En hij ziet dan ook nog eens over het hoofd dat aan de Varkensbaai geen Cubaanse provocatie voorafging: die gebeurtenis is dus niet te vergelijken met de oorlog tegen Japan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef poldergeist het volgende:
Zit ik uitgebreid te submitten en argumenten naar voren te brengen, krijg je twee woorden als reactie met een vraagteken.
Welkom in BNW.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef poldergeist het volgende:
Zit ik uitgebreid te submitten en argumenten naar voren te brengen, krijg je twee woorden als reactie met een vraagteken.
Hij is nieuw johquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef poldergeist het volgende:
Goed stuk. Klopt volgens mij helemaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Uitgelokt inderdaad. Het heeft te maken met invloedsfeer uitoefenen op meerdere delen van de wereld. De Japanners die waren op zich gevaarlijk. Een sterke vechtlust, met een groot leger bereid zich op te offeren, dat bondgenoot van Duitsland was en veel veroverd had in het Oosten.
De Vietcong was misschien minder bijzonder, maar zij kregen financiële en militaire steun vanuit Moskou en een nieuw communistisch regime in het Oosten was voor de Amerikanen een doorn in het oog. Zij hadden een aanleiding nodig om Vietnam binnen te vallen om het communisme te voorkomen.
Al Qaeda bestrijden met conventionele manieren van oorlog voeren is natuurlijk stupide. Het gaat hier om een groep, een netwerk van mensen die verspreid zijn over de hele wereld. Het heeft geen zin om twee landen binnen te vallen en gebouwen met burgerbevolking plat te gooien en het land vervolgens te bezetten. Andere belangen spelen in een rol.
Ja, dat is best lullig idd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef poldergeist het volgende:
Dat denk ik ook, overheidsfalen en verwaarlozing.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zou trouwens niet graag de indruk wekken dat ik de Amerikaanse overheid voor een bolwerk van heiligheid houd: de feiten die in de titel vermeld staan - de reddingswerkers zijn ernstig ziek - zijn zeer kwalijk. Ze houden echter geen verband met enig overheidscomplot om de torens op te blazen: ze zijn te wijten aan overheidsfalen, aan verwaarlozing.
Overheidsfalen???-----> Psychologische strategie!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, overheidsfalen en verwaarlozing.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:01 schreef heartz het volgende:
[..]
Overheidsfalen???-----> Psychologische strategie!!!
QFT, dit soort posts zie je zelden hierquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Lieve mensen.
Ik vind het een eer dat jullie allemaal lange stukjes schrijven.
Kom ik er doorheen met random crap, mijn excuses.
Velen van jullie snappen mijn OP.
En dat de reddingswerkers nu COPD krijgen is een gevolg op 9/11 en staat hopelijk los van een conspiracy.
Ironic zou Alanis zeggen maar daar bedoelt ze eigenlijk gewoon 'heel vervelend' mee.
Er is ook wetenschappelijk aangetoond dat high-tech torens als het WTC niet als kaarten huizen in elkaar zakken omdat er on top een vliegtuig tegen aan vliegt. (Alsof ze bij de bouw niet over mogelijke aanslagen hebben nagedacht). Dit feit zegt voor mij al genoeg. Al waren het mannen met baarden die achter die plannen zaten. Iets heeft explosieven in die toren geplaatst.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat? Of anders gevraagd, waar komt die behoefte toch vandaan om er Amerika de schuld van te geven? Ik begrijp dat niet.
Kun je niet accepteren dat Osama Bin Laden er achter zat? Bewijzen zeggen je niets?
Echt, ik vraag me dat steeds vaker af waarom mensen Amerika van álles maar dan ook álles wat er fout gaat in de wereld de schuld geven, tot aan de aardbeving op Haïti aan toe.
Vandaar dat de architect nooit alarm heeft geslagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:08 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Er is ook wetenschappelijk aangetoond dat high-tech torens als het WTC niet als kaarten huizen in elkaar zakken omdat er on top een vliegtuig tegen aan vliegt. (Alsof ze bij de bouw niet over mogelijke aanslagen hebben nagedacht).
Waarom zou iemand explosieven in die torens plaatsen?quote:Dit feit zegt voor mij al genoeg. Al waren het mannen met baarden die achter die plannen zaten. Iets heeft explosieven in die toren geplaatst.
JUJ! een nieuwe Baaij!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Jammer dat jullie allemaal zo
DUMB & IGNORANT zijn.
Flame, Bash en Troll.
Ooit van Obama-jugend gehoord? nee?
Ik verbaas me over het feit dat er zoveel domme mensen op FOK! zijn.
Als je gaat vragen wie Bill o Reilly is hoor je niet in dit subforum thuis.
Alle kinderen die een mexicaanse griepspuit hebben gehad zijn over 10 jaar DOOD.
USA is het vierde rijk geworden.
Op andere fora noemen ze mij een CTard, en ik ben best blij met die titel.
Een Nutjob CTard.
Subtiele hersenspoeling door nieuws, journaal & propaganda, vermaak en onjuiste feiten om de waarheid te verhullen dat we, juist, allemaal naar de klote gaan.
HAAL DE NEDERLANDSE SOLDATEN UIT AFGHANISTAN.
We hebben daar NIKS te zoeken.
Om de torens naar beneden te halen? Geloof je echt dat een vliegtuig dat boven tegen de toren vliegt een toren zo mooi kan laten inzakken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vandaar dat de architect nooit alarm heeft geslagen.
[..]
Waarom zou iemand explosieven in die torens plaatsen?
Dan heb je vast wel een linkje naar dat wetenschappelijke rapport.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:08 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Er is ook wetenschappelijk aangetoond dat high-tech torens als het WTC niet als kaarten huizen in elkaar zakken omdat er on top een vliegtuig tegen aan vliegt. (Alsof ze bij de bouw niet over mogelijke aanslagen hebben nagedacht).
Kom jij maar eens met het wetenschappelijk rapport dat hij door de impact van de vliegtuigen naar beneden is gehaald. En als je het zo graag wilt kom ik binnenkort met bronnen die mij bevestigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel een linkje naar dat wetenschappelijke rapport.
Ik weet niet of de torens mooi in elkaar gezakt zijn: er was bij mijn weten niets bijzonders aan. Vergeet niet dat er geweldige branden woedden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Om de torens naar beneden te halen? Geloof je echt dat een vliegtuig dat boven tegen de toren vliegt een toren zo mooi kan laten inzakken?
Verklaar nu eens dat de architect er niets over op te merken heeft.quote:Dat de non-truthers ook maar eens met bewijzen komen dat het geen inside job was.
Ik heb een hekel aan dit soort redeneringen: ze doen me denken aan creationisten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef ashhoax het volgende:
Maar kom op, een beetje logisch denkend mens kan toch wel bedenken dat het centrum van de economie van ongeveer de hele wereld niet zo simpel neer te halen is (We hebben het verdorie over het World Trade Center).
Ahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort redeneringen: ze doen me denken aan creationisten.
Hitte stijgt. En ik ben geen wetenschapper maar weet wel dat het HEEL warm moet zijn wil je ijzer smelten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet niet of de torens mooi in elkaar gezakt zijn: er was bij mijn weten niets bijzonders aan. Vergeet niet dat er geweldige branden woedden.
[..]
Verklaar nu eens dat de architect er niets over op te merken heeft.
Je bent kennelijk ook geen goede lezer, want ik het woord smelten niet gebruikt. Staal verliest wel een belangrijk deel van z'n ondersteunend vermogen bij zulke temperaturen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Hitte stijgt. En ik ben geen wetenschapper maar weet wel dat het HEEL warm moet zijn wil je ijzer smelten.
Ik neem niets voor lief: ik vind het alleen opmerkelijk dat jij er zo'n drukte over maakt, op basis van onvolledige gegevens, terwijl de architect het geen aberratie acht.quote:En omdat een architect er niks over aan te merken heeft neem jij dat maar voor lief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |