daar zijn avonden juist bijzonder geschikt voor. Op kantoor heb ik er nooit tijd voor.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:34 schreef Xilantof het volgende:
Toch een aparte avondbezigheid... Het onderzoeksrapport van de stagiair beoordelen...
Voor een stagiere maak ik een uitzondering. En ook moet ik nog wel eens wat administratie doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:Avonden zijn voor jezelf en niet voor de baas.
En ikke voor de wedstrijd, maar ik kom er niet uitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
En maar even foto's aan het uitzoeken voor de klant, pfrt. Ik heb een zwak voor zwart wit.
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ikke voor de wedstrijd, maar ik kom er niet uit![]()
Gnavond iedereen
Gewoon, de maandwedstrijd.quote:
Als ik zo zou redeneren zou ik heel gauw geen baan hebben denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Avonden zijn voor jezelf en niet voor de baas.
Fraaiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon, de maandwedstrijd.
Wat een klus zeg, maar ik ben eruit, en heb ingezonden.
[ afbeelding ]
Idem. Hoeren zijn we.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik zo zou redeneren zou ik heel gauw geen baan hebben denk ikGelukkig is de baas dan ook wel weer zo flexibel dat als ik eens een middagje eerder weg moet, dat dat dan ook gewoon kan
Ja. We worden genaaid aan alle kanten en we krijgen er nog voor betaald ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Idem. Hoeren zijn we.
Anyway, koffie!
Mwah, ik verdien meer dan dat ik krijg hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. We worden genaaid aan alle kanten en we krijgen er nog voor betaald ook
Ik denk dat dat op de meeste van toepassing is, een enkele uitzondering daar gelaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, ik verdien meer dan dat ik krijg hoor.
Dan word je dus ook daarmee genaaidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, ik verdien meer dan dat ik krijg hoor.
Doe eens wild!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Cryothic het volgende:
Toch jammer dat je niet opeens de wereld op pauze kan zetten, om een foto te maken.
Rij je op de snelweg, heb je op de weg van dat rond waaiende stuifsneeuw, of strooizout, geen idee eigenlijk.
Dat zag er wel heel vet uit.
Maar ja, om nou de auto op de vluchtstrook te gooien, en midden op de A7 te gaan staan... liever niet.
Hoe lang nog ongeveer, denk je? En fotograferen: zelf achter de camera, of juist er voor?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Alweer een paar uurtjes aan het leren, zometeen tentamen 2
Morgen gelukkig het laatste tentamen en dan weer verder met opdrachten
Ooit krijg ik weer tijd om te fotograferen
Beidequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe lang nog ongeveer, denk je? En fotograferen: zelf achter de camera, of juist er voor?
Ja, maar ik ben te laatquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:58 schreef ElizabethR het volgende:
want dan is ie eindelijk afgestudeerd!!!
Hahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:40 schreef RonaldV het volgende:
Een van de betere Nikki and John grappen: Mentos en Diet-Coke.
Jep , ik heb ff niks te doen
Wat hij zegtquote:
Waarom denk je dat ik niks te doen had?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegtZeg Ronald, moet jij niet gewoon je poot omhoog gaan houden?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Eindelijk kan het grote geld binnenkomen dan
Nieuwe objectieven, nieuwe cam
Vanwege het feit dat Option Explicit een option is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:43 schreef Netsplitter het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik een schijthekel heb aan VB.
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat Option Explicit een option is?
Weet je zeker welk account gebruikt wordt om de txt uit te lezen? Niet dat een of ander obscuur windows account gebruikt wordt wat inderdaad daar geen toegang toe heeft?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
we hebben hier een docje wat info haalt uit een txt maar ik blijf de melding access denied krijgen terwijl diegene full control heeft op de betreffende folder daar die txt in staat.
Het betreffende account is het user account en dat heeft rechten om daar te schrijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Weet je zeker welk account gebruikt wordt om de txt uit te lezen? Niet dat een of ander obscuur windows account gebruikt wordt wat inderdaad daar geen toegang toe heeft?
Lijkt me wel. Ik heb redelijk wat kennis van ASP en daar gebruikten we Server.MapPath om een unc pad te achterhalen, werkte goed als de IIS user maar rechten had op de map waar je mee aan de gang ging.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het betreffende account is het user account en dat heeft rechten om daar te schrijven.
VB kan toch gewoon overweg met unc paden??
dat hoort VB wel te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het betreffende account is het user account en dat heeft rechten om daar te schrijven.
VB kan toch gewoon overweg met unc paden??
Yups..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn weer bij de programmeerafdeling aangekomen zie ik
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Cryothic het volgende:
Toch jammer dat je niet opeens de wereld op pauze kan zetten, om een foto te maken.
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
gewoon kunnen slapen zonder dat het van je tijd afgaat
Haat/liefde, typisch voor VB.quote:
Valt wel mee, gewoon je eigen normen hanterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Haat/liefde, typisch voor VB.
Je kunt er heel goed mee programmeren. Echter is het niet makkelijk om EN je doel te bereiken EN de code volgens bepaalde normen te bouwen.
Weet je wel zeker dat het anti-vries is? Dat spul bevriest namelijk niet zo heel snel. En het zal je nog verbazen hoeveel mensen insectenverwijderaar voor de zomermaandan aanzien voor anti-vriesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Chanty het volgende:
t was trouwens zo koud vanochtend dat zelfs mijn ruitenwisservloeistof met antivries bevroren was
Ja lieve schat, ik ben dan wel een vrouw, maar ik ben niet achterlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het anti-vries is? Dat spul bevriest namelijk niet zo heel snel. En het zal je nog verbazen hoeveel mensen insectenverwijderaar voor de zomermaandan aanzien voor anti-vries
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Chanty het volgende:
t was trouwens zo koud vanochtend dat zelfs mijn ruitenwisservloeistof zonder antivries bevroren was
Heb je in de tussentijd je ruitenwisser gebruikt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lieve schat, ik ben dan wel een vrouw, maar ik ben niet achterlijkIk heb het een paar weken geleden bij het tankstation gekocht en er stond in grote letters anti-vries op
Zou even moeten nakijken of het nou tot -12 of -20 was. Waarschijnlijk was het alleen in de leiding bevroren. Feit was dat ik de vloeistof pas weer kon gebruiken nadat is 20 minuten onderweg was.
Je zult mij niet horen beweren dat vrouwen achterlijk zijn. De laatste twee met bevroren ruitensproeiers die ik tegenkwam waren mannen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lieve schat, ik ben dan wel een vrouw, maar ik ben niet achterlijkIk heb het een paar weken geleden bij het tankstation gekocht en er stond in grote letters anti-vries op
Zou even moeten nakijken of het nou tot -12 of -20 was. Waarschijnlijk was het alleen in de leiding bevroren. Feit was dat ik de vloeistof pas weer kon gebruiken nadat is 20 minuten onderweg was.
Alfaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kreeg wel m'n deur open, maar niet meer dicht.
Kreng wilde niet meer in het slot vallen vanwege de kou vermoed ik.
Ik kreeg 1 ruitenwisser niet los... eerst de oudste naar school gereden, en daar nog een keer geprobeerd, en toen ging het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Chanty het volgende:
t was trouwens zo koud vanochtend dat zelfs mijn ruitenwisservloeistof met antivries bevroren was
Ik script (op javascript naquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Scripten zal nooit mijn ding worden vrees ik en daar heb ik lang geleden vrede mee gesloten.
ASP is ook scriptenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:09 schreef Cryothic het volgende:
Ik script (op javascript na) ook niks hoor... maar ASP is gebasseerd op VBScript, vandaar.
Knap beroerd, want de foto's van Sarabi en polariteit staan niet in het wedstrijdtopic!! En daar is pas een paar keer wat van gezegd hoor.quote:
Dat was ie nu ook weer niet waard hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Knap beroerd, want de foto's van Sarabi en polariteit staan niet in het wedstrijdtopic!! En daar is pas een paar keer wat van gezegd hoor.
Ik geef zowel Polariteit als Sarabi 5 punten ieder, zonder een foto gezien te hebben
Laten we het anders doen: jij geeft de een 5 en de ander 4, en ik doe het andersom. Als geldige stem tellen de punten tenminste mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Knap beroerd, want de foto's van Sarabi en polariteit staan niet in het wedstrijdtopic!! En daar is pas een paar keer wat van gezegd hoor.
Ik geef zowel Polariteit als Sarabi 5 punten ieder, zonder een foto gezien te hebben
Ik gebruik mijn wissers en spray zowat elke keer als ik in de auto zit (iets met schijtende vogelsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb je in de tussentijd je ruitenwisser gebruikt?
Ah, briljant idee! Ik ga het even wijzigenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we het anders doen: jij geeft de een 5 en de ander 4, en ik doe het andersom. Als geldige stem tellen de punten tenminste mee.
Hoeveel heb je het verdunt, tenzij je in Noorwegen woont lijkt dat me sterk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Chanty het volgende:
Ik heb niks verdund, ik heb het vanuit de fles linea recta in het daarvoor bestemde vat gekieperdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je het verdunt, tenzij je in Noorwegen woont lijkt dat me sterk.
Wat wel kan is dat er water op het sproeiding is gekomen en dat dat bevroren is.
Nee hoor, je hebt verschillende degradaties, die van mij is -12 of -20, zal het morgen even nakijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef Erasmo het volgende:
Antivries blijft tot -50 vloeibaar hoor
Nee idd, ik heb gedroomdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef Erasmo het volgende:
De vloeistof bevriest niet, tenzij je antivries voor de motor hebt gekocht.
Dacht op een gegeven moment even dat ik na een paar keer m'n deur in m'n hand zou houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn wissers en spray zowat elke keer als ik in de auto zit (iets met schijtende vogels)
@ NS: ik moest even flink aan mijn deur gaan hangen voor hij open ging
Nachtmerries!!quote:
Dat was ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, het is een Alfa en ik ben er trots op.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was ikEn toen ik het vertelde aan mijn collega moest ik nog veel harder lachen
Die heeft twee oude Alfa 64's gehad en had hetzelfde probleem
En dan naar huis rijden waarbij de deur mbv een spin vast zit
LOL, stoere replyquote:
Krijg je bubbels op je voorruit, aansteker erbij en dan vliegen ze in de hensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef fFarl het volgende:
[..]
LOL, stoere reply![]()
Nee hoor, heb het ook vaak gehad. Effe kijken, ja gisteren nog
Het zou kunnen zijn dat de antivries zelf verdampt oid en het water bevriest, of zoals ik hierboven al las is er wat ijs vermengd geraakt in de sproeikop. Bij mij zijn de sproeikoppen verwarmd, dus dat lost zichzelf snel op.
Ik las trouwens ergens een interessante tip die ik straks eens ga proberen:
U kunt ook zelf antivries voor de ruitensproeier van uw auto maken. Meng hiervoor een liter spiritus met een kopje water en twee eetlepels afwasmiddel.Dit mengsel blijft vloeibaar tot een temperatuur van -37 graden.
Camera mee en je hebt zeer gave actie foto's.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Krijg je bubbels op je voorruit, aansteker erbij en dan vliegen ze in de hensAls dat niet anti-vries is...
Niks mis met een Alfa btw, een van onze vrienden heeft een Alfa Spider, toch een leuk dingetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dacht op een gegeven moment even dat ik na een paar keer m'n deur in m'n hand zou houden.
Voor de grapjassen hierboven ergens:
Ja, het is een Alfa en ik ben er trots op.![]()
Alfa's hebben een fraai designquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef ElizabethR het volgende:
Niks mis met een Alfa btw, een van onze vrienden heeft een Alfa Spider, toch een leuk dingetje.
Wij hebben er ook een gehad, maar die is er toch uitgevlogen toen bleek dat met name het electrische circuit van Alfa's vaak te wensen overlaat
Oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Godsamme!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik heb vandaag de kou maar eens getrotseerd en ben een rondje gaan fietsen![]()
Een mens moet toch wat doen.
Even naar de vuurtoren op Marken.
Foto is te groot voor Fok dus maar even een linkje.
Klik
De vuurtoren staat er leuk bijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Klik
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Klik
Bedankt voor de suggestie. Ik ga ermee aan de slagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Camera mee en je hebt zeer gave actie foto's.
Voor eigen risico, of dat van NS?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef fFarl het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie. Ik ga ermee aan de slag
I needed thatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef ElizabethR het volgende:
Chanty, je hebt email, kun je eens goed lachen!!!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef Kremers het volgende:
Hmm, ik wil de HDD van mijn macbook vervangen maar daar heb ik een Torx T8 voor nodig, verkopen ze die dingen ook bij de hema? Beetje onzin om een schroevendraaier via het internet te bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |