Janouquote:
Ja ik zag het, das niet zo handig denk ik. Of dat ze de kinderbescherming op je af sturen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij staat er niet echt 1 bedrag voor Ticootje, ik dacht dat het per geval werd bekeken.
Het kan ook zijn dat de ouders naar een opvoedcursus moeten bijvoorbeeld
Ik vind ook wel een verschil dat het om drie dagen gaat, 1 dag kan ik inkomen dat je daarvan zegt jeej wat doet de school onmogelijk maar drie is wel veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:36 schreef cattie het volgende:
Estrys, dat hangt vind ik van de situatie af. In sommige gevallen zijn scholen namelijk echt onmogelijk rigide in hun beleid. Al ben ik zo'n braaf boontje dat ik het nooit zal doen. Staat ook een beetje slecht bij mijn baan.
Het was meer dat ik de gevolgen wilde nuanceren.
Luxeverzuim.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Waarom hebben ze het afgewezen, Tico? Ze moeten toch ook een reden opgeven? Of kunnen ze zonder meer nee zeggen?
Mja ik heb al mn post aangepast dat ik geen idee heb. Ik ken wel iemand en die zijn een jaar rondtrekken in Afrika met hun zoon van 12. Die was net van de basisschool af en zijn ouders hebben hem uitgeschreven uit het bevolkingsregister of zo? Nu gaat hij een jaar later naar de brugklas.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef cattie het volgende:
Wat ik in de praktijk zie, vind ik 3 dagen juist weinig. Sommige ouders gaan 3 maanden weg..Dat is pas schokkend.
Dat soort dingen kun je wel aanvragen dacht ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mja ik heb al mn post aangepast dat ik geen idee heb. Ik ken wel iemand en die zijn een jaar rondtrekken in Afrika met hun zoon van 12. Die was net van de basisschool af en zijn ouders hebben hem uitgeschreven uit het bevolkingsregister of zo? Nu gaat hij een jaar later naar de brugklas.
Fijn, ik mag vanavond weer de boel sorteren en betalen enzo. Meestal ben ik er zo mee klaar, maar ik heb er ook een hekel aan.quote:
zodra de kids op bed liggen en ik me op de bank zetel pak ik meteen mijn lekkere dekentjequote:Op maandag 25 januari 2010 13:02 schreef Chell het volgende:
Ben blij te zien dat ik toch niet de enige ben die die dekens met mouwen zo fijn vind
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
dekens met mouwen? ik denk dat ik dat ook moet hebben
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb m voor mijn verjaardag gekregen
Met O&N heb ik vuurwerk zitten kijken onder mijn dekentje
volgens mij kan je 'm heel makkelijk zelf maken, als je handig bent that is.
slapen is ook zooooo 2008 joh.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef freecell het volgende:
Kind wakker
Ik kan het echt wel opgeven met de rust hier vandaag!
Groot gelijk hoor. Ik probeer het vaak met mn telefoon.. 6 uur is gewoon te vroeg.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh! Ik had me altijd voorgenomen dat niet te doen, maar ja...
Overdag staat de tv nauwelijks aan verder, maar zo 's ochtends... hij zielsgelukkig met de teletubbies en wij idd nog even dommelen/slapen.
jaja daar komt bumba alweer om de hoek kijken.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
En in het kader van 'er gaat geen maand voorbij zonder dat er iets stuk gaat' was het deze maand de telefoon!![]()
![]()
We vonden het al zo rustig de laatste dagen. Nu hebben we dus een nieuwe, en Sasha is zielsgelukkig met de oude.
Ik voorspel de slaapkamerTV volgende maand. Ding is niet eens zo heel erg oud maar knippert en flakkert de laatste dagen vervaarlijk.![]()
En normaal zou ik zeggen 'dan maar geen televisie op de slaapkamer' maar het is toch wel erg makkelijk met een peuter van 2 die nog wel eens om een uur of 6 net even té wakker is voor zijn ouders zeg maar.
heu? hoe doe je dat dan met je telefoon?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Groot gelijk hoor. Ik probeer het vaak met mn telefoon.. 6 uur is gewoon te vroeg.
Nou gewoon youtuben..quote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef trui het volgende:
[..]
heu? hoe doe je dat dan met je telefoon?
eerst was 't zo dat de telefoon bij tijd en wijle wel overging maar dan konden wij degene aan de andere kant niet horen, zij ons wel. dan was 't dus even stekkertje erin en eruit en was 't weer goed. nu gaat ie niet eens meer over.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Vicky het volgende:
Trui, klinkt het af en toe "ver weg" aan de telefoon?
hmm dat hebben wij niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef trui het volgende:
[..]
eerst was 't zo dat de telefoon bij tijd en wijle wel overging maar dan konden wij degene aan de andere kant niet horen, zij ons wel. dan was 't dus even stekkertje erin en eruit en was 't weer goed. nu gaat ie niet eens meer over.
lekker handig.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef Saffier het volgende:ik hoor net dat morgen of overmorgen het gas eraf gaat hier, van 7 uur tot 16 uur
met dit weer de héle dag geen kachel
![]()
En ook geen gasfornuis dus
Blerghh.
hier waren ze allemaal op bij beide blokkersquote:Op maandag 25 januari 2010 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Troel!
Hier hadden ze net 2 dozen binnen gekregen met de vracht Diaan!Ik heb er meteen 2 gescoord, eentje voor mij, en eentje voor m@x als ze wil.
En anders hebben we er 2.
F. was ook wel geinteresseerd geloof ik.
Heerlijke dingen! Met een soort van col/kraag ook nog, echt om weg te kruipen dus, lekkere lange, wijde mouwen!
heb je hem al eens goed afgezogen met de stofzuiger? dat hielp hier tegen t flakkerenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
En in het kader van 'er gaat geen maand voorbij zonder dat er iets stuk gaat' was het deze maand de telefoon!![]()
![]()
We vonden het al zo rustig de laatste dagen. Nu hebben we dus een nieuwe, en Sasha is zielsgelukkig met de oude.
Ik voorspel de slaapkamerTV volgende maand. Ding is niet eens zo heel erg oud maar knippert en flakkert de laatste dagen vervaarlijk.![]()
En normaal zou ik zeggen 'dan maar geen televisie op de slaapkamer' maar het is toch wel erg makkelijk met een peuter van 2 die nog wel eens om een uur of 6 net even té wakker is voor zijn ouders zeg maar.
Bumba!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je hem al eens goed afgezogen met de stofzuiger? dat hielp hier tegen t flakkeren
quote:
Dit hebben wij ook ongeveer. De telefoon gaat wel over (meestal) en we kunnen ook zien wie er belt, maar als je dan wil opnemen dan horen wij niks en de ander ook niet...quote:Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef trui het volgende:
[..]
eerst was 't zo dat de telefoon bij tijd en wijle wel overging maar dan konden wij degene aan de andere kant niet horen, zij ons wel. dan was 't dus even stekkertje erin en eruit en was 't weer goed. nu gaat ie niet eens meer over.
Ja, doe ik ook wel. Peace en ik hebben besloten binnenkort een dagje voor onszelf te doen... even naar de sauna of dagje weg. Morgen maar even de huisarts afwachten.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las nog even terug trouwens, Diaan, dat klinkt wel naar, rustigaan dan inderdaad hoor.
Jee das al snel!quote:
quote:
Lekker hoor!quote:
roeienquote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef moussy het volgende:
Na 2km roeien had ik het end in de bek! Toen ben ik nog maar eventjes gaan 'schaatsen' anderhalve km, ik heb de conditie van een doperwtje
De autodie vanmorgen bij de a4 uit de bocht vloog en mij daardoor zeker 30 minuten vertraging kostte hield het ijs niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste is net op de fiets gestapt om te gaan schaatsen. Ik vraag me af of er in de rest van Nederland ook (natuur)ijs ligt dat houdt?
Het enige ijs dat hier ligt is dat in mn vriezerquote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste is net op de fiets gestapt om te gaan schaatsen. Ik vraag me af of er in de rest van Nederland ook (natuur)ijs ligt dat houdt?
B&Jquote:Op maandag 25 januari 2010 15:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het enige ijs dat hier ligt is dat in mn vriezer
Neej helaas, van dat witte omdat ik hem nodig eens moet ontdooien en schoonmakenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Neej helaas, van dat witte omdat ik hem nodig eens moet ontdooien en schoonmaken
k zet er altijd een pan kokend water in, dan kun je de platen zo eraf schuivenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Neej helaas, van dat witte omdat ik hem nodig eens moet ontdooien en schoonmaken
Das wel een idee.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zet er altijd een pan kokend water in, dan kun je de platen zo eraf schuiven
Hee hoi Saffier, als ik de puf heb reageer nog even op je andere vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef Saffier het volgende:
Hoe is het met meneer Snoopy mevrouwSnoopy? En niet te vergeten, met uzelf?
Ik denk dat ik het van de week doe en dan leg ik het spul wat erin zit even buiten neer, ontdooit het nietquote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ookdat is rot werk!
Maar het scheelt wel energiekosten als je het netjes bijhoudt. Maar nu ligt de vriezer echt even te vol. Dat vind ik echt een klusje voor mijn zwangerschapsverlof. Net als het zemen van de ramen, dat doen wij 1x per jaar.
Haha als je het zo leest als ik, dan is het net, alsof je elk jaar zwangerschapsverlof hebt, omdat je dat combineert met de vorige zin (ramen zemen). Erg grappig!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Ticootje het volgende:
Maar het scheelt wel energiekosten als je het netjes bijhoudt. Maar nu ligt de vriezer echt even te vol. Dat vind ik echt een klusje voor mijn zwangerschapsverlof. Net als het zemen van de ramen, dat doen wij 1x per jaar.
Nog een idee!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het van de week doe en dan leg ik het spul wat erin zit even buiten neer, ontdooit het niet
Dat is echt een briljant idee!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het van de week doe en dan leg ik het spul wat erin zit even buiten neer, ontdooit het niet
graag! kleur maakt me niet uit. k ga ff kijken wie naar die meet komen, en anders zou je m misschien mee kunnen nemen naar de haakmeet bij troel?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ynske, ik zal zometeen als Sasha wakker is kijken of die zin heeft om een stukje te gaan fietsen, dan zal ik wel kijken of ze ze hier nog hebben. Maakt de kleur nog iets uit? Beige, blauw of grijs. Of wil je er gewoon eentje hebben hoe dan ook?
Moeten we alleen nog zorgen dat hij bij jou komt. Ga jij, of iemand bij jou uit de buurt nog naar de kledingbeurs volgende week?Moussy!
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef Vicky het volgende:
BE de plaidhandelaar
we kunnen wel een OUD gospelkoor oprichten..
Prei/ham?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Saffier het volgende:
Ik heb heel erg zin om morgen quiche te eten, wie heeft er ideeen?
quote:
ik heb een blauwe, de grijze werd net voor mijn neus weggekaaptquote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef Vicky het volgende:
BE de plaidhandelaar
we kunnen wel een OUD gospelkoor oprichten..
Mag ik ook?? Graag een grijze dan? Meenemen naar de OUD meet in februari??quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wacht even, Ynske, Tico én Troel dus...Ga ik regelen!
Die haakmeet duurt nog wel eventjes Ynske, eind feb toch? ik weet niet of je zolang wil/kan wachten, anders moeten we even kijken of we iets kunnen regelen.
En mozzarella... hmmmm... Een zoeken...quote:
quote:BuienRadar.NL ▶ Het vriest nu in 99% v/h land, temps dalen naar rond -9C vanavond Gevoelstemp -17C vannacht verwacht in Groningen
Ik heb van die armwarmers. (beenwarmers voor je armen) die gaan over je hand heen tot de helft van je vingers. Ik neem ze morgen mee naar mn werk denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wilde dat ik er nu eentje had trouwens, ik heb het koud.... en handschoenen waar je mee kunt typen. Heb bijna nog geen warme handen gehad vandaag.
Vandaag eten we van de Burger King![]()
We zouden zaterdag of zondag, maar dat is er neit van gekomen. Ik heb Twan beloofd vanavond dan en ik heb er zelf ook wel zin in!!
![]()
gezellige avond - naar huis - sneeuw - fiets - mr. snoopy valt - knie kapot - 112 - ziekenhuis - en nu thuis wachten tot zwelling minder is zodat orthopeed woensdag kan kijken wat er precies stuk is.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef freecell het volgende:
Snoopy, what happened?
Ik ben éven aan het verhuizen en jij gooit met mr. Snoop?
die meet in t park das toch de 7e? dan kan ik wel ff langs komen fietsenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wacht even, Ynske, Tico én Troel dus...Ga ik regelen!
Die haakmeet duurt nog wel eventjes Ynske, eind feb toch? ik weet niet of je zolang wil/kan wachten, anders moeten we even kijken of we iets kunnen regelen.
Ik heb pas echt goddelijke quiche gegeten, met geitenkaas en walnoten.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Saffier het volgende:
Ik heb heel erg zin om morgen quiche te eten, wie heeft er ideeen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ynske, Tico, Troel en Diaan... Check!
En 1 voor F.Ze zullen me wel voor gek verklaren.
Nu nog hopen dat ze ze nog hebben.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
gezellige avond - naar huis - sneeuw - fiets - mr. snoopy valt - knie kapot - 112 - ziekenhuis - en nu thuis wachten tot zwelling minder is zodat orthopeed woensdag kan kijken wat er precies stuk is.
Ja, dá's te weinig info hèquote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik heb pas echt goddelijke quiche gegeten, met geitenkaas en walnoten.
Weet verder niet, hij was van de AHquote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja, dá's te weinig info hèhier kan ik niet mee koken
Check er nog eentje bij voor mij (nouja voor mijn moeder die veel stil gaat zitten met haar splinternieuwe heupquote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ynske, Tico, Troel en Diaan... Check!
En 1 voor F.Ze zullen me wel voor gek verklaren.
Nu nog hopen dat ze ze nog hebben.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Ticootje het volgende:
kom er zo aanappel is fruit = gezond.
Ik ga wel met de auto hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef m@x het volgende:
[..]Goed plan
En dan beschouwen we die 2 trappen bij Vicky thuis gewoon als sporten
Waarom zou je niet mogen schaatsen als je zwanger bent? Bang dat de baby kou vat ofzo?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef pessie het volgende:
En ik mag schaatsen van de VK! Nu nog even een schaatsplekje en een minder zieke vent...
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen schaatsen als je zwanger bent? Bang dat de baby kou vat ofzo?![]()
Mwa, dat kan niet zo heel veel kwaad.quote:
Lopend kun je ook vallen... Ook maar niet meer doen als je zwanger bentquote:
Jawel joh, dat worden gewoon de trappen van Vicky en voor Ticootje ook nog de 2 stappen naar en van de auto.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef moussy het volgende:
Zijn jullie er nog steeds niet uit waar en wat qua sporten?
ja hop, ouderwets in de zuurstoftent met zondevoedingquote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
Lopend kun je ook vallen... Ook maar niet meer doen als je zwanger bent
Vergeet het stofzuigen nietquote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
Lopend kun je ook vallen... Ook maar niet meer doen als je zwanger bent
Kheb nog staan twijfelen of ik je moest smsen of k em mee moest nemen voor bepskiquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja Huup kun je volgende keer ff zeggen als je gaat?Ik wil ook dat bloesje
![]()
Oeh, witte pistolet met brie. Heerlijk!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:54 schreef Saffier het volgende:
Nee, sorry E.T. maar brie vind ik zooooovies
Ik wil gewoon ook een keer naar de primark. Denk niet dat ik Kai in dat bloesje ga krijgen maar ze hebben vast wel iets anders leuks voor hem.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja Huup kun je volgende keer ff zeggen als je gaat?Ik wil ook dat bloesje
![]()
Op welke dagen heb jij tijd? Zaterdag lijkt me een beetje ernstig drukquote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ook een keer naar de primark. Denk niet dat ik Kai in dat bloesje ga krijgen maar ze hebben vast wel iets anders leuks voor hem.
Goede oogst huup
Op vrijdag (maar alleen in de even weken, oneven weken moet ik kuiken ophalen)quote:Op maandag 25 januari 2010 16:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Op welke dagen heb jij tijd? Zaterdag lijkt me een beetje ernstig druk
Culinair Barbaar!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:54 schreef Saffier het volgende:
Nee, sorry E.T. maar brie vind ik zooooovies
Vrijdag dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Op welke dagen heb jij tijd? Zaterdag lijkt me een beetje ernstig druk
Neehee, leesclub-excursiequote:
kom maar langs hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Ticootje het volgende:
kom er zo aanappel is fruit = gezond.
En dan erwtensoep bij jouquote:Op maandag 25 januari 2010 17:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Binnenkort is zoon 2 klaar met zwammen op vrijdagmiddag, dan laat ik oudste wel spelen bij een vriendje zodat wij kunnen Primarken
We zoeken nog een mystery guestquote:
*misselijk + moet zo ook iets van avondeten naar binnen duwen.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Binnenkort is zoon 2 klaar met zwammen op vrijdagmiddag, dan laat ik oudste wel spelen bij een vriendje zodat wij kunnen Primarken
Ik lust geenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ja best joh! En de apple-crumble van Vicky toe
Bruut! Die van TF is heerlijk!quote:
Sorry!!quote:
nee! dus je moet maar gewoon ook voor de erwtensoep bij TF komenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Primark! is dat ook in mijn regio?![]()
Helemaal tof! dank je wel!. ik wil wel een beigequote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had de laatste 5!
![]()
F. is happy en ik heb er dus ook een voor Ynske, Tico, Troel en Diaan.
Mocht je er nou sneller eentje in Enschede vinden, geef dan even een gil Diaan, dan kan ik die van jou nog bij m@x slijten voor haar moeder en heb jij die van jou sneller zeg maar.
Oh, en ik heb 2 blauwen en 2 beige, vecht zelf maar uit wie wat krijgt.
Voor m@x heb ik een grijze, mss dat die nog wil ruilen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee! dus je moet maar gewoon ook voor de erwtensoep bij TF komen![]()
je mag vast wel blijven slapen
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Helemaal tof! dank je wel!. ik wil wel een beige![]()
Tuurlijk!! Je mag zelfs komen proevenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:38 schreef Brighteyes het volgende:Vicky! Mag ik even komen snuffelen?
Aan de taart he, broccoli is![]()
Hoi Pvoessssss!
Receptje hebben??quote:
Zal vanavond ff pmmen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, doe eens?
Ja erg hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef E.T. het volgende:
Je hebt voor Amelie alvast op de groei gekocht?(2-3 yr gaat Nienke nu net naar toe qua maat
)
Wat een ubercute bloesje.. Binnenkort ook weer eens die kant op
oh die is ook leuk zeg!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef Stiemie het volgende:
Quiche met geitenkaas en olijfjesZo in elkaar gezet met deeg voor hartige taart uit de diepvries!
Huup die kleertjes zijn zo lief! Kijk die schoentjes nouIs Primark er alleen in Rotterdam? Heb laatst trouwens deze voor Esmee gekocht, bij c&a. Shirtje zit er los bij
[ afbeelding ]
Hier geen "snuggies" meer bij de blokker helaas
UK size 18.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef Chell het volgende:
Tot welke maat gaan de damesmaten bij Primark eigenlijk? Ik kan wel wat uitbreiding qua garderobe gebruiken, maar mijn portemonnee vindt van niet![]()
Misschien dat ik dan maar een keer die kant op ga
Ik weet niet wat precies je regio is, maar... Er zit ook een grote Primark in Bremen. Veel rustiger en netter dan de Primark in Rotterdam. In een winkelcentrum buiten het centrum, met oa een grote H&M en 3(!) Starbucks!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Primark! is dat ook in mijn regio?![]()
*weekendje Bremen noteertquote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik weet niet wat precies je regio is, maar... Er zit ook een grote Primark in Bremen. Veel rustiger en netter dan de Primark in Rotterdam. In een winkelcentrum buiten het centrum, met oa een grote H&M en 3(!) Starbucks!
*terug in lurkstand*
t Economisch Collegequote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef livelink het volgende:
Op welke school heb jij gezeten, Ynske?
Ik vroeg het omdat een aantal familieleden leraar zijn in Heerlen, maar dat is op middelbare scholen, dus die zul jij dan niet kennen.quote:
klinkt best goedquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef m@x het volgende:
Zou banaan in bladerdeeg uit de oven lekker zijn? Ik heb zin in iets lekkers maar geen zin om naar de winkel te gaan
dat was mijn middelbare schoolquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat een aantal familieleden leraar zijn in Heerlen, maar dat is op middelbare scholen, dus die zul jij dan niet kennen.
Die tweede ergernis deel ik met je! Hier bij de schol van de jongens is het om te janken! Gemiddeld 10 bolussen per dag komen er bij!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef cattie het volgende:
Zo, ik plof even neer.
Is het vandaag "maak je moeder het leven zuur"-dag? Ik ben blij dat ze slapen. En als ik toch aan het klagen ben, ik vind dat honden binnen de bebouwde kom verboden moeten worden. Ik ben gek op honden, maar er ligt overal hondenpoep en ze blaffen mijn kinderen wakker. Waarom kunnen mensen hun hond niet fatsoenlijk uitlaten en niet buiten de hele buurt wakker laten blaffen?
t viel onder een keten, LDS, MDS, MEAO, MTRO etcquote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef livelink het volgende:
Rare naam voor een middelbare school, Bernardinus en Grotius komt me wel bekend voor. Mijn vader heeft zelfs op het Bernardinus gezeten.
Hier laten mensen hun honden recht voor onze poort van de achtertuin schijten, op ons eigen terrein. Zo vreselijk goor vind ik dat.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die tweede ergernis deel ik met je! Hier bij de schol van de jongens is het om te janken! Gemiddeld 10 bolussen per dag komen er bij!
Ben al eens in staat geweest zo`n bruine rakker bij betreffende eigenaar in z`n gezicht te smeren
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef m@x het volgende:
Mijn flappen staan in de ovenWie had er ooit gedacht dat ik nog eens aan het bakken zou slaan
Honden. Ik vind ze gewoon niet leuk. Punt! (nouja, alleen zo'n strikjeshondje met bijpassende tas als accessoire ofzo, dat vind ik dan wel weer lollig)
Wij hebben een grasveld met de ingang in onze tuin, kun je niet zomaar komen dus..en toch vinden we er wel eens poepquote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef cattie het volgende:
[..]
Hier laten mensen hun honden recht voor onze poort van de achtertuin schijten, op ons eigen terrein. Zo vreselijk goor vind ik dat.
Dat mag mijn reu ook niet. Tegen andermans hekje/boompje/struikje/huis etc piesen...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef snoopy het volgende:
van de zomer liet iemand haar hond naast onze voordeur tegen de klimop plassen. Toen heb ik wel geroepen dat ze dat voortaan maar bij d'r eigen huis moest doen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had de laatste 5!
![]()
F. is happy en ik heb er dus ook een voor Ynske, Tico, Troel en Diaan.
Mocht je er nou sneller eentje in Enschede vinden, geef dan even een gil Diaan, dan kan ik die van jou nog bij m@x slijten voor haar moeder en heb jij die van jou sneller zeg maar.
Oh, en ik heb 2 blauwen en 2 beige, vecht zelf maar uit wie wat krijgt.
Voor m@x heb ik een grijze, mss dat die nog wil ruilen?
*vier buitenlopende katten heeft*quote:Op maandag 25 januari 2010 19:57 schreef Asyniur het volgende:
Zo heb ik een hekel aan kattenbezitters die hun kat buiten laten lopen. De katten schijten in míjn tuin.
Als je zonodig een kat wil houden dan hou hem lekker binnen. Doe ik ook met mijn honden.
Overigens heb ik geen hekel aan katten an sich hoor, alleen dat geschijt en gepis in mijn tuin![]()
Heb je mijn fotoverslag van de bananenflappen soms gemist?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef m@x het volgende:
Zou banaan in bladerdeeg uit de oven lekker zijn? Ik heb zin in iets lekkers maar geen zin om naar de winkel te gaan
dan houden ze die dieren niet echt schoon, want dat herken ik van onze honden thuis helemaal nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef m@x het volgende:
Ik weet het niet, ik vind honden gewoon vies. Mijn bovenburen hebben er twee en er ligt gewoon altijd hondenhaar in het portiek en er hangt vaak zo'n vieze natte hondenlucht. En hondenkwijl is ook extreem ranzig
En waarom mag een kat dat wel en een hond niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef Ticootje het volgende:
Buitenkattenbezitster meldt weer. Lekker buiten laten spelen die beesten.
daarom loopt onze hond meestal los. De boete is voor lief.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En waarom mag een kat dat wel en een hond niet?
Dat verschil heb ik dus echt nooit begrepen. Mijn honden lopen ook het liefst gewoon buiten los hun eigen gang te gaan...
Vertel!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Vicky het volgende:
bananenflappen zijn LEKKER!!
Nog iemand die het receptje voor de applecrumble wil hebben??
Daar kunnen de honden niets aan doen...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
Onze katten komen niet buiten.... wij hebben een park voor de deur met poepveldje aan de zijkant, gelukkig geen last van, maar toch poepen de honden op het grasveld waar de kinderen spelen!!![]()
Ik weet zeker dat ze ze wel goed schoon houden. Het is gewoon zo'n typische lucht die altijd van natte honden afkomt. Misschien ruik je dat niet meer als je het gewend bent. Net zoals dat haar, misschien valt dat ook niet meer zo op als je het continu ziet. Ze kwijlen ook niet, dat zijn weer andere honden.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan houden ze die dieren niet echt schoon, want dat herken ik van onze honden thuis helemaal niet
overigens ben ik met je eens dat dat stinkt, en kwijl en haar kunnen ze in mijn ogen ook gewoon opruimen
Betraptquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je mijn fotoverslag van de bananenflappen soms gemist?![]()
graag gedaan! Ik had 'm van BEquote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef innepin het volgende:
Oh Vicky! Bedankt voor de tip over werkspot. Heb een klein klusje er op geplaatst (steenstrips weghakken) en ze duiken er meteen met z'n allen op, heb twaalf biedingen, een zooi berichten en vragen etcetera, ze willen zelfs uit Deventer komen
wtf...
Je ruikt het inderdaad...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze ze wel goed schoon houden. Het is gewoon zo'n typische lucht die altijd van natte honden afkomt. Misschien ruik je dat niet meer als je het gewend bent. Net zoals dat haar, misschien valt dat ook niet meer zo op als je het continu ziet. Ze kwijlen ook niet, dat zijn weer andere honden.
En zowel honden- als kattenpoep buiten mag wat mij betreft verboden worden. Als je zonodig een huisdier moet hebben dan ruim je de troep die het veroorzaakt maar lekker op. Daar hoef ik toch geen last van te hebben.
nee maar wel lekker snel buiten de bebouwde kom.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Asyniur het volgende:
Hier zijn geen speciale voorzieningen/loslaatstroken voor honden...
Truequote:Op maandag 25 januari 2010 20:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar kunnen de honden niets aan doen...
Zit ik hier met een schaaltje cherrytomaatjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef Saffier het volgende:
Bananenflappen, appelflappen, ananasflappen allemaal![]()
![]()
al dan niet met een beetje
chocosaus/kaneel/ijs/slagroom
![]()
Honger heeft....
Natte honden meuren gewoon, dat wil je écht niet onder je neus!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze ze wel goed schoon houden. Het is gewoon zo'n typische lucht die altijd van natte honden afkomt. Misschien ruik je dat niet meer als je het gewend bent. Net zoals dat haar, misschien valt dat ook niet meer zo op als je het continu ziet. Ze kwijlen ook niet, dat zijn weer andere honden.
En zowel honden- als kattenpoep buiten mag wat mij betreft verboden worden. Als je zonodig een huisdier moet hebben dan ruim je de troep die het veroorzaakt maar lekker op. Daar hoef ik toch geen last van te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |