Done, kom je knokken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leef je uit maar denk dat je dan beter in FB kan gaan zitten.
FF loeren.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:34 schreef Puala het volgende:
Haat aan ex-stage-collega's die niets te doen hebben en fok afstruinen voor mijn postsBij deze dus, HAI
![]()
En euh, camera mocht niet in de klas
In de klas moet je studerenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:34 schreef Puala het volgende:
Haat aan ex-stage-collega's die niets te doen hebben en fok afstruinen voor mijn postsBij deze dus, HAI
![]()
En euh, camera mocht niet in de klas
Wat is er met opletten gebeurd??quote:
Studeren, opletten, één pot natquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er met opletten gebeurd??
Gewoon accepteren..quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
Acceptatietest gefaald. En het was niet eens MIJN schuld deze keer
.
Zat eraan te komen dus het was geen verrassing, had me er ook al wel een beetje bij neergelegdquote:
Fokken met je telefoonquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fokken met een telefoon gebeurd wel steeds vaker en dan is een grote foto ook reteirritant.
Klopt, maar het vervelende is dat het allemaal wordt aangepast aan de grootste foto die er op dat moment staat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Fokken met je telefoon![]()
Maar dan heb je ook aan 100*100 pixels bijna genoeg.
Btw de gemiddelde verbinding met je phone is tegenwoordig al vele malen sneller dan het oude piep piep kraak modem
n'avond!quote:
True! Zo gaat het hier ookquote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
daar zijn avonden juist bijzonder geschikt voor. Op kantoor heb ik er nooit tijd voor.
Allez-vous!
Er is vast iemand hoger in de voedselketen met minder IT-kennis die de restrisico's wil accepterenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zat eraan te komen dus het was geen verrassing, had me er ook al wel een beetje bij neergelegd. Maar 't blijft kut.
Leuk hequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef Marc H het volgende:
Welke TV?
Ik weet er alles van.... Een maandje geleden ook een nieuwe tv met wat audiospul erbij gekocht. Sommige dingen moet ik nog steeds finetunen.
Afgelopen zaterdag een HTPC erbij gebouwd, nu nog in een tijdelijke kast, omdat ik nergens een fatsoenlijke HTPC kast kon vinden die ik gelijk mee kon nemen. PC nummer vier in mijn huis, omdat mijn werkstation, die op 5 meter afstand staat echt teveel herrie maakt, en teveel stoort tijdens het kijken van films..![]()
![]()
Ik zit op dit moment even een hele fijne bende te maken van mijn woonkamer, ik moet ruimte maken voor mijn nieuwe TV/audiomeubel, wat zaterdag komt
Deze :quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, even een TV besteld![]()
Philips LCD TV 42PFL7404H
Daar moet ik dus ook nog een oplossing voor vinden, denk dat er een popcornhour ding komt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef Marc H het volgende:
Afgelopen zaterdag een HTPC erbij gebouwd, nu nog in een tijdelijke kast, omdat ik nergens een fatsoenlijke HTPC kast kon vinden die ik gelijk mee kon nemen. PC nummer vier in mijn huis, omdat mijn werkstation, die op 5 meter afstand staat echt teveel herrie maakt, en teveel stoort tijdens het kijken van films..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |