Dan gaat het weer een stuk trager , he. Maar wat pietverdriet zegt, Firewirequote:
Van't zelfdequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb ook een macbook promaar die touchpad is zo fijn dat ik er geen muis voor ga gebruiken
Die heeft de Air dus niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Op een Mcboek sluit je toch zeker je externe HD aan via FireWire?
True. Alleen jammer van dat plaatje van die oerlelijke kast van die PC.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Sala-adin het volgende:
maar die touchpad is zo fijn dat ik er geen muis voor ga gebruiken
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
hoi op sommige laptops heb je zegmaar zon vierkante waar je met je vinger kan bewegen wat als t ware je muis bestuurdt dan kan je dat mss gebruiken dan is dat een kabel minder
doei
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
hoi op sommige laptops heb je zegmaar zon vierkante waar je met je vinger kan bewegen wat als t ware je muis bestuurdt dan kan je dat mss gebruiken dan is dat een kabel minder
doei
En met 'doei' bedoelde je dat je definitief en voor altijd and evah afscheid nam van Fok! hè?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
doei
Wat een baas ben jij tochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
doei
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En met 'doei' bedoelde je dat je definitief en voor altijd and evah afscheid nam van Fok! hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |