Dan moet je naar de kipknotsen halen bij dat tentje voor de Bas vd Heijdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu snap ik waarom het blijdorp is.
dat verkopen ze dan weer nietquote:
Eens! Het is dat ik vandaag boodschappen moest doen, want anders was ik fijn binnen gebleven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Isegrim het volgende:
We hebben uiteindelijk kapsalon gehaald achter het station.@ het weer.
vergat je niet iemand te bellen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Isegrim het volgende:
We hebben uiteindelijk kapsalon gehaald achter het station.@ het weer.
Wie moest ik bellen dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vergat je niet iemand te bellen?
Bij een kapsalonBoy verwacht ik ook een vadsig iemand, en niet iemand die bij windkracht 3 wegwaait.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij een kapsalonBoy verwacht ik ook een vadsig iemand, en niet iemand die bij windkracht 3 wegwaait.
Wij geven wel eens een fooi.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik krijg nooit een fooi van winkelpersoneel.
Al dat werkloze tuig daar op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef junkiexp het volgende:
Ik was net bij Ikea Barendrecht, topdruk.
Echt niet niet normaal
Wij wilden vanaaf ook nog even langs IKEA, maar dan doen we maar Delft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef junkiexp het volgende:
Ik was net bij Ikea Barendrecht, topdruk.
Echt niet niet normaal
Ik wilde so-wie-so al niet naar Barendrecht, want dan kom je in Carnisselande...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij wilden vanaaf ook nog even langs IKEA, maar dan doen we maar Delft.
Idd, ga eens wat doen met je leven denk ik danquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al dat werkloze tuig daar op een doordeweekse dag
Laat die kutboeren dan ook gewoon optyfen uit Rotterdam, dan kan ik tenminste normaal boodschappen doen zonder gedoe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef SingleCoil het volgende:
en dit dan... [ afbeelding ]
http://www.bredavandaag.n(...)er-rotterdam-sticker
mooi hequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef SingleCoil het volgende:
en dit dan... [ afbeelding ]
http://www.bredavandaag.n(...)er-rotterdam-sticker
Zeg spoel je mond eens stuk ongediertequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat die kutboeren dan ook gewoon optyfen uit Rotterdam, dan kan ik tenminste normaal boodschappen doen zonder gedoe.
Tja er is wel een strandje en een grasveld vlakbij, maar er is maar één restaurant en een snackcorner, je kan nergens fietsen huren en je weet nooit of het er goed weer is in die tijd van het jaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die IKEA in Barendrecht, is dat wat om heen te gaan in de voorjaarsvakantie? Of zeggen jullie van niet?
Inderdaad. Het enige voordeel van die in Barendrecht is, dat je er met een RET tram kunt komen.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja er is wel een strandje en een grasveld vlakbij, maar er is maar één restaurant en een snackcorner, je kan nergens fietsen huren en je weet nooit of het er goed weer is in die tijd van het jaar.
Je kan wel kiezen uit verschillende bedden, maar ondanks dat ze een aantal keukens hebben, kun je er niet echt zelf koken. Het zwembad is ook niet echt dichtbij. Ik zou dus toch maar naar Hoek van Holland, Blanes of Rimini gaan.
Da's waar. Alleen homo's willen een Billy.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:29 schreef DutchTrain het volgende:
Maar goed. Wie wil er nou een Billy van IKEA als je een Gwen bij Leen Bakker online kan bestellen?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja er is wel een strandje en een grasveld vlakbij, maar er is maar één restaurant en een snackcorner, je kan nergens fietsen huren en je weet nooit of het er goed weer is in die tijd van het jaar.
Je kan wel kiezen uit verschillende bedden, maar ondanks dat ze een aantal keukens hebben, kun je er niet echt zelf koken. Het zwembad is ook niet echt dichtbij. Ik zou dus toch maar naar Hoek van Holland, Blanes of Rimini gaan.
Dat is wel fucking handig overigens, want diezelfde tram komt vlakbij waar ik woon en levert derhalve de ideale verbinding met IKEA.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inderdaad. Het enige voordeel van die in Barendrecht is, dat je er met een RET tram kunt komen.
Maar goed, ik werk dan ook zowat naast die in Delft.
De verbinding met Delft is dan wel met een overstap en zo'n naar ding op fosiele brandstof met wielen met banden, maar wel erg goed te doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Zo bedoelde ik het niet. Maar inderdaad zoals gezegd, het is makkelijk om met de RET te komen. Ik wilde gaan kijken voor een schilderij voor in de woonkamer, en dat kan mooi in de vakantie.
Qua drukte bedoel je ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die IKEA in Barendrecht, is dat wat om heen te gaan in de voorjaarsvakantie? Of zeggen jullie van niet?
Ja, ik kan me zo voorstellen dat er dan complete gezinnen naar IKEA gaan.quote:
Ja, klopt je kan dan beter op een doordeweekse dag gaan overdag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zo voorstellen dat er dan complete gezinnen naar IKEA gaan.
't is woensdagmiddag. Dan zijn alle basisscholen toch gesloten, of is dat hier niet?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja, klopt je kan dan beter op een doordeweekse dag gaan overdag.
Maar ik was er vandaag overdag en toen was het ook heel druk ?
Ga daarvoor naar Leen Bakker op de Schiekade of de Woonstore in Capelle XL (loopafstand van station Alexander of daarvandaan 2 haltes met de bus). Daar hebben ze net wat originelere dingen om aan je muur te hangen dan het spul van de IKEA dat iedereen al heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben helemaal afhankelijk van het OV en via 9292 zie ik dat ik er ongeveer anderhalf uur over ga doen dan. Tegenover de helft naar Barendrecht. Maar misschien kom ik ergens anders nog een mooi schilderij tegen, dan hoef ik helemaal niet meer naar de IKEA.
Zoek een mooie, grote afbeelding en ga naar herinneringen op linnen (punt nl).quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Die 2e kende ik nog niet. Tnx voor de tip! Die ga ik ff nader bekijken.
Leenbakker, Kwantum, Praxis en Xenos heb ik al binnenstebuiten gekeerd, maar zonder resultaat.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's waar. Alleen homo's willen een Billy.
dat is imo zijn krachtquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef junkiexp het volgende:
Waarom is die Billy eigenlijk al 10 jaar (oid) zo populair ?
Het is toch een redelijke simpel product ?
Of is dat juist de kracht ?
Ik denk het wel. Het is simpel en degelijk. Doordat het ding simpel is past het ook in zo'n beetje ieder huis.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef junkiexp het volgende:
Waarom is die Billy eigenlijk al 10 jaar (oid) zo populair ?
Het is toch een redelijke simpel product ?
Of is dat juist de kracht ?
Had ik me ook al bedacht. Alleen het feit dat ik 3 of 4 (grote) schilderijen wil hebben, houdt me nog tegen. En dan welke afbeelding en zo. Veel te veel keuze.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoek een mooie, grote afbeelding en ga naar herinneringen op linnen (punt nl).
Dat komt door gebruik van de juiste vitaliserende cremes.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:37 schreef Reya het volgende:
Ik wist niet dat SingleCoil al 29 was. Hij ziet er veel jonger uit.
Dat doe ik om de politie in verwarring te brengen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wist niet dat SingleCoil al 29 was. Hij ziet er veel jonger uit.
Idem. Maar dat is ook logisch, denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Alicey het volgende:
Volgens het kiescompas ben ik zelfs een beetje links. D66 zit het dichtste bij en CDA het verst. Hoe zit dat bij de andere Rotterdammerts?
...ik zou me zorgen maken...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:00 schreef Reya het volgende:
VVD en Christenunie/SGP ex aequo hier, gevolgd door Leefbaar Rotterdam en CDA. Geen idee wat ik met de Christenunie heb, in Enschede kwam die ook al bovenaan de lijst uit bij mij, terwijl geen haar op mijn hoofd zou overwegen op die partij te stemmen.
Ja, en bij ons thuis ligt het aan de weegschaalquote:Maar goed, zoals ik in een topic in POL al betoogde, kieswijzers zijn over het algemeen beroerde meetinstrumenten.
Precies, de vertekening is al even ernstigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:06 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, en bij ons thuis ligt het aan de weegschaal
Nou, als de weegschaal van Isegrim dr moeder klopt, dan ben ik al een aantal maanden doodquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...ik zou me zorgen maken...
[..]
Ja, en bij ons thuis ligt het aan de weegschaal
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hoezo? Eindelijk iets zinnigs...
Als jij de baas van Rotterdam zou zijn, zou ik waarschijnlijk verhuizen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
LR mag van mij minsten 20 zetels halen. Weg met die linkse! Vanmorgen zag ik Arno Bonteop tv. Kreeg er spontaan jeuk van, idioot dat het er is.
Natuurlijk mag dat van jou, jij bent immers fascist.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
LR mag van mij minsten 20 zetels halen. Weg met die linkse! Vanmorgen zag ik Arno Bonteop tv. Kreeg er spontaan jeuk van, idioot dat het er is.
Ook geen Leefbaar Schiedam?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat van jou, jij bent immers fascist.
Weer een schiedam:voordeel: Geen LR
Dat weet ik niet of je dan zou verhuizen. Maargoed wat SC zegt klopt ook van geen kant maargoed het zal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als jij de baas van Rotterdam zou zijn, zou ik waarschijnlijk verhuizen.
SC overdrijft altijd graag een beetje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of je dan zou verhuizen. Maargoed wat SC zegt klopt ook van geen kant maargoed het zal.
Dat is zoiets als verdwaald raken op Antarctica en dan blij zijn dat je geen malaria oploopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat van jou, jij bent immers fascist.
Weer een schiedam-voordeel: Geen LR
SC mag mij gewoon niet je weetsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
SC overdrijft altijd graag een beetje.
Dat kan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
SC mag mij gewoon niet je weets
PvdA (12) CDA (5) Leefbaar Schiedam/Fractie De Ron (4) Fractie Hamerslag (4) VVD (4) GroenLinks (2) AOV (1) SP (1) D66 (1)quote:
Jullie zijn alleen in de minderheid tov de paupers.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
PvdA (12) CDA (5) Leefbaar Schiedam/Fractie De Ron (4) Fractie Hamerslag (4) VVD (4) GroenLinks (2) AOV (1) SP (1) D66 (1)
Maar dit keer mogen wij ook meestemmen...
...maar wij kunnen wel lezen, en dat helpt als je het stembureau wilt vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie zijn alleen in de minderheid tov de paupers.
Stemde jij vorig jaar niet SP?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is zoiets als verdwaald raken op Antarctica en dan blij zijn dat je geen malaria oploopt.
Overschat je het inwoneraantal van Schiedam nu niet een beetje?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie zijn alleen in de minderheid tov de paupers.
Laatste tweede kamer verkiezingen idd maar kan me er niet meer in vinden bij die gasten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stemde jij vorig jaar niet SP?
Da's kutquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
ga je naar zwolle.. kom je 3 sjonnies en 1 anita tegen en dan stelen ze je tas met je MacBookPro erin en je hele priveleven .... ik ga nog eens naar zwolle toe ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |