quote:oja en mensen die denken dat ik een kloon ben moeten me berichten eens goed lezen!!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Cortax het volgende:
Als dit geen troll is, dan hebben wij echt een verrotte maatschappij
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Viswijfje het volgende:
welke namen vind jij leuk en welke vind je kut??
ik vind voor meisjes eigelijk alles met de A mooi dus melisa shenaika brenda sandra en renate en zo!!
jonges vind ik moelijker maar wesleys kunnen altijd wel lekker seksen haha![]()
ik heb echt super hekel aan debbies dat zijn altijd dikke bitchen en ik denk ook niet dat ik vriendinen zou worden met bevoorbeeld een astrid![]()
![]()
![]()
![]()
o en dubbele namen vind ik echt heel dom konde je ouders niet kiezen soms???!!![]()
![]()
dan past je naam niet eens op een kettinktje hoe dom kan je zijn!!!!
ook stom: als buitelanders nederlandse namen kiesen. alsof ik je kleurtje niet zie als je sabrina heet![]()
![]()
nu jullie!! welke naam vind je super welke kut en wil je m zelf hebben of voor je kinderen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Cortax het volgende:
Als dit geen troll is, dan hebben wij echt een verrotte maatschappij
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Alles wat jij zegt, maar dan precies het omgekeerde.
1 |
whaha dat bedoel ik!!! is toch domquote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Idioot![]()
IK ben een neger die peter heet
Racisme, we leven in een vrij landquote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha dat bedoel ik!!! is toch dom
ja maar dan moet je ook niet liegen bent toch gewoon vrij om gewoon achmed of oj te heten net als alle andere???quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Racisme, we leven in een vrij land
Natuurlijk ben jij ook vrij om Achmed (let op de hoofdletter A, anders ben je aan het denigreren) of Oj te heten.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar dan moet je ook niet liegen bent toch gewoon vrij om gewoon achmed of oj te heten net als alle andere???
Haha Leibzin!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Bij Brenda en Berendina denk ik meteen aan overgewicht.
haha berendina wat is dat!?!!1!!!?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Bij Brenda en Berendina denk ik meteen aan overgewicht.
Was een grap heb gewoon een buitenlandse naamquote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha dat bedoel ik!!! is toch dom
je hebt er dus 10 gekend?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef fratsman het volgende:
meisjes die Tamara heten zijn in 9 van de 10 gevallen spuug- maar dan ook spuuglelijk.
hier niet hoor! dan wonen die 9 zeker in jou stad haha ik ken alleen maar mooie tamaras en ze is ook heel gezelig!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef fratsman het volgende:
meisjes die Tamara heten zijn in 9 van de 10 gevallen spuug- maar dan ook spuuglelijk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja, en echt maar eentje zag er leuk uit. Ik maak die post toch niet voor niets?![]()
Maurice, Tobias, Maximus (quote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Wesleyz het volgende:
Mooie namen
Diwa
Marciano
Marnix
Jorine
Celeste
&nog wel meer,
Als of de mensheid zich zelf dan nog niet uitgeroeit heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 18:22 schreef fratsman het volgende:
De gedachten alleen al dat er over 60-70 jaar opa's en oma's rond lopen die Wesley, Esmeralda of Destiny heten.
Alleen Frederick niet zo mee eensquote:Op maandag 25 januari 2010 18:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Maurice, Tobias, Maximus (), Bradley, Frederick
(meisjes) Annabelle, Veronique (of -ca)
Doe dan Henkie, dat is tenminste nog chique.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Torrio het volgende:
Mijn zoon noem ik gewoon Klaas, pleur op met al die buitenlandse zogenaamd hippe namen
Klaasquote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Torrio het volgende:
Mijn zoon noem ik gewoon Klaas, pleur op met al die buitenlandse zogenaamd hippe namen
Ik mag toch hopen dat je zelf geen Achmed heet, anders mag het niet van Viswijfjequote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Torrio het volgende:
Als onze Klaas in de finale van het WK 4 doelpunten maakt tegen Duitsland weet ik zeker dat je die van jou ook Klaas gaat noemen!quote:
Noway, mijn eerste zoontje word een Marcianoquote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als onze Klaas in de finale van het WK 4 doelpunten maakt tegen Duitsland weet ik zeker dat je die van jou ook Klaas gaat noemen!
En wat als Klaas-Jan die doelpunten gaat scoren??quote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als onze Klaas in de finale van het WK 4 doelpunten maakt tegen Duitsland weet ik zeker dat je die van jou ook Klaas gaat noemen!
Gisteren is de keeper van Ajax, Stekelenburg, vader geworden. Van een zoon: Sem.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef patatmetfriet het volgende:
Als je je kind nu nog Sem of Luna durft te noemen ben je ook niet wijs, trouwens.
OMG... ik hoop voor je dat je een Priscilla vindt die het daar mee eens isquote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Noway, mijn eerste zoontje word een Marciano
Dan wordt het gewoon Piet.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat als Klaas-Jan die doelpunten gaat scoren??
Wordt het dan Klaas-Jan of valt die af wegens het dubbele naam verbod van Viswijfje??
Weet je zeker dat het geen Jayden of JayJay wordt?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Noway, mijn eerste zoontje word een Marciano
O ja Ricardo en Jeffrey vind ik ook zo mooi!!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
Shaquilla, Fatima, Babii-Angel, Tiaammii,
En voor mannen vind ik Ricardo, Jeffrey en Paco mooi.
Verstandig, daarbij is de kans dat een naam als Piet of Klaas nog verpaupert vrij kleinquote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yes. En naar Piet Patat.
Piet Friet klinkt trouwens beter
waaahaha je ziet er ook helemaal niet uit vera!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind Felicity prachtig. En dan als afkorting Fliss.
Call me crazy, maar ik vind het echt heel mooi.
Hoop dat de vader van mijn toekomstige kind het met me eens is als het een meisje wordt
Wou dat mijn moeder me zo genoemd had, in plaats van saaie Vera![]()
Hoezo zie ik er niet uit als een Vera danquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo zie ik er niet uit als een Vera danHoe ziet een Vera er dan uit?
me bazin is vera en die's 50 ofzo!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo zie ik er niet uit als een Vera danHoe ziet een Vera er dan uit?
Aha, dus aangezien jou bazin Vera heet, en 50 is, zie ik er niet uit als een Veraquote:Op maandag 25 januari 2010 18:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
me bazin is vera en die's 50 ofzo!!!
[ afbeelding ]
zoiets maar dan wel mooier!!
Die dubbel L, zit die er ook echt in of was dat een extraatje?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
mijn naam is stom.![]()
zal mijn kind ook nooit zo noemen, heb ook nog geen idee wat voor naam wel.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
Shaquilla, Fatima, Babii-Angel, Tiaammii,
En voor mannen vind ik Ricardo, Jeffrey en Paco mooi.
Allochtoon versus autochtoon.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Maurice, Tobias, Maximus (), Bradley, Frederick
(meisjes) Annabelle, Veronique (of -ca)
wat een onzin!!!! namen zeggen niets over werken!!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
de meeste namen die ik hier hoor zijn gedoemde generatiewerklozen.
Haha nee die deed ik hier er gewoon extra bij.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die dubbel L, zit die er ook echt in of was dat een extraatje?
Echt wel! Als je je zoon Klaas noemt weet je gewoon dat hij veel gaat verdienen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat een onzin!!!! namen zeggen niets over werken!!
Ik kom van het kamp jonge. Nee, dit waren natuurlijk geen serieuze namen. Ik vind voor een meisje Katharine, Isabella of Violet wel mooi, en voor een jongen, River, Johnny (als in Johnny Depp, niet Sjonnie Flodderquote:
voornamen zeggen best veel, naar het schijnt.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat een onzin!!!! namen zeggen niets over werken!!
als dat echt zo is vind ik het discrimenatie!! doen ze dat overal? als ik volgende keer soliciteer wijger ik me naam te geven!!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Echt wel! Als je je zoon Klaas noemt weet je gewoon dat hij veel gaat verdienen.
dan roepen ze teminste niet de verkeerde naam bij het seksenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef FlinkeNaam het volgende:
Mensen die hun naam op een kettinkje zetten
Gewoon zeggen dat je Klaas heet!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als dat echt zo is vind ik het discrimenatie!! doen ze dat overal? als ik volgende keer soliciteer wijger ik me naam te geven!!
ik ben een vrouwquote:
Weet je het zeker?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha berendina wat is dat!?!!1!!!?
Brenda is mooiken trouwes wel een dikke brenda maar toch is ze lief en ik ga me dochter ook zo noemen die word niet dik want ik heb goeie genen!!!!
zo heten koeienquote:
ech wel!!! kijk maar na mij en monique en me moeder allemaal mooie vrouwen en allemaal ons mondje klaar!quote:
Mensen die Klaas heten zijn over het algemeen lelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Echt wel! Als je je zoon Klaas noemt weet je gewoon dat hij veel gaat verdienen.
Kijken, waar?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ech wel!!! kijk maar na mij en monique en me moeder allemaal mooie vrouwen en allemaal ons mondje klaar!
Eensch, maar ze verdienen wel veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die Klaas heten zijn over het algemeen lelijk.
nee geen fotoos meerquote:
Hebben anderen het weer voor me verpest?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee geen fotoos meerwas maar een spreekwoord!!
ik vind jou er meer uitzien als een jenny.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff gelukkig maar dat ik Shaniqua heet anders mocht het niet van Viswijfje
hey jou ken ik van poster bij de Hema!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff gelukkig maar dat ik Shaniqua heet anders mocht het niet van Viswijfje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |