abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:17:12 #101
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77306019
Prachtig. Al die experts hier op Fok!. Alsof er ook maar één iemand hier is die jullie serieus neemt.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77306195
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja. Amerika wil een luchtmachtbasis in Turkije. Nederland is het slaafje van Amerika. Dus Nederland moet alles slikken en nemen wat Turkije zegt. Daarom ook geen kritiek op de piloten. Zij zijn de helden die niets fout hebben gedaan.
Ik zou die alu-hoedje maar af doen.
pi_77306448
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Man, Fok barst van de experts.

Ook al heb je ervaring met een vliegtuig, men kent de precieze gang van zaken niet. Kent niet dat wat er gebeurde in het vliegtuig en de handelingen van de piloten op dat moment.
Crashen kan op vele manieren met vele oorzaken. Kleine details kunnen het verschil maken tussen schuld of geen schuld.
En er is nog een groot gebied daar tussen. Soms is het een bepaalde samenloop van technische mankementen en gemaakte keuze's. Keuze's waar je achteraf met meer kennis van technische mankementen anders op had gereageerd.
Wie weet hoe de technische mankementen tot uiting kwamen voor de piloten? Je het ongetwijfeld meerdere verschillende mankementen met dezelfde symptomen. Misschien kon het onderscheidt niet gemaakt worden.

Er zijn zoveel mogelijke scenario's te schrijven met info die wij niet kennen en die verschillende uitslagen laten zien, expert of geen expert.

Volgens mij kenmerkt de expert zich door op de juiste momenten even je mond te houden omdat je weet dat wat je zegt nog hoogst onbetrouwbaar is. In ieder geval zijn er hier al een paar zichzelf benoemde kenners door de mand gevallen op dit punt.
Ik beweer nergens een expert te zijn. Vind het nogal mondsnoerderig trouwens. Dus je mag nergens over posten wanneer je er geen expert in bent?

Ik zie dit staan
quote:
Die hoorden voor het ongeluk weliswaar waarschuwingssignalen, maar kenden de defecte, tweede hoogtemeter in de cockpit van de Boeing 737 niet. Daardoor gingen ze uit van de eerste, wel werkende hoogtemeter en dachten dat er niks aan de hand was.
En mijn reactie is heel eenvoudig... De mensen die het lieten om deze piloten daarover in te lichten, die zijn naar mijn mening goed fout bezig geweest.

Het is toch normaal dat een piloot moet weten waar de instrumenten voor dienen voordat je de lucht in gaat?
wanneer het bericht niet klopt, kom je toch gewoon met argumenten waarom die berichten niet kunnen kloppen?
Dat gezeik dat iemand een deskundige ergens voor moet zijn om ergens een mening over te kunnen hebben is werkelijk onzin. Kan je alle topics wel sluiten voor de reacties.

Ga er gewoon onderbouwend tegenin zonder dat geneuzel....jullie moeten je mond dicht houden want jullie hebben de papieren niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_77306521
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef speknek het volgende:
Tsja hoogtes inschatten is op zich best lastig, maar als je zo dicht bij de grond bent en je hoogtemeter geeft iets anders aan, dan zou je dat moeten zien. Als ik het goed heb was het niet slechts enkele meters voor de landingsbaan, maar toch een paar kilometer.
het eerste wat je bij de vlieglessen leert is om nooit op gevoel af te gaan maar op de meters.
in de lucht kunnen je evenwichtsorganen dusdanig uit balans raken dat je hele verkeerde inschattingen gaat maken.

vind het ook een zeer summier bericht.
als ze al aan het aanvliegen waren en in het circuit zaten dan vlieg je al op "geringe" hoogte en staat alles afgesteld op de landing, je neemt vooral vermogen weg en compenseert dat door moor flaps erin te gooien en de lift te vergroten.

nadeel is dat als je dan vol vermogen geeft je in een stall komt en de flaps niet in een recordtijd terug gaan.

maar goed, heb alleen ervaring in cesnna 172 en daar kun je nog redelijk vlot reageren omdat het niet zo'n log gevaarte is als een 737.
pi_77306624
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef aroundtheworld het volgende:
het eerste wat je bij de vlieglessen leert is om nooit op gevoel af te gaan maar op de meters.
in de lucht kunnen je evenwichtsorganen dusdanig uit balans raken dat je hele verkeerde inschattingen gaat maken.
Klopt
Maar op het punt waar deze situatie begon moesten ze de baan (en dus ook de PAPI) al kunnen zien?
pi_77306915
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Klopt
Maar op het punt waar deze situatie begon moesten ze de baan (en dus ook de PAPI) al kunnen zien?
weet het ook niet meer exact aangezien het een tijd geleden is en de theoretische kennis behoorlijk weggezakt is en heb nooit met automatische systemen gewerkt, was puur op de big 6 en wat je zelf zag.
vraag me ook af hoevaak ze op dat vliegveld/baan hebben geland.

op een gegeven moment weet je wel uit ervaring of je aanvliegroute redelijk goed is of niet.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:42:29 #107
8369 speknek
Another day another slay
pi_77307403
quote:
En bij latere lessen leer je met afgeplakte meters te vliegen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_77307411
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef paddy het volgende:
Ik zie dit staan
[..]

En mijn reactie is heel eenvoudig... De mensen die het lieten om deze piloten daarover in te lichten, die zijn naar mijn mening goed fout bezig geweest.
Nogmaals, die vreemde zin "...maar kenden de defecte, tweede hoogtemeter in de cockpit van de Boeing 737 niet" zie ik alleen in het bericht van Danny op de frontpage staan. Die zin komt zowel in het Telegraaf als het nu.nl artikel niet voor. Het is me een raadsel waarom Danny het op die manier heeft verwoord.
pi_77307570
quote:

[..]
nadeel is dat als je dan vol vermogen geeft je in een stall komt en de flaps niet in een recordtijd terug gaan.
Leg mij maar eens uit hoe jij denkt dat je in een stall komt als je vol vermogen geeft, dit is namelijk niet waar. Ja, tenzij je niks met je pitch doet misschien. Flaps zou ik pas terug omhoog doen als je een positieve klim hebt.

Het zicht was op desbetreffende dag magertjes, maar delen van de grond hebben ze wel moeten kunnen zien. De PAPI, waarom wordt die genoemd? Die zul je echt niet als eerst zien, je zult eerst de landingsbaanverlichting zien als het slecht zicht is.
pi_77307647
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef Lightning_NL het volgende:
Het zicht was op desbetreffende dag magertjes, maar delen van de grond hebben ze wel moeten kunnen zien. De PAPI, waarom wordt die genoemd? Die zul je echt niet als eerst zien, je zult eerst de landingsbaanverlichting zien als het slecht zicht is.
Ik vroeg het me af, ik heb geen idee meer wat het zicht was die dag
pi_77307673
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef speknek het volgende:

[..]

En bij latere lessen leer je met afgeplakte meters te vliegen.
Dat leer je niet echt, dat oefen je af en toe als noodsituatie.
pi_77307737
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik vroeg het me af, ik heb geen idee meer wat het zicht was die dag
Ik heb het destijds opgezocht, maar kan het me niet meer herinneren. Staat vast nog ergens online. Het was niet super, maar ook zeker niet bar slecht.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:49:09 #113
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_77307781
quote:

[..]

Ik beweer nergens een expert te zijn. Vind het nogal mondsnoerderig trouwens. Dus je mag nergens over posten wanneer je er geen expert in bent?

Ik zie dit staan
[..]

Het is toch normaal dat een piloot moet weten waar de instrumenten voor dienen voordat je de lucht in gaat?
wanneer het bericht niet klopt, kom je toch gewoon met argumenten waarom die berichten niet kunnen kloppen?
Dat gezeik dat iemand een deskundige ergens voor moet zijn om ergens een mening over te kunnen hebben is werkelijk onzin. Kan je alle topics wel sluiten voor de reacties.

Ga er gewoon onderbouwend tegenin zonder dat geneuzel....jullie moeten je mond dicht houden want jullie hebben de papieren niet.
Volgens mij snap je mijn stukje niet, of leg ik het niet goed uit.
Ik heb het nergens over jou. Ik zeg ook niet dat je ergens expert voor moet zijn. Ik zeg kortweg dat wij bar weinig informatie hebben om een echt oordeel te kunnen vellen. En dat de benodigde info bij de commissie ligt.
Dat je prima kan speculeren, maar wat voor info is er nu gegeven? Nauwelijks toch. Ik stle dan ook dat ook al ben je expert, er zoveel mogelijke scenarios zijn die verschillende uitkomsten hebben dat de autoriteit van een expert zonder de specifieke info die de commissie wel heeft erg nihil is.
Dus eerder zou een Lightning_NL zich aangevallen moeten voelen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_77307863
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Volgens mij snap je mijn stukje niet, of leg ik het niet goed uit.
Ik heb het nergens over jou. Ik zeg ook niet dat je ergens expert voor moet zijn. Ik zeg kortweg dat wij bar weinig informatie hebben om een echt oordeel te kunnen vellen. En dat de benodigde info bij de commissie ligt.
Dat je prima kan speculeren, maar wat voor info is er nu gegeven? Nauwelijks toch. Ik stle dan ook dat ook al ben je expert, er zoveel mogelijke scenarios zijn die verschillende uitkomsten hebben dat de autoriteit van een expert zonder de specifieke info die de commissie wel heeft erg nihil is.
Dus eerder zou een Lightning_NL zich aangevallen moeten voelen.
Ik heb het voorlopig onderzoeksrapport doorgelezen, ik weet heus wel waar ik het over heb.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:50:49 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_77307865
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat leer je niet echt, dat oefen je af en toe als noodsituatie.
Tsja ik heb ook makkelijk praten, ik heb alleen uitgebreide zweefvliegervaring. Daar doe je onder de 250m min of meer alles op zicht. Eigenlijk vind ik dat alle piloten ook moeten zweefvliegen, die man die in de Hudson landde kon tenminste goed afvangen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_77307934
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nogmaals, die vreemde zin "...maar kenden de defecte, tweede hoogtemeter in de cockpit van de Boeing 737 niet" zie ik alleen in het bericht van Danny op de frontpage staan. Die zin komt zowel in het Telegraaf als het nu.nl artikel niet voor. Het is me een raadsel waarom Danny het op die manier heeft verwoord.
Die stond op zowel NOVUM als ANP zo

Ikzelf heb het woord "konden"in "kenden" veranderd. Voor de rest was er dus geen woordenwisseling ofzo. Dit heb ik nagekeken
quote:
. Die hoorden voor het ongeluk weliswaar waarschuwingssignalen, maar dachten dat er niks aan de hand was omdat de tweede hoogtemeter in de cockpit van de Boeing 737 niets vreemds aangaf.
wanneer het er zo stond (en dat was vanmorgen nog nergens zo...ook nagekeken) had ik natuurlijk die vraag niet eens gesteld.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_77307955
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef speknek het volgende:

[..]

Tsja ik heb ook makkelijk praten, ik heb alleen uitgebreide zweefvliegervaring. Daar doe je onder de 250m min of meer alles op zicht. Eigenlijk vind ik dat alle piloten ook moeten zweefvliegen, die man die in de Hudson landde kon tenminste goed afvangen .
Ik heb wel wat zweefvliegervaring, zo'n dikke 20 starts. Was wel leuk om een keertje gedaan te hebben, maar afvangen kun je toch ook gewoon in een normaal vliegtuig leren, of zie ik dat nou verkeerd?
pi_77308001
quote:

[..]

Ik zie dit staan
[..]

Met zulke argumenten is een discussie ook gewoon normaal.
het ging ook niet over mensen die argumenten gaven.

Eerder over een paar mensen die per definitie zonder verstand te hebben van iets ervan uitgingen dat de piloten wel fout moeten zijn geweest, omdat ze dat vonden (geen argumenten dus)
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 20:54:12 #119
236264 crew  capricia
pi_77308035
Ik was in de veronderstelling dat landingen niet of nauwelijks op de automatische piloot gebeuren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77308063
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Met zulke argumenten is een discussie ook gewoon normaal.
het ging ook niet over mensen die argumenten gaven.

Eerder over een paar mensen die per definitie zonder verstand te hebben van iets ervan uitgingen dat de piloten wel fout moeten zijn geweest, omdat ze dat vonden (geen argumenten dus)
De posts kwamen steeds na mijn posts, dus begon me te ergeren
pi_77308079
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Leg mij maar eens uit hoe jij denkt dat je in een stall komt als je vol vermogen geeft, dit is namelijk niet waar. Ja, tenzij je niks met je pitch doet misschien. Flaps zou ik pas terug omhoog doen als je een positieve klim hebt.

omdat ze op een kleine 2000 voet zaten toen de auto piloot het vermogen eraf gooide en ze daalden naar 500 voet voordat ze het door hadden.
500 meter dalen in combi met mist en een defecte meter kan behoorlijk snel gaan.

de staart ramde als eerste de grond en daarna boorde de neus zich vast.
ze hebben ws alleen nog vol vermogen gegeven en verder niks.
flaps + vol vermogen geeft bij geringe snelheid snel een stall.
en op die hoogte en met zo'n kist is het dan snel einde oefening.

en landen met afgeplakte meters...in de burgerluchtvaart, nooit eerder van gehoord...
pi_77308096
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef paddy het volgende:

[..]

Die stond op zowel NOVUM als ANP zo

Ikzelf heb het woord "konden"in "kenden" veranderd. Voor de rest was er dus geen woordenwisseling ofzo. Dit heb ik nagekeken
[..]

wanneer het er zo stond (en dat was vanmorgen nog nergens zo...ook nagekeken) had ik natuurlijk die vraag niet eens gesteld.
Is er later geen herziene versie van uitgegeven dan (nu.nl heeft het bericht om 9:00 nog gewijzigd)? Want dan lijkt het me dat het gewoon fout was. Het is taalkundig ook een hele merkwaardige zin.
pi_77308129
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja. Amerika wil een luchtmachtbasis in Turkije. Nederland is het slaafje van Amerika. Dus Nederland moet alles slikken en nemen wat Turkije zegt. Daarom ook geen kritiek op de piloten. Zij zijn de helden die niets fout hebben gedaan.
Amerika heeft al een luchtmachtbasis in Turkije.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:56:27 #124
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_77308154
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef paddy het volgende:

[..]

sorry, maar was mijn 1e post in het topic.
ik ben al weg.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_77308236
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef capricia het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat landingen niet of nauwelijks op de automatische piloot gebeuren.
Landingen niet, naderingen wel als ik het goed zeg
pi_77308280
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik heb wel wat zweefvliegervaring, zo'n dikke 20 starts. Was wel leuk om een keertje gedaan te hebben, maar afvangen kun je toch ook gewoon in een normaal vliegtuig leren, of zie ik dat nou verkeerd?
volgensmij heeft een zweefvliegtuig al meer lift dan een normaal vliegtuig en is de gewichtsverdeling en balans wat beter omdat er geen joekels van motoren aan hangen
pi_77308284
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef aroundtheworld het volgende:

[..]

flaps + vol vermogen geeft bij geringe snelheid snel een stall.
en op die hoogte en met zo'n kist is het dan snel einde oefening.
Als je niet weet wat je doet en je toestel niet onder controle hebt wel ja.
pi_77308292
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Ok. Maar mijne waren in ieder geval niet tegen jou gericht.
pi_77308396
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef aroundtheworld het volgende:

[..]

volgensmij heeft een zweefvliegtuig al meer lift dan een normaal vliegtuig en is de gewichtsverdeling en balans wat beter omdat er geen joekels van motoren aan hangen
Lift is van aardig wat factoren afhankelijk, een zweefvliegtuig heeft nou eenmaal totaal andere karakteristieken dan een groot passagiersvliegtuig.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:03:11 #130
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_77308510
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef capricia het volgende:
Niet vaak maar wel steeds vaker
Wie dit leest is gek
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 21:09:15 #131
236264 crew  capricia
pi_77308834
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Niet vaak maar wel steeds vaker
Ah, thanx.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77309677
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Ah, thanx.
De landing hè, maar daar waren ze nog niet. De nadering gaat zo ver ik weet nog meestal op automatische piloot. Als ik me goed herinner is dat vaak ook verplicht.
pi_77309967
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef Piles het volgende:

[..]

De landing hè, maar daar waren ze nog niet. De nadering gaat zo ver ik weet nog meestal op automatische piloot. Als ik me goed herinner is dat vaak ook verplicht.
Verplicht vanuit de luchtvaartmaatschappijen, omdat het iets zuiniger vliegt. Correct me if I'm wrong. In ieder geval niet verplicht door internationale regelgeving.
pi_77310062
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Verplicht vanuit de luchtvaartmaatschappijen, omdat het iets zuiniger vliegt. Correct me if I'm wrong. In ieder geval niet verplicht door internationale regelgeving.
En qua luchtverkeersleiding? Kan me voorstellen dat men bij parallelle naderingen de vliegtuigen allemaal op de juiste heading/glideslope willen hebben
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:35:05 #135
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_77310295
In hoeverre spelen de geluidscontouren van Schiphol een rol in de naderingsprocedure, het al dan niet op de autopilot vliegen en de hoek van de glidescope?
Wie dit leest is gek
pi_77310298
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef Piles het volgende:

[..]

En qua luchtverkeersleiding? Kan me voorstellen dat men bij parallelle naderingen de vliegtuigen allemaal op de juiste heading/glideslope willen hebben
Luchtverkeersleiding heeft daar niks over te zeggen. Het is de verantwoordelijkheid van de gezagvoerder dat er goed gevlogen wordt.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:02:17 #137
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_77570996
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Luchtverkeersleiding heeft daar niks over te zeggen. Het is de verantwoordelijkheid van de gezagvoerder dat er goed gevlogen wordt.
Maar van te vroeg te laag vliegen wordt niemand blij en zeker Schiphol zelf niet. Al is het nog zo veilig.
Wie dit leest is gek
pi_77575596
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Maar van te vroeg te laag vliegen wordt niemand blij en zeker Schiphol zelf niet. Al is het nog zo veilig.
Bij te grote afwijkingen tijdens de approach dient deze te worden afgebroken. Alles is vastgelegd in procedures.
pi_77622793
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Bij te grote afwijkingen tijdens de approach dient deze te worden afgebroken. Alles is vastgelegd in procedures.
En wie heeft die procedures opgesteld? Niet de piloten.
Wie dit leest is gek
pi_77624383
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:07 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En wie heeft die procedures opgesteld? Niet de piloten.
Nee, natuurlijk niet. Dat is allemaal internationaal vastgelegd.
pi_77626845
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Dat is allemaal internationaal vastgelegd.
Dus hebben de piloten geen andere keus dan op hun instrumenten te vertrouwen. Want als ze een veiligere optie kiezen door vlakker aan te vliegen grijpt de luchtverkeersleiding in.
Wie dit leest is gek
pi_77627156
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dus hebben de piloten geen andere keus dan op hun instrumenten te vertrouwen. Want als ze een veiligere optie kiezen door vlakker aan te vliegen grijpt de luchtverkeersleiding in.
Ummmm... Vanwaar trek jij deze onlogische conclusies??? Onzin!
Sowieso moeten piloten vrijwel altijd op hun instrumenten vertrouwen, tenzij ze niet werken natuurlijk, duhhh. En waarom denk jij in godsnaam dat vlakker aan vliegen veiliger is????? Dat is dus niet zo. En de luchtverkeersleiding zou alleen aan je kunnen vragen of je wel helemaal weet waar je mee bezig bent als de piloten zelf effe besluiten de procedures te negeren. De gezagvoerder maakt de keuzes, niet de verkeersleiding.
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:14:20 #143
215628 woid
let's get Friendly
pi_77631117
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:23 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ummmm... Vanwaar trek jij deze onlogische conclusies??? Onzin!
Sowieso moeten piloten vrijwel altijd op hun instrumenten vertrouwen, tenzij ze niet werken natuurlijk, duhhh. En waarom denk jij in godsnaam dat vlakker aan vliegen veiliger is????? Dat is dus niet zo. En de luchtverkeersleiding zou alleen aan je kunnen vragen of je wel helemaal weet waar je mee bezig bent als de piloten zelf effe besluiten de procedures te negeren. De gezagvoerder maakt de keuzes, niet de verkeersleiding.
mits
pi_77631274
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:14 schreef woid het volgende:

[..]

mits
Nee
Mits ze werken, tenzij ze niet werken
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:46:22 #145
215628 woid
let's get Friendly
pi_77632240
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee
Mits ze werken, tenzij ze niet werken
stond "niet" er net ook al tussen ????
dan ben ik gewoon blind
pi_77632320
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:46 schreef woid het volgende:

[..]

stond "niet" er net ook al tussen ????
dan ben ik gewoon blind
Volgens mij wel ja
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:52:24 #147
215628 woid
let's get Friendly
pi_77632430
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:48 schreef Piles het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja
ik ben blind, mits hij zn tekst niet veranderd heeft.
pi_77633165
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef woid het volgende:

[..]

ik ben blind, mits hij zn tekst niet veranderd heeft.
Als ik m'n tekst veranderd zou hebben, zou dat er wel onder bij staan he?
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:12:40 #149
215628 woid
let's get Friendly
pi_77633266
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:10 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Als ik m'n tekst veranderd zou hebben, zou dat er wel onder bij staan he?
tenzij je het optijd doet ... maar goed.. IK was BLIND sorry!!!!!
pi_77633375
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef woid het volgende:

[..]

tenzij je het optijd doet ... maar goed.. IK was BLIND sorry!!!!!
Ja, maar jouw reply was bijna 2 uur later
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')