hoe weet jij dat zeker? vertrouw jij blind om de reguliere media? en nee ik wantrouw het ook niet meteen!!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het opblazen doen de zelfmoordterroristen hoor, de verslaggeving komt daarna. En opblazen van feiten kun je het niet noemen: Karachi 43 doden, Bagdad 21 doden. Daar ga je nogal gemakkelijk aan voorbij. Aan al die onschuldige mensen die het leven laten hierdoor.
ik vraag me gewoon echt af of jij zo iemand bent die alles aan neemt van de reguliere media en blind vertrouwd op media die geregeld word vanaf de politiek. je hoort alleen wat ze je willen laten horen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb de foto's vergeleken, ze zijn bijna hetzelfde, misschien zitten er een paar seconden tussen.
Maar ik begrijp je bedoeling er niet van. Leg eens uit alsjeblieft?
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:23 schreef ashhoax het volgende:
[..]
ik vraag me gewoon echt af of jij zo iemand bent die alles aan neemt van de reguliere media en blind vertrouwd op media die geregeld word vanaf de politiek. je hoort alleen wat ze je willen laten horen.
en nogmaals, het zal niet volledig evil zijn. maar dat er ook vaker dingen stinken in media wereld is ook geen geheim..
woow dat ik niet eens gezien!!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:30 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Waarom staat er police ipv politie?
precies, maar er zijn genoeg mensen die liever alles laten voorkauwen door anderen. die er wel in trappen..quote:Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat je je eigen hersentjes kan gebruiken. Media kunnen ze controleren en censureren, maar je eigen persoonlijke intuïtie en opinie niet.
sjonge jonge, toch nog even laten merken dat jij jezelf superieur stelt aan anderen. precies hetzelfde als doorgedraafde complot denkertjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:39 schreef Terecht het volgende:
Ik zie dat de 'wat zijn wij toch zelfstandige, heldere denkers'-circle jerk weer is begonnen. Kon ook niet uitblijven natuurlijk.
man dat gebeurd al zo lang. in the end is het gewoon een grote film waarbij 80% hun leven verder leeft en 20% "de grote machten" afmaken en alles weer was zoals vroeger. Probleem is echter dat niemand meer weet wat vroeger was en iedereen dus gedesoriënteerd raakt. Tuurlijk wil ik best geloven dat die smiechten in het witte huis heel andere bedoelingen hebben, maar wat kan ik daar als mbo studentje aan doen lolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dit is mijn punt:
De mensen met het geld, miljardairs, (olie, wapenhandel, farma-pilletjes, media, bankwezen),
die zichzelf blijven verrijken ten koste van alles, hebben door de jaren heen een systeem ontwikkelt dat als volgt werkt:
- Bespioneer alles en iedereen die je tegenspreekt, en zorg ervoor dat deze mensen hun mond houden.
- Creeer een probleem waar het volk een oplossing voor wil zien.
- Laat de media maar 1 kant van dat verhaal tonen.
- Cash in ze moneyz: Het geld van het volk, dat moet betalen om hun probleem op te lossen.
Dus een voorbeeld, stel dat de Aarde niet opwarmt (dus geen global warming), maar we toch belasting moeten gaan betalen om het milieu te beschermen.
Of een simpel voorbeeld, je vermoord 3000 mensen in het WTC, zegt dat een man in een grot dat heeft gedaan, wat een goed excuus is om miljoenen anderen om te leggen met gepantserd speelgoed.
You catch my drift
De mensen in het witte huis hebben niet veel te zeggen. Die moeten luisteren naar de mensen met het geld.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
. Tuurlijk wil ik best geloven dat die smiechten in het witte huis heel andere bedoelingen hebben,
huh?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Is mijn topicje, mag ik toch reageren.
Leg uit waarom er police staat, dan hou ik mn mond.
w/equote:Op zondag 31 januari 2010 13:44 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
[..]
De mensen in het witte huis hebben niet veel te zeggen. Die moeten luisteren naar de mensen met het geld.
Het witte huis werkt voor die mensen.
Ik zag het. Weet ook niet waarom hij police op zijn rug heeft staan. Vreemd.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef ashhoax het volgende:
[..]
woow dat ik niet eens gezien!!
lavanderr wat zeg je daarvan? FEIT!
dood gaan door ignorance. lol.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
Maar wat kan ik daar als mbo studentje aan doen lol
dus moet je het maar links laten liggen? maybe kan jij daarmee leven, maar ik duidelijk niet. je kan toch voor jezelf dingen gaan uitzoeken. en als jij daarmee kan leven is het toch goed. de mensen die er net als mij wat meer moeite mee hebben kan je idd beter adviseren je eigen weg te vinden in deze maatschappij en het er beste van te maken ipv teveel rare site's bezoeken en andere mensen proberen te overtuigen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
w/e
punt is en blijft: wat doe je eraan. idd, weinig
Ik observeer gewoon typisch truthergedrag. Je kunt er de klok op gelijk zetten dat dit zou gaan gebeuren, waarmee je je dus ook kun afvragen hoe zelfstandig zij eigenlijk zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:41 schreef ashhoax het volgende:
[..]
sjonge jonge, toch nog even laten merken dat jij jezelf superieur stelt aan anderen. precies hetzelfde als doorgedraafde complot denkertjes.
Dat is ook mijn punt. Zelfs áls het zo is-wat ik betwijfel- je doet er niets aan.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
w/e
punt is en blijft: wat doe je eraan. idd, weinig
Complotters worden weer belachelijk gemaakt en gecensureerd door de goedgelovigen van de reguliere media. "Boing! dit was het bericht" en dat is voor hen voldoende.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat je je eigen hersentjes kan gebruiken. Media kunnen ze controleren en censureren, maar je eigen persoonlijke intuïtie en opinie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |