quote:Meer Battlefield in aantocht
Nieuws | 26 januari 2010 - EA Dice heeft is bezig met meer Battlefield dan alleen Battlefield: Bad Company 2. Dat maakte de ontwikkelaar bekend tegenover Gamerzines.
Groot project
Volgens Patrick Bach, de executive producer van Bad Company 2, gaat het hier om een groot project: "We doen een heleboel dingen naast het ontwikkelen van Bad Company, maar ik kan er verder nog niets over vertellen. Het is in ieder geval een grote Battlefield game".
Battlefield 3
Waarom er zo mysterieus wordt gedaan over een game waarvan we weten dat die in ontwikkeling is, blijft een raadsel. Battlefield 3 werd namelijk vorig jaar al enigszins aangekondigd door John Pleasents, die het over de game had bij zijn afscheidsspeech. Ook Microsoft's John Schappert heeft het tussen neus en lippen door al over de game gehad. Battlefield 3 verschijnt niet meer in dit fiscale jaar, dat betekent dat de game ergens na maart moet uitkomen. Een officiële aankondiging ontbreekt nog echter.
Battlefield: Bad Company 2 verschijnt eerst nog, en wel op 5 maart, voor zowel de Xbox 360, PlayStation 3 als de PC.
Doe mij ook zo'n voetbalwetquote:Lang leve de voetbalwet
di, 26/01/2010 - 13:35
Vorige week: halve finale League Cup, eerste wedstrijd, Manchester City - Manchester United. Een beladen derby en dus krijgt de uitspelende club duizenden kaarten toegewezen.
Logisch, want in Engeland hebben ze een voetbalwet, dus daar gebeurt toch niets:
Around 1,000 United fans turned up moments before kick-off and tried to force their way into the City of Manchester Stadium without tickets. In the stands a flare was set off, missiles - including darts and golf balls - were seized and a police officer was injured.
BF3quote:
Ik tot 20:00 uurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef Keltie het volgende:
Pfff... Pas 13.56
Moet nog tot een uurtje of 19.00/19.30
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geluk en KAK! zitten soms dicht bij elkaar
Ja inderdaad... We worden genaaid Frankie.. En hard ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:Ik postte door een slotje heen!
[..]
Ik tot 20:00 uur
Waren wij geen ambtenaren
achterstalig werk inhalenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik postte door een slotje heen!
[..]
Wie ben jij dan in X-firequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef Chen het volgende:
Ik heb nog altijd iets van 10 [BoF] leden in m'n xfire staan.
Heb je mij ook nog in je lijssie staan??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef Chen het volgende:
Ik heb nog altijd iets van 10 [BoF] leden in m'n xfire staan.
Ik ga maar eens naar huis toe denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
ooit zal ze dat doen mag ik hopenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:15 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik hoop dat ze dood gaat!
Ik denk dan altijd dat ze in bed ook vast leipgeil zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:05 schreef Sickert het volgende:
Wassup homeyssss
Boxxy
Kom op zeg zo'n leipo is het doorsmeren nog niet waard!
ik kan er niet naar kijken iig met het geluid aan
Ze heeft wel een echt pijpbekkiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd dat ze in bed ook vast leipgeil zijn
Freaky bitches
Ze heeft ook een hoofd wat erom vraagt ondergeklodderd te worden met mannenpap... Een voordeel daarvan is.. Euhm.. Mjah.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze heeft wel een echt pijpbekkie
En het voordeel daarvan is dat ze dan niet kan praten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Dibble het volgende:
Vroeger had je de BOF clan met BF2. 'Band of Fok!kers' vind ik ook wel stoerder klinken. Subsite bestaat zelfs nog http://www.bandoffokkers.nl/forum/
Staat ie straks bij KPNquote:
Wel een lekker wijfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:33 schreef Keltie het volgende:
Boxxy!
[ afbeelding ]
http://encyclopediadramatica.com/Boxxy
Nou dit was pas m'n eerste bakkie en dan ook nog uit zo'n smerige automaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:18 schreef ursel het volgende:
Zo te zien is Fer dit keer de dag wel met koffie begonnen...
Schitterendquote:
Opgelost dus???quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:37 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Kan weer contact zoeken met m'n rechtsbijstandverzekering.
Werd net gebeld door een KPN mieppie, gesprekje van een kwartier gehad en ik heb, schijnbaar, geen internet+bellen abonnementje met interactieve TV wat ik ook niet heb aangevraagd
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:37 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Kan weer contact zoeken met m'n rechtsbijstandverzekering.
Werd net gebeld door een KPN mieppie, gesprekje van een kwartier gehad en ik heb, schijnbaar, geen internet+bellen abonnementje met interactieve TV wat ik ook niet heb aangevraagd
lucky ajaxquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef FJD het volgende:
Ik begrijp dat RTL amateurvoetbal in Nederland probeert te stimuleren maar in Eindhoven wordt op dit moment een echte voetbalwedstrijd gespeeld. Zend die dan gewoon uit
Ik heb een heel deel gemist omdat ik Fifa zat te spelen maar ik hoorde de commentator over een belachelijke 1e rode kaart en twee zuivere pingels die NEC niet had gekregen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef Incolumis het volgende:
lucky ajax
2 mooie goals van feyenoord zeg, die van Gio is een beauty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |