Alternator dacht ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er schijnt een "nieuwe" accu in te zitten.
Wat is dynamo in het Engels?
Alternator. Lijkt er wel op, aangezien bij een goede dynamo je accu toch nog wat spanning zou moeten hebben als je hem uitzet en direct wil starten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er schijnt een "nieuwe" accu in te zitten.
Wat is dynamo in het Engels?
Ik zal van de week eens al mijn foto's opnieuw uploaden naar het V3C forum. XS.to heeft mijn hele projecttopic verneukt dus ik kan het niet goed meer toelichten. Je krijgt een PM als ik klaar ben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je zou willen doen, graag.. Nu nog even sneaky mijn ouders inlichten
Okay dankjewelquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens al mijn foto's opnieuw uploaden naar het V3C forum. XS.to heeft mijn hele projecttopic verneukt dus ik kan het niet goed meer toelichten. Je krijgt een PM als ik klaar ben.
Ik ga denk ik gewoon de advertentie uitprinten en dan op tafel laten liggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Heb ik je al gezegd. Dat ding kopen en de oprit oprijdenZo heb ik het de eerste keer (nouja, 2de keer, ik mocht maar 1 auto hebben en ik wilde er 2
) ook gedaan. Toen konden ze niet meer zeuren
Helaas moest ik een half jaar later toch echt 1 auto ruimen. Het mocht niet baten
Enneuh, zoals ik ook al eerder zei: Belastingvrij, als je verzekering en onderhoud kan dragen moet je het toch gewoon zelf weten?
Zeer subtiel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon de advertentie uitprinten en dan op tafel laten liggen
Dan snappen ze het welquote:
Heb ik toch nog eens iemand deels geholpen door een forum te leverenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
Ik zit even te snuffelen op dat forum van Sjoegerd, het schijnt dat het alarm afgaat als de accu leeg is. Dus het alarm was het probleem niet, het was de accu.
Maar ik wil wel van dat alarm af
Oh ja, het was inderdaad een asbak, geen bekerhouder.
Je bent voor altijd mijn heldquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb ik toch nog eens iemand deels geholpen door een forum te leveren
quote:
Terios red je het niet bepaald mee neequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
Zomaar een vraagje van een buitenstaander hè, wat is nou een goede jeep om mee terrein te rijden?
Als in, een Terios moet er uit zien als een jeep, maar is er niet echt goed in/voor gemaakt. Of heb ik het nou mis?
Een Jimni ook? Ik heb het idee dat dat bijna het zelfde is als een Terios zeg maar. Een samurai kan ik niet meer danquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:15 schreef Barcaconia het volgende:
Suzuki Samurai/Jimny, Lada Niva, Jeep Wrangler doen het ook goed. Kleinere auto's dan een Patrol of een Landcruiser hebben veel voordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |