Janouquote:
Ja ik zag het, das niet zo handig denk ik. Of dat ze de kinderbescherming op je af sturen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij staat er niet echt 1 bedrag voor Ticootje, ik dacht dat het per geval werd bekeken.
Het kan ook zijn dat de ouders naar een opvoedcursus moeten bijvoorbeeld
Ik vind ook wel een verschil dat het om drie dagen gaat, 1 dag kan ik inkomen dat je daarvan zegt jeej wat doet de school onmogelijk maar drie is wel veel.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:36 schreef cattie het volgende:
Estrys, dat hangt vind ik van de situatie af. In sommige gevallen zijn scholen namelijk echt onmogelijk rigide in hun beleid. Al ben ik zo'n braaf boontje dat ik het nooit zal doen. Staat ook een beetje slecht bij mijn baan.
Het was meer dat ik de gevolgen wilde nuanceren.
Luxeverzuim.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Waarom hebben ze het afgewezen, Tico? Ze moeten toch ook een reden opgeven? Of kunnen ze zonder meer nee zeggen?
Mja ik heb al mn post aangepast dat ik geen idee heb. Ik ken wel iemand en die zijn een jaar rondtrekken in Afrika met hun zoon van 12. Die was net van de basisschool af en zijn ouders hebben hem uitgeschreven uit het bevolkingsregister of zo? Nu gaat hij een jaar later naar de brugklas.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef cattie het volgende:
Wat ik in de praktijk zie, vind ik 3 dagen juist weinig. Sommige ouders gaan 3 maanden weg..Dat is pas schokkend.
Dat soort dingen kun je wel aanvragen dacht ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mja ik heb al mn post aangepast dat ik geen idee heb. Ik ken wel iemand en die zijn een jaar rondtrekken in Afrika met hun zoon van 12. Die was net van de basisschool af en zijn ouders hebben hem uitgeschreven uit het bevolkingsregister of zo? Nu gaat hij een jaar later naar de brugklas.
Fijn, ik mag vanavond weer de boel sorteren en betalen enzo. Meestal ben ik er zo mee klaar, maar ik heb er ook een hekel aan.quote:
zodra de kids op bed liggen en ik me op de bank zetel pak ik meteen mijn lekkere dekentjequote:Op maandag 25 januari 2010 13:02 schreef Chell het volgende:
Ben blij te zien dat ik toch niet de enige ben die die dekens met mouwen zo fijn vind
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
dekens met mouwen? ik denk dat ik dat ook moet hebben
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb m voor mijn verjaardag gekregen
Met O&N heb ik vuurwerk zitten kijken onder mijn dekentje
volgens mij kan je 'm heel makkelijk zelf maken, als je handig bent that is.
slapen is ook zooooo 2008 joh.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef freecell het volgende:
Kind wakker
Ik kan het echt wel opgeven met de rust hier vandaag!
Groot gelijk hoor. Ik probeer het vaak met mn telefoon.. 6 uur is gewoon te vroeg.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh! Ik had me altijd voorgenomen dat niet te doen, maar ja...
Overdag staat de tv nauwelijks aan verder, maar zo 's ochtends... hij zielsgelukkig met de teletubbies en wij idd nog even dommelen/slapen.
jaja daar komt bumba alweer om de hoek kijken.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
En in het kader van 'er gaat geen maand voorbij zonder dat er iets stuk gaat' was het deze maand de telefoon!![]()
![]()
We vonden het al zo rustig de laatste dagen. Nu hebben we dus een nieuwe, en Sasha is zielsgelukkig met de oude.
Ik voorspel de slaapkamerTV volgende maand. Ding is niet eens zo heel erg oud maar knippert en flakkert de laatste dagen vervaarlijk.![]()
En normaal zou ik zeggen 'dan maar geen televisie op de slaapkamer' maar het is toch wel erg makkelijk met een peuter van 2 die nog wel eens om een uur of 6 net even té wakker is voor zijn ouders zeg maar.
heu? hoe doe je dat dan met je telefoon?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Groot gelijk hoor. Ik probeer het vaak met mn telefoon.. 6 uur is gewoon te vroeg.
Nou gewoon youtuben..quote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef trui het volgende:
[..]
heu? hoe doe je dat dan met je telefoon?
eerst was 't zo dat de telefoon bij tijd en wijle wel overging maar dan konden wij degene aan de andere kant niet horen, zij ons wel. dan was 't dus even stekkertje erin en eruit en was 't weer goed. nu gaat ie niet eens meer over.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Vicky het volgende:
Trui, klinkt het af en toe "ver weg" aan de telefoon?
hmm dat hebben wij niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef trui het volgende:
[..]
eerst was 't zo dat de telefoon bij tijd en wijle wel overging maar dan konden wij degene aan de andere kant niet horen, zij ons wel. dan was 't dus even stekkertje erin en eruit en was 't weer goed. nu gaat ie niet eens meer over.
lekker handig.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef Saffier het volgende:ik hoor net dat morgen of overmorgen het gas eraf gaat hier, van 7 uur tot 16 uur
met dit weer de héle dag geen kachel
![]()
En ook geen gasfornuis dus
Blerghh.
hier waren ze allemaal op bij beide blokkersquote:Op maandag 25 januari 2010 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Troel!
Hier hadden ze net 2 dozen binnen gekregen met de vracht Diaan!Ik heb er meteen 2 gescoord, eentje voor mij, en eentje voor m@x als ze wil.
En anders hebben we er 2.
F. was ook wel geinteresseerd geloof ik.
Heerlijke dingen! Met een soort van col/kraag ook nog, echt om weg te kruipen dus, lekkere lange, wijde mouwen!
heb je hem al eens goed afgezogen met de stofzuiger? dat hielp hier tegen t flakkerenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
En in het kader van 'er gaat geen maand voorbij zonder dat er iets stuk gaat' was het deze maand de telefoon!![]()
![]()
We vonden het al zo rustig de laatste dagen. Nu hebben we dus een nieuwe, en Sasha is zielsgelukkig met de oude.
Ik voorspel de slaapkamerTV volgende maand. Ding is niet eens zo heel erg oud maar knippert en flakkert de laatste dagen vervaarlijk.![]()
En normaal zou ik zeggen 'dan maar geen televisie op de slaapkamer' maar het is toch wel erg makkelijk met een peuter van 2 die nog wel eens om een uur of 6 net even té wakker is voor zijn ouders zeg maar.
Bumba!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je hem al eens goed afgezogen met de stofzuiger? dat hielp hier tegen t flakkeren
quote:
Dit hebben wij ook ongeveer. De telefoon gaat wel over (meestal) en we kunnen ook zien wie er belt, maar als je dan wil opnemen dan horen wij niks en de ander ook niet...quote:Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef trui het volgende:
[..]
eerst was 't zo dat de telefoon bij tijd en wijle wel overging maar dan konden wij degene aan de andere kant niet horen, zij ons wel. dan was 't dus even stekkertje erin en eruit en was 't weer goed. nu gaat ie niet eens meer over.
Ja, doe ik ook wel. Peace en ik hebben besloten binnenkort een dagje voor onszelf te doen... even naar de sauna of dagje weg. Morgen maar even de huisarts afwachten.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las nog even terug trouwens, Diaan, dat klinkt wel naar, rustigaan dan inderdaad hoor.
Jee das al snel!quote:
quote:
Lekker hoor!quote:
roeienquote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef moussy het volgende:
Na 2km roeien had ik het end in de bek! Toen ben ik nog maar eventjes gaan 'schaatsen' anderhalve km, ik heb de conditie van een doperwtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |