abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:49:41 #52
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_77289061
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft nul verstand van zaken over vliegen.
Vertel! Jij bent toevallig een expert
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:50:32 #53
215628 woid
let's get Friendly
pi_77289091
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Vertel! Jij bent toevallig een expert
hoezo zwart wit?
pi_77289105
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is niet altijd fout. Maar een onderzoek in twijfel trekken op grond van drie zinnetjes in de Telegraaf en zonder dat je er enig verstand van hebt, dát is wel fout.

En dat dit een forum is, wil nog niet zeggen dat je meteen blind overal op in moet hakken. Je kan het bericht bijvoorbeeld ook positief opvatten, zo van "Goh, dan hoef ik me de volgende keer dat ik naar het strand van Alanya vlieg niet druk te maken of de piloten wel goed kunnen vliegen." Of scheld voor mijn part Boeing uit, want dat is op grond van het onderzoek blijkbaar wel gerechtvaardigd.
Mijn mening is gebaseerd op het voorlopig onderzoeksrapport en mijn kennis van vliegen en Boeing cockpits. En ja, de piloten valt heel wat te verwijten.
pi_77289229
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Vertel! Jij bent toevallig een expert
Expert wil ik niet zeggen, ik zit wel dagelijks achter de knuppel van een Boeing toestel. En lees m'n eerste post in dit topic maar.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:55:37 #56
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_77289287
Om een deel van het gesprek voor te zijn. Ik werk als aerospace engineer in Missouri (voor Boeing). Hebben we dat ook weer gehad. Ik kan me heel goed voorstellen dat het eenmail function was van de hoogtemeter(s). Vaak genoeg meegemaakt
pi_77289394
Wat natuurlijk wel zo is; als dit onderzoek de turkse piloten als (mede-)schuldigen aanwijst, dan staat Turkije natuurlijk op de achterste poten. Misschien wordt zo'n conflict niet geriskeerd.
pi_77289415
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Om een deel van het gesprek voor te zijn. Ik werk als aerospace engineer in Missouri (voor Boeing). Hebben we dat ook weer gehad. Ik kan me heel goed voorstellen dat het eenmail function was van de hoogtemeter(s). Vaak genoeg meegemaakt
Een aerospace engineer die niet eens malfunction kan spellen....
Ennuh, dat betekent niet dat je wat weet over vliegen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:59:27 #59
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_77289462
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Een aerospace engineer die niet eens malfunction kan spellen....
Ennuh, dat betekent niet dat je wat weet over vliegen.
Het zegt wel dat ik meer wat van welke problemen er zich in het verleden hebben voorgedaan dat type toestel en hoogtemeters. Helaas kan ik daar verder niet op in gaan...
pi_77289510
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Een aerospace engineer die niet eens malfunction kan spellen....
Ennuh, dat betekent niet dat je wat weet over vliegen.
Ik ben dan geen piloot, maar ik zou denken dat als je als piloot 2 hoogtemeters hebt, waarvan er 1 aan geeft dat je jezelf bijna in de grond boort, en de andere honderden meters als hoogte aan geeft, ik toch het zekere voor het onzekere zou nemen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:01:31 #61
215628 woid
let's get Friendly
pi_77289534
dat gelul over wel of geen expert..

we hoeven niet allemaal schumacher te heten om te weten dat we bij een bocht in de auto aan het stuur moeten draaien.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:04:43 #62
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_77289662
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:59 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Het zegt wel dat ik meer wat van welke problemen er zich in het verleden hebben voorgedaan dat type toestel en hoogtemeters. Helaas kan ik daar verder niet op in gaan...
Je moet me gelijk geven want ik weet alles maar ik mag het niet zeggen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_77289712
Voor de nabestaanden van de piloten is het prettig om te weten dat de piloten geen schuld hadden aan het neerstorten van het vliegtuig. Maar daar hebben ze hun dierbaren niet mee terug. De nabestaanden van de andere slachtoffers trouwens evenmin.

Mensen koppelen veel sentiment aan een onthulling als deze. Waar het werkelijk om gaat is hoe dit soort ongevallen in de toekomst kan worden voorkomen.
pi_77289751
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:59 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Het zegt wel dat ik meer wat van welke problemen er zich in het verleden hebben voorgedaan dat type toestel en hoogtemeters. Helaas kan ik daar verder niet op in gaan...
Dat heeft niks met de B737 van Turkish Airlines te maken gehad. Het toestel was nog perfect te vliegen, de piloten hebben 'm alleen gewoon op de automatische piloot de grond in laten crashen zonder tijdig in te grijpen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:14:54 #65
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77290089
=edit= bagger

[ Bericht 93% gewijzigd door paddy op 26-01-2010 20:03:26 ]
pi_77290180
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Expert wil ik niet zeggen, ik zit wel dagelijks achter de knuppel van een Boeing toestel. En lees m'n eerste post in dit topic maar.
Maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat in Turkije ook zomaar iedereen piloot kan worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77290256
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat in Turkije ook zomaar iedereen piloot kan worden.


Ik deel dit soort reacties meestal maar in in de categorie 'jaloers'.
pi_77290366
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:19 schreef Lightning_NL het volgende:

Ik deel dit soort reacties meestal maar in in de categorie 'jaloers'.
Ja, ik ben namelijk buschauffeur maar dat werk is me te afwisselend.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77290498
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, ik ben namelijk buschauffeur maar dat werk is me te afwisselend.
Je bent niet echt duidelijk. Je bent er niet blij mee dat je werk als buschauffeur te afwisselend is? Ik zie niet in hoe het werk van buschauffeur afwisselend kan zijn...
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 14:30:32 #70
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_77290701
Stel er vallen systemen uit of de hoogte/snelheidsmeters werken niet (goed) dan blijft het GWCS/GPWS systeem altijd gewoon werken, dus als de piloten PULL UP, TERRAIN, PULL UP, TERRAIN horen dan moet er toch al wel een belletje gaan rinkelen en niet denken dat door andere storingen ook dit systeem in de war is, want dat staat los van de hoogte/snelheidsmeters.
Nu ben ik geen expert natuurlijk, maar heb een hoop geleerd via ACI en Crashed that changed flying
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_77292933
" Turkse piloten onschuldig bij Poldercrash "

Juist ja, en ik durf te wedden dat achter deze uitslag veel meer zit dan wij mogen vermoeden.
Ik zeg: Politiek geharrewar om Turkije vooral niet voor het hoofd te stoten en de goede betrekkingen
op het spel te zetten.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:46:00 #72
215628 woid
let's get Friendly
pi_77293761
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:25 schreef rubje het volgende:
" Turkse piloten onschuldig bij Poldercrash "

Juist ja, en ik durf te wedden dat achter deze uitslag veel meer zit dan wij mogen vermoeden.
Ik zeg: Politiek geharrewar om Turkije vooral niet voor het hoofd te stoten en de goede betrekkingen
op het spel te zetten.
dat mag je hier niet verkondigen, dan ben je een betweterige nep expert....
pi_77297145
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:25 schreef rubje het volgende:
" Turkse piloten onschuldig bij Poldercrash "

Juist ja, en ik durf te wedden dat achter deze uitslag veel meer zit dan wij mogen vermoeden.
Ik zeg: Politiek geharrewar om Turkije vooral niet voor het hoofd te stoten en de goede betrekkingen op het spel te zetten.
En ik wed dat jij dat alleen maar denkt omdat je als een dolle stier reageert op het woord "Turk".

Pieter van Vollenhoven is namelijk alom gerespecteerd voor zijn grondige en objectieve onderzoek bij dit soort ongevallen. Hij is absoluut niet iemand die z'n onderzoeksresultaten zomaar aanpast om de regering welgevallig te zijn.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:03:23 #74
215628 woid
let's get Friendly
pi_77297585
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Igen het volgende:

[..]

En ik wed dat jij dat alleen maar denkt omdat je als een dolle stier reageert op het woord "Turk".

Pieter van Vollenhoven is namelijk alom gerespecteerd voor zijn grondige en objectieve onderzoek bij dit soort ongevallen. Hij is absoluut niet iemand die z'n onderzoeksresultaten zomaar aanpast om de regering welgevallig te zijn.
heeft meneer van Vollenhoven je dat zelf verteld?
pi_77297771
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Igen het volgende:

[..]

En ik wed dat jij dat alleen maar denkt omdat je als een dolle stier reageert op het woord "Turk".

Pieter van Vollenhoven is namelijk alom gerespecteerd voor zijn grondige en objectieve onderzoek bij dit soort ongevallen. Hij is absoluut niet iemand die z'n onderzoeksresultaten zomaar aanpast om de regering welgevallig te zijn.
Nouja, het is algemeen bekend dat Turken over het algemeen totaal niet tegen kritiek kunnen. Ik denk dat Van Vollenhoven extra voorzichtig is geweest om de Turkse piloten niet de schuld te geven.
pi_77297791
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef woid het volgende:

[..]

heeft meneer van Vollenhoven je dat zelf verteld?
Dit is niet het eerste onderzoek dat hij heeft uitgevoerd hè.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:10:02 #77
215628 woid
let's get Friendly
pi_77297877
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Dit is niet het eerste onderzoek dat hij heeft uitgevoerd hè.
hij wordt allom gerespecteerd idd, omdat ie zo lekker diplomatiek blijft.
pi_77297955
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef Maverick_tfd het volgende:
Nouja, het is algemeen bekend dat Turken over het algemeen totaal niet tegen kritiek kunnen. Ik denk dat Van Vollenhoven extra voorzichtig is geweest om de Turkse piloten niet de schuld te geven.
Ah, daar hebben we een Turkendeskundige die ook nog zoveel van vliegen weet dat die al weet dat de schuld wel bij de piloten lag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77297990
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:10 schreef woid het volgende:

[..]

hij wordt allom gerespecteerd idd, omdat ie zo lekker diplomatiek blijft.
Je kan ook gewoon meteen zeggen dat je tegen elke prijs de Turken de schuld wil kunnen geven. Dan hoeven we geen tijd te verspillen met dit soort onzindiscussies.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2010 17:13:21 ]
pi_77298003
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we een Turkendeskundige die ook nog zoveel van vliegen weet dat die al weet dat de schuld wel bij de piloten lag.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:14:07 #81
215628 woid
let's get Friendly
pi_77298063
Haarlemmermeer herdenkt vliegramp
quote:
HAARLEMMERMEER - De gemeente Haarlemmermeer herdenkt op 25 februari de vliegramp met Turkish Airlines nabij Schiphol.


Het is dan precies een jaar geleden dat het toestel in een weiland neerstortte. Negen mensen kwamen om het leven. Ongeveer tachtig inzittenden raakten gewond.
Een woordvoerder van de gemeente bevestigde dinsdag dat er een herdenking komt. Hij kon nog niet zeggen waar die plaatsvindt en hoe laat dat zal zijn.
leg me uit, haarlemmermeerders hebben een trauma opgelopen?
dat in Turkije een herdenking plaats vindt snap ik... en bij die boer dat die een paar mollen will vereren kan ik me ook nog voorstellen.
maar Haarlemmermeer..?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:16:13 #82
215628 woid
let's get Friendly
pi_77298160
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon meteen zeggen dat je tegen elke prijs de Turken de schuld wil kunnen geven. Dan hoeven we geen tijd te verspillen met dit soort onzindiscussies.
ik denk er niet aan, ik ben geen anti Turk.

ik vind het alleen verwonderlijk dat de piloten (welk geslacht ras vormpje lichtgevend or what ever ze ook mogen hebben/zijn) dat ding tussen de knollen hebben laten vallen.
pi_77298342
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef woid het volgende:

[..]

ik denk er niet aan, ik ben geen anti Turk.

ik vind het alleen verwonderlijk dat de piloten (welk geslacht ras vormpje lichtgevend or what ever ze ook mogen hebben/zijn) dat ding tussen de knollen hebben laten vallen.
Dat mag best.

Maar laten we dan eerst even wachten tot bekend is wat er nou precies in het onderzoeksrapport staat, alvorens de integriteit van de onderzoeksraad en van van Vollenhoven in twijfel te stellen en hun van stiekeme partijdigheid te beschuldigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2010 17:20:52 ]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:24:33 #84
215628 woid
let's get Friendly
pi_77298511
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat mag best.

Maar laten we dan eerst even wachten tot bekend is wat er nou precies in het onderzoeksrapport staat, alvorens de integriteit van de onderzoeksraad en van van Vollenhoven in twijfel te stellen en hun van stiekeme partijdigheid te beschuldigen.
wat de bevindingen van van Vollenhoven en de zijne ook gaan zijn, leg mij eens uit.


het is bekend dat ze op de hoogte waren van een soort storing.
het is bekend dat de kist op de autopiloot stond
het is bekend dat het zicht goed was.

hoe kan de piloot niet eindverantwoordelijk zijn?
pi_77298831
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef woid het volgende:

[..]

wat de bevindingen van van Vollenhoven en de zijne ook gaan zijn, leg mij eens uit.


het is bekend dat ze op de hoogte waren van een soort storing.
het is bekend dat de kist op de autopiloot stond
het is bekend dat het zicht goed was.

hoe kan de piloot niet eindverantwoordelijk zijn?
Eens
Wat er ook mis is met een vliegtuig, een piloot hoort te zien dat de techniek hem in de steek laat, en moet actie ondernemen. Daarom zit hij daar: hij vliegt en is verantwoordelijk.
Daarom is deze conclusie zeer opvallend te noemen, en ik ben benieuwd wat verder in dat rapport staat
pi_77299347
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef woid het volgende:

[..]

wat de bevindingen van van Vollenhoven en de zijne ook gaan zijn, leg mij eens uit.

het is bekend dat ze op de hoogte waren van een soort storing.
het is bekend dat de kist op de autopiloot stond
het is bekend dat het zicht goed was.

hoe kan de piloot niet eindverantwoordelijk zijn?
Klinkt logisch inderdaad.

Maar toch wil ik eerst het onderzoeksrapport zien. Wie weet staat daar wel een heel goed argument in waarom het toch aan het vliegtuig en niet aan de piloten heeft gelegen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:53:23 #87
215628 woid
let's get Friendly
pi_77299545
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Klinkt logisch inderdaad.

Maar toch wil ik eerst het onderzoeksrapport zien. Wie weet staat daar wel een heel goed argument in waarom het toch aan het vliegtuig en niet aan de piloten heeft gelegen.
hoop dat je "...En dat dit een forum is, wil nog niet zeggen dat je meteen blind overal op in moet hakken..." bij deze herziet.
pi_77302300
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Nouja, het is algemeen bekend dat Turken over het algemeen totaal niet tegen kritiek kunnen. Ik denk dat Van Vollenhoven extra voorzichtig is geweest om de Turkse piloten niet de schuld te geven.
Kickje naar BNW?
pi_77302470
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:59 schreef Karamsar het volgende:

[..]

Kickje naar BNW?
Bullshit, is gewoon de keiharde waarheid. Begin tegen de gemiddelde Turk maar eens over Armenie, of over Ataturk, of over Koerden, of over mensenrechten, of over vrijheid van meningsuiting. Deze piloten werden in Turkije al helden genoemd toen er nog niks bekend was over de oorzaak.

No way dat ze gaan accepteren dat ze (grove) fouten hebben gemaakt. Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet het wel in het achterhoofd houden.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:09:34 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_77302727
Tsja hoogtes inschatten is op zich best lastig, maar als je zo dicht bij de grond bent en je hoogtemeter geeft iets anders aan, dan zou je dat moeten zien. Als ik het goed heb was het niet slechts enkele meters voor de landingsbaan, maar toch een paar kilometer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_77302893
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:03 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Bullshit, is gewoon de keiharde waarheid. Begin tegen de gemiddelde Turk maar eens over Armenie, of over Ataturk, of over Koerden, of over mensenrechten, of over vrijheid van meningsuiting. Deze piloten werden in Turkije al helden genoemd toen er nog niks bekend was over de oorzaak.

No way dat ze gaan accepteren dat ze (grove) fouten hebben gemaakt. Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet het wel in het achterhoofd houden.
Straks begint men nog over een joods complot of de illimunati. Ongefundeerde theorieën horen thuis in BNW.
pi_77302938
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef Karamsar het volgende:

[..]

Straks begint men nog over een joods complot of de illimunati. Ongefundeerde theorieën horen thuis in BNW.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
pi_77302992
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Welk punt?
Omdat jij drie Turken kent die niet tegen kritiek kunnen, ga je er vanuit dat Turkish Airlines ook niet tegen kritiek kan?
pi_77303180
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Welk punt?
Omdat jij drie Turken kent die niet tegen kritiek kunnen, ga je er vanuit dat Turkish Airlines ook niet tegen kritiek kan?
Turkish Airlines weet ik niet, maar ik zie de Turkse regering nog niet zo snel accepteren dat hun 'helden' fouten hebben gemaakt.
pi_77303213
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Turkish Airlines weet ik niet, maar ik zie de Turkse regering nog niet zo snel accepteren dat hun 'helden' fouten hebben gemaakt.
Hm. Heeft de Turkse regering enige inspraak in deze kwestie?
pi_77303324
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm. Heeft de Turkse regering enige inspraak in deze kwestie?
Geen idee, ik denk het niet. Waar het mij om gaat is dat ik me goed voor kan stellen dat het vanuit politiek oogpunt zo gespeeld wordt dat de piloten geen schuld hadden, om de Turkse regering/bevolking niet voor het hoofd te stoten. Deels ook omdat de piloten natuurlijk al overleden zijn.

Ik zeg niet dat dit meegespeeld heeft met dit onderzoek, maar ik kan het me wel voorstellen.
pi_77303381
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm. Heeft de Turkse regering enige inspraak in deze kwestie?
Ja. Amerika wil een luchtmachtbasis in Turkije. Nederland is het slaafje van Amerika. Dus Nederland moet alles slikken en nemen wat Turkije zegt. Daarom ook geen kritiek op de piloten. Zij zijn de helden die niets fout hebben gedaan.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:51:15 #98
215628 woid
let's get Friendly
pi_77304747
mijn hemel waarom voelen die turken zich hier zo te kort gedaan.
het gaat er om dat die piloten een fout hebben gemaakt en of ze turks zijn of dat ze van mars komen is totaal niet belangrijk.
pi_77305081
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:24 schreef Igen het volgende:

[..]

Wauw, de helft van de conclusies uit (een vaag tweedehands nieuwsbericht over) het rapport overnemen en de andere helft negeren, om tóch lekker de Turkse piloten te kunnen beschuldigen. Balkenende zou het niet beter kunnen! Chapeau!
Waar beschuldig ik de piloten
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:13:47 #100
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_77305863
Man, Fok barst van de experts.

Ook al heb je ervaring met een vliegtuig, men kent de precieze gang van zaken niet. Kent niet dat wat er gebeurde in het vliegtuig en de handelingen van de piloten op dat moment.
Crashen kan op vele manieren met vele oorzaken. Kleine details kunnen het verschil maken tussen schuld of geen schuld.
En er is nog een groot gebied daar tussen. Soms is het een bepaalde samenloop van technische mankementen en gemaakte keuze's. Keuze's waar je achteraf met meer kennis van technische mankementen anders op had gereageerd.
Wie weet hoe de technische mankementen tot uiting kwamen voor de piloten? Je het ongetwijfeld meerdere verschillende mankementen met dezelfde symptomen. Misschien kon het onderscheidt niet gemaakt worden.

Er zijn zoveel mogelijke scenario's te schrijven met info die wij niet kennen en die verschillende uitslagen laten zien, expert of geen expert.

Volgens mij kenmerkt de expert zich door op de juiste momenten even je mond te houden omdat je weet dat wat je zegt nog hoogst onbetrouwbaar is. In ieder geval zijn er hier al een paar zichzelf benoemde kenners door de mand gevallen op dit punt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:17:12 #101
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77306019
Prachtig. Al die experts hier op Fok!. Alsof er ook maar één iemand hier is die jullie serieus neemt.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77306195
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja. Amerika wil een luchtmachtbasis in Turkije. Nederland is het slaafje van Amerika. Dus Nederland moet alles slikken en nemen wat Turkije zegt. Daarom ook geen kritiek op de piloten. Zij zijn de helden die niets fout hebben gedaan.
Ik zou die alu-hoedje maar af doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')