Oh dat lust ik allemaal niet hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef Saffier het volgende:
Bananenflappen, appelflappen, ananasflappen allemaal![]()
![]()
al dan niet met een beetje
chocosaus/kaneel/ijs/slagroom
![]()
Honger heeft....
Dat zoek ik gewoon op.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
En fijn van je nieuwe baan Yppy. En puinruimen lijkt er wel bij te horen. fijn dat je reistijd zoveel korter is?
Oh ja, dat lijkt me echt ja! En kou daar kan je je op kleden. File daarentegen...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat zoek ik gewoon op.Maar erg leuke collega's. Het was koud op de fiets, maar de tijdwinst is nu al heerlijk
in welke richting zoek je werk?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Vicky het volgende:
F5-en in een gesloten topic is nie slim..
Fijn dat je baan bevalt Yps!!
Ik mag donderdag naar de reintegratiebijeenkomst van het UWV/CWI.
Deelname aan deze bijeenkomst en het maken van een keuze is niet vrijblijvend.
waarom kan ik nou gewoon niet zelf een baan vinden
Of althans, waarom word ik nergens uitgenodigd voor een gesprek![]()
iets administratiefs voor 24 uur.quote:
Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan houden ze die dieren niet echt schoon, want dat herken ik van onze honden thuis helemaal niet
overigens ben ik met je eens dat dat stinkt, en kwijl en haar kunnen ze in mijn ogen ook gewoon opruimen
doet me denken aan mijn actie van van de zomerquote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef pessie het volgende:
Ik vind de hond van mn ouders leuk. En dat is dan ook meteen de enige hond die ik leuk vind, mits ik natuurlijk een overall aan heb, anders vind ik geen hond leuk. Hij is ongeveer 75 cm hoog en 65 kilo, geweldig beest. Echt een buitenhond, ben sinds hij geen pup meer is nergens een drol van hem tegen gekomen! En, hij mag niet in huis. Tenzij het buiten echt koud is dan mag hij in de bijkeuken. Dus ook geen stank.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds de sneeuw wegdooit veel meer last heb van hondenpoep. Alsof baasjes door de kou de troep niet meer willen opruimen of verder lopen zodat anderen er geen last van hebben. Ik erger me echt kapot aan poep op de stoep. Het punt is wel dat ik in DE ouderenwijk van Groningen woon waar veel oudere mensen een mormel hebben, kennelijk vinden die oude mensen zichzelf te goed om even de troep van het mormel op te ruimen (wegens gebrek aan honduitstraling noem ik zo'n beestje mormel).
Hé een medestanderquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.
Ik ga met alle liefde straks eens per week of 2 keer per week naar de kinderboerderij met Amélie, maar daar houdt het wat mij betreft mee op, ik wil geen dieren in huis.
Jammer dat mijn muts kwijt is, morgen ga ik mijn sjaal maar om mijn ogen binden denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat lijkt me echt ja! En kou daar kan je je op kleden. File daarentegen...
Ach nou ja, fijn toch, beetje puinruimen op z'n tijd.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
Yps wat fijn van je baan!!
en omdat jij die fotoreportages plaatste kan ik nu al een hele tijd niet wachten tot Amélie oud genoeg is om mee te helpen met koekjes bakken enzo
Dat lijkt me ook zo leuk straks, naar de kinderboerderijquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat anderen ook al zeggen, als je zelf geen honden hebt dan ruik je ze gewoon, of ze nou schoon zijn of niet. Ik vind het ook stinken trouwens, maar ik heb dan ook bijzonder weinig met dieren.
Ik ga met alle liefde straks eens per week of 2 keer per week naar de kinderboerderij met Amélie, maar daar houdt het wat mij betreft mee op, ik wil geen dieren in huis.
Yps wat fijn van je baan!!
en omdat jij die fotoreportages plaatste kan ik nu al een hele tijd niet wachten tot Amélie oud genoeg is om mee te helpen met koekjes bakken enzo
Het is net of ik er al maanden werk, volgens mij waren ze verbaasd dat ik op dag 1 zoveel 'praatjes en meningen' had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |