ik kan alleen vanaf juli mijn gegevens zien. Terwijl er toch echtr de laatste 18 maanden zichtbaar moeten zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Het heeft even geduurd, maar er verschijnen zowaar transactiegegevens op ov-chipkaart.nl.
Als ik de laatste 10 selecteer krijg ik ook daadwerkelijk de laatste tien te zien. Selecteer ik 'huidige maand', kreeg ik net 3 transacties te zien en nu weer de hele maand. Verder staan er in het dropdownboxje een berg willekeurige maanden waarbij ik niets te zien krijg en toch gebruik ik dat ding al echt meer dan een jaar.
Ik werk zelf als Wed Developer en ik kan hier zo kwaad om worden, maar gelukkig kan ik zo naar de concurrent stappen, oh ... wacht.
Voorspelbaar scenario: Ja sorry meneer maar u kunt het maar terug vragen tot maximaal 6 maanden na de transactie. Ja maar ik kon toen officieel toch nog geen transacties maken, niets mee te maken meneer regels zijn regels, en u kunt fluiten naar u 4 euro.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:45 schreef macca728 het volgende:
Ik heb kunnen achterhalen waarom er op mijn voordeelurenkaart een saldo van -4 stond
Blijkbaar had het apparaat gepiept op 25 juli 2007
Dus je mag al je chipkaarten ook in de gaten houden, want ze houden zomaar geld van je rekening af
alls ze dat zeggen, ga ik geweld gebruikenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voorspelbaar scenario: Ja sorry meneer maar u kunt het maar terug vragen tot maximaal 6 maanden na de transactie. Ja maar ik kon toen officieel toch nog geen transacties maken, niets mee te maken meneer regels zijn regels, en u kunt fluiten naar u 4 euro.
wel handig, als je via paypal of creditcard betaalt is het toch veilig ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:27 schreef Ori het volgende:
Iemand hier bekend met ovsafe.nl?
Ik zag die link in een krant of tijdschrift staan. Ze bieden er een afschermend hoesje aan voor de kaart, zodat die niet onbedoeld gescand kan worden door een paaltje of poortje.
Maar ik vind de site er wat gaar en karig uitzien, weet niet wat ik ervan kan verwachten.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen?
Traject Utrecht Zuilen - Driebergen Zeist en terug
14-01-2010 Reis
Check-in 12:17 Locatie afgeschermd
Check-out 12:45 Locatie afgeschermd NS ¤ 1,45
14-01-2010 Reis
Check-in 10:05 Locatie afgeschermd
Check-out 10:44 Locatie afgeschermd NS ¤ 1,65
waarom is de heenreis 20 cent duurder, terwijl t precies dezelfde afstand is?
beide poortjes die ik gebruikt heb om in en uit te checken waren tzelfde. dus denk niet dat dat t kan zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat het poortje c.q. zuil op een andere plaats stond. Kan best 2 km schelen bij elkaar bij een lang station
Buiten dat zou het natuurlijk te belachelijk zijn als de plek van het poortje op het station er toe zou doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
beide poortjes die ik gebruikt heb om in en uit te checken waren tzelfde. dus denk niet dat dat t kan zijn
Ik kan wel een vage NS verklaring bedenken. U reist bij ons niet per kilometer, maar per stroom verbruik, en op de heenweg gaan we wat meer bergop en daarom is het duurder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen?
Traject Utrecht Zuilen - Driebergen Zeist en terug
14-01-2010 Reis
Check-in 12:17 Locatie afgeschermd
Check-out 12:45 Locatie afgeschermd NS ¤ 1,45
14-01-2010 Reis
Check-in 10:05 Locatie afgeschermd
Check-out 10:44 Locatie afgeschermd NS ¤ 1,65
waarom is de heenreis 20 cent duurder, terwijl t precies dezelfde afstand is?
Heb ik bij de bus gehad, als in dat ze me verplichtte dat ik een kaartje moest kopen in de bus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:59 schreef RubenK het volgende:
Vandaag een boete van 52 euro gekregen van de NS omdat ik niet kon inchecken. Alle incheckpaaltjes op het station waren buiten dienst.
De NS conducteur wist mij te vertellen dat er van mij verwacht werd dat ik een papieren kaartje zou halen...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Ynske het volgende:
tijdje terug een klacht ingediend bij GVU omdat ze wilden dat ik een kaartje kocht toen de chipding een storing had.
krijg nu een brief met excuses dat t onderzoek zo lang duurde en dat de regeling is dat "als er geen enkele kaartlezer in de bus werkt, u geen ander vervoerbewijs hoeft te kopen"
ter compensatie van t ongemak heb ik nu een VVV bon van 10 euro gekregen. Erg netjes![]()
Aanvechten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:59 schreef RubenK het volgende:
Vandaag een boete van 52 euro gekregen van de NS omdat ik niet kon inchecken. Alle incheckpaaltjes op het station waren buiten dienst.
De NS conducteur wist mij te vertellen dat er van mij verwacht werd dat ik een papieren kaartje zou halen...
Dan weiger ik en dan halen ze de politie er maar bij.. als die kaart niet werkt is dat niet mijn probleem. Ik heb OV punt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb ik bij de bus gehad, als in dat ze me verplichtte dat ik een kaartje moest kopen in de bus.
[..]
k heb geen ov. alleen een chipkaart. daar zit een verschil in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan weiger ik en dan halen ze de politie er maar bij.. als die kaart niet werkt is dat niet mijn probleem. Ik heb OV punt!
Anders gewoon een hele grote pot met centen bij je hebben en daarmee tergend langzaam een kaartje kopen bij de bestuurder. Als ze ons gaan pesten pesten we gewoon terug. Dat zal ze leren. Moet die troep maar werken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb geen ov. alleen een chipkaart. daar zit een verschil in.
daarbij moest ik die bus hebben vanwege een afspraak. vind wel dat t nu meer dan goed gemaakt is. en heb voor de zekerheid die brief gewoon bij me
Je vergeet 1 klein detail....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Anders gewoon een hele grote pot met centen bij je hebben en daarmee tergend langzaam een kaartje kopen bij de bestuurder. Als ze ons gaan pesten pesten we gewoon terug. Dat zal ze leren. Moet die troep maar werken.
Als ze de OV-kaarten van de Tweede Kamer-leden nu eens per direct om zouden zetten naar een chipkaart, zou dat helpen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:13 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Je vergeet 1 klein detail....
Niet de buschauffeur heeft de OV-Chipkaart ingevoerd, maar Den Haag.
Dus als je dit doet pak je de verkeerde....
Alsof die met het OV reizen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:23 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Als ze de OV-kaarten van de Tweede Kamer-leden nu eens per direct om zouden zetten naar een chipkaart, zou dat helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |