Pantelic en Sulejmani lolquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Wie bij Ajax verdient er dan het dubbele van Suarez? Sulejmani??
Pfff...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Stingofthescorpion het volgende:
[..]
Pantelic en Sulejmani lol
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Stingofthescorpion het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer, kon het niet opbrengenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Stingofthescorpion het volgende:
is toch prachtig dat g-elftal -voetbal
het aanblik is ook niet fijn he, al die lege stadionsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer, kon het niet opbrengenVond het een vrij lange zit deze uitzending. Op de een of andere manier zat er weinig tempo in.
Is dit een omgekeerde prestatiebeloning ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Stingofthescorpion het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan kan je Luque zeker in de top 3 zettenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dit een omgekeerde prestatiebeloning ofzo?
Hoe zwakker je speelt, hoe beter je verdient?
oleguer en atouba schijnen ook veel centjes te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dit een omgekeerde prestatiebeloning ofzo?
Hoe zwakker je speelt, hoe beter je verdient?
Dat was echt geniaal, die zat daar met een big smile op de tribune volgens mij. Het zit nergens zo lekker als in de ArenA. Natuurlijk het zijn sportmensen die liever willen spelen en blabla maar als je een miljoentje krijgt voor wat trainen en op wedstrijddagen op een stoeltje plaatsnemen zeg je daar geen nee tegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan kan je Luque zeker in de top 3 zetten
Dat moet je aan de koning vragen, Mr. Bogarde himselfquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:25 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was echt geniaal, die zat daar met een big smile op de tribune volgens mij. Het zit nergens zo lekker als in de ArenA. Natuurlijk het zijn sportmensen die liever willen spelen en blabla maar als je een miljoentje krijgt voor wat trainen en op wedstrijddagen op een stoeltje plaatsnemen zeg je daar geen nee tegen.
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef HenkieVdV het volgende:
Huh, die vraag over dat Ajax een dwerg heeft gehaald is toch maandag/vorige week al geweest?
Atuba, Oleger, Luqe en zo zullen er vast nog een paar zijn die meer dan 1,5 miljoen verdienen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Stingofthescorpion het volgende:
[..]
Eens, maar het ergste is nog dat fans/sponsoren dit accepteren? Als je nu gewoon hoort dat Ajax al problemen heeft om een paar ton bij elkaar te krijgen ziet toch iedereen dat Ajax in afschuwelijke financiële problemen zit?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:01 schreef Vasilevski het volgende:
Ajax is dus twee keer een beetje voorbarig geweest, met Suarez én Lodeiro.Maar afwachten wat dat wordt.
Sowieso belachelijk, die gang van zaken. Begin van het seizoen besluit Jol in al zijn wijsheid dat hij nog een linksback en een spits moet hebben, dus haalt hij Atouba en Pantelic. Geloof allebei transfervrij, dat is in elk geval nog iets, maar wel royale contracten denk ik zo. Blijken ze allebei niet goed genoeg te zijn, komen er ineens geruchten over Braafheid en een Hongaarse spits, Rudolf. Moet toch niet gekker worden. Op naar de 100 contractspelers!
Ik zie hem al helemaal voor me, gewoon eenzaam in z'n kamer met platen en cd collectie, met zo'n grote koptelefoon op z'n hoofdquote:Op maandag 1 februari 2010 11:50 schreef DrDentz het volgende:
Een sobere verjaardag. Johan heeft gisteren maar een column geschreven, want veel vrienden heeft hij na 44 seizoenen in het profvoetbal toch niet over gehouden.
Typische Johancolumn met geniale passages:quote:Op maandag 1 februari 2010 11:50 schreef DrDentz het volgende:
Een sobere verjaardag. Johan heeft gisteren maar een column geschreven, want veel vrienden heeft hij na 44 seizoenen in het profvoetbal toch niet over gehouden.
quote:'Uw dochter uit Comayagua in Honduras is naar u op zoek. Als linksback van Veendam heeft u begin jaren zeventig ooit een gepassioneerde nacht met haar moeder doorgebracht in Hotel Veenlust. U bent intussen grootvader van zeven kleinkinderen en uw oudste kleinkind is zwanger. Ze willen allemaal dolgraag kennis maken met opa.'
20.30quote:Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef Sinnie het volgende:
Ik ga vanavond in ieder geval weer kijken, half 10 toch?
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef Sinnie het volgende:
Ik ga vanavond in ieder geval weer kijken, half 10 toch?
Half 9 danquote:
That does not make sense. http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_150882/quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Half 9 dan
Kijk het nooit zovaak omdat ik normaal altijd moe van werk ben en dan in slaap val tegen die tijd. Maar vandaag was ik vrij ivm Feyenoord - Ajax en zal ik het dus wel kunnen volhouden. Vergeef mijn onwetendheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |