Zolang Nina maar zingt.quote:
Een van mijn weinige offtopic-postings in de COS, maar die dekbeddendiscussie kwam dus vanwege een door mij begonnen gesprek met Snetje, afgelopen zondagnacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, dit gaat tenminste ergens over, logde gister ff in, hadden ze het over dekbedden in hoesjes stoppen, ja hallo ben ook een huisvrouwtje maar echt over dekbedden.
Hebben ze het er nu over wie ik onder mijn dekbedje wil, oke dan praat ik wel ff mee maar hoesjes en dekbedden, ik dacht echt, wanneer komen de wasmiddelen aan de beurt, wie wat gebruikt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Als de opnames klaar zijn draaien ze het achterstevoren af, dan lijkt het net of Jaap aan het afvallen is.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de opnames klaar zijn draaien ze het achterstevoren af, dan lijkt het net of Jaap aan het afvallen is.
Echt wel! Trots als een pauw kwam ie telkens weer vertellen dat ie met Jaap had gesproken. En toen Jaap bij hem op de broodjes eiersalade kwam, wist LS niet hoe snel hij foto's moest plaatsten. Van hem en zijn best buddy.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
4:39 PietjeSV-1 zegt op de Vlemchat: Ik ben geen fan van Jaap trouwens
Nee wat is hij dan?? Als je zo dweept met Jaap dan ben je een *fan*
Wat kan die man liegenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
4:39 PietjeSV-1 zegt op de Vlemchat: Ik ben geen fan van Jaap trouwens
Nee wat is hij dan?? Als je zo dweept met Jaap dan ben je een *fan*
Oke Peter, ja zo doe ik het ook, wist niet dat het krangen was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een van mijn weinige offtopic-postings in de COS, maar die dekbeddendiscussie kwam dus vanwege een door mij begonnen gesprek met Snetje, afgelopen zondagnacht.
Ik prop mijn dekbed namelijk altijd in de hoes, en dan ga ik 5 minuten vloekend schudden, en dan is die goed. En Snetje heeft me de methode 'krangen' uitgelegd, waarbij je het overtrek binnenste buiten keert, en vervolgens de puntjes vastpakt, en dan nog iets.
Als je van haar houdt moet je even iets van haar zoeken op Youtube. Bij een optreden in Ronnie Scotts zingt ze twee "lovesongs" terwijl haar toenmalige man net een paar weken daarvoor de kuierlatten heeft genomen. Daar zit ze dan zonder enige opsmuk hartverscheurend "If you knew" en "For a while" te zingen. Echter kan niet!quote:
Uit het niets?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees net dat Jaap in de chat schreef: hahaha daag copy
Ik ga zoeken!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je van haar houdt moet je even iets van haar zoeken op Youtube. Bij een optreden in Ronnie Scotts zingt ze twee "lovesongs" terwijl haar toenmalige man net een paar weken daarvoor de kuierlatten heeft genomen. Daar zit ze dan zonder enige opsmuk hartverscheurend "If you knew" en "For a while" te zingen. Echter kan niet!
Muziekfreak heeft dat waarschijnlijk gelezen want die heeft het er nu over. Dat komt dus door de relatie tussen die 2 en dat gaat mensen opvallen.quote:
En Jaap heeft echt niet van een medium gehoord dat BQ in de put zit vanwege een scheiding.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lief en aardig? Net als toen ie een foto van bq uitvergroot te pas en te onpas plaatste?
Het is een misselijk mannetje van nature. Vind ik dan.
quote:
Hier schrik ik echt van, Manu is er toch niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En Jaap heeft echt niet van een medium gehoord dat BQ in de put zit vanwege een scheiding.
En als je iemand (Manu) maar blíjft zieken met z'n "stille aanwezigheid" tijdens een meet, en hem zelfs nog ongevraagd en ongewenst opbelt en zijn naam op FOK! gooit, wat ben je dan?
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat dit vooral even genoteerd wordt, en die smeerlap hier niet wéér mee wegkomt omdat hj af en toe zoete koekjes bakt.
Dat inderdaad ook nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:50 schreef Gert het volgende:
En Jaap heeft echt niet van een medium gehoord dat BQ in de put zit vanwege een scheiding.
En als je iemand (Manu) maar blíjft zieken met z'n "stille aanwezigheid" tijdens een meet, en hem zelfs nog ongevraagd en ongewenst opbelt en zijn naam op FOK! gooit, wat ben je dan?
Dat dit vooral even genoteerd wordt, en die smeerlap hier niet wéér mee wegkomt omdat hj af en toe zoete koekjes bakt.
Hij zat hem alleen maar te treiteren en als je dan naar de reden vroeg of hem vroeg op te houden, dan zei hij dat het niet meer dan een 'geintje' was tussen hem en Manu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier schrik ik echt van, Manu is er toch niet meer
Chanel?quote:
Over wie hebben jullie het nu?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is er al, als het goed is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het nu?
En is het een idee om deze persoon woensdag live terecht te zetten?
Ik heb ze even naar mezelf gemaild. Hier te weinig privacyquote:
PietjeSV heeft het rijk alleen. Ik hoop dat de anderen gauw wakker worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef danaqui het volgende:
nou plaats mij ook maar bij de gebanden
Wie ben jij op de chat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef danaqui het volgende:
nou plaats mij ook maar bij de gebanden
Ik ben ook op de chat danaquiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie ben jij op de chat?
Dat LekkerSimpelPietje ook al ongeschikt is voor het modschap blijkt duidelijk.
Ik wil er wat onder verwedden dat dit Rob aka PietjeSV aka LekkerSimpel aka MrD is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Alsido: Ja en dan 7, 5.4
Liesbeth: Hallo met Liesbeth.
Alsido: Wie is dat?
Liesbeth: Ja passen wel op met wat we zeggen, dit is Rob aan de telefoon, we moeten oppassen
met cijfers opnoemen.
Alsido: Nou ik zeg af en toe een cijfer, kunnen die mensen verder dan gedachten lezen.
Liesbeth: Komt goed Rob, maak je maar geen zorgen.
100% .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Ik wil er wat onder verwedden dat dit Rob aka PietjeSV aka LekkerSimpel aka MrD is.
9!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Cijfers zeggen, dat is idd gevaarlijk. Ik zeg: 6.
Ik voeg eerst wanneer de grens bij jaap was berikt ivm ban.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
100% .
En waarom heb je een ban, danaqui?
Ik heb het laatste vanmiddag als mogelijkheid uitgesproken op de chat en er kwam geen reaktie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat hem alleen maar te treiteren en als je dan naar de reden vroeg of hem vroeg op te houden, dan zei hij dat het niet meer dan een 'geintje' was tussen hem en Manu.
En ik wou het niet eerder publiek zeggen, maar ik bleek mijn vermoeden vanmorgen met velen te delen, namelijk dat LS wel eens gebruik maakt van Jaaps Ustream account.
Wie zwijgt stemt toe, en ik vond Jaap vandaag erg vaag in zijn verdediging toen hij erop werd aangesproken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het laatste vanmiddag als mogelijkheid uitgesproken op de chat en er kwam geen reaktie.
Nee dat was voor z'n dood. Die overigens volkomen losstaat van het getreiter van Lekker Simpel, voor alle duidelijkheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier schrik ik echt van, Manu is er toch niet meer
De Jaap van gister had beduidend meer te vertellen en woorden zoals schat heb ik de echte Jaap nog nooit zien zeggen. Dusssss...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zwijgt stemt toe, en ik vond Jaap vandaag erg vaag in zijn verdediging toen hij erop werd aangesproken.
Het zou wel een nieuw dieptepunt in de carrière van LS zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De Jaap van gister had beduidend meer te vertellen en woorden zoals schat heb ik de echte Jaap nog nooit zien zeggen. Dusssss...
Ik hoorde het ook en vrees dat die techneuten weer zo gaan zitten klooien dat de stream er vlak voor het begin van de show weleens onder te lijden zou kunnen hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |