moet je zo'n ding opladen dan? wat een pauper dingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:45 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat een pauper/kutklacht. Niet eens het vermelden waard in [KLB]. Gewoon opladen dat ding
Normaal gaat het op zonenergie, maar daar is nu niet zoveel van.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:54 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
moet je zo'n ding opladen dan? wat een pauper ding
Zonneenergie? Kan je geen atoomsplitsing betalen? Pauperrquote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:59 schreef Vine het volgende:
[..]
Normaal gaat het op zonenergie, maar daar is nu niet zoveel van.
kernfusie werkt beter en heeft niet zo'n risico.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:01 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Zonneenergie? Kan je geen atoomsplitsing betalen? Pauperr
Macbook Proquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:19 schreef appelsjap het volgende:
iPhone leeg dus ik zit nu maar op mijn Apple Macbook Pro.
quote:
Wil je hem vast houdenquote:
Pauper, heb je geen UAFquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:11 schreef appelsjap het volgende:
screenshotje, jeweettoch:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:11 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik UAFaker manquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:11 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
wat is UAF? met googlen kom ik nergens...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Pauper, heb je geen UAF
Trouwens, iPhone's laden weer supersnel op
Een programma dat de mobiele weergave van websites blokkeertquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
wat is UAF? met googlen kom ik nergens...
Dat ist verboten op fok.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een programma dat de mobiele weergave van websites blokkeert
Daardoor zie je Fok! bijvoorbeeld dus niet met die lelijke oranje interface, maar gewoon normaal zoals op je PC
Van oppermachtige Danny niet.quote:
Macquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef appelsjap het volgende:
damn nog 20 min en dan is mijn macbook pro ook leeg.
jij loog, het is 21 minuten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef appelsjap het volgende:
pics or it didnt happen?
[ afbeelding ]
Inmiddels 17 minutenquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:45 schreef Fortitude het volgende:
TS heeft iphone, macbook pro en luistert lady gaga.
Jezus christus, leer je bureaublad eens ordenen man. Chaootquote:
Vooruit dan maar weer.quote:
http://www.flickr.com/photos/djahani/4301768778/in/photostream/quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Nu is de vraag, naar welke van deze foto's zat ts te kijken?
http://m.flickr.com/#/search/advanced_QM_q_IS_Img_5999
Godverdomme.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:02 schreef appelsjap het volgende:
Oke hijs dood maar gelukkig kon ik nog net op tijd mijn ipwn opladen
Snel opladen zien als een voordeelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef RoW_0 het volgende:
Sowieso als je een screenshot kan posten kun je 'm ook opladen of heb ik het nou mis?
die dingen laden kksnel op.
Ik weet niet hoelang jij je telefoon gaat gebruiken, ik heb 'm al bijna 2 jaar. en ja ik merk wel verandering aan mijn accu. Maar het stoort me niet, omdat ik 'm elke dag wel oplaad. Maar komop, na 2 jaar koop je toch gewoon een nieuw telefoonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Snel opladen zien als een voordeelOp de lange duur is dit funest voor welke accu dan ook.
Elke dag opladen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang jij je telefoon gaat gebruiken, ik heb 'm al bijna 2 jaar. en ja ik merk wel verandering aan mijn accu. Maar het stoort me niet, omdat ik 'm elke dag wel oplaad. Maar komop, na 2 jaar koop je toch gewoon een nieuw telefoon
ik denk dat laatstequote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:44 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
![]()
wou je nou echt vermelden dat je iphone bijna leeg is, of moeten we allemaal weten dat je Apple apperatuur hebt?
Newsflash, dat is bij elke iPhone zo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:02 schreef Mushi het volgende:
accu van dat ding is bij mij ook altijd binnen 1 dag leeg -_-
ik heb een packert bell en mn mobiel is gejat dus hoef ik hem ook niet meer op te ladenquote:
Die heb je niet, anders zou je 't goed typenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:43 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
ik heb een packert bell en mn mobiel is gejat dus hoef ik hem ook niet meer op te laden
krijg ik nu kudo's?
Wat is je vraag?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:33 schreef Vraagje.. het volgende:
TS is een kneus die miljoenen te veel betaald voor zijn spullen.
Achterlijke mensen die daar in meegaan. De eerste versie had het al moeten hebben en anders gratis moeten krijgen met een update, net zoals bij Android. Geldzuigers bij Apple en die fans..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:46 schreef Leipo666 het volgende:
gelukkig heeft de 3gs wel copy/paste, mms en video-recording
weet niet, misschien weet iemand anders hetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoe maak je screenshots?ik heb een ipod touch en heb al een aantal screenshots gemaakt maar heb geen idee hoe
ben ik het mee eens, maar de 3gs is mijn eerste iPhone dus ik heb nergens last vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Achterlijke mensen die daar in meegaan. De eerste versie had het al moeten hebben en anders gratis moeten krijgen met een update, net zoals bij Android. Geldzuigers bij Apple en die fans..
Gelukkig maar dan dat de oudere modellen het gratis gehad hebben met een software-upgrade. Op video-recording na dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Achterlijke mensen die daar in meegaan. De eerste versie had het al moeten hebben en anders gratis moeten krijgen met een update, net zoals bij Android. Geldzuigers bij Apple en die fans..
Vooral die laatste opmerking is geweldig!quote:
Dit is onzin, de iPhone presteert niet significant slechter of beter dan vergelijkbare smartphones (T-Mobile G1, HTC Hero, WM-debieltjes) als het gaat om ontvangst en batterijtijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:24 schreef rubje het volgende:
[..]
Vooral die laatste opmerking is geweldig!
@TS: Waarom klagen over de iPhone als al tijden bekend is dat de iPhone overrated is en een slechte batterij en netwerk heeft en dus los van de gladde GUI e.d. ivg met andere mobieltjes een veredelde lada is
Als je daar nog om moet lachen kom je zelf ook uit de steentijd, idioot.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
moest toch wel ff hard op lachen om die vergelijking.. Iphone vs steen
zo, tering, wie heeft jou zo vernedert dat je zo chagerijnig bent..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als je daar nog om moet lachen kom je zelf ook uit de steentijd, idioot.
Hard schudden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
HOE MAAK JE EEN SCREENSHOT MET DIE DINGEN?
Schuddenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Power knop even een halve seconde ingedrukt houden en dan de home knop...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Knop aan de bovenkant en de knop aan de voor/onderkant indrukkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoe maak je screenshots?ik heb een ipod touch en heb al een aantal screenshots gemaakt maar heb geen idee hoe
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo hoort Fok! op je iPhone er uit te zien TS!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gebruik UAFaker man
Screenshot komt er zo aan!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een programma dat de mobiele weergave van websites blokkeert
Daardoor zie je Fok! bijvoorbeeld dus niet met die lelijke oranje interface, maar gewoon normaal zoals op je PC
Ja, gewoon via Cydia te installeren.quote:
Ik vind de mobiele versie veel sneller en makkelijker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo hoort Fok! op je iPhone er uit te zien TS!
[ afbeelding ]
Sneller zeker, maar er mag wel een fok! app komen vind ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind de mobiele versie veel sneller en makkelijker.
Ja iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Sneller zeker, maar er mag wel een fok! app komen vind ik
Is daar geen app voor?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is er niet iets van een ideeënbus?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:44 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:![]()
wou je nou echt vermelden dat je iphone bijna leeg is, of moeten we allemaal weten dat je Apple apperatuur hebt?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:47 schreef Nooduitgang het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak 'm af als er genoeg animo voor is, hij gaat dan wel geld kosten
Maak maar af. Elke cent hoger dan ¤0,79 en je bent een koper kwijtquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:47 schreef Nooduitgang het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het daarom houd ik jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een spannend leven heb jij Appel!
Maar een Fok! applicatie zou echt geniaal zijn![]()
Zeker animo voor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:47 schreef Nooduitgang het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |