70.000. Dat is niet veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef themauster het volgende:
Aan het overlijdenstopic van Arjen Grolleman te zien blijkt dat er veel luisteraars zijn van Kink FM.
http://www.kinkfm.com/luisteronlinequote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Ghost_Rider het volgende:
wat is de uitzend frequentie van Kink?
Zal ik het even in de op zetten?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.kinkfm.com/luisteronline
Daar staan ook de frequenties
Leef je helemaal uit. Het is jouw feestjequote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal ik het even in de op zetten?
Ha ha preceis zoals bij mij op de radio.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef c3k het volgende:
KinkFM staat bij mij standaard aan. Als ik het even moe ben, dan schakel ik over naar Studio Brussel.
Favoriete programma's op Kink: Avondland, 90s rock! en Oeverloos.
http://www.kinkfm.com/nie(...)1_oktober_aanstaandetwitter:martijnbiemans twitterde op woensdag 29-06-2011 om 20:50:49RIP KinkFM. 01-10-1995 - 01-10-2011 Gvd. reageer retweet
quote:V-Ventures, de eigenaar van Kink FM, heeft een definitief besluit genomen over de toekomst van het radiostation. Per 1 oktober aanstaande zal er definitief gestopt worden met de uitzendingen van Kink FM.
In mei werd al bekend dat V-Ventures niet op een FM frequentie ging bieden vanwege het te hoge licentiebedrag. Zonder FM frequentie ziet V-Ventures geen mogelijkheden om Kink FM winstgevend te exploiteren.
Guido van Nispen, directeur van V-Ventures: Het is een erg moeilijk, maar onvermijdelijk besluit geweest. Onder leiding van Station Manager Jantien van Tol is een prachtig, innoverend station neergezet waar de medewerkers en luisteraars trots op kunnen zijn. De recente rebranding naar Kink: Messenger of Music zorgde voor een historische stijging van het Kink marktaandeel.
Tot 1 oktober zal Kink FM blijven uitzenden, op die dag bestaat Kink FM precies 16 jaar.
twitter:henkkanning twitterde op woensdag 29-06-2011 om 20:52:09De dag is zwart. Zojuist het bericht gehad dat per 1 oktober Kink FM niet meer bestaat. #kinkfm #bollocks reageer retweet
quote:Vereniging Veronica draait per 1 oktober de geldkraan richting radiozender Kink FM dicht. Dat hebben diverse medewerkers van het station vanavond gemeld via Twitter. Het bericht werd niet veel later door V-Ventures, de mediatak van Veronica, bevestigd.
Kink FM begon op 1 oktober 1995 met uitzenden vanuit de kelder van de omroep op het Hilversumse Laapersveld. Het was jarenlang een zorgenkindje van de omroep. Mede door de inspanningen van dj - en latere directeur - Arjen Grolleman en een klein team enthousiaste medewerkers, bleef de zender in de lucht.
Toen Grolleman op 20 januari 2010 op 37-jarige leeftijd plotseling overleed, deed Veronica-directeur Guido van Nispen de belofte dat de omroepvereniging er alles aan zou doen om Kink FM de zo gewenste etherfrequentie te bezorgen. Sinds de start in 1995 zond Kink namelijk alleen uit via kabel en later internet.
Die belofte trok directeur Van Nispen vorige maand al in door aan te kondigen dat V-Ventures niet zou bieden op één van de vrije etherfrequenties. Naar nu blijkt trekt Van Nispen de stekker helemaal uit het station.
Kink FM zag juist het marktaandeel de laatste tijd stijgen. "Helaas was dit niet genoeg voor een gezond toekomstperspectief en daarom stoppen we met Kink", laat Van Nispen weten in een verklaring.
Naast Grolleman werkten bekende radio-dj's als initiatiefnemer Rob Stenders, Michiel Veenstra, Jan Douwe Kroeske, Alfred Lagarde en Floortje Dessing voor de zender.
Die titelquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
Veronica pist over graf Arjen Grolleman
[..]
jaquote:
twitter:bobrusche twitterde op woensdag 29-06-2011 om 21:12:58GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #KINKFM reageer retweet
Spijtig inderdaad. Ik hoorde en las het ook gisteravond. Mag graag luisteren naar KINKFM. Liep altijd voorop met nieuwe (alternatieve) muziek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Logisch, er is alleen maar markt voor inhoudsloze kutmuziek...
Je doet er toch niets aan, maar het is wel heel erg zonde...
Dat zou tof zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Resistor het volgende:
BNR is ook gered door de 'vrienden van BNR', mensen die geld gaven om het station in de lucht te houden, misschien dat er voor Kink ook zoiets gedaan kan worden.
Onze overheid vond kink gewoon hetzelfde als de andere commercielen die je opnoemt, daarom zou kink ook een hoofdprijs voor de etherfrequentie betaald moeten hebben om er op te komen, wat men vanwege het niet zo hoge luistaantal nooit zouden hebben kunnen finacieren. Helaas snapt onze overheid er niet al te veel van.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:26 schreef funrider het volgende:
Jammer dat goede zenders moeten gaan en dat 'hit' zenders met 5x in het uur dezelfde hits en nonstop reclame (ik noem 538, veronica) wel zoveel luisteraars trekken.. Had KinkFM maar in de ether gezeten en had er maar een bedrijf als RTL/Talpa achter gezeten met geld. Ik hoop stiekem nog dat het nog wordt opgekocht en dat het op het vrije kavel ooit beschikbaar komt.
Ha, jij zit nu ook te luisteren?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik luister nog elke dag 8 uur naar Kink. Echt de enige zender waar ik niet gillend gek word van de bagger die ze draaien.
Het slechste wat ze draaien is Amy Lijkhuis en dat moet dan maar, al zou ik het alsnog graag wegzappen.
Kink, ik zal het missen...
jepsquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha, jij zit nu ook te luisteren?
precies dat is echt super leuk maar vrees dat dat dan ook verdwijnt. Hoop wel dat ze iets dergelijks aan blijven houden voor rock muziek. Vroeger had ik nog MTV2 (nu MTV Rocks) op de digitale kabel maar helaas heeft UPC die toen er vanaf gehaald. Xite is nu 's avonds een redelijk alternatief maar voor hoelang..quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Jammer!
Xite, een muziekzender op oa UPC, heeft 's avonds altijd KINK TV. Ik ben benieuwd of dat ook gaat verwijnen. Ik hoop het niet!
KINK TV stopt ook..quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef funrider het volgende:
[..]
precies dat is echt super leuk maar vrees dat dat dan ook verdwijnt. Hoop wel dat ze iets dergelijks aan blijven houden voor rock muziek. Vroeger had ik nog MTV2 (nu MTV Rocks) op de digitale kabel maar helaas heeft UPC die toen er vanaf gehaald. Xite is nu 's avonds een redelijk alternatief maar voor hoelang..
quote:Hi GuitarJJ,
Helaas stoppen wij 1 oktober ook met het uitzenden van KinkTV. Wij vinden dit ook erg jammer, maar zonder Kink FM is er ook geen Kink TV. Vanaf 1 oktober starten wij wel met een volledig nieuwe programmering. Ik hoop dat hier ook weer nieuwe programma's tussen zitten die je leuk gaat vinden.
Groet,
Xite
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vond het wel gezellig gisteren
128 kbps is er genoeg kijk maar eens op TuneIn Radio bij Alt.Rock of bij Shoutcast bij Rock.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:48 schreef Resistor het volgende:
Ik hoop dat er in dit topic wel goede alternatieven langs komen.
StuBru is niet geweldig, of er moeten betere streams te vinden zijn dan 96Kbps. Ik ben gewoon verwend met de 160 en 192Kbps van KinkFM
twitter:jantienvantol twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 16:02:02Een aantal Kink medewerkers gaat op 1 oktober van start met een nieuw innitiatief, een online radiostation. reageer retweet
www.pinguinradio.nltwitter:jantienvantol twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 16:02:11De naam: Pinguin Radio. Het is geen doorstart van Kink FM, het is niet op de kabel, alleen via internet. reageer retweet
Wachten tot je weer internet hebt, dan zal vast wel iemand dat ergens neergezet hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 17:55 schreef Tchock het volgende:
Ik wil graag de laatste paar uur Kink luisteren, maar ik ben in het buitenland zonder internet. Iemand oplossingen?
edit: hoeft niet per se live.
Hebben die niet een vergelijkbare stijl als Arrow Classic FM? Misschien kun je dat proberenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Luister al jaren naar Kink ClassX. Erg jammer dat het stopt
Ga het vanaf 1 oktober eens beluisteren maar in ieder geval al bedankt voor de tipquote:Op woensdag 28 september 2011 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben die niet een vergelijkbare stijl als Arrow Classic FM? Misschien kun je dat proberen
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ga het vanaf 1 oktober eens beluisteren maar in ieder geval al bedankt voor de tip
Ik ben benieuwd of dit een waardige opvolger kan worden. De playlist ziet er in ieder geval goed uit. Ik ga het zeker proberen. Ze willen zelfs met apps komen al is voor mij een shoutcast/win media stream genoeg om m in te stellen als (wekker)radio (Sonio app op iPhone kun je zelf streams/zenders toevoegen mits shoutcast).quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:jantienvantol twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 16:02:02Een aantal Kink medewerkers gaat op 1 oktober van start met een nieuw innitiatief, een online radiostation. reageer retweet
www.pinguinradio.nltwitter:jantienvantol twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 16:02:11De naam: Pinguin Radio. Het is geen doorstart van Kink FM, het is niet op de kabel, alleen via internet. reageer retweet
3FM loopt hopeloos achter ja. Maar voor het "gepeupel" hebben ze nieuwe muziek. En dat bedoel ik niet snobbistisch.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:12 schreef zatoichi het volgende:
KinkFM was gewoon altijd aanwezig in huis; al was het maar lekker op de achtergrond.
En als vrienden een "nieuwe band" hadden ontdekt, was ik eigen al lang uitgekeken op die groep... En dan durft 3FM te claimen met nieuwe muziek te komen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |