Goed ideequote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef wonderer het volgende:
't wordt tijd voor een cursusje autotechniek hier...
Ik wil het al een poosje, maar ben bang dat ik tussen allemaal van die stoere hetero's terecht komquote:
Ach ik moet eerst budget zien te vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil het al een poosje, maar ben bang dat ik tussen allemaal van die stoere hetero's terecht kom
Er komen al 2 topics op andere fora, misschien als ik zin heb dat ik het ook hier naar toe copy/paste.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgend jaar een paar Fok! teams?
O-M-F-G!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Paladijn het volgende:
Topic van het jaar
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=17750
BMW fanboys daarzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Paladijn het volgende:
Topic van het jaar
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=17750
Ik moest het even opzoeken, maar ik heb een uitgeknipt artikel liggen over de Carbage Run van afgelopen zomer (met op de foto diverse auto's met de Carbage Run plakkaten erop). Aangezien het mij sterk lijkt dat nieuws over Hardenberg in een krantje van de gemeente Coevorden of Hoogeveen staat lijkt het mij dat hij uit het DvhN komt (andere krantjes krijgen mijn ouders en ik niet)quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mmmmnee, ik zie zo niets in de archieven staan, alleen een ANP-bericht met bijbehorende slechte kwaliteit video...![]()
Mocht men later dit jaar een (evt. ook video-) interview willen doen vanuit DvhN, zou je daar in geintresseerd zijn?
Waarschijnlijk zoiets: http://www.archiefleeuwardercourant.nl/site/article.do?code=LC&date=20090714&id=LC-20090714-ST01003008&words=+carbage%20carbag gezien die artikelen 1 op 1 overgenomen worden (minus de spelfaudten en met wat paswerk om het mooi in het vakje te krijgen)quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken, maar ik heb een uitgeknipt artikel liggen over de Carbage Run van afgelopen zomer (met op de foto diverse auto's met de Carbage Run plakkaten erop). Aangezien het mij sterk lijkt dat nieuws over Hardenberg in een krantje van de gemeente Coevorden of Hoogeveen staat lijkt het mij dat hij uit het DvhN komt (andere krantjes krijgen mijn ouders en ik niet)
Maar het is meer foto dan tekst, en verder niets boeiends. Ik wist alleen toen al dat ik graag aan zoiets mee wilde doen.
Maar ik heb nu andere zorgen, want de Saab is vandaag volgens mij (eindelijk) gestorven
quote:
Met de Volvo?quote:
Mooi ding. Voorscherm links heeft schade, voorbalk ziet er nog relatief goed uit. Ook de dorpels lijken redelijk netjes. Motortje is ook opmerkelijk schoon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
http://link.marktplaats.nl/312731198
Ja, kweenie. Ik rij hier thuis weg, niks aan de hand. Parkeer. Oh, shit, mag hier niet, dan maar een stukje achteruit (vrije plek, fileparkeren). Draai het sleuteltje om "uche uche prut". Kut. Nog een keer. Helemaal niks meer. En toen ging het alarm afquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met de Volvo?.. Wat mankeert er aan?
Nou, doe liefquote:
Onderkant van de bumper zit ook aardig in de roest, volgens mij is dat maar oppervlakkig. De plastic zwarte bumper zit scheef en weinig kilometersquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooi ding. Voorscherm links heeft schade, voorbalk ziet er nog relatief goed uit. Ook de dorpels lijken redelijk netjes. Motortje is ook opmerkelijk schoon.
Ik ben geen monteur/ervaringsdeskundige maar het lijkt wel op een kapotte dynamo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, kweenie. Ik rij hier thuis weg, niks aan de hand. Parkeer. Oh, shit, mag hier niet, dan maar een stukje achteruit (vrije plek, fileparkeren). Draai het sleuteltje om "uche uche prut". Kut. Nog een keer. Helemaal niks meer. En toen ging het alarm afEn de afstandsbediening werkt ook met batterij niet, dus geen idee hoe het uit moest.
Maar de accu was dus leeg. Zomaar
Sorryquote:
Al sla je me dood. Maar op zich klinkt het wel logisch, dat de accu NA het rijden het niet meer doet. Alleen waarom dat alarm dat afgaat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben geen monteur/ervaringsdeskundige maar het lijkt wel op een kapotte dynamo?
Als je zou willen doen, graagquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Onder de bumper = voorscherm
Het enige waar ik even goed naar zou kijken is of die schade niet doorgegeven is aan het binnenscherm waardoor de onderrand geroest is. Als je wilt zal ik het vanavond even met een paint toelichten om het duidelijk te maken.
Dat voorscherm kun je makkelijk vervangen, binnenscherm zou gelast moeten worden als het rot is.
Voor de rest ziet het ding er netjes uit! Let wel op dat je wat geld uittrekt voor achterstallig onderhoud, vaak hou je dat toch.
[..]
SorryAls het alleen je accu is, mooi! Of je dynamo, maar dat kost allemaal niet zo gek veel.
Er schijnt een "nieuwe" accu in te zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Onder de bumper = voorscherm
SorryAls het alleen je accu is, mooi! Of je dynamo, maar dat kost allemaal niet zo gek veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |