abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:58:39 #101
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_77355304
Ben je aan het bestellen of is er telefoon?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_77355387
Zit ik uitgebreid te submitten en argumenten naar voren te brengen, krijg je twee woorden als reactie met een vraagteken.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:03:31 #103
235357 TitusPullo
pi_77355576
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef poldergeist het volgende:
Zit ik uitgebreid te submitten en argumenten naar voren te brengen, krijg je twee woorden als reactie met een vraagteken.
En hij ziet dan ook nog eens over het hoofd dat aan de Varkensbaai geen Cubaanse provocatie voorafging: die gebeurtenis is dus niet te vergelijken met de oorlog tegen Japan.
Waarschijnlijk heeft-ie nog medelijden met die arme Kennedy ook, die zomaar moest aanvallen van de CIA.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:09:17 #104
235357 TitusPullo
pi_77355866
Ik zou trouwens niet graag de indruk wekken dat ik de Amerikaanse overheid voor een bolwerk van heiligheid houd: de feiten die in de titel vermeld staan - de reddingswerkers zijn ernstig ziek - zijn zeer kwalijk. Ze houden echter geen verband met enig overheidscomplot om de torens op te blazen: ze zijn te wijten aan overheidsfalen, aan verwaarlozing.
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:22:00 #105
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77356515
quote:
Welkom in BNW.
pi_77356570
quote:
Hij is nieuw joh
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_77356586
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Uitgelokt inderdaad. Het heeft te maken met invloedsfeer uitoefenen op meerdere delen van de wereld. De Japanners die waren op zich gevaarlijk. Een sterke vechtlust, met een groot leger bereid zich op te offeren, dat bondgenoot van Duitsland was en veel veroverd had in het Oosten.
De Vietcong was misschien minder bijzonder, maar zij kregen financiële en militaire steun vanuit Moskou en een nieuw communistisch regime in het Oosten was voor de Amerikanen een doorn in het oog. Zij hadden een aanleiding nodig om Vietnam binnen te vallen om het communisme te voorkomen.

Al Qaeda bestrijden met conventionele manieren van oorlog voeren is natuurlijk stupide. Het gaat hier om een groep, een netwerk van mensen die verspreid zijn over de hele wereld. Het heeft geen zin om twee landen binnen te vallen en gebouwen met burgerbevolking plat te gooien en het land vervolgens te bezetten. Andere belangen spelen in een rol.
Goed stuk. Klopt volgens mij helemaal.
pi_77356593
Ik heb eigenlijk geen zin meer om op dit topic te reageren. Kan er niet tegen als ik wat bijdraag dat mensen totaal niet reageren (TS). Ik hoop dat hij snel verdwijnt op Fok. Truthers hebben we al in een dozijn en vele dragen inhoudelijk niks bij, komen veelal met argumenten van dubieuze sites en documentaires met foute informatie en interpretaties.

Kansloos eigenlijk.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_77356613
quote:
Ja, dat is best lullig idd.
pi_77356669
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zou trouwens niet graag de indruk wekken dat ik de Amerikaanse overheid voor een bolwerk van heiligheid houd: de feiten die in de titel vermeld staan - de reddingswerkers zijn ernstig ziek - zijn zeer kwalijk. Ze houden echter geen verband met enig overheidscomplot om de torens op te blazen: ze zijn te wijten aan overheidsfalen, aan verwaarlozing.
Dat denk ik ook, overheidsfalen en verwaarlozing.
pi_77357734
Lieve mensen.

Ik vind het een eer dat jullie allemaal lange stukjes schrijven.
Kom ik er doorheen met random crap, mijn excuses.
Velen van jullie snappen mijn OP.
En dat de reddingswerkers nu COPD krijgen is een gevolg op 9/11 en staat hopelijk los van een conspiracy.
Ironic zou Alanis zeggen maar daar bedoelt ze eigenlijk gewoon 'heel vervelend' mee.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:01:46 #112
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77358568
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, overheidsfalen en verwaarlozing.
Overheidsfalen???-----> Psychologische strategie!!!
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_77359343
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:01 schreef heartz het volgende:

[..]

Overheidsfalen???-----> Psychologische strategie!!!
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:39:52 #114
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77360298
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Lieve mensen.

Ik vind het een eer dat jullie allemaal lange stukjes schrijven.
Kom ik er doorheen met random crap, mijn excuses.
Velen van jullie snappen mijn OP.
En dat de reddingswerkers nu COPD krijgen is een gevolg op 9/11 en staat hopelijk los van een conspiracy.
Ironic zou Alanis zeggen maar daar bedoelt ze eigenlijk gewoon 'heel vervelend' mee.
QFT, dit soort posts zie je zelden hier
pi_77365078
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom geloof je dat? Of anders gevraagd, waar komt die behoefte toch vandaan om er Amerika de schuld van te geven? Ik begrijp dat niet.
Kun je niet accepteren dat Osama Bin Laden er achter zat? Bewijzen zeggen je niets?
Echt, ik vraag me dat steeds vaker af waarom mensen Amerika van álles maar dan ook álles wat er fout gaat in de wereld de schuld geven, tot aan de aardbeving op Haïti aan toe.
Er is ook wetenschappelijk aangetoond dat high-tech torens als het WTC niet als kaarten huizen in elkaar zakken omdat er on top een vliegtuig tegen aan vliegt. (Alsof ze bij de bouw niet over mogelijke aanslagen hebben nagedacht). Dit feit zegt voor mij al genoeg. Al waren het mannen met baarden die achter die plannen zaten. Iets heeft explosieven in die toren geplaatst.

Raar dat mensen een massa consumptie (KOOP KOOP KOOP, GROTER, MEER, WINST) land de schuld van alles geeft? Geld verdienen over de rug van anderen. Dat doen ze.

En ook het feit dat multinationals hun producten stom houden zodat ze die producten kunnen blijven verkopen is voor mij het bewijs dat er iets kwaadaardigs aan de gang is. Patenten opkopen en in de doofpot! Blijven ontwikkelen dat zou het doel van de mensheid juist moeten zijn, niet oliedom blijven.

Verder mag de TS wat minder paniek en wat meer argumenten zaaien.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:43:30 #116
235357 TitusPullo
pi_77366581
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:08 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Er is ook wetenschappelijk aangetoond dat high-tech torens als het WTC niet als kaarten huizen in elkaar zakken omdat er on top een vliegtuig tegen aan vliegt. (Alsof ze bij de bouw niet over mogelijke aanslagen hebben nagedacht).
Vandaar dat de architect nooit alarm heeft geslagen.
quote:
Dit feit zegt voor mij al genoeg. Al waren het mannen met baarden die achter die plannen zaten. Iets heeft explosieven in die toren geplaatst.
Waarom zou iemand explosieven in die torens plaatsen?
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:46:26 #117
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_77366649
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Jammer dat jullie allemaal zo

DUMB & IGNORANT zijn.

Flame, Bash en Troll.

Ooit van Obama-jugend gehoord? nee?
Ik verbaas me over het feit dat er zoveel domme mensen op FOK! zijn.
Als je gaat vragen wie Bill o Reilly is hoor je niet in dit subforum thuis.
Alle kinderen die een mexicaanse griepspuit hebben gehad zijn over 10 jaar DOOD.
USA is het vierde rijk geworden.

Op andere fora noemen ze mij een CTard, en ik ben best blij met die titel.
Een Nutjob CTard.

Subtiele hersenspoeling door nieuws, journaal & propaganda, vermaak en onjuiste feiten om de waarheid te verhullen dat we, juist, allemaal naar de klote gaan.

HAAL DE NEDERLANDSE SOLDATEN UIT AFGHANISTAN.
We hebben daar NIKS te zoeken.
JUJ! een nieuwe Baaij!

welkom jongen, dat je ons nog maar veel geinige momenten mag bezorgen!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_77367097
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Vandaar dat de architect nooit alarm heeft geslagen.
[..]

Waarom zou iemand explosieven in die torens plaatsen?
Om de torens naar beneden te halen? Geloof je echt dat een vliegtuig dat boven tegen de toren vliegt een toren zo mooi kan laten inzakken?

Heb een aantal hoge gebouwen (oudere gebouwen) gezien waar ook een vliegtuig tegen aan is gevlogen en deze niet instort. En nu komen vast weer mensen: kom met feiten, bewijzen. Deze gebouwen zal ik snel eens opzoeken en hier posten als ik meer tijd heb.

Dat de non-truthers ook maar eens met bewijzen komen dat het geen inside job was. En dan heb ik het niet over beelden van CCN of whatever.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:06:10 #119
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77367102
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:08 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Er is ook wetenschappelijk aangetoond dat high-tech torens als het WTC niet als kaarten huizen in elkaar zakken omdat er on top een vliegtuig tegen aan vliegt. (Alsof ze bij de bouw niet over mogelijke aanslagen hebben nagedacht).
Dan heb je vast wel een linkje naar dat wetenschappelijke rapport.
pi_77367188
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dan heb je vast wel een linkje naar dat wetenschappelijke rapport.
Kom jij maar eens met het wetenschappelijk rapport dat hij door de impact van de vliegtuigen naar beneden is gehaald. En als je het zo graag wilt kom ik binnenkort met bronnen die mij bevestigen.

Maar kom op, een beetje logisch denkend mens kan toch wel bedenken dat het centrum van de economie van ongeveer de hele wereld niet zo simpel neer te halen is (We hebben het verdorie over het World Trade Center). Het rammelt aan alle kanten.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:33:39 #121
235357 TitusPullo
pi_77367876
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Om de torens naar beneden te halen? Geloof je echt dat een vliegtuig dat boven tegen de toren vliegt een toren zo mooi kan laten inzakken?
Ik weet niet of de torens mooi in elkaar gezakt zijn: er was bij mijn weten niets bijzonders aan. Vergeet niet dat er geweldige branden woedden.
quote:
Dat de non-truthers ook maar eens met bewijzen komen dat het geen inside job was.
Verklaar nu eens dat de architect er niets over op te merken heeft.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:34:48 #122
235357 TitusPullo
pi_77367921
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef ashhoax het volgende:
Maar kom op, een beetje logisch denkend mens kan toch wel bedenken dat het centrum van de economie van ongeveer de hele wereld niet zo simpel neer te halen is (We hebben het verdorie over het World Trade Center).
Ik heb een hekel aan dit soort redeneringen: ze doen me denken aan creationisten.
pi_77368384
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:34 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan dit soort redeneringen: ze doen me denken aan creationisten.
Aha
pi_77368447
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik weet niet of de torens mooi in elkaar gezakt zijn: er was bij mijn weten niets bijzonders aan. Vergeet niet dat er geweldige branden woedden.
[..]

Verklaar nu eens dat de architect er niets over op te merken heeft.
Hitte stijgt. En ik ben geen wetenschapper maar weet wel dat het HEEL warm moet zijn wil je ijzer smelten.

edit: En als ik naar de beelden kijk (Jaja, ook niet altijd vertrouwelijk) vallen ze wel degelijk mooi like a controlled demolition naar beneden..

Het kan gewoon niet. En ook nog toevallig vrijwel na elkaar in elkaar zakken?

En omdat een architect er niks over aan te merken heeft neem jij dat maar voor lief?

[ Bericht 26% gewijzigd door ashhoax op 28-01-2010 10:54:54 ]
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:41:25 #125
235357 TitusPullo
pi_77370236
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Hitte stijgt. En ik ben geen wetenschapper maar weet wel dat het HEEL warm moet zijn wil je ijzer smelten.
Je bent kennelijk ook geen goede lezer, want ik het woord smelten niet gebruikt. Staal verliest wel een belangrijk deel van z'n ondersteunend vermogen bij zulke temperaturen.
quote:
En omdat een architect er niks over aan te merken heeft neem jij dat maar voor lief?
Ik neem niets voor lief: ik vind het alleen opmerkelijk dat jij er zo'n drukte over maakt, op basis van onvolledige gegevens, terwijl de architect het geen aberratie acht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')