De vraag moet zijn wie zit er vanavond op de stoel van hansiequote:
Ik heb er al 10 KM hardlopen op zitten, zo even een bakje yoghurt naar binnen werken en dan heb ik het wel gehad voor vandaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:52 schreef Ad_rem het volgende:
Deze week geen bitterballen voor mij. Ik leef als een monnik en ben geheelonthouder. 's Ochtends roggebrood. Straks een eind fietsen. Morgen misschien om 5 uur uit bed.
Netjes. Ik ben op de weg naar huis bij ieder pompstation gestopt om onzin naar binnen te werken en heb een grote zak schuimpjes gekocht en helemaal leeg gevreten. Zit nu al boeren en scheten latend met een dikke pens achter de PC.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik heb er al 10 KM hardlopen op zitten, zo even een bakje yoghurt naar binnen werken en dan heb ik het wel gehad voor vandaag.
Vanavond Jack Wouterse volgens mij. En volgende week Frank Evenblij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:58 schreef HaagsPietje het volgende:
ik meen peter heerschopde tot zelf verklaarde quasi-grappigste man van nederland
![]()
als ie viggo waus, eh waas maar thuislaat....![]()
desondanks lekker met een pilsje en bitterballetje op de bank om 21.30!
Mooie baas is datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Vanavond Jack Wouterse volgens mij. En volgende week Frank Evenblij.
ja je hebt denk ik gelijk, die naam heb ik idd horen vallen ergens....hoe kom ik dan bij peter heerschop?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Vanavond Jack Wouterse volgens mij. En volgende week Frank Evenblij.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef -J-D- het volgende:
Maandag is Mario Been te gast i.p.v. Kraaij!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef -J-D- het volgende:
Maandag is Mario Been te gast i.p.v. Kraaij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |