Verlos ons van het kwadequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat nu over de overgang op de chat.
hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
De pizza's van Sanveertig zijn klaar.
Mooi.. dan kan ze doorgroeien naar 66Kilo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
De pizza's van Sanveertig zijn klaar.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondertussen op de stream hebben Alsido en Liesbeth het met elkaar naar de zin. Ze zitten naast elkaar achter de computer. We zien Alsido af en toe schalks naar haar lachen en Liesbeth wrijft over Alsido's rug.
Die twee draaien al weken om elkaar heen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh, is Alsido ook een vrije jongen en heeft hij geen relatie?
Zo niet, als hij besluit Liesbeth te bespringen moet hij wel eerst ff kijken of de camara uitgeschakeld staat
Misschien bouwen ze een open haard? of Johan besluit de toko in de hens te zetten, kan ook he, is hij overal vanaf en hoeft nooit meer spannende streams te maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan loopt ondertussen van links naar rechts en dan weer van rechts terug naar links, door het beeld. Beide keren met een stapel timmerhout in zijn armen. In de achtergrond horen we af en toe een boormachine.
Oh, love love love, (zal Harry zeggen) ik zeg *doe het wel veilig*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die twee draaien al weken om elkaar heen.
Wat dan? gordels om en een helm op?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, love love love, (zal Harry zeggen) ik zeg *doe het wel veilig*
Als Johan een open haard zou hebben kun je er op wachten dat de boel in de hens gaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien bouwen ze een open haard? of Johan besluit de toko in de hens te zetten, kan ook he, is hij overal vanaf en hoeft nooit meer spannende streams te maken.
Gewoon met een condoomquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat dan? gordels om en een helm op?
Levert wel spannende stream op, gebeurt er eindelijk eens watquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Johan een open haard zou hebben kun je er op wachten dat de boel in de hens gaat.
Stefan vraagt op de chat of-ie ook mag vuurspugen op het Open Podium, dus met die fik komt het ook zonder open haard wel goed.
Hadden net een mooi momentje, Liesbeth kroop bijna in Alsido.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Die twee draaien al weken om elkaar heen.
Gefeli, en gedraag je nu eens voor een keer, gewoon koetjes en kalfjes, desnoods over wasmiddelen en dekbedhoezen, desnoods wat je gaat etenquote:
Dat doet me aan deze truc denken. Is van de Spaanse tv, je hoeft het niet te kunnen verstaan maar schrik niet van het geschreeuw, dat is normal daar. Het lijkt heel gevaarlijk maar is het niet. Ik ken de trucquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Levert wel spannende stream op, gebeurt er eindelijk eens wat
Uiteraard!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:26 schreef Toverheks het volgende:
Gefeli, en gedraag je nu eens voor een keer, gewoon koetjes en kalfjes, desnoods over wasmiddelen en dekbedhoezen, desnoods wat je gaat eten
Wat voor moment, vertel vertelquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard!
NOT!!!
Ik blijf gewoon posten zoals ik post, opbouwend kritisch.
Ik weet het niet, ik heb geen vervolgmail meer gehad, dus voor hetzelfde geld ben ik slechts op een adres gebandquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Pffff. Lange bespreekperiode, hoor. Tweede termijn?
je ip adres van je werk is nog steeds bannedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen vervolgmail meer gehad, dus voor hetzelfde geld ben ik slechts op een adres geband
Ik zou het maar stil houdenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen vervolgmail meer gehad, dus voor hetzelfde geld ben ik slechts op een adres geband
LOLquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:33 schreef gomi het volgende:
je ip adres van je werk is nog steeds banned
Ban op het IP van het werk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha, Hansie zal wel denken, welke actie???quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
En ik heb net Hans een mail gestuurd om hem te bedanken voor zijn snelle actie.
hehe, die zal blij zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Maakt niet uit. Voor Hansie gaat het al gauw te snel. Dat komt door de 40 seconden vertraging, dan denkt hij dat hij al bedankt wordt voor wat hij pas over 80 seconden bedenkt te gaan doen. Of zoiets.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
La grande bouffe II. Hopelijk live tijdens Tabula Rasa !!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
't lijkt de Libelleclub wel die chat, gezeik over dat afvallenDie bolle vreet tot ie ploft, klaar uit over !
En Kwibo Kruipers is geen fan van Huub.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
4:39 PietjeSV-1 zegt op de Vlemchat: Ik ben geen fan van Jaap trouwens
Nee wat is hij dan?? Als je zo dweept met Jaap dan ben je een *fan*
Komt teringtyfuscholerachaos in de buurt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:41 schreef Maanvis het volgende:
De overtreffende trap van teringbende.
Dat was de grap nou.. er stond alleen maar <removed> .. nix anders...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
6:51 SeSeSeS:zegt op de Vlemchat.
Maar die hele Jaapiooo ken me de <removed> op en de <removed> krijgen met zijn <removed> <removed> en <removed> ;-)
Mod-Hans vergiste zich in de naam en gaf San40 waarschuwing, daarna excuus aan San40.
waarschuwing was dus voor SeSe bedoelt.
Gedraag je dan toch een keertje hahaha maar wil je het even vertalen wat je schrijft![]()
Verbaast me niks. Vanmiddag hadden ze het over de gestampte pot en toen ik het onderwerp naar 'maandverband, tampons en inlegkruisjes' veranderde gingen ze daar nog massaal op over ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat nu over de overgang op de chat.
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Het stroomt aardig vol, je kan goed merken dat het vragen-halfuurtje met Alsido
op het punt van beginnen staat.
Juist niet. Ik denk dat dat meer kijkers trekt dan Tabula Rasa.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh, is Alsido ook een vrije jongen en heeft hij geen relatie?
Zo niet, als hij besluit Liesbeth te bespringen moet hij wel eerst ff kijken of de camara uitgeschakeld staat
Ja!quote:
Boer, kiespijn..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij vindt kruknegert een leuk bedachte naam!
Hij heeft er zelf geen moeite mee zegt ie en mijn inschatting van 'm is dat ie dat ook gewoon meent, dus geen probleem lijkt me in dit gevalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef Toverheks het volgende:
vind Alsido echt lief overkomen, maar vind te persoonlijke vragen niet kunnen. maar ja wie ben ik.
Begenadigd acteur, die Alsido. Geen RLS zonder verhoudingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij had de vraag of ie vlieft op Liesbeth is ook met een lach af kunnen doen, maar het stelselmatig negeren suggereert dus dat er wel degelijk gevoelens zijn. Dit was de enige vraag die hij negeerde.
Ja, hoorde het, maar dat was mijn persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf geen moeite mee zegt ie en mijn inschatting van 'm is dat ie dat ook gewoon meent, dus geen probleem lijkt me in dit geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |