Wij moesten naast de bar staan (omdat er geen stoelen meer waren), daar was je niet veel in beeld. Heb net even wat stukjes teruggekeken: alleen als Hans aan het woord is en close in beeld genomen wordt, zie je me even vaag op de achtergrond. Tweede helft van de uitzending gewisseld van plekken met de personen met wie ik was (iets meer van de bar af gaan staan), toen zelfs helemaal uit beeld. Dat is dus een prima plekje om redelijk anoniem de uitzending te volgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:27 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als je daar zit kom je dan sowieso in beeld? of zijn er ook anonieme plekken beschikbaar? zou best es een kijkje willen nemen op de maandagavond maar hoef niet per se op tv te komen...
Die plotselinge steiging van 100/200k komt vast omdat het een uur eerder op tv is. Andere optie is het veelbesproken fragment van Sneijder, maar dat lijkt me niet.quote:
Altijd als Hansie boos wordt op Johan is de volgende uitzending een beetje mat. Over 2 weken zal ie waarschijnlijk weer helemaal los gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:03 schreef Veerboot het volgende:
Had overigens het idee dat het een wat saaie, tamme uitzending was. Komt misschien omdat je daar in de studio meer op andere dingen zit te letten, want als ik hier zo lees was het best een geslaagde aflevering weer.
VI is afgelopen maanden ook regelmatig bij oa. DWDD te zien geweest. Betere reclame kan je niet hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:30 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Die plotselinge steiging van 100/200k komt vast omdat het een uur eerder op tv is. Andere optie is het veelbesproken fragment van Sneijder, maar dat lijkt me niet.
Inderdaad, amusement gehalte is heel hoog vind ik persoonlijk. Kijk het liever dan Studio Sport omdat dat mij net wat te serieus en pro-ajax is. Ze maken er wat moois van bij de Vi maar de progamma zit ze niet echt mee voor hunquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef bascross het volgende:
VI moet gewoon een beter bekeken programma voor zich hebben, want het is imo het beste programma van de Nederlandse tv. Het feit dat er meer mensen naar ''America's next topmodel'' keken geeft overigens aan hoe triest het is gesteld met de gemiddelde tv-kijker.
quote:Voetbal International profiteert van nieuw tijdstip
Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 om 14:07
De verhuizing van de maandageditie van Voetbal International van 21.30 uur naar 20.30 uur heeft zijn vruchten afgeworpen. Het RTL 7-programma tok maandag 590.000 kijkers, de op een na hoogste score ooit. “In de doelgroep van RTL 7, mannen van 20 tot 49 jaar, komt het programma op 11,5 procent zenderaan- deel“, vertelt een woordvoerder van RTL dinsdagmiddag. “Ook de aflevering van Deadliest Warrior deed het bijzonder goed en behaalde 8,4 procent zenderaandeel in dezelfde doelgroep.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |