Als ik hem in mijn handen krijg zal mijn gadget-o-meter wel uitslaan maar nuchter bedacht, geen idee wat ik met zo`n ding zou moeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
En JP... ga je een iPad aanschaffen?
Ja dus..quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als ik hem in mijn handen krijg zal mijn gadget-o-meter wel uitslaan maar nuchter bedacht, geen idee wat ik met zo`n ding zou moeten.
Vanavond Fifa?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:42 schreef Keltie het volgende:
Mannen en gadgets
Xbox is gisteren weer thuis afgeleverd, had die vrije dag toch nog nut
Moet ik even bekijken.. Weet niet of ik vanavond thuis ben, denk het wel want ik voel mij niet echt top.quote:
25 april, is dat niet erg vroeg?quote:http://www.ticketunlimited.nl/ProductDetails.aspx?event=12347&utm_source=google&utm_medium=ppc&utm_term=KNVB+Beker+Finale+2010
Evenement : KNVB Beker Finale 2010
Plaats : Rotterdam
Datum : 25-4-2010
Tijd : 18:00
Beschikbaar : Neutraal vak
Prijs vanaf : ¤ 175,00
Nooit bij zo'n site bestellen he, dan wordt je keihard genaaid, ¤ 175,-quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:55 schreef Keltie het volgende:
Advies aan Klink: zorgpremie aanpassen aan leefstijl
Als dit gebeurd ben ik na een jaar platzak
En hoe wil de overheid mijn levensstijl checken? Gewoon zeggen wat ze willen horen... Ja ik sport elke dag, rook niet, drink niet...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:55 schreef Keltie het volgende:
Advies aan Klink: zorgpremie aanpassen aan leefstijl
Als dit gebeurd ben ik na een jaar platzak
Ach je kent ze toch die politici, die roepen maar zo wat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En hoe wil de overheid mijn levensstijl checken? Gewoon zeggen wat ze willen horen... Ja ik sport elke dag, rook niet, drink niet...
Gaat mij ook niet om de prijs, puur om de datum.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nooit bij zo'n site bestellen he, dan wordt je keihard genaaid, ¤ 175,-
ding kan niet eens Flash afspelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als ik hem in mijn handen krijg zal mijn gadget-o-meter wel uitslaan maar nuchter bedacht, geen idee wat ik met zo`n ding zou moeten.
Controle met verplichte medische testen die dan weer zoveel kosten dat iedereen meer gaat betalenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef RudyCarell het volgende:
En hoe wil de overheid mijn levensstijl checken? Gewoon zeggen wat ze willen horen... Ja ik sport elke dag, rook niet, drink niet...
Coöp GoW2 houd ik me ook voor aanbevolen hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:49 schreef Keltie het volgende:
En GoW2 is toch ook wel vetjes
Vanmiddag even de BFBC2 demo downloaden
Kan wel, maar mag nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ding kan niet eens Flash afspelen
HTML5... De safari-browser op de iPhone is al geschikt hiervoor. Eigenlijk elke browser behalve Firefoxquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ding kan niet eens Flash afspelen
WTF! Jullie hebben zeker geen "Jasper" chipsetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:23 schreef ursel het volgende:
Zo, voor de 4e keer de reparatie aangevraagd.
3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen..
Ik heb hem nog geen enkele keer opegestuurd, dat lukt maar niet..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
WTF! Jullie hebben zeker geen "Jasper" chipset![]()
Aha...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb hem nog geen enkele keer opegestuurd, dat lukt maar niet..
Dat vind ik dus zo vet aan MWquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef FJD het volgende:
Ik vind t allemaal te ingewikkeld voor een snel potje ongecompliceerd spelen
Neem de PS3 mee op vakantie plus mijn 32`van de slaapkamer. Mijn maat en ik spelen graag fifa.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo vet aan MW
Xbox PS3 aan en raggen!
Eer dat ik door heb waar mn tegenstander is word ik alweer neergemaaidquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef Sickert het volgende:
Dat vind ik dus zo vet aan MW
Xbox aan en raggen!
Kom ook omdat dit een nieuwe game-modus is; Squad Rush. Conquest zit er natuurlijk ook in al hij 4 maart op de deurmat light. En ik ben sowieso nooit zo een infantry-only persoon geweest...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Eer dat ik door heb waar mn tegenstander is word ik alweer neergemaaidTargets, verschillende kits, vehicles pfff!
Vroegah stelde ik BF boven CoD maar ik heb t vermoeden dat die tijd voorbij is
Word het niet eens tijd voor iets serieusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef jpjedi het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)n-carnaval-weren.ece
![]()
Die interviews± http://www.nuvideo.nl/opm(...)in-horeca-breda.html
![]()
Welkom bij onze JP..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Word het niet eens tijd voor iets serieus
Hoor jij niet in POL thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
serieus en op fok! Postenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat had je bij BF2 ook alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Eer dat ik door heb waar mn tegenstander is word ik alweer neergemaaid![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |