abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:39:18 #21
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_77638051
De antwoorden van de Minister van Justitie van 2 februari 2010 n.a.v. Kamervragen over de in brand gestoken vrouw in Zeist.
quote:
Vraag 2
Is het waar dat een Afghaanse vrouw in Zeist in brand is gestoken? Is hier sprake van eerwraak? Kunt u dit toelichten?

Antwoord
De schrikbarende omstandigheden van het overlijden van deze jonge vrouw vormen op dit moment onderwerp van strafrechtelijk onderzoek. Dat onderzoek is nog in volle gang. Eergerelateerd geweld is een mogelijkheid waarmee de politie en het Openbaar Ministerie rekening houden. In het belang van dit onderzoek kan ik op dit moment geen verdere mededelingen doen.

Vraag 5
Is het waar dat in casu een islamitisch huwelijk was voltrokken zonder voorafgaand burgerlijk huwelijk? Hoe is dat mogelijk? Kunt u dit toelichten? Kunt u hierbij ingaan op de wettelijke grondslag?

Antwoord
Momenteel kan ik hierover geen uitlatingen doen, aangezien in het onderhavige geval het strafrechtelijk onderzoek nog loopt. Bron
En de uitzending van Bureau Hengeveld van RTV Utrecht over de vrouw die waarschijnlijk door haar eigen zusje in brand is gestoken om de eer van de familie te redden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fahu op 04-02-2010 19:10:11 ]
"Every little increase in human freedom has been fought over ferociously between those who want us to know more and be wiser and stronger, and those who want us to obey and be humble and submit."
— Philip Pullman
pi_77655304
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef Fahu het volgende:
De antwoorden van de Minister van Justitie van 2 februari 2010 n.a.v. Kamervragen over de in brand gestoken vrouw in Zeist.
[..]

En de uitzending van Bureau Hengeveld van RTV Utrecht over de vrouw die waarschijnlijk door haar eigen zusje in brand is gestoken om de eer van de familie te redden.
Als je de minister zou vragen of er sprake is van een moord die gerelateerd is aan oplichting en afwijzing van liefde, zou hij ook antwoorden dat de politie daar rekening mee houdt.
Als het goed is, houdt de politie in haar onderzoek rekening met werkelijk alle denkbare motieven.

En nou is opeens Narges volgens jou waarschijnlijk in brand gestoken door haar zus? Het is dat ik er niks mee te maken heb, maar als ik van de familie was, zou ik toch eens kijken of ik je niet kon aanklagen wegens smaad, laster of eerroof.
Ik heb hier, op FOK! of via links, nog geen enkel redelijk of geloofwaardig argument gehoord. En van jou al helemaal niet.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_77655343
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat lukt mij meestal ook wel, dat zelf nadenken.
Maar ik geef mijn mening wel op voor een die gebaseerd is op meer informatie.
Ik vind het zo dom staan als je tegen beter weten blijft vasthouden aan een eigen fantasie.
Dat is volgens mij wat jij aan het doen bent, maar de toekomst zal het leren.
pi_77655555
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 01:32 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dat is volgens mij wat jij aan het doen bent, maar de toekomst zal het leren.
Ik heb geen fantasie. Ik laat volledig open wat de achtergronden van deze moord waren.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_77656073
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 01:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb geen fantasie. Ik laat volledig open wat de achtergronden van deze moord waren.
Nou, je lijkt het idee van eerwraak al sinds het begin nogal stellig af te wijzen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 02:19:29 #26
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_77656133
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef Kees22 het volgende:
Tjongejonge, wat een redeneringen weer. Ik ga er even op in.
[..]

Waar ging die rechtzitting over?
De ex-werkgever had Narges en haar moslimman eind 2008 bij Internetoplichting.nl gekoppeld aan Narges Mehraban en haar man. Op de strafzitting van 15 december 2009 zou de ex-werkgever zich hebben moeten verdedigen tegen een aanklacht vanwege smaad en laster omdat Narges en haar moslimman stellen dat zij niet de personen zijn die mensen hebben opgelicht via Marktplaats.nl.
quote:
Er is tot nu toe geen enkele aanwijzing geweest dat Narges haar verloofde wilde inruilen voor haar ex-werkgever. Integendeel. Verder is getuigd, dat zij en haar verloofde erg veel van elkaar hielden. Dus die verloofde was de man van haar keuze.
Op het weblog van die misdaadjournalist staat dat de ex-werkgever zegt dat Narges liever met hem had willen trouwen dan met haar Afghaanse vriendje. Terwijl een vriend van de familie twee dagen na de moord op RTV Utrecht anoniem verteld dat Narges ontzettend veel van haar verloofde hield en subtiel wijst naar de ex-werkgever als de waarschijnlijke dader. Feit is dat één van de twee partijen liegt.

Waarschijnlijk wilde Narges niet met hem trouwen en is het motief van de daders eerwraak. Een vrouwelijk slachtoffer wijst op een intern conflict waarbij de eer van de moslimman is aangetast (=relatieproblemen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Fahu op 05-02-2010 02:26:50 ]
"Every little increase in human freedom has been fought over ferociously between those who want us to know more and be wiser and stronger, and those who want us to obey and be humble and submit."
— Philip Pullman
pi_77751265
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 02:14 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nou, je lijkt het idee van eerwraak al sinds het begin nogal stellig af te wijzen.
Dan leg je dat er toch zelf in.
Ik neem stelling tegen de veel te grote stelligheid waarmee dat beweerd wordt. En het impliciete zwartmaken, deels ook gericht op die buitenlanders.
Dat heb ik al een paar keer gezegd, maar het schijnt niet goed door te dringen.

Zoals de politie tot nu toe steeds zegt: we sluiten niks uit, ook eerwraak niet.
pi_77751930
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 02:19 schreef Fahu het volgende:

[..]

De ex-werkgever had Narges en haar moslimman eind 2008 bij Internetoplichting.nl gekoppeld aan Narges Mehraban en haar man. Op de strafzitting van 15 december 2009 zou de ex-werkgever zich hebben moeten verdedigen tegen een aanklacht vanwege smaad en laster omdat Narges en haar moslimman stellen dat zij niet de personen zijn die mensen hebben opgelicht via Marktplaats.nl.
Ja en? Zou dat reden kunnen zijn tot eerwraak? Van wie dan wel?
Ik geef ze groot gelijk dat ze zich verdedigen tegen smaad, laster en eerroof.
En als de werkgever haar heeft vermoord of heeft laten vermoorden, is dat in die zin wel eergerelateerd, ja.
Maar was die ex-werkgever geen autochtoon?
quote:
[..]

Op het weblog van die misdaadjournalist staat dat de ex-werkgever zegt dat Narges liever met hem had willen trouwen dan met haar Afghaanse vriendje. Terwijl een vriend van de familie twee dagen na de moord op RTV Utrecht anoniem verteld dat Narges ontzettend veel van haar verloofde hield en subtiel wijst naar de ex-werkgever als de waarschijnlijke dader. Feit is dat één van de twee partijen liegt.
Die journalist heeft het dus van horen zeggen en dan ook nog van een bron, die ruzie met haar en haar man had.
En dan moeten we nog maar aannemen dat die journalist de waarheid spreekt en zich niet vergist.
En ze kunnen ook nog allebei liegen of zich vergissen.

Maar iemand die in juridische procedures gewikkeld is met iemand, waarvan hij beweert dat ze met hem wil trouwen, vind ik persoonlijk niet zo'n betrouwbare bron.
quote:
Waarschijnlijk wilde Narges niet met hem trouwen en is het motief van de daders eerwraak. Een vrouwelijk slachtoffer wijst op een intern conflict waarbij de eer van de moslimman is aangetast (=relatieproblemen).
Vet van mij: ik begrijp niet wie je met die hem bedoelt.

Je weet er weer een bijna onontwarbare en tegenstrijdige kluwen van verdachtmakingen en insinuaties van te maken zonder één duidelijke en betrouwbare bron.
  maandag 8 februari 2010 @ 11:54:26 #29
3542 Gia
User under construction
pi_77763405
tvp
  maandag 8 februari 2010 @ 16:42:40 #30
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_77773229
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:08 schreef Kees22 het volgende:

Ja en? Zou dat reden kunnen zijn tot eerwraak? Van wie dan wel?
En als de werkgever haar heeft vermoord of heeft laten vermoorden, is dat in die zin wel eergerelateerd, ja.
Maar was die ex-werkgever geen autochtoon?
Vet van mij: ik begrijp niet wie je met die hem bedoelt.
Bij eerwraak wordt een vrouw door haar eigen familie vermoord omdat zij wil trouwen met een man die niet is goedgekeurd. Narges en haar verloofde zijn in 2008 via een Islamitisch huwelijk getrouwd en woonden al samen. Waarschijnlijk wilde zij niet officieel met hem trouwen omdat zij verliefd was op een andere man.

De Minister van Justitie heeft bevestigd dat politie en Openbaar Ministerie rekening houden met eerwraak als motief.

Autochtone Nederlanders steken geen vrouwen in brand vanwege eerwraak, wij veroordelen dat soort barbaarse acties.
— Philip Pullman
  maandag 8 februari 2010 @ 18:35:03 #31
3542 Gia
User under construction
pi_77777894
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef Fahu het volgende:

Waarschijnlijk wilde zij niet officieel met hem trouwen omdat zij verliefd was op een andere man.

Aangezien zij nog niet voor de wet getrouwd waren, zou dat best eens waar kunnen zijn.
Als die bruid niet met die man wilde trouwen, zou ze voor de ambtenaar van de burgelijke stand gewoon hebben kunnen weigeren.

Overigens is het strafbaar om een religieus huwelijk te sluiten vóór een burgerlijk huwelijk, hoewel het wel vaak gebeurt tegenwoordig om te kunnen gaan samenwonen.
pi_77792471
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef Fahu het volgende:

[..]

Bij eerwraak wordt een vrouw door haar eigen familie vermoord omdat zij wil trouwen met een man die niet is goedgekeurd. Narges en haar verloofde zijn in 2008 via een Islamitisch huwelijk getrouwd en woonden al samen. Waarschijnlijk wilde zij niet officieel met hem trouwen omdat zij verliefd was op een andere man.

De Minister van Justitie heeft bevestigd dat politie en Openbaar Ministerie rekening houden met eerwraak als motief.

Autochtone Nederlanders steken geen vrouwen in brand vanwege eerwraak, wij veroordelen dat soort barbaarse acties.
Volgens diverse getuigen hielden ze veel van elkaar en stond het huwelijk al gepland.
Dus graag bronnen van deze dubieuze (zelfverzonnen) beschuldigingen.

En dat de Minister rekening houdt met eerwraak, zou ik ook graag met een bron bevestigd zien.
Overigens heb ik al vaker gezegd, dat de politie uiteraard met elk motief rekening houdt, dus ook met eerwraak. Dus om daar nou een conclusie aan te verbinden, is wat vergezocht.

Oh, en maak je geen illusies over je eigen beschaving. In Nederland worden ook nogal wat vrouwen vermoord en zwaar mishandeld hoor.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:57:44 #33
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_77804309
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Volgens diverse getuigen hielden ze veel van elkaar en stond het huwelijk al gepland.
Dus graag bronnen van deze dubieuze (zelfverzonnen) beschuldigingen.
Feit is dat het huwelijk stond gepland en dat politie alle gasten die waren uitgenodigd voor de bruiloft uiteindelijk als getuigen heeft gehoord. Feit is ook dat direct na de gruwelijke brandmoord buurtgenoten spraken over relatieproblemen, liefdesperikelen en eerwraak als oorzaak van het drama en dat een groot passantenonderzoek in de buurt is gehouden waarbij 70 getuigen zijn gehoord.
HartvanNederland: "Volgens buurtbewoners zou de dood van de vrouw te maken hebben met relationele problemen."
RTV Utrecht: "Buurtbewoners beweren dat liefdesperikelen de oorzaak zijn van het drama"
Bewoner L-flat Zeist: "De roddels dicht bij het vuur zeiden meteen al dat het eerwraak betreft."
quote:
En dat de Minister rekening houdt met eerwraak, zou ik ook graag met een bron bevestigd zien.
Overigens heb ik al vaker gezegd, dat de politie uiteraard met elk motief rekening houdt, dus ook met eerwraak. Dus om daar nou een conclusie aan te verbinden, is wat vergezocht.
Ministerie van Justitie: "Eergerelateerd geweld is een mogelijkheid waarmee de politie en het Openbaar Ministerie rekening houden. In het belang van dit onderzoek kan
ik op dit moment geen verdere mededelingen doen."

Anonieme politieagenten hebben aan de media verteld dat eerwraak het motief is van de daders:
Elsevier: "Eerwraak in Zeist: 23-jarige vrouw in brand gestoken"
Telegraaf: "Vrouw slachtoffer eerwraak"
De Nieuwsbode Zeist: "Vrouw uit Zeist (23) sterft door eerwraak"
De Nieuwsbode Zeist: "De vrouw was op 7 december in brand gestoken. Als motief noemt de politie eerwraak."
quote:
Oh, en maak je geen illusies over je eigen beschaving. In Nederland worden ook nogal wat vrouwen vermoord en zwaar mishandeld hoor.
Klopt, maar de eerste autochtone Nederlander die een vrouwelijk familielid in brand steekt vanwege eerwraak moet nog worden geboren. Ik hecht meer waarde aan de uitspraken van buurtgenoten, de ex-werkgever, politie en justitie dan aan een anonieme getuige die op RTV Utrecht zijn leugenachtige verhaaltje verteld. De ex-werkgever heeft gezegd dat Narges liever met hem had willen trouwen dan met haar verloofde en dat de familie daarmee niet akkoord ging. Volgens justitie heeft de ex-werkgever aangifte gedaan tegen de familie vanwege oplichtingpraktijken en heeft de familie aangifte gedaan tegen de ex-werkgever vanwege aantasting van de eer en goede naam.

De familie van Narges reageert merkwaardig op de dood van hun dochter. Waarschijnlijk is Narges in aanloop naar het strafproces (15/12) en huwelijk (20/12) opstandig geworden en heeft zij iets gezegd of gedaan dat tegen de zin van de familie is. Eerwraak is een typisch groepsdelict, de familie ziet de moord op een opstandig Afghaans meisje (7/12) als legitieme methode om de gekwetste mannelijke eer van de verloofde, ouders en familie te herstellen. De familie doet er alles aan om de ex-werkgever verdacht te maken, terwijl de politie op 14/12 al bekend heeft gemaakt dat de ex-werkgever geen verdachte is voor de moord op Narges.

Opgelichtopinternet.nl: "Google op N. Mehraban of op de achternaam Achikzei en je komt alleen maar ellende tegen."
Afghaanse jongen I: "Ik ben een landgenoot van deze oplichters,geen familie en al helemaal geen kennis. Het zijn mensen van een ander volk van mij en ze lopen verschrikkelijk achter. Mijn vader kende hen nog van vroeger en vertelde vaak tegen mij van ja, het zijn slechte mensen. Volgens mij heeft die man Abdul in Rusland gewoond en weet ik veel daar allemaal uitgespookt. Ik hoop dat zij hard worden aangepakt."
Afghaanse jongen II: "Geruchten gaan rond dat er criminele activiteiten werden verricht door de familie en er zo ruzie ontstond. Anderen zeggen werkgever/ achtergrond."
Afghaans meisje I: "Zoals alle mensen denken is het eerwerk, dat is als familieleden worden verbannen in het huis en als onbekende gezien omdat ze trouwen met iemand die tegen de zin van de ouders is."
Afghaans meisje II: "Ja, een afgaanse vriendin vertelde me het.. ze was verliefd op een nederlandse jongen ofso."
Afghaans meisje III: "Die ouders zijn niet eens verdrietig... en raar..."
Afghaans meisje IV: "De moeder van het meisje dat in brand is gestoken is koudhartig en zegt steeds dat het haar dochters tijd was om te gaan en dat niemand er wat aan kon doen. De manier waarop zij praatte was alsof ze het over de buurvrouw had ofzo... Heel erg raar naar mijn mening!!!"
Afghaans meisje V: "Verder vind ik het belachelijk dat ze verbrand is, en dit alleen omdat haar huwelijk niet geldig is."
Buurtbewoner: "Haar eigen zusje heeft het toch gedaan? Dat was meteen het gerucht in mijn flat, die er naast staat."
Vriendin: "Ik hoorde van een vriendin, die weer bevriend was met het slachtoffer, dat het zusje niet erg lijd onder de dood van haar zus. Ze droeg zelfs kleding van haar zus naar de begravenis, en is volop aan het flirten met de verloofde van haar zus."

[ Bericht 3% gewijzigd door Fahu op 10-02-2010 01:24:28 ]
— Philip Pullman
pi_77813757
Trieste, zieke gebeurtenis.
Haar is in elk geval een kutleven bespaard gebleven.
pi_77814042
typisch ook weer, dat volk leeft echt nog in de prehistorie.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:37:15 #36
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_77815030
Die familie had beter een advertentie kunnen plaatsen op Marktplaats.nl. Ongewenste dochter/verloofde/zus, nauwelijks misbruikt en gratis op te halen aan de Laan van Vollenhove te Zeist.

http://www.avro.nl/Images/Zeist_slachtoffer_tcm8-212568.jpg

[ Bericht 15% gewijzigd door paddy op 15-02-2010 00:27:19 ]
— Philip Pullman
pi_77832904
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef Fahu het volgende:

[..]

Feit is dat het huwelijk stond gepland en dat politie alle gasten die waren uitgenodigd voor de bruiloft uiteindelijk als getuigen heeft gehoord. Feit is ook dat direct na de gruwelijke brandmoord buurtgenoten spraken over relatieproblemen, liefdesperikelen en eerwraak als oorzaak van het drama en dat een groot passantenonderzoek in de buurt is gehouden waarbij 70 getuigen zijn gehoord.
HartvanNederland: "Volgens buurtbewoners zou de dood van de vrouw te maken hebben met relationele problemen."
RTV Utrecht: "Buurtbewoners beweren dat liefdesperikelen de oorzaak zijn van het drama"
Bewoner L-flat Zeist: "De roddels dicht bij het vuur zeiden meteen al dat het eerwraak betreft."
[..]

Ministerie van Justitie: "Eergerelateerd geweld is een mogelijkheid waarmee de politie en het Openbaar Ministerie rekening houden. In het belang van dit onderzoek kan
ik op dit moment geen verdere mededelingen doen."

Anonieme politieagenten hebben aan de media verteld dat eerwraak het motief is van de daders:
Elsevier: "Eerwraak in Zeist: 23-jarige vrouw in brand gestoken"
Telegraaf: "Vrouw slachtoffer eerwraak"
De Nieuwsbode Zeist: "Vrouw uit Zeist (23) sterft door eerwraak"
De Nieuwsbode Zeist: "De vrouw was op 7 december in brand gestoken. Als motief noemt de politie eerwraak."
[..]

Klopt, maar de eerste autochtone Nederlander die een vrouwelijk familielid in brand steekt vanwege eerwraak moet nog worden geboren. Ik hecht meer waarde aan de uitspraken van buurtgenoten, de ex-werkgever, politie en justitie dan aan een anonieme getuige die op RTV Utrecht zijn leugenachtige verhaaltje verteld. De ex-werkgever heeft gezegd dat Narges liever met hem had willen trouwen dan met haar verloofde en dat de familie daarmee niet akkoord ging. Volgens justitie heeft de ex-werkgever aangifte gedaan tegen de familie vanwege oplichtingpraktijken en heeft de familie aangifte gedaan tegen de ex-werkgever vanwege aantasting van de eer en goede naam.

De familie van Narges reageert merkwaardig op de dood van hun dochter. Waarschijnlijk is Narges in aanloop naar het strafproces (15/12) en huwelijk (20/12) opstandig geworden en heeft zij iets gezegd of gedaan dat tegen de zin van de familie is. Eerwraak is een typisch groepsdelict, de familie ziet de moord op een opstandig Afghaans meisje (7/12) als legitieme methode om de gekwetste mannelijke eer van de verloofde, ouders en familie te herstellen. De familie doet er alles aan om de ex-werkgever verdacht te maken, terwijl de politie op 14/12 al bekend heeft gemaakt dat de ex-werkgever geen verdachte is voor de moord op Narges.

Opgelichtopinternet.nl: "Google op N. Mehraban of op de achternaam Achikzei en je komt alleen maar ellende tegen."
Afghaanse jongen: "Ik ben een landgenoot van deze oplichters,geen familie en al helemaal geen kennis. Het zijn mensen van een ander volk van mij en ze lopen verschrikkelijk achter. Mijn vader kende hen nog van vroeger en vertelde vaak tegen mij van ja, het zijn slechte mensen. Volgens mij heeft die man Abdul in Rusland gewoond en weet ik veel daar allemaal uitgespookt. Ik hoop dat zij hard worden aangepakt."
Afghaanse jongen II: "Geruchten gaan rond dat er criminele activiteiten werden verricht door de familie en er zo ruzie ontstond. Anderen zeggen werkgever/ achtergrond."
Afghaans meisje I: "Zoals alle mensen denken is het eerwerk, dat is als familieleden worden verbannen in het huis en als onbekende gezien omdat ze trouwen met iemand die tegen de zin van de ouders is."
Afghaans meisje II: "Ja, een afgaanse vriendin vertelde me het.. ze was verliefd op een nederlandse jongen ofso."
Afghaans meisje III: "Die ouders zijn niet eens verdrietig... en raar..."
Afghaans meisje IV: "De moeder van het meisje dat in brand is gestoken is koudhartig en zegt steeds dat het haar dochters tijd was om te gaan en dat niemand er wat aan kon doen. De manier waarop zij praatte was alsof ze het over de buurvrouw had ofzo... Heel erg raar naar mijn mening!!!"
Afghaans meisje V: "Verder vind ik het belachelijk dat ze verbrand is, en dit alleen omdat haar huwelijk niet geldig is."
Buurtbewoner: "Haar eigen zusje heeft het toch gedaan? Dat was meteen het gerucht in mijn flat, die er naast staat."
Vriendin: "Ik hoorde van een vriendin, die weer bevriend was met het slachtoffer, dat het zusje niet erg lijd onder de dood van haar zus. Ze droeg zelfs kleding van haar zus naar de begravenis, en is volop aan het flirten met de verloofde van haar zus."
Als ik het zo snel zie, zijn je bronnen oud en onbetrouwbaar. Roddels via roddels.
Het is nu te laat, zal morgen eens kijken wat ervan overblijft.

Ik zie er nu al een:
Deze poster op een forum denkt dat ze alleen verbrand is omdat haar huwelijk niet geldig is.
Die opmerking is volslagen onzin.
Volgens de islam was haar huwelijk wel geldig, want gesloten volgens islamitische regels. (Die stelling is door niemand weersproken.)
Volgens de Nederlandse wet was haar islamitische huwelijk illegaal, want het wettelijke huwelijk moet voorafgaan aan het kerkelijke. Maar de wetshandhavers in Nederland hebben niet de gewoonte om hun taak uit te oefenen middels verbrandingen in flatportieken.
Dus linksom of rechtsom: deze poster debiteert flagrante onzin.

Moet ik nou echt alle onzin die je verzameld hebt gaan ontkrachten?
Ik snap niet dat je jezelf tot dit soort tactieken verlaagt.
pi_77832928
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef ASroma het volgende:
typisch ook weer, dat volk leeft echt nog in de prehistorie.
WIE leeft in de prehistorie?
Of wou je zeggen dat je zo primitief bent dat je Fahu gelooft?
  woensdag 10 februari 2010 @ 01:25:18 #39
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_77833691

Politie heeft de identiteit van de vrouwelijke verdachte die zij op 24 januari heeft gearresteerd nog niet prijsgegeven. De politie sluit niet uit dat zij hulp van derden heeft gehad en onderzoekt of de vrouw die zich vrijwillig heeft gemeld als betrokkene bij de brandmoord dezelfde vrouw is die op de beveiligingsbeelden is te zien en roept getuigen op om zich te melden. De verdachte is hoogstwaarschijnlijk een Afghaanse vrouw.

Afghaanse jongen III: "Ik ben zelf van afghaanse afkomst, de dader is een afghaanse vrouw. De DADER is een afghaans vrouw is duidelijk te zien wat avro heeft uitgezonden een vrouw die 1meter 60 is zwaart haar heeft kan toch niet nederlander zijn."
Afghaans meisje VI: "1.60 lang en zwart haar. Definitly an Afghan."
Afghaans meisje VII: "Die dader is 100% een afghaan. Kijk die verotte kleding style. Helemaal in het zwart en de lengte met haar nep burberry sjaal. Gatverdamme zeg wat kunnen mensen ziek in hun hoofd zijn. De lef die ze heeft."
Afghaans meisje VIII: "Echt 100% mee eens."
Afghaanse jongen IV: "1.60 - Meeste Afghaanse meisjes hebben die lengte. Zwart haar - Komt ook meestal voor bij Afghaanse meisjes. Geen hoofddoek - Ik zie zelden meisjes met een hoofddoek. Het moet wel een Afghaans meisje zijn, of niet soms?"

[ Bericht 1% gewijzigd door Fahu op 10-02-2010 06:39:06 ]
— Philip Pullman
  woensdag 10 februari 2010 @ 07:38:12 #40
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_77834823
@Kees22

Mijn symphatie ligt bij het meisje dat in brand is gestoken, niet bij de dader(s). Ik heb al jouw vragen correct en beleefd beantwoord. Zoals je kunt vaststellen heb ik betrouwbare bronnen geciteerd en niets zelf verzonnen.

Het is onvermijdelijk dat er uiteindelijk een onzinnige reden door de dader(s) naar voren wordt gebracht in de trend van "zij bloedde niet tijdens de huwelijksnacht", "zij was verliefd op een Nederlandse jongen" of "zij is verbrand omdat haar huwelijk niet geldig was".

Waarheidsvinding staat voor mij centraal. Ik vind het ongepast om bij dit gevoelige topic ad hominem aanvallen uit te wisselen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fahu op 10-02-2010 07:46:52 ]
— Philip Pullman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')