Dan moet je naar de kipknotsen halen bij dat tentje voor de Bas vd Heijdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu snap ik waarom het blijdorp is.
dat verkopen ze dan weer nietquote:
Eens! Het is dat ik vandaag boodschappen moest doen, want anders was ik fijn binnen gebleven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Isegrim het volgende:
We hebben uiteindelijk kapsalon gehaald achter het station.@ het weer.
vergat je niet iemand te bellen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Isegrim het volgende:
We hebben uiteindelijk kapsalon gehaald achter het station.@ het weer.
Wie moest ik bellen dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vergat je niet iemand te bellen?
Bij een kapsalonBoy verwacht ik ook een vadsig iemand, en niet iemand die bij windkracht 3 wegwaait.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij een kapsalonBoy verwacht ik ook een vadsig iemand, en niet iemand die bij windkracht 3 wegwaait.
Wij geven wel eens een fooi.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik krijg nooit een fooi van winkelpersoneel.
Al dat werkloze tuig daar op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef junkiexp het volgende:
Ik was net bij Ikea Barendrecht, topdruk.
Echt niet niet normaal
Wij wilden vanaaf ook nog even langs IKEA, maar dan doen we maar Delft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef junkiexp het volgende:
Ik was net bij Ikea Barendrecht, topdruk.
Echt niet niet normaal
Ik wilde so-wie-so al niet naar Barendrecht, want dan kom je in Carnisselande...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij wilden vanaaf ook nog even langs IKEA, maar dan doen we maar Delft.
Idd, ga eens wat doen met je leven denk ik danquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al dat werkloze tuig daar op een doordeweekse dag
Laat die kutboeren dan ook gewoon optyfen uit Rotterdam, dan kan ik tenminste normaal boodschappen doen zonder gedoe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef SingleCoil het volgende:
en dit dan... [ afbeelding ]
http://www.bredavandaag.n(...)er-rotterdam-sticker
mooi hequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef SingleCoil het volgende:
en dit dan... [ afbeelding ]
http://www.bredavandaag.n(...)er-rotterdam-sticker
Zeg spoel je mond eens stuk ongediertequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat die kutboeren dan ook gewoon optyfen uit Rotterdam, dan kan ik tenminste normaal boodschappen doen zonder gedoe.
Tja er is wel een strandje en een grasveld vlakbij, maar er is maar één restaurant en een snackcorner, je kan nergens fietsen huren en je weet nooit of het er goed weer is in die tijd van het jaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die IKEA in Barendrecht, is dat wat om heen te gaan in de voorjaarsvakantie? Of zeggen jullie van niet?
Inderdaad. Het enige voordeel van die in Barendrecht is, dat je er met een RET tram kunt komen.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja er is wel een strandje en een grasveld vlakbij, maar er is maar één restaurant en een snackcorner, je kan nergens fietsen huren en je weet nooit of het er goed weer is in die tijd van het jaar.
Je kan wel kiezen uit verschillende bedden, maar ondanks dat ze een aantal keukens hebben, kun je er niet echt zelf koken. Het zwembad is ook niet echt dichtbij. Ik zou dus toch maar naar Hoek van Holland, Blanes of Rimini gaan.
Da's waar. Alleen homo's willen een Billy.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:29 schreef DutchTrain het volgende:
Maar goed. Wie wil er nou een Billy van IKEA als je een Gwen bij Leen Bakker online kan bestellen?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja er is wel een strandje en een grasveld vlakbij, maar er is maar één restaurant en een snackcorner, je kan nergens fietsen huren en je weet nooit of het er goed weer is in die tijd van het jaar.
Je kan wel kiezen uit verschillende bedden, maar ondanks dat ze een aantal keukens hebben, kun je er niet echt zelf koken. Het zwembad is ook niet echt dichtbij. Ik zou dus toch maar naar Hoek van Holland, Blanes of Rimini gaan.
Dat is wel fucking handig overigens, want diezelfde tram komt vlakbij waar ik woon en levert derhalve de ideale verbinding met IKEA.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inderdaad. Het enige voordeel van die in Barendrecht is, dat je er met een RET tram kunt komen.
Maar goed, ik werk dan ook zowat naast die in Delft.
De verbinding met Delft is dan wel met een overstap en zo'n naar ding op fosiele brandstof met wielen met banden, maar wel erg goed te doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Zo bedoelde ik het niet. Maar inderdaad zoals gezegd, het is makkelijk om met de RET te komen. Ik wilde gaan kijken voor een schilderij voor in de woonkamer, en dat kan mooi in de vakantie.
Qua drukte bedoel je ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die IKEA in Barendrecht, is dat wat om heen te gaan in de voorjaarsvakantie? Of zeggen jullie van niet?
Ja, ik kan me zo voorstellen dat er dan complete gezinnen naar IKEA gaan.quote:
Ja, klopt je kan dan beter op een doordeweekse dag gaan overdag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zo voorstellen dat er dan complete gezinnen naar IKEA gaan.
't is woensdagmiddag. Dan zijn alle basisscholen toch gesloten, of is dat hier niet?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja, klopt je kan dan beter op een doordeweekse dag gaan overdag.
Maar ik was er vandaag overdag en toen was het ook heel druk ?
Ga daarvoor naar Leen Bakker op de Schiekade of de Woonstore in Capelle XL (loopafstand van station Alexander of daarvandaan 2 haltes met de bus). Daar hebben ze net wat originelere dingen om aan je muur te hangen dan het spul van de IKEA dat iedereen al heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben helemaal afhankelijk van het OV en via 9292 zie ik dat ik er ongeveer anderhalf uur over ga doen dan. Tegenover de helft naar Barendrecht. Maar misschien kom ik ergens anders nog een mooi schilderij tegen, dan hoef ik helemaal niet meer naar de IKEA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |