abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99374296
BNR is ook gered door de 'vrienden van BNR', mensen die geld gaven om het station in de lucht te houden, misschien dat er voor Kink ook zoiets gedaan kan worden.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 18:34:22 #52
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_99376657
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Resistor het volgende:
BNR is ook gered door de 'vrienden van BNR', mensen die geld gaven om het station in de lucht te houden, misschien dat er voor Kink ook zoiets gedaan kan worden.
Dat zou tof zijn :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_101414747
Je kunt weer stemmen voor de Kink 1600. Tot 11 september kan het. Dan is de lijst vanaf de 19e te beluisteren totdat op 1 oktober de stekker eruit gaat.
http://www.kinkfm.com/nieuws/1489/Stem_op_de_Kink_1600!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_101414864
Iedereen die graag naar Kink luisterde, je kan je nu gratis aanmelden voor Kink Bedankt.
PS4 online: micro_nl
pi_101453600
;( Kink ;(
Ja doei.
pi_101480793
Jammer dat goede zenders moeten gaan en dat 'hit' zenders met 5x in het uur dezelfde hits en nonstop reclame (ik noem 538, veronica) wel zoveel luisteraars trekken.. Had KinkFM maar in de ether gezeten en had er maar een bedrijf als RTL/Talpa achter gezeten met geld. Ik hoop stiekem nog dat het nog wordt opgekocht en dat het op het vrije kavel ooit beschikbaar komt.

Anders moeten we het doen met buitenlandse zenders zoals NME, XFM en 6Music uit de UK of StuBru uit Belgie via internet op tv (TuneIn Radio), radio 100.9FM stuBru ZuidHollandZuid, Brabant, smartphones (TuneIn Radio).
pi_101484530
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:26 schreef funrider het volgende:
Jammer dat goede zenders moeten gaan en dat 'hit' zenders met 5x in het uur dezelfde hits en nonstop reclame (ik noem 538, veronica) wel zoveel luisteraars trekken.. Had KinkFM maar in de ether gezeten en had er maar een bedrijf als RTL/Talpa achter gezeten met geld. Ik hoop stiekem nog dat het nog wordt opgekocht en dat het op het vrije kavel ooit beschikbaar komt.
Onze overheid vond kink gewoon hetzelfde als de andere commercielen die je opnoemt, daarom zou kink ook een hoofdprijs voor de etherfrequentie betaald moeten hebben om er op te komen, wat men vanwege het niet zo hoge luistaantal nooit zouden hebben kunnen finacieren. Helaas snapt onze overheid er niet al te veel van.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:38:03 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101484565
Ik luister nog elke dag 8 uur naar Kink. Echt de enige zender waar ik niet gillend gek word van de bagger die ze draaien.

Het slechste wat ze draaien is Amy Lijkhuis en dat moet dan maar, al zou ik het alsnog graag wegzappen.

Kink, ik zal het missen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101484599
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik luister nog elke dag 8 uur naar Kink. Echt de enige zender waar ik niet gillend gek word van de bagger die ze draaien.

Het slechste wat ze draaien is Amy Lijkhuis en dat moet dan maar, al zou ik het alsnog graag wegzappen.

Kink, ik zal het missen...
Ha, jij zit nu ook te luisteren? :P
Ja doei.
pi_101484725
Jammer!

Xite, een muziekzender op oa UPC, heeft 's avonds altijd KINK TV. Ik ben benieuwd of dat ook gaat verwijnen. Ik hoop het niet! :N
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:44:58 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101484746
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ha, jij zit nu ook te luisteren? :P
jeps :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101484824
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Jammer!

Xite, een muziekzender op oa UPC, heeft 's avonds altijd KINK TV. Ik ben benieuwd of dat ook gaat verwijnen. Ik hoop het niet! :N
precies dat is echt super leuk maar vrees dat dat dan ook verdwijnt. Hoop wel dat ze iets dergelijks aan blijven houden voor rock muziek. Vroeger had ik nog MTV2 (nu MTV Rocks) op de digitale kabel maar helaas heeft UPC die toen er vanaf gehaald. Xite is nu 's avonds een redelijk alternatief maar voor hoelang..
pi_101852758
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef funrider het volgende:

[..]

precies dat is echt super leuk maar vrees dat dat dan ook verdwijnt. Hoop wel dat ze iets dergelijks aan blijven houden voor rock muziek. Vroeger had ik nog MTV2 (nu MTV Rocks) op de digitale kabel maar helaas heeft UPC die toen er vanaf gehaald. Xite is nu 's avonds een redelijk alternatief maar voor hoelang..
KINK TV stopt ook..

quote:
Hi GuitarJJ,

Helaas stoppen wij 1 oktober ook met het uitzenden van KinkTV. Wij vinden dit ook erg jammer, maar zonder Kink FM is er ook geen Kink TV. Vanaf 1 oktober starten wij wel met een volledig nieuwe programmering. Ik hoop dat hier ook weer nieuwe programma's tussen zitten die je leuk gaat vinden.

Groet,

Xite
pi_101853218
Gaat wel leeg worden zonder kink ja... Geen idee of ik de radio uberhaupt nog ga gebruiken hierna eigenlijk...
pi_101878196
Ik heb ticket binnen voor vrijdag. Zal dubbel gevoel geven, dat feest.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_101881762
Ja, zal wel raar worden. Sommige mensen noemen het een eindfeest, maar zo voelt het voor mij niet. :{
pi_101881802
Zo jammer dat ik niet naar dat eindfeest kan -O- had me wel erg tof geleken..

Zó zonde -O- ;(
Ja doei.
pi_101881890
Waarom kan je niet?
pi_101881952
Is een beetje duur om voor feestje vanuit het VK over te komen ;)
Ja doei.
pi_101882034
Ah, ja, dat is waar! (ik dacht dat je in Meppel woonde btw)
pi_101882083
Meppel? :o Nee, ben daar zelfs nog nooit geweest! :P

Welke datum is het overigens exact?

Stom! KinkFM mag niet stoppen :(
Ja doei.
pi_101883710
Dan was ik met iemand anders in de war.

30 september om 23:59:59 is de laatste uitzending afgelopen, 1 oktober om 0:00 is het stil.
pi_101977904
Feestje is morgen, jammer, als 't zaterdag was geweest had ik er (als 't niet al uitverkocht was) bij kunnen zijn...

-O- boh, ik vind het echt zó jammer dat ze stoppen! Luister altijd met veel plezier naar ze!

Heb ze ongeveer 5 jaar geleden leren kennen via mijn man en op de eerste avond dat we samen waren (23 december 2007) hadden ze een soort 'foute kerst top zoveel' O+ _O-

Met onder andere:

_O-
Ja doei.
pi_102047277
Dat was nog best druk. Helaas was ik niet op tijd, maar The Deaf vond ik wel een lekker bandje. De muziek na Go back to the Zoo was wel een beetje kut.

Wel leuk dat ze iedereen die er was bedankten op de schermen, hoewel ik m'n ogen er af en toe amper vanaf kon houden...

Ik baal er nog steeds van. Ik luister al bijna 10 jaar naar Kink FM als ik thuis ben ;(
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_102064415
Ik luister al vanaf het allereerste begin, ben zowat opgegroeid met Kink. Weet nog hoe geweldig ik het vond dat er eindelijk eens een zender zonder baggermuziek kwam en gaf me ook wel het idee dat er gelukkig meer mensen waren die muziek beleefden op mijn manier.
Vind het echt ontzettend kut dat ze ermee stoppen, ik luister nog heel veel, ook naar kinkclassix. Nieuwe muziek die ik heb leren kennen is heel vaak via Kink. Wat doen jullie straks als het er niet meer is, behalve balen dan? Studio brussel bijvoorbeeld is een soort van alternatief, maar is ook niet altijd relaxed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')