De mijne niet, helaas.. Integendeel, ze wordt er misselijk vanquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef Milffilm het volgende:
- SPAM -
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef aychelle het volgende:
1st. dure designer goods
2st. mannen in uniform
3st. bouwvakkers
4st. matjes, en half 7 broeken
ik meen het hoorquote:
Mijn broek hangt op half 11quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef aychelle het volgende:
1st. dure designer goods
2st. mannen in uniform
3st. bouwvakkers
4st. matjes, en half 7 broeken
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:38 schreef Opkloter het volgende:
grote mannen vinden ze vaak ook wel leuk dacht ik![]()
![]()
Geld het niet voor alle mannen? hoe ze met hun lengte omgaan, ofniequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:12 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja![]()
Grote mannen zijn zeker seksueel aantrekkelijk, al zegt het niets over de uitstraling van de man zelf. Er zijn veel lange zoutzakken, die zijn ook niet zo opwindend.
Ik vind het lekker als lange mannen goed met hun lengte omgaan, om het zo te zeggen![]()
Ja natuurlijk. Ik bedoel alleen dat het fijn is als ze zich niet als een lange slungel gedragen, omdat sommige mensen zich onhandig voelen met hun lengte -ookal is dat vaak niet nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Geld het niet voor alle mannen? hoe ze met hun lengte omgaan, ofnie
Je bedoelt dus eigenlijk in het kader van de topic ''waar worden vrouwen opgewonden van''quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik bedoel alleen dat het fijn is als ze zich niet als een lange slungel gedragen, omdat sommige mensen zich onhandig voelen met hun lengte -ookal is dat vaak niet nodig.
Countessquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik bedoel alleen dat het fijn is als ze zich niet als een lange slungel gedragen, omdat sommige mensen zich onhandig voelen met hun lengte -ookal is dat vaak niet nodig.
Bretels kopen.quote:
Ja. Lang is lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk in het kader van de topic ''waar worden vrouwen opgewonden van''
Dat (lange) jongens zelfvertrouwen moeten uitstralen?
opgelost, slotjequote:
^^Dit dus. Dat is zoooo lekker!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Kusjes in mijn nek... En dan vooral als de jongen/man achter me staat..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |