Einde discussie, 2e wereldoorlog vergelijkingen pik ik niet. Punt. Ik zeg ook niet telkens dat Stalin foute dingen gedaan heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Na lang aandringen van de interviewers zei hij te denken dat het om 'miljoenen, tientallen miljoenen gaan die zich niet aan de wet willen houden. En later in het interview heeft hij het over ‘miljoenen nu’ die misdrijven plegen en ‘de sharia en het kalifaat’ willen.
Deportatie valt dan feitelijk in hetzelfde patroon van het bezigen van Tweede Wereldoorlog associaties.
Ik doelde meer op iets niet menen wat je zegt want "jaaaaa het was maar een grapje".quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach grappen op z'n tijd is niet erg. Bas van der vlies schijnt het te kunnen, pechthold kan het, zo zijn er wel meer ja. Alleen Wilders is er wel meester in.
Pik je nazi-vergelijkingen die Wilders zelf maakt wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Einde discussie, 2e wereldoorlog vergelijkingen pik ik niet. Punt. Ik zeg ook niet telkens dat Stalin foute dingen gedaan heeft.
Is het ooit aangetoond dat er geen parralellen tussen main kampf en de koran lopen? Nee. En het boek lijkt er misschien niet op maar er zijn wel elementen die elkaar overlappen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Daar is Wilders zelf natuurlijk ook niet vies van:
De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran."
Geert Wilders, Volkskrant, 8 augustus 2007
"En de Koran is het Mein Kampf van een religie die beoogt anderen te elimineren..."
Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007
"Moslims willen dat u ruimte geeft aan de islam, maar de islam biedt geen ruimte aan u. Van de overheid moet u respect hebben voor de islam, maar de islam heeft geen enkel respect voor u. De islam wil overheersen en is uit op de vernietiging van onze Westerse beschaving. In 1945 werd in Europa het nazisme overwonnen. In 1989 werd in Europa het communisme overwonnen. Nu moet de islamitische ideologie worden overwonnen. Stop de islamisering. Verdedig onze vrijheid."
Film Fitna van Geert Wilders e.a., 27 maart 2008
Maar Wilders onderbouwd en gefundeerd vergelijken met Hitler, nee dat mag niet. (!)
Deportatie heeft helemaal niet alleen maar met WO2 te maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Na lang aandringen van de interviewers zei hij te denken dat het om 'miljoenen, tientallen miljoenen gaan die zich niet aan de wet willen houden. En later in het interview heeft hij het over ‘miljoenen nu’ die misdrijven plegen en ‘de sharia en het kalifaat’ willen.
Deportatie valt dan feitelijk in hetzelfde patroon van het bezigen van Tweede Wereldoorlog associaties.
Doet hij niet. Maar ik ga niet in discussie als jij van mening bent dat Wilders op Hitler lijkt. Amen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:48 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Pik je nazi-vergelijkingen die Wilders zelf maakt wel?
Mooie ontkrachting van alle "Wilders heb het alleen maar over kriminelen!!"-roepers ook:quote:
quote:Als ik meer tijd had gehad, had ik meer context kunnen geven. Ik doelde niet alleen op criminele moslims. Ik heb al vaker gezegd, ook in uw krant, dat ik voor assimilatiecontracten ben.
Hij heeft er genoeg, hij zit al 20 jaar in het vaak dus ik ga er wel vanuit dat hij weet wat hij doet. Hij heeft bij de VVD gezeten alles. Dus ga mij niet vertellen dat hij geen uitstekende politicus is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik doelde meer op iets niet menen wat je zegt want "jaaaaa het was maar een grapje".
Hoe kun je uberhaupt afspraken maken en wetten bedenken met zo'n man.
Je reageert notabene op een post van mij, waarin ik 3 citaten van Wilders aanhaal waarin hij dat wel doet!quote:
Dan is het nog wel een WO2 vergelijking. Hij had ook kunnen zeggen: "De Koran en de Bijbel lijken op elkaar"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het ooit aangetoond dat er geen parralellen tussen main kampf en de koran lopen? Nee. En het boek lijkt er misschien niet op maar er zijn wel elementen die elkaar overlappen.
Wilders heeft het nog nooit gehad over Joden vermoorden/homo's vermoorden/zigeuners afmaken/verstandelijk gehandicapten vermoorden. Wilders heeft het nog nooit gehad over onderscheid maken tussen allochtonen of autochtonen. Hij heeft het over Moslims die zich niet willen aanpassen. Als hij echt xenofoob was had hij het ook over Chinezen moeten hebben, maar die gedragen zich in de regel nu eenmaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Je reageert notabene op een post van mij, waarin ik 3 citaten van Wilders aanhaal waarin hij dat wel doet!
Wat een hypocrisie. Dus als ik het goed begrijp zijn nazi-vergelijkingen OK, tenzij Wilders het onderwerp is van zo'n vergelijking?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het ooit aangetoond dat er geen parralellen tussen main kampf en de koran lopen? Nee. En het boek lijkt er misschien niet op maar er zijn wel elementen die elkaar overlappen.
Had ook gekund. Balkenende had ook beter ineen keer kunnen aangeven dat hij fouten heeft gemaakt mbt oorlog Irak. Alles kan, hij heeft hiervoor gekozen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan is het nog wel een WO2 vergelijking. Hij had ook kunnen zeggen: "De Koran en de Bijbel lijken op elkaar"
Nee, dit klopt. Alleen bekt het wel lekker en is geheel in lijn met krachttermen zoals bruinhemnden, nazi's, A. Hitler en wat dies meer zij dat stelselmatig wordt gebezigd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Deportatie heeft helemaal niet alleen maar met WO2 te maken.
Nogmaals noem eens elementen op van een Nazi en Wilders. Een maar, als jij er eentje hebt dan stem ik geen pvvquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie. Dus als ik het goed begrijp zijn nazi-vergelijkingen OK, tenzij Wilders het onderwerp is van zo'n vergelijking?
Nee, maar het maakt je wel onbetrouwbaar als je niet weet wat hij nou wel en wat hij nou niet meent.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft er genoeg, hij zit al 20 jaar in het vaak dus ik ga er wel vanuit dat hij weet wat hij doet. Hij heeft bij de VVD gezeten alles. Dus ga mij niet vertellen dat hij geen uitstekende politicus is.
En nogmaals, elke politicus maakt grappen, JP minder ja. En Wilders mee, so what?
Of is het verboden om grappen te maken?
Kopvoddentax was een metafoor om het moreel aan te geven. Dat snapt iedereen en als jij nu telkens op dat soort dingen blijft hameren zie ik geen enkele reden om geen pvv te stemmen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt je wel onbetrouwbaar als je niet weet wat hij nou wel en wat hij nou niet meent.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had ook gekund. Balkenende had ook beter ineen keer kunnen aangeven dat hij fouten heeft gemaakt mbt oorlog Irak. Alles kan, hij heeft hiervoor gekozen.
Nee, dat snapt niet iedereen, de kranten stonden er bol van de volgende dag. Daarbij, Wilders heeft nog wel meer van zulke dubieuze "grapjes" waarmee hij alle moslims wil pakken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kopvoddentax was een metafoor om het moreel aan te geven. Dat snapt iedereen en als jij nu telkens op dat soort dingen blijft hameren zie ik geen enkele reden om geen pvv te stemmen.
Piano's.quote:Maar vertel eens: Wat stem jij?
Nee natuurlijk niet. Omdat er in de Bijbel ook geen dingen staat om Joden te gaan vermoorden, omdat daar geen dingen in staan om een heel kalifaat te stichten etc.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]?
Wat is die nou weer voor vage reactie.
Denk je nou echt dat die keuze willekeurig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |