quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat je twintig bent geworden betekent niet je je posts maar een beetje mag blijven editten.quote:
Het mag wel zolang de boodschap hetzelfde blijft.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je twintig bent geworden betekent niet je je posts maar een beetje mag blijven editten.
O dat is wel erg dun ja. Ga naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar een dietist, zij kan je speciaal eten voorschrijven (krachtvoerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil aankomen omdat ik mezelf te dun vind. Ben 1.59 en weeg 47 kg.
BMI = 19, volgens voedingscentrum.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:49 schreef SatinCare het volgende:
[..]
O dat is wel erg dun ja. Ga naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar een dietist, zij kan je speciaal eten voorschrijven (krachtvoer). Het is niet verstandig zelf ineens veel vettere dingen te gaan eten ofzo, want je verpest daarmee ten eerste je gezondheid en ten tweede je eetpatroon, waardoor je misschien veel te veel aan gaat komen.
![]()
Eet sowieso wel 3 hele maaltijden per dag en 3 tussendoortjes
22.5 is ideaal, maar 19 is veel te weinig voor iemand van jouw leeftijd. Je eet ook echt ongezond zo te horenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
BMI = 19, volgens voedingscentrum.
Ik eet nu 3/4 repen per week (800 gram) en veel chips. En het helpt niet, met de andere maaltijden er bij natuurlijk. Ik mag van m'n ouders niet. Ze zeggen dat ik overdrijf..
Dan zou ik minimaal 55 moeten wegen, is dat niet iets te veel? Ik ben heel smal gebouwd, dus ik denk dat BMI 22,5 wel iets te veel is. M'n lichaam is volgens mij niet meer in de ontwikkeling, ik zie het in ieder geval niet meer zo veel veranderen. Laatste jaren zijn alleen m'n heupen en achterwerk veranderd.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:53 schreef SatinCare het volgende:
[..]
22.5 is ideaal, maar 19 is veel te weinig voor iemand van jouw leeftijd. Je eet ook echt ongezond zo te horenJe lichaam is nu volop in ontwikkeling nog, dus je bmi moet echt omhoog, op een goede manier dan he niet met koekjes en snoep
.
Wat je eens zou kunnen proberen zijn van die dieetrepen, die moeten een hele maaltijd vervangen qua voedingswaarde, eet die gewoon als tussendoortje en niet als maaltijd. Ze zijn ook beter voor je dan gewone chocola:P
Gevaarlijke Turk, irritante mensen of zo?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef GenusButeo het volgende:
Kris de levensredster.![]()
Hallo, mensen! Ik heb besloten om op maandag niet meer naar de sportschool te gaan, anders doe ik die mensen daar nog eens wat aan.
Je lichaam van binnen is nog tot je 25e in ontwikkelingquote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan zou ik minimaal 55 moeten wegen, is dat niet iets te veel? Ik ben heel smal gebouwd, dus ik denk dat BMI 22,5 wel iets te veel is. M'n lichaam is volgens mij niet meer in de ontwikkeling, ik zie het in ieder geval niet meer zo veel veranderen. Laatste jaren zijn alleen m'n heupen en achterwerk veranderd.Dat is nu ook wel gestopt, behalve als ik aankom.
Waar kan ik die dieetrepen krijgen? En is aankomen wel nuttig als ik al "genoeg" eet, want ik ben volgens mij niet meer in de ontwikkeling.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef GenusButeo het volgende:
Kris de levensredster.![]()
Hallo, mensen! Ik heb besloten om op maandag niet meer naar de sportschool te gaan, anders doe ik die mensen daar nog eens wat aan.
Ja. Drukte. En ze praten te veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gevaarlijke Turk, irritante mensen of zo?
2 dagen, doordeweeks, altijd hetzelfde eigenlijk:quote:Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Je lichaam van binnen is nog tot je 25e in ontwikkelingJa ik weet niet hoe jij eet, daarom zou naar een dietist gaan het nuttigst zijn, zij kan dan ook naar je vetpercentage kijken enzo en zal je vragen een voedingsdagboek bij te houden.
Als je wilt kan je van 2 doordeweeksedagen en 2 weekenddagen even opschrijven wat je eet, hoe laat enzo en dan kijk ik wel wat je zou kunnen veranderen
Zijn ze dik?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. Drukte. En ze praten te veel.Less talking, more moving!
Hoi.quote:
Ssst, niet wegjagen. Ze gaat mij aan die extra kilootjes helpen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoi.Je bent een ontluikende Fok-addict, dat heb je best in de gaten hè?
Nee, het zijn juist van die fanatiekelingen. Dikke mensen zijn er ook, maar die vallen minder op.quote:
Pas jij daar niet goed tussen als fanatiekeling?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, het zijn juist van die fanatiekelingen. Dikke mensen zijn er ook, maar die vallen minder op.
Hoi.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Merhaba bebeler!!!!Alles goed hier??
Gouden tip nummer één: geen rotzooi eten.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ssst, niet wegjagen. Ze gaat mij aan die extra kilootjes helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |