abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 mei 2013 @ 09:47:34 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127057400
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik laat de oude context er ook wel even bij :) (oh kut dacht dat dit in MUZ stond :X :X) sorry tv mods...
Ik denk dat het je vergeven gaat worden ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 27 mei 2013 @ 10:01:43 #202
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_127057713
Pinguïn biedt trouwens mee voor een etherfrequentie! Las ik op hun FB-pagina.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_127058009
Ja begrijp ik dan weer niet zo.
pi_127066606
Ze hypen de Editors wel zoals ze dat op 3FM kunnen doen ;(
pi_127075070
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

True, en soms komt er een plaat voorbij waarvan ik echt zoiets heb, dit hoort hier ECHT niet :P.

Maar goed, geen DJ's, geen reclame, heerlijk.
Dat is de schuld van de stationschef :P

Ze hebben wel praatradio, maar dat is echt een stuk minder, ook de muziek die er bij hoort. Johannes & De Doper past er echt niet bij, niet qua muziek, en niet qua dom gelul. Radio Cortonville kan ik weer wel waarderen, omdat dat iemand is die verstand heeft van muziek die ik mooi vind, en de muziek belangrijker vind dan zichzelf :)

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:13 schreef TUFKAL het volgende:
Ja begrijp ik dan weer niet zo.
Ook gekeken naar wat ze geboden hebben? ;)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:27:05 #206
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_127147269
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

True, en soms komt er een plaat voorbij waarvan ik echt zoiets heb, dit hoort hier ECHT niet :P.

Maar goed, geen DJ's, geen reclame, heerlijk.
Ik vind dat juist wel iets hebben. Ik vind echt niet elke plaat die een beetje uit de boot lijkt te vallen leuk hoor, maar ik denk dat Pinguin radio zeker gelijk heeft dat veel luisteraars met heel veel soorten muziek zijn opgegroeid en veel soorten muziek kunnen waarderen. Dus dan vind ik het ook logisch om het aanbod (af en toe) wat op te rekken. Ik heb vroeger best vaak Kink FM afgezet omdat ik even zin had in 'andere muziek'. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:28:53 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127147351
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:27 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik vind dat juist wel iets hebben. Ik vind echt niet elke plaat die een beetje uit de boot lijkt te vallen leuk hoor, maar ik denk dat Pinguin radio zeker gelijk heeft dat veel luisteraars met heel veel soorten muziek zijn opgegroeid en veel soorten muziek kunnen waarderen. Dus dan vind ik het ook logisch om het aanbod (af en toe) wat op te rekken. Ik heb vroeger best vaak Kink FM afgezet omdat ik even zin had in 'andere muziek'. :o
Oh, ik vind het ook niet erg verder, het is vaak maar 1 nummer, maar zo'n ubercommercieel nummer van Jay Z of extince is eigenlijk juist te reden dat ik nooit naar andere zenders luister ;).

Wat oudere hiphop,of Snoop vind ik best leuk maar zo'n uhuh, yeah, uhuh, niggas bitches, uhuh, plaat hoeft van mij echt niet :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:38:00 #208
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_127147786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, ik vind het ook niet erg verder, het is vaak maar 1 nummer, maar zo'n ubercommercieel nummer van Jay Z of extince is eigenlijk juist te reden dat ik nooit naar andere zenders luister ;).

Wat oudere hiphop,of Snoop vind ik best leuk maar zo'n uhuh, yeah, uhuh, niggas bitches, uhuh, plaat hoeft van mij echt niet :P.
Wat die übercommerciële nummers betreft, moet ik je gelijk geven. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_127147803
m.i. draaien ze bv Daft Punk ook teveel.
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:40:48 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127147902
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:38 schreef TUFKAL het volgende:
m.i. draaien ze bv Daft Punk ook teveel.
Ach, elke zender heeft dat wel een beetje. Sowieso draaien ze bepaalde "nieuwe" platen dan echt weken achter elkaar erg vaak. Er is nog zoveel om uit te te kiezen.

je hoeft echt niet alleen de "hit" van het album te draaien, een minder bekend nummer van die plaat mag van mij ook gewoon.

maar al met al vind ik het toch de prettigste zender.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127148044
Wat er nu afgespeeld wordt is mijn favoriet :)
pi_127433488
quote:
Pinguin radio wordt publiek bezit
Webzender Pinguin gaat als eerste radiostation over op een crowd funding-model. De alternatieve zender, die anderhalf jaar geleden dook in het gat dat het opgeheven Kink FM achterliet, hoopt voldoende luisteraars te kunnen verleiden tot een maandelijkse bijdrage van ¤7,50.

„We kregen al heel lang mailtjes van luisteraars of ze ons niet op één of andere manier konden helpen”, vertelt oprichter Bas ’Bazz’ Barnasconi, voormalig zanger van punkband VanKatoen en inmiddels van The Bazzookas. „Toen zijn we begonnen met een ’donateur’-knop op de site, met veel succes. Nu willen we dat officieel gaan maken, met een vaste maandelijkse bijdrage om de zender reclamevrij, dj-vrij en nieuwsvrij te kunnen houden. We worden een soort publieke omroep, ja, maar dan écht van het publiek. Gewone publieke omroepen worden eigenlijk door de overheid gefinancierd, maar niemand is gevraagd of we dat nou wel willen. Wij zijn dit station gestart zonder dat we wisten of er iemand op zat te wachten, maar er bleek een groot publiek voor te zijn.”

Particulier geld
De afgelopen anderhalf jaar werd Pinguin, met 100.000 luisteraars per maand de grootste webzender van de Benelux, nog op de been gehouden met particulier geld. „Toen Kink stopte, waren er twee fanatieke luisteraars die een reddingspoging op touw wilden zetten”, vertelt Barnasconi. „Dat mocht niet baten, maar de voormalige directeur van Kink heeft ze toen naar ons doorverwezen. Daar hebben we het tot nu toe van betaald, maar we zijn zo groot gegroeid dat het tijd is voor een volgende stap.”

De nieuwe donateurs zullen met hun gift niet alleen hun zender op de been houden, maar ze krijgen er ook iets voor terug: Pinguin gebruikt een deel van de opbrengst om samen met hen in januari het tweejarig bestaan vieren in Paradiso. „Natuurlijk droom ik ervan dat de toeloop zó groot is, dat die zaal te klein zal zijn. Maar eerlijk gezegd lijkt Paradiso me wel reëel. En als het echt stormloopt, kunnen we er altijd nog een tweedaags evenement van maken."
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:41:53 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127433522
Ik zit er wel aan te denken om te doneren eigenlijk ja. Als het dan idd maar reclame/gelulvrij blijft.

Dat feestje in Paradiso is dan leuk meegenomen, maar ik geloof niet dat daar echt topacts zullen komen :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127433854
En mag deze in de OP?

http://pinguinradio.com/

direct luister link: mms://dedi13.dehostingfirma.nl/pr160

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2013 11:01:52 ]
pi_127434145
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:51 schreef TUFKAL het volgende:
En mag deze in de OP?

http://pinguinradio.com/

direct luister link: http://www.fresh.fm/media/audio/FreshFM.asx
Wat is dat voor bagger? Je bedoelt zeker http://pr320.pinguinradio.nl/listen.pls of http://pr128.pinguinradio.nl/listen.pls ;)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_127434223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:59 schreef Resistor het volgende:

[..]

Wat is dat voor bagger? Je bedoelt zeker http://pr320.pinguinradio.nl/listen.pls of http://pr128.pinguinradio.nl/listen.pls ;)
Hm vreemd, nee deze: mms://dedi13.dehostingfirma.nl/pr160
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:45:23 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127476271
http://pinguinradio.com/acties/pinguins-in-paradiso

Ik doe mee, sowieso om PR te steunen en het feestje lijkt me ook wel leuk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129604595
pff heerlijke playlist vandaag :P
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:05:25 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129604651
Ach, ik heb sowieso niet zoveel te klagen over PR, al heb ik het idee dat er wel meer en meer hiphop wordt gedraaid. Opzich als afwisseling niet zo erg, maar moet niet te gek worden.

Maar dat Paradisofeest gaan ze echt nooit halen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129607359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:05 schreef HeatWave het volgende: al heb ik het idee dat er wel meer en meer hiphop wordt gedraaid. Opzich als afwisseling niet zo erg, maar moet niet te gek worden.
Nee precies hiphop vind ik totaal niet thuishoren op PinguinRadio zend dat maar uit op KXRadio ofzo of een echt R&B / hip/hop zender.
pi_129607379
Af en toe wat Cypress hill tussendoor is niet zo erg :P
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:38:21 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129607390
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:37 schreef funrider het volgende:

[..]

Nee precies hiphop vind ik totaal niet thuishoren op PinguinRadio zend dat maar uit op KXRadio ofzo of een echt R&B / hip/hop zender.
Nou ja, een nummer tussendoor is prima. Maar soms is het echt 3-4 per uur. Ik heb niets tegen hiphop,maar dan geen JayZ ofzo :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129607454
Dit werd toch vroeger nooit op KINKFM gedraaid of wel? Het moet alternative (indie) rock blijven.
Als ze JayZ & co gaan draaien dan weet ik zeker dat veel mensen gaan afhaken. Gooi dat lekker op een aparte stream.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:40:50 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129607486
Ze hadden wel een hiphop-programma toch?

En idd, Cypress Hill is prima uiteraard, maar ik hoor nu zelfs soms Kanye west :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129607505
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef funrider het volgende:
Dit werd toch vroeger nooit op KINKFM gedraaid of wel? Het moet alternative (indie) rock blijven.
Als ze JayZ & co gaan draaien dan weet ik zeker dat veel mensen gaan afhaken. Gooi dat lekker op een aparte stream.
In mijn herinnerring toch wel, def-p heeft toch ook een tijdje daar een programma gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')