quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik vind het mooi namen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, wat een verschrikkelijke namen. Dat vind jij zelf ook.
Mooie TT.
Haha...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
TM, kijk wat ik vandaag heb ontvangen.
[ afbeelding ]
Hij is alleen fucking klein (hij lijkt groot), daarvoor al die moeite gedaan.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha...Ik dacht dat het echt een muurvullend iets zou worden. Maar dit is ook mooi.
Het was voor je ouders, toch? Wat vonden ze ervan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dacht ik ook.![]()
Het is volgens mij 25 cm bij 20 cm.
Klein maar mooi.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het was voor je ouders, toch? Wat vonden ze ervan?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
De juiste emoticon om mijn gevoel uit te drukken ontbreekt hier..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar '''' kan soms ook dodelijk zijn.
![]()
Doen. Licht of donkerblond?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef SatinCare het volgende:
Zel ik wil mijn haar blond vervendenk je dat het zou staan?
Jij bent een man en kan hier niet over mee praten..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Natuurlijke haarkleur is toch mooier?
Het gaat helemaal goedkomen met jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had m'n herkansing heel mooi ergens op m'n kamer verstopt.. om m niet kwijt te raken en nu ben ik m kwijt![]()
dat verdient een:![]()
en die ene die zichzelf tegen zn kop slaat.
Ik ga een 7,8 herkansen dus geen probleem.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen met jou.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent een man en kan hier niet over mee praten..
Ik wil het zo : http://l.yimg.com/img.tv.(...)7_20070806104725.jpgquote:
Ja maar een beetje verandering kan geen kwaadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Natuurlijke haarkleur is toch mooier?
dan ga je om de paar weken zo bruine uitgroei zien is lelijk, dus ik ga verschillende tintjes doen zodat dat niet zo erg op gaat vallen:Pquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
Weetje Kris, verf je haren lichtblond. Het valt mij op dat lichtblond heel mooi staat bij mensen met een bleke huidskleur en stijl haar, ook al hebben ze van zichzelf een donkere haarkleur.
Doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:48 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik wil het zo : http://l.yimg.com/img.tv.(...)7_20070806104725.jpg
Tja, dat wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:50 schreef SatinCare het volgende:
[..]
dan ga je om de paar weken zo bruine uitgroei zien is lelijk, dus ik ga verschillende tintjes doen zodat dat niet zo erg op gaat vallen:P
Hahaha. Vrijdag is helemaal niet zo lang.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:52 schreef SatinCare het volgende:
Ik las gisteren ergens : de beste manier om over je relatie heen te komen is een metamorfosegelijk afspraak gemaakt bij kapper, maar moet wel tot vrijdag wachten
Of course! Met een gepaste kleur is het helemaal goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:49 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja maar een beetje verandering kan geen kwaad
Nee normaal gesproken zou ik het geen probleem vinden, maar wil het nu zo snel mogelijk doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha. Vrijdag is helemaal niet zo lang.
Hoe kort ga je het laten knippen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:54 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee normaal gesproken zou ik het geen probleem vinden, maar wil het nu zo snel mogelijk doen![]()
Mijn haar is ook echt way te lang geworden, echt halverwege mijn rug is het nu.
Agh ja als het niet mooi is ben ik binnen een dag weer brunettequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of course! Met een gepaste kleur is het helemaal goed.
denk tot net onder mijn schouders en dan veel laagjes erin, wou eerst ook pony doen maar weet niet hoe dat zou zijn met die kleur.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kort ga je het laten knippen?
Hmm. Ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:56 schreef SatinCare het volgende:
[..]
denk tot net onder mijn schouders en dan veel laagjes erin, wou eerst ook pony doen maar weet niet hoe dat zou zijn met die kleur.
Ik zal foto postenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Ik ga nou slapen, mijn internet doet zo sloom, vet irritant. Trusten alvast.
Trusten! Ik doe m'n computer ook 'ns dicht. Bye!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Ik ga nou slapen, mijn internet doet zo sloom, vet irritant. Trusten alvast.
Ja of gewoon zomer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef Rookert het volgende:
Het mag wel weer lente worden eigenlijk
Vliegenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee dat klopt.Moest er wel 'even' voor in de auto zitten.
Goed puntquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ik wil dat het 20+ graden wordt.
Waarheen trouwens?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:29 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee joh, wij gaan er altijd met onze auto heen.Veel handiger.
Ons 2de thuis; italië.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarheen trouwens?Het is wel relaxed om waar je bent een auto te hebben ja, maar Ryanair is soms stuk goedkoper
Ahh relaxedquote:
Oh ja wij hebben daar geen huis hoor, maar de ene kant van m'n fam. is Italiaans, vandaar. Oktober zijn we in Toscane geweest in Montecatini Terme, en dit jaar gaan we naar een plaatsje in de provincie Latina, regio Lazio.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ahh relaxedWaar ongeveer? Ik zat in vriend zijn ouders' 2e huis bij het Gardameer deze zomer, heerlijk
Ah heerlijk lijkt me datquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh ja wij hebben daar geen huis hoor, maar de ene kant van m'n fam. is Italiaans, vandaar. Oktober zijn we in Toscane geweest in Montecatini Terme, en dit jaar gaan we naar een plaatsje in de provincie Latina, regio Lazio.![]()
Verder hebben we wel 2 huizen in het zuiden van Frankrijk (12 uur rijden, 2 uur rijden van de Spaanse kust vandaan). Maar daar ga ik in Mei weer heen, even een weekje er tussen uit.
20,-?!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah heerlijk lijkt me datBij die vriend kunnen ze voor 20 euro een ticket boeken bij Ryanair, huren ze een auto bij het vliegveld en zijn ze dus in 6 uur van deur tot deur bij hun huisje in Tignale
Lijkt me ook wel wat...
Je kan er lekker bijna altijd naartoe gaan als je wilt, lekker makkelijk
Ja, alleen handbagage van 10kg dan, daar red je het wel mee voor een weekje, zeker als je kan wassen enzo daarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:59 schreef maartjeh het volgende:
[..]
20,-?!Echt niet normaal. Zeker doen als je die kans krijgt!
Ja zeker.Ga een weekje met m'n vader.
Ja precies, scheelt echt hoor. Drank is daar goedkoop, en ze hebben daar drank die ze hier niet hebben. Heb in mijn kast ook nog cava en sambucca staan, drink alleen geen sambucca.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, alleen handbagage van 10kg dan, daar red je het wel mee voor een weekje, zeker als je kan wassen enzo daarVan de zomer hoop ik weer te mogen, heel relaxed
Vet goedkoop ook alles daar omdat het niet zo heel toeristisch is, je hebt al pizza + drankje voor 5,50 in een restaurant
Fles sambuca voor 4,70
![]()
Lekker joh
Hahaha, lekker scoren daarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja precies, scheelt echt hoor. Drank is daar goedkoop, en ze hebben daar drank die ze hier niet hebben. Heb in mijn kast ook nog cava en sambucca staan, drink alleen geen sambucca.
[ afbeelding ]
Onze kofferbak toen
En kleding neem ik nooit veel mee als we gaan. Koop daar altijd heeeel veel kleding. Afgelopen keer zelfs een extra koffer moeten kopen daar.![]()
Weet je wat pas lekker is? Limoncello met cassis, appelsap en jus 'd orange. Zo leren ze kinderen limoncello drinken, alleen je word er een partij zat van als je niet oppast.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hahaha, lekker scoren daarIk vind sambuca wel lekker hoor, gewoon niet zoveel nemen. Limoncello is ook heerlijk
. Als je er steeds van nipt en beetje spoelt door je mond proef je niet eens alcohol, maar gewoon lichtzoete citroen
Heb van de zomer een hele foute limoncellofles gekocht in de vorm van een cello met een kraantje
12 euro voor een halve liter, maar krijg je wel een mooie fles dus, in Nederland beginnen ze vanaf 16 euro met een normale fles
Proef je er dan nog wel íets van?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Weet je wat pas lekker is? Limoncello met cassis, appelsap en jus 'd orange. Zo leren ze kinderen limoncello drinken, alleen je word er een partij zat van als je niet oppast.![]()
Ja in Nederland is het echt heel duur. Maar hier wordt het ook niet gedronken als iets normaals. Wij zijn gewend het na het eten te drinken, omdat het goed is voor de spijsvertering.
Ja zeker. Je moet een longdrinkglas pakken. Voor de helft vullen met likeur, de rest bijvullen met cassis, appelsap en jus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Proef je er dan nog wel íets van?Ben niet zo'n heel grote fan van mixdingen, als je niet tegen alcoholsmaak kan moet je het eigenlijk ook niet drinken
![]()
Jullie drinken het elke avond? Gezellig
Die voel je wel aankomen na 2 glazen ja.. Misschien eens proberen van de zomer. Toen we in de zomer daar waren vroeg een vriend zo van "wie wil er een baco (quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja zeker. Je moet een longdrinkglas pakken. Voor de helft vullen met likeur, de rest bijvullen met cassis, appelsap en jus.![]()
Niet echt élke avond hoor, maar vaak wel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die voel je wel aankomen na 2 glazen ja.. Misschien eens proberen van de zomer. Toen we in de zomer daar waren vroeg een vriend zo van "wie wil er een baco ()?" Had ie allemaal glazen met bacardi gevuld, hadden we geen cola meer
2 dagen lang heeft die zooi in de koelkast gestaan, wou je 's ochtends melk (melk
) pakken, kwam een gigantisch bacardilucht je tegemoet
![]()
Bacardi is voor de rest ook te ranzig voor woorden, net als campari![]()
Wel relaxed, maar ik heb het het liefst met mooi weer 's avonds met uitzicht op een meer 400 meter onder je..
Haha, heb er weer zin in hoor, vakantiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja precies haha. Hee ik moet er vandoor, werken.
Slaapt iedereen nog trouwens ofzo?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:36 schreef SatinCare het volgende:
Je hebt gelijk, Herman is ook schattig![]()
[ afbeelding ]
We stelen hun banen, vrouwen, huizen ,kinderen en autoradio'squote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef Slayage het volgende:
geen turk te bekennen in het turken topic
altijd doen wat je niet laten kan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
We stelen hun banen, vrouwen, huizen ,kinderen en autoradio's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |