Ik kan me dingen bedenken die een man zonder goed uiterlijk kan leren, die veel vrouwen doen smelten.quote:
Dat kom je niet heul veul tegen op straat he. En als ze al wel een pistool hebben, moeten ze niet vrouwen opwinden, maar de bak in. (tenzij het een agent is natuurlijk)quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef Tamashii het volgende:
Mannen in pak doen het hem soms ook wel ja. Verder vind ik zakmessen ook wel iets hebben of pistolen, maar dat is meer een detail.
ik heb altijd een zakmes bij me.. maar heb er nog nooit wat over gehoord hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef Tamashii het volgende:
Mannen in pak doen het hem soms ook wel ja. Verder vind ik zakmessen ook wel iets hebben of pistolen, maar dat is meer een detail.
Maar dan moet je er nog aantrekkelijk uitzien. Anders word ik er tenminste niet nat van hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me dingen bedenken die een man zonder goed uiterlijk kan leren, die veel vrouwen doen smelten.
Nee, anders kom je niet in de buurt, dat is wat anders.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dan moet je er nog aantrekkelijk uitzien. Anders word ik er tenminste niet nat van hoor.
Maar niet tegelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
pakken, uniformen, en surfshorts
bij voorkeur niet neequote:
Maakt niet veel uit (hetero)vrouwen kunnen alleen voor zichzelf praten. Een man die wat ervaring heeft kan trends zienquote:Op maandag 25 januari 2010 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij zo'n topic als dit kom je er weer achter dat er toch wel weinig vrouwen op fok zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Nemain het volgende:
Mannen die 'mannelijke dingen' doen. Houthakken. Op bizons jagen. Zwaardvechten. Dat soort dingen.Of die veel sporten.. Lekker zo'n zwetende man die kapot zit te gaan, vooral met een extra dosis passie voor zn sport. Alleen jammer dat die 's avonds in bed niet veel meer waard zijn(ik kan het weten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kom je niet heul veul tegen op straat he. En als ze al wel een pistool hebben, moeten ze niet vrouwen opwinden, maar de bak in. (tenzij het een agent is natuurlijk)
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dan moet je er nog aantrekkelijk uitzien. Anders word ik er tenminste niet nat van hoor.
Heb ik absoluut niet. Ik moet hem wel woest aantrekkelijk vinden maar dat heeft voor mij vrij weinig met knap zijn te maken. Het helpt natuurlijk wel, maar uitstraling, blik, stemgeluid etc. vind ik veel meer opwindend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Als ik een man niet knap vind, hoef ik hem sowieso niet in mn bed
Zo loop ik dagelijks over straatquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:37 schreef Oester het volgende:
Een man in alleen een spijkerbroek, mits een mooi bovenlijf .. sigaretje in z´n hand en ik sop van mn stoel af.
Wederom bewezen: vrouwen zijn oppervlakkige wezens.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef Vousetesmavie het volgende:
Een vette bankrekening wil ook wel eens helpen.
Ik bedoelde ook "als IK hem knap VIND". Of iemand knap is, is geen feit ofzo, dat is altijd een mening. Ik kan een man knap vinden terwijl een vriendin hem maar lelijk vind.. snappie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:39 schreef Oester het volgende:
[..]
Heb ik absoluut niet. Ik moet hem wel woest aantrekkelijk vinden maar dat heeft voor mij vrij weinig met knap zijn te maken. Het helpt natuurlijk wel, maar uitstraling, blik, stemgeluid etc. vind ik veel meer opwindend.
Whehe doet me vriendin ook altijd.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:58 schreef Cherryblossom het volgende:
als vriendje in zijn boxer loopt even aan het elastiek trekken om te kijken...
nee jij niet dan?? vrouwen zo over een kam scheren... tut tut tutquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wederom bewezen: vrouwen zijn oppervlakkige wezens.
Ik heb nooit ontkend dat ik oppervlakkig ben.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef adorable het volgende:
[..]
nee jij niet dan?? vrouwen zo over een kam scheren... tut tut tut
okiesquote:Op maandag 8 februari 2010 23:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend dat ik oppervlakkig ben.
Van mij!quote:
Ik ook, maar een hulpmiddel kan handig zijn en je net een moment geven waardoor je de ander compleet kan uitschakelen. ikzelf heb een "zaklampje"quote:Op maandag 25 januari 2010 16:54 schreef Braamyo het volgende:
wat wapens... trieste figuren die wapens nodig denken te hebben. In de burger draag ik nooit iets bij me, en das echt niet omdat ik zo pro ben in mezelf verdedigen, het is gewoon niet nodig
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Bloemetje82 het volgende:
Een aanstootgevende opmerking ...
Een ongewenste aanraking ...
Een agressieve blik ...
mijn zakmes is niet ter verdediging... maar wel als bier/wijn opener en schroevendraaierquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar een hulpmiddel kan handig zijn en je net een moment geven waardoor je de ander compleet kan uitschakelen. ikzelf heb een "zaklampje"
pics?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een flauw, lang sloom kapsel?
Is dat opwindendquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een flauw, lang sloom kapsel?
Dat dat proberen de meeste mannen en die worden dan als 'viezerik' gezienquote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Bloemetje82 het volgende:
Een 'sexy' opmerking ...
Een vlugge aanraking ...
Een suggestieve blik ...
De mijne niet, helaas.. Integendeel, ze wordt er misselijk vanquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef Milffilm het volgende:
- SPAM -
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef aychelle het volgende:
1st. dure designer goods
2st. mannen in uniform
3st. bouwvakkers
4st. matjes, en half 7 broeken
ik meen het hoorquote:
Mijn broek hangt op half 11quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef aychelle het volgende:
1st. dure designer goods
2st. mannen in uniform
3st. bouwvakkers
4st. matjes, en half 7 broeken
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:38 schreef Opkloter het volgende:
grote mannen vinden ze vaak ook wel leuk dacht ik![]()
![]()
Geld het niet voor alle mannen? hoe ze met hun lengte omgaan, ofniequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:12 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja![]()
Grote mannen zijn zeker seksueel aantrekkelijk, al zegt het niets over de uitstraling van de man zelf. Er zijn veel lange zoutzakken, die zijn ook niet zo opwindend.
Ik vind het lekker als lange mannen goed met hun lengte omgaan, om het zo te zeggen![]()
Ja natuurlijk. Ik bedoel alleen dat het fijn is als ze zich niet als een lange slungel gedragen, omdat sommige mensen zich onhandig voelen met hun lengte -ookal is dat vaak niet nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Geld het niet voor alle mannen? hoe ze met hun lengte omgaan, ofnie
Je bedoelt dus eigenlijk in het kader van de topic ''waar worden vrouwen opgewonden van''quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik bedoel alleen dat het fijn is als ze zich niet als een lange slungel gedragen, omdat sommige mensen zich onhandig voelen met hun lengte -ookal is dat vaak niet nodig.
Countessquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik bedoel alleen dat het fijn is als ze zich niet als een lange slungel gedragen, omdat sommige mensen zich onhandig voelen met hun lengte -ookal is dat vaak niet nodig.
Bretels kopen.quote:
Ja. Lang is lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk in het kader van de topic ''waar worden vrouwen opgewonden van''
Dat (lange) jongens zelfvertrouwen moeten uitstralen?
opgelost, slotjequote:
^^Dit dus. Dat is zoooo lekker!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Kusjes in mijn nek... En dan vooral als de jongen/man achter me staat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |