quote:Op maandag 25 januari 2010 23:42 schreef revolutionarymen het volgende:
zo ik heb de mijn muziek gepost met pijn uit mijn hart, jullie beurt
Ja, en dit dan? ;quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:36 schreef RRGJL het volgende:
A little out of touch, a little insane
It's just easier than dealing with the pain
loldat is wel herkenbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Babbelvis op 26-01-2010 03:51:40 ]
runaway train.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:27 schreef Autidude het volgende:
Eigenlijk is runaway train ook wel een soort van mijn levensliedDie tekst..
Call you up in the middle of the night
Like a firefly without a light
You were there like a blowtorch burning
I was a key that could use a little turning
Net als dat Marco Borsato liedje is het een iets wat mij heel goed weergeeft ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco schrijft geen teksten, dat doet John Ewbank voor 'mquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo..
Carnaval heb ik niets mee.
Ik houd oorspronkelijk van soul, funk en jazz en dat varieert dan van Joss Stone tot John Mayer tot Candy Dulfer tot John Coltrane en Macy Gray bij wijze van spreken. En via mijn vriend leer ik weer hele andere stijlen kennen waar ik ook graag naar luister, ambient, shoegaze, indie, dreampop, laatst zelfs naar een techno feestje geweest (Nouja niet helemaal want ik werd gecorrigeerd maar weet niet precies wat t nu wel was, diverse dj's draaiden techno-stijlen)![]()
Ik denk dat Marco Borsato de tekst heeft geschreven omdat het iedereen wel eens overkomt. Denk maar een heel simpel voorbeeld, je vind een jongen/meisje leuk, weet niet hoe je t aan moet pakken, uit zenuwen verpest je de hele eerste date. Nou dat dus, en dan in grotere context. Zie gewoon meer dan wat je denkt te zien
Wel een super mooie tekst
Ben nu weer ff werkloos (tot maart), heb vanmiddag wat afspraken staan maar normaal ben ik dan bezig met FarCry 2 uitspelen, pokeren, lezen en studeren. Heb net weer een stapel boeken gekocht bij het BoekenFestijn in Ahoy afgelopen vrijdag. Verder heb ik nog een kast vol met dvd's staan, dus ik kom de dagen wel door.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef francis998 het volgende:
ff een off topic vraagje, eigenlijk bestemd voor degenen onder ons die niet werken?
Hoe komen jullie in vredesnaam de dag door.
Want ik hou het echt niet meer uit..ik verveel me te pletter, zit de hele dag maar wat op facebook te spelen en te lurken bij "bekende gezichten", natuurlijk ook fok. En soms wat huishuidelijke taakjes(afwassen, 1x perweek stofzuigen) en thats it.
Toch voelen dat soort dagen verloren voor mij. Ik ken het ook hoor, maar binnen een week ben ik helemaal terneergeslagen. Ik word van binnen op de een of andere manier gedreven om bezig te blijven. Ik word onrustig van altijd maar 'niksen' (zo voelt het).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:45 schreef DeHovenier het volgende:
Topic gaat snel.
[..]
Ben nu weer ff werkloos (tot maart), heb vanmiddag wat afspraken staan maar normaal ben ik dan bezig met FarCry 2 uitspelen, pokeren, lezen en studeren. Heb net weer een stapel boeken gekocht bij het BoekenFestijn in Ahoy afgelopen vrijdag. Verder heb ik nog een kast vol met dvd's staan, dus ik kom de dagen wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |