daar zijn avonden juist bijzonder geschikt voor. Op kantoor heb ik er nooit tijd voor.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:34 schreef Xilantof het volgende:
Toch een aparte avondbezigheid... Het onderzoeksrapport van de stagiair beoordelen...
Voor een stagiere maak ik een uitzondering. En ook moet ik nog wel eens wat administratie doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:Avonden zijn voor jezelf en niet voor de baas.
En ikke voor de wedstrijd, maar ik kom er niet uitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
En maar even foto's aan het uitzoeken voor de klant, pfrt. Ik heb een zwak voor zwart wit.
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ikke voor de wedstrijd, maar ik kom er niet uit![]()
Gnavond iedereen
Gewoon, de maandwedstrijd.quote:
Als ik zo zou redeneren zou ik heel gauw geen baan hebben denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Avonden zijn voor jezelf en niet voor de baas.
Fraaiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon, de maandwedstrijd.
Wat een klus zeg, maar ik ben eruit, en heb ingezonden.
[ afbeelding ]
Idem. Hoeren zijn we.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik zo zou redeneren zou ik heel gauw geen baan hebben denk ikGelukkig is de baas dan ook wel weer zo flexibel dat als ik eens een middagje eerder weg moet, dat dat dan ook gewoon kan
Ja. We worden genaaid aan alle kanten en we krijgen er nog voor betaald ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Idem. Hoeren zijn we.
Anyway, koffie!
Mwah, ik verdien meer dan dat ik krijg hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. We worden genaaid aan alle kanten en we krijgen er nog voor betaald ook
Ik denk dat dat op de meeste van toepassing is, een enkele uitzondering daar gelaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, ik verdien meer dan dat ik krijg hoor.
Dan word je dus ook daarmee genaaidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, ik verdien meer dan dat ik krijg hoor.
Doe eens wild!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Cryothic het volgende:
Toch jammer dat je niet opeens de wereld op pauze kan zetten, om een foto te maken.
Rij je op de snelweg, heb je op de weg van dat rond waaiende stuifsneeuw, of strooizout, geen idee eigenlijk.
Dat zag er wel heel vet uit.
Maar ja, om nou de auto op de vluchtstrook te gooien, en midden op de A7 te gaan staan... liever niet.
Hoe lang nog ongeveer, denk je? En fotograferen: zelf achter de camera, of juist er voor?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Alweer een paar uurtjes aan het leren, zometeen tentamen 2
Morgen gelukkig het laatste tentamen en dan weer verder met opdrachten
Ooit krijg ik weer tijd om te fotograferen
Beidequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe lang nog ongeveer, denk je? En fotograferen: zelf achter de camera, of juist er voor?
Ja, maar ik ben te laatquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:58 schreef ElizabethR het volgende:
want dan is ie eindelijk afgestudeerd!!!
Hahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:40 schreef RonaldV het volgende:
Een van de betere Nikki and John grappen: Mentos en Diet-Coke.
Jep , ik heb ff niks te doen
Wat hij zegtquote:
Waarom denk je dat ik niks te doen had?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegtZeg Ronald, moet jij niet gewoon je poot omhoog gaan houden?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Eindelijk kan het grote geld binnenkomen dan
Nieuwe objectieven, nieuwe cam
Vanwege het feit dat Option Explicit een option is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:43 schreef Netsplitter het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik een schijthekel heb aan VB.
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat Option Explicit een option is?
Weet je zeker welk account gebruikt wordt om de txt uit te lezen? Niet dat een of ander obscuur windows account gebruikt wordt wat inderdaad daar geen toegang toe heeft?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
we hebben hier een docje wat info haalt uit een txt maar ik blijf de melding access denied krijgen terwijl diegene full control heeft op de betreffende folder daar die txt in staat.
Het betreffende account is het user account en dat heeft rechten om daar te schrijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Weet je zeker welk account gebruikt wordt om de txt uit te lezen? Niet dat een of ander obscuur windows account gebruikt wordt wat inderdaad daar geen toegang toe heeft?
Lijkt me wel. Ik heb redelijk wat kennis van ASP en daar gebruikten we Server.MapPath om een unc pad te achterhalen, werkte goed als de IIS user maar rechten had op de map waar je mee aan de gang ging.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het betreffende account is het user account en dat heeft rechten om daar te schrijven.
VB kan toch gewoon overweg met unc paden??
dat hoort VB wel te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het betreffende account is het user account en dat heeft rechten om daar te schrijven.
VB kan toch gewoon overweg met unc paden??
Yups..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn weer bij de programmeerafdeling aangekomen zie ik
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Cryothic het volgende:
Toch jammer dat je niet opeens de wereld op pauze kan zetten, om een foto te maken.
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
gewoon kunnen slapen zonder dat het van je tijd afgaat
Haat/liefde, typisch voor VB.quote:
Valt wel mee, gewoon je eigen normen hanterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Haat/liefde, typisch voor VB.
Je kunt er heel goed mee programmeren. Echter is het niet makkelijk om EN je doel te bereiken EN de code volgens bepaalde normen te bouwen.
Weet je wel zeker dat het anti-vries is? Dat spul bevriest namelijk niet zo heel snel. En het zal je nog verbazen hoeveel mensen insectenverwijderaar voor de zomermaandan aanzien voor anti-vriesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Chanty het volgende:
t was trouwens zo koud vanochtend dat zelfs mijn ruitenwisservloeistof met antivries bevroren was
Ja lieve schat, ik ben dan wel een vrouw, maar ik ben niet achterlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het anti-vries is? Dat spul bevriest namelijk niet zo heel snel. En het zal je nog verbazen hoeveel mensen insectenverwijderaar voor de zomermaandan aanzien voor anti-vries
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Chanty het volgende:
t was trouwens zo koud vanochtend dat zelfs mijn ruitenwisservloeistof zonder antivries bevroren was
Heb je in de tussentijd je ruitenwisser gebruikt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lieve schat, ik ben dan wel een vrouw, maar ik ben niet achterlijkIk heb het een paar weken geleden bij het tankstation gekocht en er stond in grote letters anti-vries op
Zou even moeten nakijken of het nou tot -12 of -20 was. Waarschijnlijk was het alleen in de leiding bevroren. Feit was dat ik de vloeistof pas weer kon gebruiken nadat is 20 minuten onderweg was.
Je zult mij niet horen beweren dat vrouwen achterlijk zijn. De laatste twee met bevroren ruitensproeiers die ik tegenkwam waren mannen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lieve schat, ik ben dan wel een vrouw, maar ik ben niet achterlijkIk heb het een paar weken geleden bij het tankstation gekocht en er stond in grote letters anti-vries op
Zou even moeten nakijken of het nou tot -12 of -20 was. Waarschijnlijk was het alleen in de leiding bevroren. Feit was dat ik de vloeistof pas weer kon gebruiken nadat is 20 minuten onderweg was.
Alfaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kreeg wel m'n deur open, maar niet meer dicht.
Kreng wilde niet meer in het slot vallen vanwege de kou vermoed ik.
Ik kreeg 1 ruitenwisser niet los... eerst de oudste naar school gereden, en daar nog een keer geprobeerd, en toen ging het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Chanty het volgende:
t was trouwens zo koud vanochtend dat zelfs mijn ruitenwisservloeistof met antivries bevroren was
Ik script (op javascript naquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Scripten zal nooit mijn ding worden vrees ik en daar heb ik lang geleden vrede mee gesloten.
ASP is ook scriptenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:09 schreef Cryothic het volgende:
Ik script (op javascript na) ook niks hoor... maar ASP is gebasseerd op VBScript, vandaar.
Knap beroerd, want de foto's van Sarabi en polariteit staan niet in het wedstrijdtopic!! En daar is pas een paar keer wat van gezegd hoor.quote:
Dat was ie nu ook weer niet waard hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Knap beroerd, want de foto's van Sarabi en polariteit staan niet in het wedstrijdtopic!! En daar is pas een paar keer wat van gezegd hoor.
Ik geef zowel Polariteit als Sarabi 5 punten ieder, zonder een foto gezien te hebben
Laten we het anders doen: jij geeft de een 5 en de ander 4, en ik doe het andersom. Als geldige stem tellen de punten tenminste mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Knap beroerd, want de foto's van Sarabi en polariteit staan niet in het wedstrijdtopic!! En daar is pas een paar keer wat van gezegd hoor.
Ik geef zowel Polariteit als Sarabi 5 punten ieder, zonder een foto gezien te hebben
Ik gebruik mijn wissers en spray zowat elke keer als ik in de auto zit (iets met schijtende vogelsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb je in de tussentijd je ruitenwisser gebruikt?
Ah, briljant idee! Ik ga het even wijzigenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we het anders doen: jij geeft de een 5 en de ander 4, en ik doe het andersom. Als geldige stem tellen de punten tenminste mee.
Hoeveel heb je het verdunt, tenzij je in Noorwegen woont lijkt dat me sterk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Chanty het volgende:
Ik heb niks verdund, ik heb het vanuit de fles linea recta in het daarvoor bestemde vat gekieperdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je het verdunt, tenzij je in Noorwegen woont lijkt dat me sterk.
Wat wel kan is dat er water op het sproeiding is gekomen en dat dat bevroren is.
Nee hoor, je hebt verschillende degradaties, die van mij is -12 of -20, zal het morgen even nakijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef Erasmo het volgende:
Antivries blijft tot -50 vloeibaar hoor
Nee idd, ik heb gedroomdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef Erasmo het volgende:
De vloeistof bevriest niet, tenzij je antivries voor de motor hebt gekocht.
Dacht op een gegeven moment even dat ik na een paar keer m'n deur in m'n hand zou houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn wissers en spray zowat elke keer als ik in de auto zit (iets met schijtende vogels)
@ NS: ik moest even flink aan mijn deur gaan hangen voor hij open ging
Nachtmerries!!quote:
Dat was ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, het is een Alfa en ik ben er trots op.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was ikEn toen ik het vertelde aan mijn collega moest ik nog veel harder lachen
Die heeft twee oude Alfa 64's gehad en had hetzelfde probleem
En dan naar huis rijden waarbij de deur mbv een spin vast zit
LOL, stoere replyquote:
Krijg je bubbels op je voorruit, aansteker erbij en dan vliegen ze in de hensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef fFarl het volgende:
[..]
LOL, stoere reply![]()
Nee hoor, heb het ook vaak gehad. Effe kijken, ja gisteren nog
Het zou kunnen zijn dat de antivries zelf verdampt oid en het water bevriest, of zoals ik hierboven al las is er wat ijs vermengd geraakt in de sproeikop. Bij mij zijn de sproeikoppen verwarmd, dus dat lost zichzelf snel op.
Ik las trouwens ergens een interessante tip die ik straks eens ga proberen:
U kunt ook zelf antivries voor de ruitensproeier van uw auto maken. Meng hiervoor een liter spiritus met een kopje water en twee eetlepels afwasmiddel.Dit mengsel blijft vloeibaar tot een temperatuur van -37 graden.
Camera mee en je hebt zeer gave actie foto's.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Krijg je bubbels op je voorruit, aansteker erbij en dan vliegen ze in de hensAls dat niet anti-vries is...
Niks mis met een Alfa btw, een van onze vrienden heeft een Alfa Spider, toch een leuk dingetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dacht op een gegeven moment even dat ik na een paar keer m'n deur in m'n hand zou houden.
Voor de grapjassen hierboven ergens:
Ja, het is een Alfa en ik ben er trots op.![]()
Alfa's hebben een fraai designquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef ElizabethR het volgende:
Niks mis met een Alfa btw, een van onze vrienden heeft een Alfa Spider, toch een leuk dingetje.
Wij hebben er ook een gehad, maar die is er toch uitgevlogen toen bleek dat met name het electrische circuit van Alfa's vaak te wensen overlaat
Oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Godsamme!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik heb vandaag de kou maar eens getrotseerd en ben een rondje gaan fietsen![]()
Een mens moet toch wat doen.
Even naar de vuurtoren op Marken.
Foto is te groot voor Fok dus maar even een linkje.
Klik
De vuurtoren staat er leuk bijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Klik
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Klik
Bedankt voor de suggestie. Ik ga ermee aan de slagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Camera mee en je hebt zeer gave actie foto's.
Voor eigen risico, of dat van NS?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef fFarl het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie. Ik ga ermee aan de slag
I needed thatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef ElizabethR het volgende:
Chanty, je hebt email, kun je eens goed lachen!!!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef Kremers het volgende:
Hmm, ik wil de HDD van mijn macbook vervangen maar daar heb ik een Torx T8 voor nodig, verkopen ze die dingen ook bij de hema? Beetje onzin om een schroevendraaier via het internet te bestellen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef Puala het volgende:ik heb vanavond een kleine 3 uur gedaan over een reis waar ik normaal een goed uur over reis. En ik heb 40 (ja 40 !! ) minuten op een perron gestaan bij -10 wat aanvoelde als -15. En ik vind het absurd dat de NS (als in vorm van Nederlandse Spoorwegen, niet onze Loek) de verwarmde ruimtes met dit weer durft af te sluiten.
Oh, en mijn linker grote teen begint na +- een uur weer gevoel te krijgen.
Pre-koffie-dyslexie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Oeh tof! Tandjes poetsen met de voetjes..quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:34 schreef Cryothic het volgende:
Mogguh.
Vanmorge bij het tankstation even de ABS onvrijwillig kunnen testen. Wegrijden na het tanken, even remmen voor we de weg weer oprijden, en hobbel de hobbel... daar ging de ABS.
En hoeveel auto's ik niet met minimaal 1 wiel stil heb zien remmen vanmorgen. Blij dat ik het zelf niet zie gebeuren bij m'n eigen auto
Valt wel mee hoor. De overige delen kom je zo bij met een philips schroevendraaier. Die kun je overal halen. HDD heb ik er al uitgehaald, maar er zit een speciale casing omheen die met torx schroef vast zit, die moet op de nieuwe HDD komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Leuk he... Macs
Je hebt al speciale tools nodig om hem open te schroeven
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef Kremers het volgende:
En loop liever te klooien met wat schroefjes dan dat ik op een Windows gedrocht moet werken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef RonaldV het volgende:
Uitparkeren op een vrijwel lege parkeerplaats. Het zal wel...
... voor de eerste koffie zijn geweest?
En Windows is voor IT nerds....quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Groot gelijk
Al die domme Mac-gebruikers....die moet je niet op Windows willen hebben. Snappen ze helemaal niets van
Nee, die "gebruiken" Linux.quote:
Mogguh, ik werd wakker van een tractor die voor m'n huis stil ging staan met ronkende motor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:37 schreef fFarl het volgende:
Mogguh. Me net in de file ricgting rdam geworpen. Kijken of ik dr over twee uur ben.
Niks mis met Windows.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef Kremers het volgende:
Linux is leuk voor een firewall/router
En ik weet wel wat van Windows hoor, ik heb bij een bedrijf van 200 mensen de overgang van NT naar 2000 aan de gerbuikersant geregeld en heb 3jaar een IT studie gevolgd. Blij dat ik dat niet meer doe zeg....
quote:
Dat dusquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguh, ik werd wakker van een tractor die voor m'n huis stil ging staan met ronkende motor.![]()
Maar goed, dan hebben nummer 1 van de drie voertuigen die hier vandaag waarschijnlijk voorbij zullen komen alvast maar gehad.
En dan nu koffie en werken!
"Soms is de tractor rood, soms is ie groen.... Bij ElizabethR voor de deur is altijd wat te doen."quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mogguh, ik werd wakker van een tractor die voor m'n huis stil ging staan met ronkende motor.![]()
Maar goed, dan hebben nummer 1 van de drie voertuigen die hier vandaag waarschijnlijk voorbij zullen komen alvast maar gehad.
En dan nu koffie en werken!
Dank uquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Godsamme!!!!!!!
Wat een knettermooie foto!!!!
quote:
Ook maar net hé. Echt 2 minuutjes eerder en het was nog morgenquote:
Als je nu eens niet alleen rondschiet maar duidelijk leert keuzes maken over compositie/belichting/sluitertijd en zorgvuldigheid aanleert dan wordt het nog wel een keer wat denk ik. En dat is positief bedoeld hoor!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef Cryothic het volgende:
Hoe lang duurd t voordat je vertrouwen krijgt in je eigen foto's?
Net ff wat rondgeschoten in de pauze. Maar ik vrees dat het allemaal toch wel tegen valt.
Je bent zelf je ergste criticus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef Cryothic het volgende:
Hoe lang duurd t voordat je vertrouwen krijgt in je eigen foto's?
Net ff wat rondgeschoten in de pauze. Maar ik vrees dat het allemaal toch wel tegen valt.
Klopt, dat heb ik dus ook altijdquote:
Ja, als fotograaf moet je zorgen dat je bekend wordt van een of ander baggerprogramma op TV, dan hoef je namelijk niet uitzonderlijk te presteren om woekerprijzen voor je foto's te kunnen vragen, want dan wil het klootjesvolk ze toch wel kopen, omdat ze van die 'beroemdheid' zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dit zijn pas prijzen voor een foto: http://www.studionb.com/catalog/detail.php?&products_id=94
Dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je nu eens niet alleen rondschiet maar duidelijk leert keuzes maken over compositie/belichting/sluitertijd en zorgvuldigheid aanleert dan wordt het nog wel een keer wat denk ik. En dat is positief bedoeld hoor!!
En dit ookquote:
Hmmm...dan val ik nog meequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik dus ook altijdJe hebt wat ervaring nodig om te kunnen beoordelen of een foto goed of slecht is.
Dit zijn pas prijzen voor een foto: http://www.studionb.com/catalog/detail.php?&products_id=94
Mijn god, 1000 dollar voor een overbelichte foto.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik dus ook altijdJe hebt wat ervaring nodig om te kunnen beoordelen of een foto goed of slecht is.
Ja maar, ..... dat is kunst ja!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mijn god, 1000 dollar voor een overbelichte foto.
Waar is-ie overbelicht dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tja, het is volgens mij vooral dat ik de basis wel begrijp (effect van diafragma & sluitertijd, regel van derden, regel van diagonalen)... maar het in de praktijk toepassen lukt volgens mij nog niet echt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je nu eens niet alleen rondschiet maar duidelijk leert keuzes maken over compositie/belichting/sluitertijd en zorgvuldigheid aanleert dan wordt het nog wel een keer wat denk ik. En dat is positief bedoeld hoor!!
Overbelicht waar? Ik zie een klein beetje uitgebeten wit in een wolk maar dat zie je op een afdruk niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer ik een foto zie ter waarde van 1000 dollar en ik zie een uitgebeten stuk wit boven een berg dan koop ik 'm per definitie niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Overbelicht waar? Ik zie een klein beetje uitgebeten wit in een wolk maar dat zie je op een afdruk niet.
Ik dacht al, die naam komt me zo bekend voor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:55 schreef Kremers het volgende:
Het is de naam waar je voor betaalt heNigel Barker, ook wel bekend van America's Next Top Model. Het is net zoiets als merkkleding.
Ah check, goede oplossing lijkt mequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:53 schreef Kremers het volgende:
Die heb ik al voor backup doeleindenIk geef de voorkeur aan foto's opslaan op de interne HDD. Daarnaast is de huidige 5400RPM, mijn nieuwe 7200RPM dus dat scheelt ook meteen weer in snelheid
Mijn huidige interne wordt dan een extra backup die ik in een 2.5" behuizing stop, die plaats ik dan ergens anders zoda ik altijd op een andere plek nog een backup heb liggen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef Chanty het volgende:
Verder op het werk de strijd aan gegaan met een fruitvliegjes plaagMet stofzuiger ben ik honderden fruitvliegjes bruut te lijf gegaan. Ik heb gewonnen
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef Chanty het volgende:
Verder op het werk de strijd aan gegaan met een fruitvliegjes plaagMet stofzuiger ben ik honderden fruitvliegjes bruut te lijf gegaan. Ik heb gewonnen
Welnee... gewoon nog even twee weken in de kast laten staanquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Ik heb zo de schurft aan fruitvliegjes!!!
Vergeet je niet de stofzuigerzak te legen of vernieuwen???
Denk dat die beesten wel gestikt zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Ik heb zo de schurft aan fruitvliegjes!!!
Vergeet je niet de stofzuigerzak te legen of vernieuwen???
Erggg tof, maar groot is ie tofferquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
Nou voor degene die geen zin hadden in het linkje hier de foto in Fok formaat
[ afbeelding ]
Dat formaat van Fok is echt bagger.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Erggg tof, maar groot is ie tofferConclusie: fokformaat zuigt
Fokken met een telefoon gebeurd wel steeds vaker en dan is een grote foto ook reteirritant.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat formaat van Fok is echt bagger.
Wie zit er nu nog met een telefoon modem op internet?
Volgens mij heeft 99% een breedband verbinding.
Dus eigenlijk mag het formaat ook wel wat opgeschroefd worden.
Pas op, voor je het weet post de baas een fotootje van een LP.quote:
Ondanks dat we hier gewoon modern internet hebben, merk ik wel dat het laden van een pagina soms lang duurt als er wat mensen foto's fullsize gepost hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat formaat van Fok is echt bagger.
Wie zit er nu nog met een telefoon modem op internet?
Volgens mij heeft 99% een breedband verbinding.
Dus eigenlijk mag het formaat ook wel wat opgeschroefd worden.
Mwah. Er zijn gewoon foto(forum)sites daar kun je foto's tot 60MB uploaden hoor, maar die vormen zelf een foto om tot een thumb van een goeie 1024 pixels breed. Dat is voor eenieder toch wel te behappen dacht ik zo. 600 Pixels is gewoon stenen tijdperk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ondanks dat we hier gewoon modern internet hebben, merk ik wel dat het laden van een pagina soms lang duurt als er wat mensen foto's fullsize gepost hebbenMaar met een formaat van 900 px zou t ook prima moeten kunnen. Maarja.... op zich begrijpelijk dat er in een fotografieforum limieten worden gesteld
Bananenijsquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
Nou voor degene die geen zin hadden in het linkje hier de foto in Fok formaat
[ afbeelding ]
Leef je uit maar denk dat je dan beter in FB kan gaan zitten.quote:
quote:
Done, kom je knokken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leef je uit maar denk dat je dan beter in FB kan gaan zitten.
FF loeren.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:34 schreef Puala het volgende:
Haat aan ex-stage-collega's die niets te doen hebben en fok afstruinen voor mijn postsBij deze dus, HAI
![]()
En euh, camera mocht niet in de klas
In de klas moet je studerenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:34 schreef Puala het volgende:
Haat aan ex-stage-collega's die niets te doen hebben en fok afstruinen voor mijn postsBij deze dus, HAI
![]()
En euh, camera mocht niet in de klas
Wat is er met opletten gebeurd??quote:
Studeren, opletten, één pot natquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er met opletten gebeurd??
Gewoon accepteren..quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
Acceptatietest gefaald. En het was niet eens MIJN schuld deze keer
.
Zat eraan te komen dus het was geen verrassing, had me er ook al wel een beetje bij neergelegdquote:
Fokken met je telefoonquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fokken met een telefoon gebeurd wel steeds vaker en dan is een grote foto ook reteirritant.
Klopt, maar het vervelende is dat het allemaal wordt aangepast aan de grootste foto die er op dat moment staat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Fokken met je telefoon![]()
Maar dan heb je ook aan 100*100 pixels bijna genoeg.
Btw de gemiddelde verbinding met je phone is tegenwoordig al vele malen sneller dan het oude piep piep kraak modem
n'avond!quote:
True! Zo gaat het hier ookquote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
daar zijn avonden juist bijzonder geschikt voor. Op kantoor heb ik er nooit tijd voor.
Allez-vous!
Er is vast iemand hoger in de voedselketen met minder IT-kennis die de restrisico's wil accepterenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zat eraan te komen dus het was geen verrassing, had me er ook al wel een beetje bij neergelegd. Maar 't blijft kut.
Leuk hequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef Marc H het volgende:
Welke TV?
Ik weet er alles van.... Een maandje geleden ook een nieuwe tv met wat audiospul erbij gekocht. Sommige dingen moet ik nog steeds finetunen.
Afgelopen zaterdag een HTPC erbij gebouwd, nu nog in een tijdelijke kast, omdat ik nergens een fatsoenlijke HTPC kast kon vinden die ik gelijk mee kon nemen. PC nummer vier in mijn huis, omdat mijn werkstation, die op 5 meter afstand staat echt teveel herrie maakt, en teveel stoort tijdens het kijken van films..![]()
![]()
Ik zit op dit moment even een hele fijne bende te maken van mijn woonkamer, ik moet ruimte maken voor mijn nieuwe TV/audiomeubel, wat zaterdag komt
Deze :quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, even een TV besteld![]()
Philips LCD TV 42PFL7404H
Daar moet ik dus ook nog een oplossing voor vinden, denk dat er een popcornhour ding komt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef Marc H het volgende:
Afgelopen zaterdag een HTPC erbij gebouwd, nu nog in een tijdelijke kast, omdat ik nergens een fatsoenlijke HTPC kast kon vinden die ik gelijk mee kon nemen. PC nummer vier in mijn huis, omdat mijn werkstation, die op 5 meter afstand staat echt teveel herrie maakt, en teveel stoort tijdens het kijken van films..![]()
![]()
Mooie TVquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Daar moet ik dus ook nog een oplossing voor vinden, denk dat er een popcornhour ding komt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Marc H het volgende:
[..]
Mooie TV![]()
Heb ik wel naar gekeken, maar ik vond daar, als echte nerd, natuurlijk teveel nadelen aan zitten.Wilde iets met wat meer power, en vond een Intel i3-530 wel een leuke processor (zwaar overkill), Stille koeler erop, 4 GB ram(2 GB was al meer dan voldoende) , en een silent Nvidia g210 videokaartje, op een whopping 600 Watt voeding, die heerlijk stil is, maar in echte nerd fashion veel te zwaar is, als de machine in kwestie meer dan 300 watt trekt, zou het mij verbazen
Klinkt zo bekend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Marc H het volgende:
[..]
Mooie TV![]()
Heb ik wel naar gekeken, maar ik vond daar, als echte nerd, natuurlijk teveel nadelen aan zitten.Wilde iets met wat meer power, en vond een Intel i3-530 wel een leuke processor (zwaar overkill), Stille koeler erop, 4 GB ram(2 GB was al meer dan voldoende) , en een silent Nvidia g210 videokaartje, op een whopping 600 Watt voeding, die heerlijk stil is, maar in echte nerd fashion veel te zwaar is, als de machine in kwestie meer dan 300 watt trekt, zou het mij verbazen
Even checken he, waar ga je het ding voor gebruiken? Gedownloadde media (legaal uiteraard) streamen naar je pc, beetje surfen en in gezelschap je foto's bekijken? Hoezo heb je dan 4gb geheugen nodig?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Marc H het volgende:
Ik zie dat ding in de toekomst misschien een tweede functie krijgen als download machine, en heel misschien ga ik hem incidenteel inzetten voor het gedistribueerd renderen van animaties, en dan is dat extra geheugen wel handig. Maar 4 GB is overkill, ik weet het.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Even checken he, waar ga je het ding voor gebruiken? Gedownloadde media (legaal uiteraard) streamen naar je pc, beetje surfen en in gezelschap je foto's bekijken? Hoezo heb je dan 4gb geheugen nodig?
Nou...geef jezelf een schop en ga wat doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:00 schreef Chanty het volgende:
Als ik 's avonds naar bed ga ben ik altijd heeeel gemotiveerd om de volgende dag te werken aan mijn afstuderen. En als ik dan 's ochtends opsta, denk ik alleen 'bleg'
Nee want ik wil geen misdaadjournaliste wordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...geef jezelf een schop en ga wat doenAls je dan bent afgestudeerd krijg je ene mooie pen van me met als inscripte "Misdaadjournaliste Chanty"
Is dat nou geen motivatie
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee want ik wil geen misdaadjournaliste worden
Ik zie liever jou dan Peter "Reconstructie" De Vriesquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:00 schreef Chanty het volgende:Als ik 's avonds naar bed ga ben ik altijd heeeel gemotiveerd om de volgende dag te werken aan mijn afstuderen. En als ik dan 's ochtends opsta, denk ik alleen 'bleg'
En hoe zit t dan met John van den Heuvel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zie liever jou dan Peter "Reconstructie" De Vries
Hij heeft wel een hoedquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En hoe zit t dan met John van den Heuvel?
[ afbeelding ]
Jij staat zo vroeg op om je kaart te activeren?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga weer even m'n nest induiken denk ik.
07.00 is geen tijd om op te staan. Wel vanochtend eindelijk die OV-chipkaart eens geactiveerd
.
Neuh, die's gekquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jij staat zo vroeg op om je kaart te activeren?
Fieuwww!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
En helpt dat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef ElizabethR het volgende:
...
EN dat ie blij moet zijn dat ie op zijn leeftijd deze kans nog heeft gekregen om te gaan studeren, dus dat ie maar beter zijn best kan doen en opschieten, want anders......................
Ja dat dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookDan denk ik van, morgen ga ik echt knallen
En dan gebeurt er gewoon helemaal niets
Of vrij weinig i.i.g.
Ik heb begin deze weel eindelijk wat gedaan, zou ook wel eens tijd worden. Morgen een bespreking op de studie met mijn begeleider, hopelijk inspireert dat gesprek mij wat.
Klinkt wel okquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:51 schreef Chanty het volgende:
Oh en het zal dan eerder Tammy C. Worden qua letter
quote:
Ben geen professional. Dus ingeschreven voor zondagquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef Kremers het volgende:
http://www.professionalimaging.nl/
Dit is héél interessant denk ikBeste: Toegang is gratis
Scott Kelby zal ook aanwezig zijn en dingen vertellen over Photoshop en Lightroom.
Lijkt me interessantquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef Kremers het volgende:
Scott Kelby zal ook aanwezig zijn en dingen vertellen over Photoshop en Lightroom.
Je kan je wel opgeven voor workshops en die zijn wel op dag te registreren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef Kremers het volgende:
Daarnaast kun je je niet inschrijven voor een dag, je geeft je op en die kaart print je uit en geef je aan de balie. Je kunt kiezen op welke dag je komt.
Ik krijg de kriebels van dat promofilmpje op de site. Typische amerikaan die je op een tellsell manier probeert over te halen om te komen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef Kremers het volgende:
I kinda doubt it, Scott.quote:"I'm gonna show you some GRRREAT tips and trics that will make your life EASIER and MORE FUN."
Kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef Kremers het volgende:
Dat geld tzo te zien alleen voor de expo van Nikon, Apple en Epson?. Bij de lezingen in het Adobe theather kun je niet registreren zo te zien.
Kleurbeheersing klinkt wel interessant.
Scott Kelby is anders wel dé Adobe kenner hoor. Denk niet dat jij meer weet dat hij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van dat promofilmpje op de site. Typische amerikaan die je op een tellsell manier probeert over te halen om te komen.
[..]
I kinda doubt it, Scott.
Ik denk dat ie meer doelde op:quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Scott Kelby is anders wel dé Adobe kenner hoor. Denk niet dat jij meer weet dat hij.
quote:GRRREAT tips and trics that will make your life EASIER and MORE FUN.
Wantquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik vind die website van professionalimaging wel heel erg slecht.
Dat ontken ik ook niet. Maar hij brengt het als een TellSell-dude. Dat maakt het niet veel "professioneler".quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Scott Kelby is anders wel dé Adobe kenner hoor. Denk niet dat jij meer weet dat hij.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef Puala het volgende:
Zo, net voor het eerst mijn post rondje gelopen. Maar als dit zo blijft ga ik opzeggen. 50 poststukken, maar natuurlijk wel in elke straat eentje
Ja, hoor eens... als het allemaal in dezelfde straat was, lieten ze het kleine kinderen wel doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef Puala het volgende:
Zo, net voor het eerst mijn post rondje gelopen. Maar als dit zo blijft ga ik opzeggen. 50 poststukken, maar natuurlijk wel in elke straat eentje
Heb je wel eens gezien hoe groot deze jonge dame isquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, hoor eens... als het allemaal in dezelfde straat was, lieten ze het kleine kinderen wel doen.
Ja hoor eens maistro, ik ben niet grootquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, hoor eens... als het allemaal in dezelfde straat was, lieten ze het kleine kinderen wel doen.
4 EURquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor eens maistro, ik ben niet grooten ik vind het belachelijk dat ik voor 4 euro wel een stuk of 40 straten door moet
Laat me raden: SelectVracht?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor eens maistro, ik ben niet grooten ik vind het belachelijk dat ik voor 4 euro wel een stuk of 40 straten door moet
Nee, netwerk VSPquote:
Ja 4 hele euro'squote:
Ja ik hoop dat die binnenkort bellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan kan je nog beter bij de appie vakken gaan vol kieperen.
Die heb ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Dan kun je nog beter met een blokfluit en een pet in het winkelcentrum gaan zitten, Puala. Dat scheelt ook weer lopen.
Blokfluit of pet?quote:
Wij zoeken nog goeiequote:
Wees assertief en bel zelf.quote:
Wilt wel eens helpen jaquote:
Ik heb geen nummer en ik heb afgelopen zaterdag mijn papier ingeleverd. Ik was van plan om morgen even te vragen in de winkel of er al wat bekend wasquote:
Je woont nu in Brabant he, dan mag je wel "da ge bedankt zijt, da witte" zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:29 schreef Puala het volgende:
Ik zal eens kijken, bedankt voor de tip
Hij staat al een uur of 7 te stampen en heeft meer dan 4 GB geheugen in beslag genomenquote:
Goede stresstest voor je systeempjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij staat al een uur of 7 te stampen en heeft meer dan 4 GB geheugen in beslag genomen
Holy crap, 7uur?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij staat al een uur of 7 te stampen en heeft meer dan 4 GB geheugen in beslag genomen
Mwjah. De processor staat eigenlijk te niksenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Goede stresstest voor je systeempje![]()
Ja. Al mijn foto's sinds december 2006quote:
Wassup?quote:
Ah, nee dat verklaart. Daarom is dit de 4e rondequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Nah joh, is niks aan. Beetje sturen, beetje gasgeven, beetje kijken.
quote:
Remmen is niet nodigquote:
Nou, ik vond versie 1 en 2 kut iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef ElizabethR het volgende:
En wie leest er nu al zijn foto's in LIghtroom in![]()
Sowieso een kutprogramma.
Of ik raak er maar niet gewend aan, dat kan natuurlijk ook.
Copy thatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik vond versie 1 en 2 kut iddNou is 3 qua chaotische interface niet veel verbeterd, maar er zitten wat leukere beheersdingen in dan in Bridge
Plus dat ik eigenlijk toch wel graag wil overstappen op legale versies van software en dan is Lightroom beter te betalen dan PS
Ik vind Lightroom juist veel beter dan Bridge +PS, das pas kutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik vond versie 1 en 2 kut iddNou is 3 qua chaotische interface niet veel verbeterd, maar er zitten wat leukere beheersdingen in dan in Bridge
Plus dat ik eigenlijk toch wel graag wil overstappen op legale versies van software en dan is Lightroom beter te betalen dan PS
Ik krijg korting op licensies omdat echtgenoot nog studeert en ik kan ook nog eens een gedeelte vna de belasting aftrekkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ROFLOLMEGAPIMPKOETSJIEKOETSJIE!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef didotcicero het volgende:
Schokkend!
Kermit blijkt handpop.
[ afbeelding ]
bron
Studentenversie van Lightroom is lekker goedkoop, ¤99quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik krijg korting op licensies omdat echtgenoot nog studeert en ik kan ook nog eens een gedeelte vna de belasting aftrekken
Ja, maar printen doe ik nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vind Lightroom juist veel beter dan Bridge +PS, das pas kutProbleem met photoshop is dat het niet alleen maar voor foto's is waardoor de interface wat overweldigend is. Lightroom interface was ik binnen een paar dagen aan gewend.
Plus dat Lightroom een veel betere printmodule heeft.
Dat zijn studentenversies en eigenlijk niet voor commercieel gebruikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik krijg korting op licensies omdat echtgenoot nog studeert en ik kan ook nog eens een gedeelte vna de belasting aftrekken
Hoe integreert Silver Efex Pro met Lightroom? Of wordt dat een apart product ernaast?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:36 schreef Kremers het volgende:
Photoshop gebruik ik eigenlijk bijna nooit meer... Lightroom 2, Viveza 2, Silver efex pro en PTLens zijn genoeg.
okquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ROFLOLMEGAPIMPKOETSJIEKOETSJIE!!!
Ik vind hem echt niet grappig![]()
Dat heb ik nu ook een beetje, maar ergens moet je een keer een afweging maken. PS zal er ongetwijfeld een keer komen, maar er moeten keuzes gemaakt wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:49 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan gewoon PS dromen, en ben er zo aan gewend in combi met mijn grafisch tabletje dat ik het maar gewoon trouw blijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |