quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik vind het mooi namen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, wat een verschrikkelijke namen. Dat vind jij zelf ook.
Mooie TT.
Haha...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
TM, kijk wat ik vandaag heb ontvangen.
[ afbeelding ]
Hij is alleen fucking klein (hij lijkt groot), daarvoor al die moeite gedaan.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha...Ik dacht dat het echt een muurvullend iets zou worden. Maar dit is ook mooi.
Het was voor je ouders, toch? Wat vonden ze ervan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dacht ik ook.![]()
Het is volgens mij 25 cm bij 20 cm.
Klein maar mooi.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het was voor je ouders, toch? Wat vonden ze ervan?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
De juiste emoticon om mijn gevoel uit te drukken ontbreekt hier..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar '''' kan soms ook dodelijk zijn.
![]()
Doen. Licht of donkerblond?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef SatinCare het volgende:
Zel ik wil mijn haar blond vervendenk je dat het zou staan?
Jij bent een man en kan hier niet over mee praten..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Natuurlijke haarkleur is toch mooier?
Het gaat helemaal goedkomen met jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had m'n herkansing heel mooi ergens op m'n kamer verstopt.. om m niet kwijt te raken en nu ben ik m kwijt![]()
dat verdient een:![]()
en die ene die zichzelf tegen zn kop slaat.
Ik ga een 7,8 herkansen dus geen probleem.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen met jou.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent een man en kan hier niet over mee praten..
Ik wil het zo : http://l.yimg.com/img.tv.(...)7_20070806104725.jpgquote:
Ja maar een beetje verandering kan geen kwaadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Natuurlijke haarkleur is toch mooier?
dan ga je om de paar weken zo bruine uitgroei zien is lelijk, dus ik ga verschillende tintjes doen zodat dat niet zo erg op gaat vallen:Pquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
Weetje Kris, verf je haren lichtblond. Het valt mij op dat lichtblond heel mooi staat bij mensen met een bleke huidskleur en stijl haar, ook al hebben ze van zichzelf een donkere haarkleur.
Doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:48 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik wil het zo : http://l.yimg.com/img.tv.(...)7_20070806104725.jpg
Tja, dat wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:50 schreef SatinCare het volgende:
[..]
dan ga je om de paar weken zo bruine uitgroei zien is lelijk, dus ik ga verschillende tintjes doen zodat dat niet zo erg op gaat vallen:P
Hahaha. Vrijdag is helemaal niet zo lang.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:52 schreef SatinCare het volgende:
Ik las gisteren ergens : de beste manier om over je relatie heen te komen is een metamorfosegelijk afspraak gemaakt bij kapper, maar moet wel tot vrijdag wachten
Of course! Met een gepaste kleur is het helemaal goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:49 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja maar een beetje verandering kan geen kwaad
Nee normaal gesproken zou ik het geen probleem vinden, maar wil het nu zo snel mogelijk doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha. Vrijdag is helemaal niet zo lang.
Hoe kort ga je het laten knippen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:54 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee normaal gesproken zou ik het geen probleem vinden, maar wil het nu zo snel mogelijk doen![]()
Mijn haar is ook echt way te lang geworden, echt halverwege mijn rug is het nu.
Agh ja als het niet mooi is ben ik binnen een dag weer brunettequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of course! Met een gepaste kleur is het helemaal goed.
denk tot net onder mijn schouders en dan veel laagjes erin, wou eerst ook pony doen maar weet niet hoe dat zou zijn met die kleur.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kort ga je het laten knippen?
Hmm. Ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:56 schreef SatinCare het volgende:
[..]
denk tot net onder mijn schouders en dan veel laagjes erin, wou eerst ook pony doen maar weet niet hoe dat zou zijn met die kleur.
Ik zal foto postenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Ik ga nou slapen, mijn internet doet zo sloom, vet irritant. Trusten alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |