Dat zou tof zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Resistor het volgende:
BNR is ook gered door de 'vrienden van BNR', mensen die geld gaven om het station in de lucht te houden, misschien dat er voor Kink ook zoiets gedaan kan worden.
Onze overheid vond kink gewoon hetzelfde als de andere commercielen die je opnoemt, daarom zou kink ook een hoofdprijs voor de etherfrequentie betaald moeten hebben om er op te komen, wat men vanwege het niet zo hoge luistaantal nooit zouden hebben kunnen finacieren. Helaas snapt onze overheid er niet al te veel van.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:26 schreef funrider het volgende:
Jammer dat goede zenders moeten gaan en dat 'hit' zenders met 5x in het uur dezelfde hits en nonstop reclame (ik noem 538, veronica) wel zoveel luisteraars trekken.. Had KinkFM maar in de ether gezeten en had er maar een bedrijf als RTL/Talpa achter gezeten met geld. Ik hoop stiekem nog dat het nog wordt opgekocht en dat het op het vrije kavel ooit beschikbaar komt.
Ha, jij zit nu ook te luisteren?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik luister nog elke dag 8 uur naar Kink. Echt de enige zender waar ik niet gillend gek word van de bagger die ze draaien.
Het slechste wat ze draaien is Amy Lijkhuis en dat moet dan maar, al zou ik het alsnog graag wegzappen.
Kink, ik zal het missen...
jepsquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha, jij zit nu ook te luisteren?
precies dat is echt super leuk maar vrees dat dat dan ook verdwijnt. Hoop wel dat ze iets dergelijks aan blijven houden voor rock muziek. Vroeger had ik nog MTV2 (nu MTV Rocks) op de digitale kabel maar helaas heeft UPC die toen er vanaf gehaald. Xite is nu 's avonds een redelijk alternatief maar voor hoelang..quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Jammer!
Xite, een muziekzender op oa UPC, heeft 's avonds altijd KINK TV. Ik ben benieuwd of dat ook gaat verwijnen. Ik hoop het niet!
KINK TV stopt ook..quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef funrider het volgende:
[..]
precies dat is echt super leuk maar vrees dat dat dan ook verdwijnt. Hoop wel dat ze iets dergelijks aan blijven houden voor rock muziek. Vroeger had ik nog MTV2 (nu MTV Rocks) op de digitale kabel maar helaas heeft UPC die toen er vanaf gehaald. Xite is nu 's avonds een redelijk alternatief maar voor hoelang..
quote:Hi GuitarJJ,
Helaas stoppen wij 1 oktober ook met het uitzenden van KinkTV. Wij vinden dit ook erg jammer, maar zonder Kink FM is er ook geen Kink TV. Vanaf 1 oktober starten wij wel met een volledig nieuwe programmering. Ik hoop dat hier ook weer nieuwe programma's tussen zitten die je leuk gaat vinden.
Groet,
Xite
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |