
http://uk.gamespot.com/pc(...)-bach-interview?hd=1
=-FOK-=quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Misschien leuk om een fun clan op te richten namens fok?
Moeten we nog even bezien. Of een andere naam mag ook. Pink Tacos.quote:
cool story bro... nu terug naar de xbox grotjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Sharpdressedman het volgende:verkeerde forum
Maar de gewone xbox headset, gelukkig was ik al opzoek naar een betere... maar voor nu wel lastig
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
cool story bro... nu terug naar de xbox grotje
Als het iets met pink is, then i'm outquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Willen jullie wel een funclan? Hoeft niet perse in de naam van FOK ofzo. of gewoon een andere grappige naam, maar als jullie het niets vinden dan doe ik er ook niet aan mee.
ik heb ook al een clan, maar een fokclan kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als het iets met pink is, then i'm out
Zal wsl wel nCF worden bij mij, net als in BF2
Ik weet ook niet meer hoe het zat. Kies je eenmalig, of kun je er een tag aanhangen. De ene keer die en de andere de andere? Terwijl de punten blijven ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
ik heb ook al een clan, maar een fokclan kan toch geen kwaad?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe het zat. Kies je eenmalig, of kun je er een tag aanhangen. De ene keer die en de andere de andere? Terwijl de punten blijven ofzo?
Want dan MOET er gewoon een -=FOK=- komen!
Heb jij dedicated server? Zou wel tof zijn idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Dibble het volgende:
We hebben iig een dedicated servers dus opties dus laat je fantasie los
Ah zo oké. My bad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:22 schreef Dibble het volgende:
Nee dat niet :p. Maar toeb BF2 uitkwam zei Dice ook dat je alleen servers bij bepaalde bedrijven kon huren enz maar later bleek dat je huis,tuin en keuken servertje ook mee kon. ALS de game goed wordt en er veel animo is zal er vast wel een slimme techneut uit GAM/DIG naar voren stappen om er eentje op te zetten.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef SoldMayor het volgende:
Dit lijkt me wel vet om met Fok!. te gaan doen
Ja die is wel vetquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dit filmpje was ik net voor je aan het opzoeken, dit is dat voertuig waar ik het over had
Het topic op Fok! ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Dibble het volgende:
Vroeger had je de BOF clan met BF2. 'Band of Fok!kers' vind ik ook wel stoerder klinken. Subsite bestaat zelfs nog http://www.bandoffokkers.nl/forum/
Er was nooit gezegd dat je geen dedicated servers op kon zetten. Dat kon vanaf de beta namelijk al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:22 schreef Dibble het volgende:
Nee dat niet :p. Maar toeb BF2 uitkwam zei Dice ook dat je alleen servers bij bepaalde bedrijven kon huren enz maar later bleek dat je huis,tuin en keuken servertje ook mee kon. ALS de game goed wordt en er veel animo is zal er vast wel een slimme techneut uit GAM/DIG naar voren stappen om er eentje op te zetten.
We zijn ook niet dood, we drinken gewoon bierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Dibble het volgende:
Vroeger had je de BOF clan met BF2. 'Band of Fok!kers' vind ik ook wel stoerder klinken. Subsite bestaat zelfs nog http://www.bandoffokkers.nl/forum/
Schitterend om te lezen, alsof we ineens 5 jaar terug in de tijd vliegen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel cool. Zullen we zoiets doen dan?Tenminste als andere mensen ook mee willen doen..! Het gaat om de fun, dus ik denk zonder clanmatches?
Kunnen we ff een OP maken ofzo. Ik kan trouwens ook wel ff logo ontwerpen ofzo en een website als het nodig is.
Edit: moet wel een beetje multiclan worden dan, gewoon een funclan. Niet voor serieuze doeleinden. Gewoon lekker knallen ofzo samen op een publieke server en elkaar de huid uit schelden. Dus ook andere clans zijn allowed denk ik dan..
We hebben zelfs modjes omgekocht met die arm patches.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Schitterend om te lezen, alsof we ineens 5 jaar terug in de tijd vliegen.
Dit is het logo van BoF
[ afbeelding ]
We hebben zelfs armpatches met dit logo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |