Ah check, goede oplossing lijkt mequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:53 schreef Kremers het volgende:
Die heb ik al voor backup doeleindenIk geef de voorkeur aan foto's opslaan op de interne HDD. Daarnaast is de huidige 5400RPM, mijn nieuwe 7200RPM dus dat scheelt ook meteen weer in snelheid
Mijn huidige interne wordt dan een extra backup die ik in een 2.5" behuizing stop, die plaats ik dan ergens anders zoda ik altijd op een andere plek nog een backup heb liggen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef Chanty het volgende:
Verder op het werk de strijd aan gegaan met een fruitvliegjes plaagMet stofzuiger ben ik honderden fruitvliegjes bruut te lijf gegaan. Ik heb gewonnen
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef Chanty het volgende:
Verder op het werk de strijd aan gegaan met een fruitvliegjes plaagMet stofzuiger ben ik honderden fruitvliegjes bruut te lijf gegaan. Ik heb gewonnen
Welnee... gewoon nog even twee weken in de kast laten staanquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Ik heb zo de schurft aan fruitvliegjes!!!
Vergeet je niet de stofzuigerzak te legen of vernieuwen???
Denk dat die beesten wel gestikt zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Ik heb zo de schurft aan fruitvliegjes!!!
Vergeet je niet de stofzuigerzak te legen of vernieuwen???
Erggg tof, maar groot is ie tofferquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
Nou voor degene die geen zin hadden in het linkje hier de foto in Fok formaat
[ afbeelding ]
Dat formaat van Fok is echt bagger.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Erggg tof, maar groot is ie tofferConclusie: fokformaat zuigt
Fokken met een telefoon gebeurd wel steeds vaker en dan is een grote foto ook reteirritant.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat formaat van Fok is echt bagger.
Wie zit er nu nog met een telefoon modem op internet?
Volgens mij heeft 99% een breedband verbinding.
Dus eigenlijk mag het formaat ook wel wat opgeschroefd worden.
Pas op, voor je het weet post de baas een fotootje van een LP.quote:
Ondanks dat we hier gewoon modern internet hebben, merk ik wel dat het laden van een pagina soms lang duurt als er wat mensen foto's fullsize gepost hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat formaat van Fok is echt bagger.
Wie zit er nu nog met een telefoon modem op internet?
Volgens mij heeft 99% een breedband verbinding.
Dus eigenlijk mag het formaat ook wel wat opgeschroefd worden.
Mwah. Er zijn gewoon foto(forum)sites daar kun je foto's tot 60MB uploaden hoor, maar die vormen zelf een foto om tot een thumb van een goeie 1024 pixels breed. Dat is voor eenieder toch wel te behappen dacht ik zo. 600 Pixels is gewoon stenen tijdperk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ondanks dat we hier gewoon modern internet hebben, merk ik wel dat het laden van een pagina soms lang duurt als er wat mensen foto's fullsize gepost hebbenMaar met een formaat van 900 px zou t ook prima moeten kunnen. Maarja.... op zich begrijpelijk dat er in een fotografieforum limieten worden gesteld
Bananenijsquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
Nou voor degene die geen zin hadden in het linkje hier de foto in Fok formaat
[ afbeelding ]
Leef je uit maar denk dat je dan beter in FB kan gaan zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |