ik vond het ook een beetje overdreven van johan, werd een beetje flauw op het laatstquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:50 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen slaat wel een beetje door zeg
Jep 20.30 vind ik ook niets... Ach als de kijkcijfers niet omhoog gaan zal het wel weer veranderd worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:36 schreef Sethje het volgende:
Ik denk dat 21.30 ook een betere tijd was...
NEC-supporter Jochem van Gelderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:31 schreef Trystar het volgende:
Is er al bekend wie er vrijdag te gast is?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
NEC-supporter Jochem van Gelder
valt wel mee hoor, het is altijd rond de 400.000 volgens skoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:28 schreef Zapper het volgende:
402.000 kijkers.
Net als vorige week een veel lagere score dan toen het programma nog om 21.30u stond geprogrammeerd. Heeft Paul soms zo'n kijkcijferkastje?
Dan wordt het gewoon Praatjesmakersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Leuke gastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Vond ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef bascross het volgende:
Ik vond John de Mol wel een sympathieke kerel trouwens, had ik niet verwacht.
Een kwartiertje na de uitzending staat ie meestal al online dussss..quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:09 schreef di0r1 het volgende:
Ik ga vrijdag de uitzending missen (verjaardag)...
Leuk die mop aan het begin.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef Paul het volgende:
Koert verteld dat hij achter de roddel van de Hummer zat...
vanaf 3:55
Pantelic en Sulejmani lolquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Wie bij Ajax verdient er dan het dubbele van Suarez? Sulejmani??
Pfff...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Stingofthescorpion het volgende:
[..]
Pantelic en Sulejmani lol
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Stingofthescorpion het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer, kon het niet opbrengenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Stingofthescorpion het volgende:
is toch prachtig dat g-elftal -voetbal
het aanblik is ook niet fijn he, al die lege stadionsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer, kon het niet opbrengenVond het een vrij lange zit deze uitzending. Op de een of andere manier zat er weinig tempo in.
Is dit een omgekeerde prestatiebeloning ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Stingofthescorpion het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan kan je Luque zeker in de top 3 zettenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dit een omgekeerde prestatiebeloning ofzo?
Hoe zwakker je speelt, hoe beter je verdient?
oleguer en atouba schijnen ook veel centjes te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dit een omgekeerde prestatiebeloning ofzo?
Hoe zwakker je speelt, hoe beter je verdient?
Dat was echt geniaal, die zat daar met een big smile op de tribune volgens mij. Het zit nergens zo lekker als in de ArenA. Natuurlijk het zijn sportmensen die liever willen spelen en blabla maar als je een miljoentje krijgt voor wat trainen en op wedstrijddagen op een stoeltje plaatsnemen zeg je daar geen nee tegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan kan je Luque zeker in de top 3 zetten
Dat moet je aan de koning vragen, Mr. Bogarde himselfquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:25 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was echt geniaal, die zat daar met een big smile op de tribune volgens mij. Het zit nergens zo lekker als in de ArenA. Natuurlijk het zijn sportmensen die liever willen spelen en blabla maar als je een miljoentje krijgt voor wat trainen en op wedstrijddagen op een stoeltje plaatsnemen zeg je daar geen nee tegen.
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef HenkieVdV het volgende:
Huh, die vraag over dat Ajax een dwerg heeft gehaald is toch maandag/vorige week al geweest?
Atuba, Oleger, Luqe en zo zullen er vast nog een paar zijn die meer dan 1,5 miljoen verdienen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Stingofthescorpion het volgende:
[..]
Eens, maar het ergste is nog dat fans/sponsoren dit accepteren? Als je nu gewoon hoort dat Ajax al problemen heeft om een paar ton bij elkaar te krijgen ziet toch iedereen dat Ajax in afschuwelijke financiële problemen zit?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:01 schreef Vasilevski het volgende:
Ajax is dus twee keer een beetje voorbarig geweest, met Suarez én Lodeiro.Maar afwachten wat dat wordt.
Sowieso belachelijk, die gang van zaken. Begin van het seizoen besluit Jol in al zijn wijsheid dat hij nog een linksback en een spits moet hebben, dus haalt hij Atouba en Pantelic. Geloof allebei transfervrij, dat is in elk geval nog iets, maar wel royale contracten denk ik zo. Blijken ze allebei niet goed genoeg te zijn, komen er ineens geruchten over Braafheid en een Hongaarse spits, Rudolf. Moet toch niet gekker worden. Op naar de 100 contractspelers!
Ik zie hem al helemaal voor me, gewoon eenzaam in z'n kamer met platen en cd collectie, met zo'n grote koptelefoon op z'n hoofdquote:Op maandag 1 februari 2010 11:50 schreef DrDentz het volgende:
Een sobere verjaardag. Johan heeft gisteren maar een column geschreven, want veel vrienden heeft hij na 44 seizoenen in het profvoetbal toch niet over gehouden.
Typische Johancolumn met geniale passages:quote:Op maandag 1 februari 2010 11:50 schreef DrDentz het volgende:
Een sobere verjaardag. Johan heeft gisteren maar een column geschreven, want veel vrienden heeft hij na 44 seizoenen in het profvoetbal toch niet over gehouden.
quote:'Uw dochter uit Comayagua in Honduras is naar u op zoek. Als linksback van Veendam heeft u begin jaren zeventig ooit een gepassioneerde nacht met haar moeder doorgebracht in Hotel Veenlust. U bent intussen grootvader van zeven kleinkinderen en uw oudste kleinkind is zwanger. Ze willen allemaal dolgraag kennis maken met opa.'
20.30quote:Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef Sinnie het volgende:
Ik ga vanavond in ieder geval weer kijken, half 10 toch?
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef Sinnie het volgende:
Ik ga vanavond in ieder geval weer kijken, half 10 toch?
Half 9 danquote:
That does not make sense. http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_150882/quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Half 9 dan
Kijk het nooit zovaak omdat ik normaal altijd moe van werk ben en dan in slaap val tegen die tijd. Maar vandaag was ik vrij ivm Feyenoord - Ajax en zal ik het dus wel kunnen volhouden. Vergeef mijn onwetendheid
ja dat hoort een beetje bij het toneelstukje, maar ik kan er wel om lachenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:43 schreef Paul-89 het volgende:
Heb af en toe het idee dat Johan namen met opzet verkeerd uitspreekt.
heel slecht voorbeeld, immers de 2e c in curacao heeft een a erachter en een s-klankquote:
Ja hij zei eerst Backenbauer maar Genee reageerde niet dus maar snel een berichtje over Capa,,quote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ja dat hoort een beetje bij het toneelstukje, maar ik kan er wel om lachen
ze maken er meteen een teaser vanquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Stingofthescorpion het volgende:
Beenhakker is ook pissed volgens Snor
ik vind Eredivisie live nog geen flop, ik ken steeds meer mensen in m'n omgeving die het hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord, Talpa, Eredivisie Live, die man stampt de ene flop na de andere uit de grond.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Van der Gijp over die persconferentie
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Van der Gijp over die persconferentie
Uit stand is het een wereldspelerquote:Op maandag 1 februari 2010 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Pantelic gaat het sowieso niet meer goed maken bij Johan.
- hij voegt niets toe
- zijn goaltjes had Wilfred ook gemaakt
- topscorer zijn in de eredivisie is geen prestatie
- hij is traag
- hij verdient een miljoen
Nergens last van?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Tjongejonge zet ondertitels onder die mensen ofzo.
Edit: Als je 10 bier op hebt, lijkt hij net op John de Wolf, vinden jullie nietquote:Op maandag 1 februari 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
Ah Marco Timmer, voor onze top stukjes in de uitzending.
En lachen dat ze met z'n allen doenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zeker weddenschap met z'n vrienden in de kroeg ofzo
Dat zeg ikquote:Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Die gast die ook hiep hiep hoera aanhief ging ook de hele uitzending los
Niveau ook in die Gamma dug-out![]()
Zat te wachten totdat Johan er wat van zei. Helaas heeft ie dat niet gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Die gast die ook hiep hiep hoera aanhief ging ook de hele uitzending los
Niveau ook in die Gamma dug-out![]()
als je daar zit kom je dan sowieso in beeld? of zijn er ook anonieme plekken beschikbaar? zou best es een kijkje willen nemen op de maandagavond maar hoef niet per se op tv te komen...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:57 schreef Veerboot het volgende:
Dat groepje met die middelvingeropstekende gozer was trouwens erg irritant inderdaad. De opnameleider was ook steeds naar ze aan het gebaren als waarschuwing en sprak ze in de reclame toe, maar daar trokken ze zich weinig van aan geloof ik.
Ik denk eerder als reactie op Suarez. Of denk ik nu te verquote:Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zeker weddenschap met z'n vrienden in de kroeg ofzo
Wij moesten naast de bar staan (omdat er geen stoelen meer waren), daar was je niet veel in beeld. Heb net even wat stukjes teruggekeken: alleen als Hans aan het woord is en close in beeld genomen wordt, zie je me even vaag op de achtergrond. Tweede helft van de uitzending gewisseld van plekken met de personen met wie ik was (iets meer van de bar af gaan staan), toen zelfs helemaal uit beeld. Dat is dus een prima plekje om redelijk anoniem de uitzending te volgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:27 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als je daar zit kom je dan sowieso in beeld? of zijn er ook anonieme plekken beschikbaar? zou best es een kijkje willen nemen op de maandagavond maar hoef niet per se op tv te komen...
Die plotselinge steiging van 100/200k komt vast omdat het een uur eerder op tv is. Andere optie is het veelbesproken fragment van Sneijder, maar dat lijkt me niet.quote:
Altijd als Hansie boos wordt op Johan is de volgende uitzending een beetje mat. Over 2 weken zal ie waarschijnlijk weer helemaal los gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:03 schreef Veerboot het volgende:
Had overigens het idee dat het een wat saaie, tamme uitzending was. Komt misschien omdat je daar in de studio meer op andere dingen zit te letten, want als ik hier zo lees was het best een geslaagde aflevering weer.
VI is afgelopen maanden ook regelmatig bij oa. DWDD te zien geweest. Betere reclame kan je niet hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:30 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Die plotselinge steiging van 100/200k komt vast omdat het een uur eerder op tv is. Andere optie is het veelbesproken fragment van Sneijder, maar dat lijkt me niet.
Inderdaad, amusement gehalte is heel hoog vind ik persoonlijk. Kijk het liever dan Studio Sport omdat dat mij net wat te serieus en pro-ajax is. Ze maken er wat moois van bij de Vi maar de progamma zit ze niet echt mee voor hunquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef bascross het volgende:
VI moet gewoon een beter bekeken programma voor zich hebben, want het is imo het beste programma van de Nederlandse tv. Het feit dat er meer mensen naar ''America's next topmodel'' keken geeft overigens aan hoe triest het is gesteld met de gemiddelde tv-kijker.
quote:Voetbal International profiteert van nieuw tijdstip
Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 om 14:07
De verhuizing van de maandageditie van Voetbal International van 21.30 uur naar 20.30 uur heeft zijn vruchten afgeworpen. Het RTL 7-programma tok maandag 590.000 kijkers, de op een na hoogste score ooit. “In de doelgroep van RTL 7, mannen van 20 tot 49 jaar, komt het programma op 11,5 procent zenderaan- deel“, vertelt een woordvoerder van RTL dinsdagmiddag. “Ook de aflevering van Deadliest Warrior deed het bijzonder goed en behaalde 8,4 procent zenderaandeel in dezelfde doelgroep.”
De vraag moet zijn wie zit er vanavond op de stoel van hansiequote:
Ik heb er al 10 KM hardlopen op zitten, zo even een bakje yoghurt naar binnen werken en dan heb ik het wel gehad voor vandaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:52 schreef Ad_rem het volgende:
Deze week geen bitterballen voor mij. Ik leef als een monnik en ben geheelonthouder. 's Ochtends roggebrood. Straks een eind fietsen. Morgen misschien om 5 uur uit bed.
Netjes. Ik ben op de weg naar huis bij ieder pompstation gestopt om onzin naar binnen te werken en heb een grote zak schuimpjes gekocht en helemaal leeg gevreten. Zit nu al boeren en scheten latend met een dikke pens achter de PC.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik heb er al 10 KM hardlopen op zitten, zo even een bakje yoghurt naar binnen werken en dan heb ik het wel gehad voor vandaag.
Vanavond Jack Wouterse volgens mij. En volgende week Frank Evenblij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:58 schreef HaagsPietje het volgende:
ik meen peter heerschopde tot zelf verklaarde quasi-grappigste man van nederland
![]()
als ie viggo waus, eh waas maar thuislaat....![]()
desondanks lekker met een pilsje en bitterballetje op de bank om 21.30!
Mooie baas is datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Vanavond Jack Wouterse volgens mij. En volgende week Frank Evenblij.
ja je hebt denk ik gelijk, die naam heb ik idd horen vallen ergens....hoe kom ik dan bij peter heerschop?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Vanavond Jack Wouterse volgens mij. En volgende week Frank Evenblij.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef -J-D- het volgende:
Maandag is Mario Been te gast i.p.v. Kraaij!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef -J-D- het volgende:
Maandag is Mario Been te gast i.p.v. Kraaij!
-J-D- staat als voorzitter van de Johan Derksen fanclub in direct contact met Derksen en Genee. Ik twijfel niet aan zijn informatie.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:19 schreef Veerboot het volgende:
Hoe tof: tussen 11 juni en 11 juli gewoon iedere dag twee uur Derksen, Gijp en Genee op de buis![]()
![]()
(Bron)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:19 schreef Veerboot het volgende:
Hoe tof: tussen 11 juni en 11 juli gewoon iedere dag twee uur Derksen, Gijp en Genee op de buis![]()
![]()
(Bron)
http://feyenoord.netwerk.(...)%20International.phpquote:Been maandag te gast bij Voetbal International
Mario Been is aanstaande maandag te gast in het programma Voetbal International. De trainer schuift aan bij presentator Wilfred Genee en vaste analisten Johan Derksen en René van der Gijp. Voetbal International is maandag om 20.30 uur te zien op RTL 7.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef HaagsPietje het volgende:
als hans er niet zit en niet meer blijkt terug te keren moet ik in navolging van studio voetbal ook al voetbal international vaarwel zeggen :-(
hoop dat er niks loos is.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Adelante het volgende:
Ik kan niet tegen m'n verlies, ja dan moet je hulptrainer bij Roda worden
Nee man, Lienden moet een keertje voetballen en dus kan Hans niet. Niks aan de hand.quote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man, Lienden moet een keertje voetballen en dus kan Hans niet. Niks aan de hand.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef Ritmo het volgende:
Suarez.Nooit meer een penalty geven, al ligt z'n been er af.
Die gast heeft er toch zelf schuld aan dat ie vorige week in de Kuip geen penalty kreeg? En daarna ook nog janken dat ze 'altijd tegen hun zijn'.quote:
ja lekker objectief, als Ajax niet wint, mag Wegereef ook Ajax niet meer fluiten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:07 schreef Ritmo het volgende:
Aaah, Ajax wint niet altijd onder een bepaalde scheids. Daar moet aandacht op natuurlijk, Wegereef moet Ajax maar wat extra geven komende wedstrijd.
Ja, ze hebben het verdomme maar een half uur over Ajax gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:29 schreef MB23 het volgende:
Hmm hopelijk hebben ze het maandag wat meer over Ajax
Ja echt hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
'in dat opzicht'
Niet die vaste formuletjes, Wilfred. Kom op, je kunt het.
FC Lienden moet voetballen geloof ikquote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef Zapper het volgende:
Zwaar verrot dat Hansie er niet is
Is daar ook een goede reden voor?
Lienden moet morgen voor de beker dus hij zal ze wel moeten trainen vanavondquote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
FC Lienden moet voetballen geloof ik
Dat is wel waarquote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Zapper het volgende:
Toch, "maar Mario, weet je wat het is" klinkt niet zo lekker
"Maar Mariootje, weet je wat het is" dan weer welquote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Zapper het volgende:
Toch, "maar Mario, weet je wat het is" klinkt niet zo lekker
Zijn allebei ras-Rotterdammers toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:09 schreef Babovic het volgende:
[..]
"Maar Mariootje, weet je wat het is" dan weer wel
Nee. Dat wordt: "Beentje, moet je luisteren..."quote:Op maandag 8 februari 2010 17:09 schreef Babovic het volgende:
[..]
"Maar Mariootje, weet je wat het is" dan weer wel
Wat kan mij dat nou schelen of daar een goede reden voor isquote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef Zapper het volgende:
Zwaar verrot dat Hansie er niet is
Is daar ook een goede reden voor?
Genee krijgt de volle laag!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Ja, wie is dan vanavond het lulletje? Dat moet Genee dan maar weer worden.
Sinds vandaag?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Wacht ff sinds wanneer heet dit subforum 'Voetbal United'
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Danny, jongen, kom eens even!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Samenvatting?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Danny, jongen, kom eens even!
Danny, jongen, kom eens even! (2)
Succes met lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |