Nu?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:45 schreef TUFKAL het volgende:
Ze zijn up en running nu,pinguinradio:
http://www.pinguinradio.nl/
Ik thuis al maanden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu?.
Ik heb ze al weken opstaan hier op het werk.
Geen idee, hier lukt het wel. Wel valt de stream zo nu en dan weg.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:55 schreef Muisraket het volgende:
Sorry als dit het verkeerde topic is, maar dit was het meest relevante Pinguin Radio topic dat ik kon vinden. De afgelopen dagen is het voor mij niet mogelijk om Pinguin Radio op de site of via de pop-up player te beluisteren. Ik kan het gelukkig nog wel streamen met VLC, maar dat programma heb ik op school niet. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen dat ik het niet meer op de site kan streamen?
Oké, dankjewel!quote:
Inderdaad, ik denk dat ikquote:Op maandag 27 mei 2013 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Nergens last van vandaag, vrijdagmiddag was het wel een tijdje plat idd.Pinguinradio
.
True, en soms komt er een plaat voorbij waarvan ik echt zoiets heb, dit hoort hier ECHT nietquote:Op maandag 27 mei 2013 09:09 schreef TUFKAL het volgende:
Ja maar de playlist is wel beetje klein nog
Hopeloos veroudere media, ik heb 24/7 toegang tot nieuws via van alles, hoeft mijn muziek niet voor worden onderbroken.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:21 schreef TUFKAL het volgende:
ja en waarom om het half uur nieuws (3FM)? wat een onzin zeg.
Ik laat de oude context er ook wel even bijquote:
Ik denk dat het je vergeven gaat wordenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik laat de oude context er ook wel even bij(oh kut dacht dat dit in MUZ stond
![]()
) sorry tv mods...
Dat is de schuld van de stationschefquote:Op maandag 27 mei 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, en soms komt er een plaat voorbij waarvan ik echt zoiets heb, dit hoort hier ECHT niet.
Maar goed, geen DJ's, geen reclame, heerlijk.
Ook gekeken naar wat ze geboden hebben?quote:
Ik vind dat juist wel iets hebben. Ik vind echt niet elke plaat die een beetje uit de boot lijkt te vallen leuk hoor, maar ik denk dat Pinguin radio zeker gelijk heeft dat veel luisteraars met heel veel soorten muziek zijn opgegroeid en veel soorten muziek kunnen waarderen. Dus dan vind ik het ook logisch om het aanbod (af en toe) wat op te rekken. Ik heb vroeger best vaak Kink FM afgezet omdat ik even zin had in 'andere muziek'.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, en soms komt er een plaat voorbij waarvan ik echt zoiets heb, dit hoort hier ECHT niet.
Maar goed, geen DJ's, geen reclame, heerlijk.
Oh, ik vind het ook niet erg verder, het is vaak maar 1 nummer, maar zo'n ubercommercieel nummer van Jay Z of extince is eigenlijk juist te reden dat ik nooit naar andere zenders luisterquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel iets hebben. Ik vind echt niet elke plaat die een beetje uit de boot lijkt te vallen leuk hoor, maar ik denk dat Pinguin radio zeker gelijk heeft dat veel luisteraars met heel veel soorten muziek zijn opgegroeid en veel soorten muziek kunnen waarderen. Dus dan vind ik het ook logisch om het aanbod (af en toe) wat op te rekken. Ik heb vroeger best vaak Kink FM afgezet omdat ik even zin had in 'andere muziek'.
Wat die übercommerciële nummers betreft, moet ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook niet erg verder, het is vaak maar 1 nummer, maar zo'n ubercommercieel nummer van Jay Z of extince is eigenlijk juist te reden dat ik nooit naar andere zenders luister.
Wat oudere hiphop,of Snoop vind ik best leuk maar zo'n uhuh, yeah, uhuh, niggas bitches, uhuh, plaat hoeft van mij echt niet.
Ach, elke zender heeft dat wel een beetje. Sowieso draaien ze bepaalde "nieuwe" platen dan echt weken achter elkaar erg vaak. Er is nog zoveel om uit te te kiezen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |