Ik kan me dingen bedenken die een man zonder goed uiterlijk kan leren, die veel vrouwen doen smelten.quote:
Dat kom je niet heul veul tegen op straat he. En als ze al wel een pistool hebben, moeten ze niet vrouwen opwinden, maar de bak in. (tenzij het een agent is natuurlijk)quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef Tamashii het volgende:
Mannen in pak doen het hem soms ook wel ja. Verder vind ik zakmessen ook wel iets hebben of pistolen, maar dat is meer een detail.
ik heb altijd een zakmes bij me.. maar heb er nog nooit wat over gehoord hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef Tamashii het volgende:
Mannen in pak doen het hem soms ook wel ja. Verder vind ik zakmessen ook wel iets hebben of pistolen, maar dat is meer een detail.
Maar dan moet je er nog aantrekkelijk uitzien. Anders word ik er tenminste niet nat van hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me dingen bedenken die een man zonder goed uiterlijk kan leren, die veel vrouwen doen smelten.
Nee, anders kom je niet in de buurt, dat is wat anders.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dan moet je er nog aantrekkelijk uitzien. Anders word ik er tenminste niet nat van hoor.
Maar niet tegelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
pakken, uniformen, en surfshorts
bij voorkeur niet neequote:
Maakt niet veel uit (hetero)vrouwen kunnen alleen voor zichzelf praten. Een man die wat ervaring heeft kan trends zienquote:Op maandag 25 januari 2010 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij zo'n topic als dit kom je er weer achter dat er toch wel weinig vrouwen op fok zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Nemain het volgende:
Mannen die 'mannelijke dingen' doen. Houthakken. Op bizons jagen. Zwaardvechten. Dat soort dingen.Of die veel sporten.. Lekker zo'n zwetende man die kapot zit te gaan, vooral met een extra dosis passie voor zn sport. Alleen jammer dat die 's avonds in bed niet veel meer waard zijn(ik kan het weten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kom je niet heul veul tegen op straat he. En als ze al wel een pistool hebben, moeten ze niet vrouwen opwinden, maar de bak in. (tenzij het een agent is natuurlijk)
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dan moet je er nog aantrekkelijk uitzien. Anders word ik er tenminste niet nat van hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |