quote:oja en mensen die denken dat ik een kloon ben moeten me berichten eens goed lezen!!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Cortax het volgende:
Als dit geen troll is, dan hebben wij echt een verrotte maatschappij
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Viswijfje het volgende:
welke namen vind jij leuk en welke vind je kut??
ik vind voor meisjes eigelijk alles met de A mooi dus melisa shenaika brenda sandra en renate en zo!!
jonges vind ik moelijker maar wesleys kunnen altijd wel lekker seksen haha![]()
ik heb echt super hekel aan debbies dat zijn altijd dikke bitchen en ik denk ook niet dat ik vriendinen zou worden met bevoorbeeld een astrid![]()
![]()
![]()
![]()
o en dubbele namen vind ik echt heel dom konde je ouders niet kiezen soms???!!![]()
![]()
dan past je naam niet eens op een kettinktje hoe dom kan je zijn!!!!
ook stom: als buitelanders nederlandse namen kiesen. alsof ik je kleurtje niet zie als je sabrina heet![]()
![]()
nu jullie!! welke naam vind je super welke kut en wil je m zelf hebben of voor je kinderen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Cortax het volgende:
Als dit geen troll is, dan hebben wij echt een verrotte maatschappij
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Alles wat jij zegt, maar dan precies het omgekeerde.
1 |
whaha dat bedoel ik!!! is toch domquote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Idioot![]()
IK ben een neger die peter heet
Racisme, we leven in een vrij landquote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha dat bedoel ik!!! is toch dom
ja maar dan moet je ook niet liegen bent toch gewoon vrij om gewoon achmed of oj te heten net als alle andere???quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Racisme, we leven in een vrij land
Natuurlijk ben jij ook vrij om Achmed (let op de hoofdletter A, anders ben je aan het denigreren) of Oj te heten.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar dan moet je ook niet liegen bent toch gewoon vrij om gewoon achmed of oj te heten net als alle andere???
Haha Leibzin!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Bij Brenda en Berendina denk ik meteen aan overgewicht.
haha berendina wat is dat!?!!1!!!?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Bij Brenda en Berendina denk ik meteen aan overgewicht.
Was een grap heb gewoon een buitenlandse naamquote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha dat bedoel ik!!! is toch dom
je hebt er dus 10 gekend?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef fratsman het volgende:
meisjes die Tamara heten zijn in 9 van de 10 gevallen spuug- maar dan ook spuuglelijk.
hier niet hoor! dan wonen die 9 zeker in jou stad haha ik ken alleen maar mooie tamaras en ze is ook heel gezelig!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef fratsman het volgende:
meisjes die Tamara heten zijn in 9 van de 10 gevallen spuug- maar dan ook spuuglelijk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja, en echt maar eentje zag er leuk uit. Ik maak die post toch niet voor niets?![]()
Maurice, Tobias, Maximus (quote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Wesleyz het volgende:
Mooie namen
Diwa
Marciano
Marnix
Jorine
Celeste
&nog wel meer,
Als of de mensheid zich zelf dan nog niet uitgeroeit heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 18:22 schreef fratsman het volgende:
De gedachten alleen al dat er over 60-70 jaar opa's en oma's rond lopen die Wesley, Esmeralda of Destiny heten.
Alleen Frederick niet zo mee eensquote:Op maandag 25 januari 2010 18:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Maurice, Tobias, Maximus (), Bradley, Frederick
(meisjes) Annabelle, Veronique (of -ca)
Doe dan Henkie, dat is tenminste nog chique.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Torrio het volgende:
Mijn zoon noem ik gewoon Klaas, pleur op met al die buitenlandse zogenaamd hippe namen
Klaasquote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Torrio het volgende:
Mijn zoon noem ik gewoon Klaas, pleur op met al die buitenlandse zogenaamd hippe namen
Ik mag toch hopen dat je zelf geen Achmed heet, anders mag het niet van Viswijfjequote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Torrio het volgende:
Als onze Klaas in de finale van het WK 4 doelpunten maakt tegen Duitsland weet ik zeker dat je die van jou ook Klaas gaat noemen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |